Chasing Forever lyrics - Will Smith

See the full Chasing Forever lyrics from Will Smith. Chasing Forever lyrics belongs on the album Big Willie Style. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Teisha Keaton. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Will Smith.

Song Chasing Forever video
Will Smith - Chasing Forever video

Chasing Forever lyrics

Early mornin' wake up
Gently with the Caress on your hand
And that Kimono that I bought you on my trip to Japan
Sunshine peekin through the venitian blinds
Four years, and like wine, you got finer with time
I got a question, if the prodda dressin and the Gucci
All got goes, and the freeze on the Lucci
I mean real bad girl, I'm talking rougher than rough
Do you think it'd be enough if we just had us?
Don't answer quick, think about it cause I'm askin for real
Golddiggers goin' to hear this song drivin and crash at the wheel
Forever is a long time, so far we gettin along fine
No car I ever drove, no ice I ever saw
No music I ever made, ain't nothin I wanted more
We could deal with whatever together
Sunshine, all that other weather, when we chasin forever

[refrén:]
I wanna stay with you forever
I wanna spend all my life with only you
I wanna stay, lets stay together
Chasing forever, with only you

Chasin forever, a buckwild, endeavorous scene
Should we pursue with somethin real or just chasin a dream
Or casin' the scene
Fore I die I plan
To see your soul and eternity in the palm of my hands
Now as a man, there's certain things I'm lackin for sure
But I'm committed to growin and coming at you mature
In the future, I know it ain't gonna be all good
But when we feelin the hurt, if we willin to work
The eight ball will never turn to see us behind
Though I ain't no knight, and my armor don't shine
My mom said the lynch pin of love is trust
An taught me monogomy is uh, monogamous
Plus, for you dinner by candlelight
Now don't commit before you sure you understand me right
It's a race to a strange place, most see never
It's a chase we gotta make together, forever

[refrén]

Now you would think after all my heartbreaks I'd be cruel
Hiding behind my ego, evil but no
Much the contrary, I'm very much certain
You searchin for joy, it's on the other side of hurtin
Finally found a person, worthy of all
Instead of pushin me down, you wanna cushion my fall
Your eyes could make the sun rise, all the birds sing
Seal it with a kiss, bind it with a ring
More carrats than even bugs could eat in a week
An the ribbon in the sky, close your eyes don't peek
I'll tell you what I see in the future
A hacienda so cute with, five little kids callin you mom and callin me dad
Havin more good times than JJ had
Judging by the look in your eyes, you see it
Let no man sever, welcome to forever

[Chorus to fade]


Songs from same album Big Willie Style

Will Smith - Dont say nothin lyrics
yo when I released my first single back in like '86 people was like oh you know that's popcorn and you know they weak you know then I mess around I go w...
Will Smith - Getting jiggy with it lyrics
oooo mmmm on your mark ready set let's go dance floor pro I know you know I go psycho when my new joint hit just can't sit gotta get jiggy wit it ooh that's it now ...
Will Smith - Men in black lyrics
Hohh Here come the men in black Its the mibs uh here come the mibs Here come the men in black men in black They wont let you remember Nah nah nah The go...
Will Smith - Miami lyrics
eah Yeah Yeah Yeah Miami, uh, uh Southbeach, bringin the heat, uh Haha, can y'all feel that Can y'all feel that Jig it out, uh Here I am in the place wh...
Will Smith - Intro lyrics
Good evening Ladies and Gentleman I'm Niah Pitson I'm standing in front of the historic Manns chinese theatre where thousands literally thousands of fa...
Will Smith - Just the two of us lyrics
(Now dad this is a very sensitive subject) From the first time the doctor placed you in my arms I knew I'd meet death before I'd let you meet harm Although questio...
Will Smith - Keith b real ii interladu lyrics
Yeah this is Keith B Rizzeal Looks like this brother Will Smith is just avoiding me But I will not be ignored you understand Excuse me Will Will one more que...
Will Smith - Keith b real iii interladu lyrics
Excuse me I know him I know him excuse me Will Charlie get this boy up out of here I know I know I know hold up just give me one second man Keith what man When I look...
Will Smith - Keith b real interlude lyrics
I am keith b real story breaker keeping it real here I'm in some chinese mans theatre and this brother is keeping it real damn ridiculous this is belemptious ...
Will Smith - Big willie style lyrics
Big Will the high roller Strolling through with an entoruage Hard to camaflouge when you livin' this large I be smooth like debarge with a five car garage Out fo...
Will Smith - Candy lyrics
Excuse me Miss, can we chat for a second I'd ask how you doin', but you fine I reckon Wait, do you have a man, cause I aint' into home-wreckin No?. .Aiigh...
Will Smith - Chasing forever lyrics
Early mornin' wake up Gently with the Caress on your hand And that Kimono that I bought you on my trip to Japan Sunshine peekin through the venitian blinds Four year...
Will Smith - I loved you lyrics
I thought you was the one hon yeah When I met you at the freaknin' Whoever thought you'd be the type to greet and keep secrets My friends said don't sleep but...
Will Smith - Its all good lyrics
It's all good, pop the bubbly, life is lovely All sun no rain No strain, can't complain Pass Hell pain, but no Coumbaya Now I Boomshaka-laka-laka Boo-ah-...
Will Smith - Yall know lyrics
Observe the high roller Mic controller Number one hip-hop son Call me solar Why? cause I shine Praise the Big Willie I'm Raised in Philly I Daze and thrillin' ya Don'...
Will Smith - Yes yes yall lyrics
Observe the high roller Mic controller Number one hip-hop son Call me solar Why? cause I shine Praise the Big Willie I'm Raised in Philly I Daze and thrillin' ...


Recent lyrics



Terms of User Agreement