I Go Down lyrics - Vanilla Ice

See the full I Go Down lyrics from Vanilla Ice. I Go Down lyrics belongs on the album Mind Blowin'. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Madeleine Villanueva. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Vanilla Ice.

Song I Go Down video
Vanilla Ice - I Go Down video

I Go Down lyrics

I remember way back when
Lookin' for the right girl to be my friend
I searched and searched but still never came up
On the right one who would be mine and the only one
Luck never came my way
And all I ever came up with is a broken heart ya see
I couldn't stand to be alone why my boys
Straight kick it with the betties while I sat by the telephone
Everytime I hear it rang it wasn't who I want it to be
It was just the same ol' thing, another day another
Heartache
No pain, no gain, just lookin' for a good thing
Momma used to say don't look for love
Just let it come around and surely one day it'll be found
Ya see I'm kinda like 2 Pac, when I get around
But the ICE goes down

I go down, I go down, I go down baby, I go down
I go down, I go down baby doll, I go down

Step up if ya think ya out there
I know it's gotta be a tender
Who'll remember Ice somewhere
That's only if you're ready for a REAL ONE
I need a tender and yeah I gotta FEEL ONE
I wanna tease and please and do it all with ease
But ya gotta be right and all that
There when I need ya perfect like Kodak
Picture perfect body like an hour glass figure
Cool in tha head and I gotta dig her
The type that never says no
Cuz she's down to the fullest
Cool like the wind blows
And I ain't trying to search and find
I guess it's true when they say
That love is blind
You see I'm kinda like 2 Pac, when I get around
But the ICE goes down

Now I'm on tour and got the past behind me
But I need something to remind me
Of the days when I played the kissing game
But now things changed and no I ain't the same
I made a come up, and now they run up
They all scream I'm the one, that wants to give the luv up
But ICE ain't got no time for games
I need a real love, like Mary J. Blige know what I sayin
But the odds are still against me, I'm making paper
And still need that one, that wants to be with me
And not for the money, nor the fame, but for me
One who can give me that security
So if you're out there this one's for you
You'll be down with me, then maybe I'll be true
You see I'm kinda like 2 Pac, when I get around
But the ICE goes down


Songs from same album Mind Blowin'

Vanilla Ice - Fame lyrics
Now everybody wants to have fame But you'll pay the price if you're not playin' it by the game Cuz this game is made up of a bunch of crazy rules And fools get...
Vanilla Ice - The wrath lyrics
Here it is a dope hit Iceman comin' with the dope hit Cuz a few suckers need their throats slit Jealous cause I went multi-platinum Now I'm gonna blast them in the h...
Vanilla Ice - Roll em up lyrics
Roll 'em up, roll up the hooty mac, roll 'em up Roll 'em up, roll 'em up, roll 'em up... I need some herbs and spices So I can feel nices The breeze, coolin like...
Vanilla Ice - Hit em hard lyrics
Here comes the lyrical breakdown Move out the way punk and take a seat clown It's the Ice Man slicin', dicin' Hittin' like Tyson So listen to the rhythm I givi...
Vanilla Ice - Now and forever lyrics
Now and forever (x4) I need a woman that's sexy Straight up and erotic I gotta have her Yes a beautiful sex goddess The kind of girl who rocks my world Doin' t...
Vanilla Ice - Iceman party lyrics
Get on down to the sound and a good rhyme With a song that should climb Yo straight to the top with a bullet on the charts again Another #1 hit to deal with I gott...
Vanilla Ice - Oh my gosh lyrics
Oh My Gosh (x6) Hey you check it I think it's time To wreck it So here I go again with the stuff So let's test it. Cool like tha ice Vanilla here's the ...
Vanilla Ice - Minutes of power lyrics
Crank it up, yo, and let me hear that system bump Cuz with this here I gotta get over the hump And you know what that means (that means) Kickin' out funky rhyme...
Vanilla Ice - I go down lyrics
I remember way back when Lookin' for the right girl to be my friend I searched and searched but still never came up On the right one who would be mine and the only on...
Vanilla Ice - Phunky rhymes lyrics
I draw my rhymes like a bow Shoot 'em out like an arrow Swooping on suckers like an eagle not a sparrow I'm walkin' a wide path I never ever walk it narrow Steppin'...
Vanilla Ice - Blowin my mind lyrics
Coolin in the shade Sippin on lemonade I hear a knock on the door Who is it? Kim, comin' to pay me another visit She tells me that I'm on her mind And a player ...
Vanilla Ice - Get loose lyrics
Get Loose Vanilla Ice is here with the juice No use for steppin' so give the bass a boost Produced by the three man crew Not a deuce just a hit man Keepin' rappers necks...


Recent lyrics



Terms of User Agreement