Ying & The Yang lyrics - Pitbull

See the full Ying & The Yang lyrics from Pitbull. Ying & The Yang lyrics belongs on the album The Boatlift. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Silvia. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Pitbull.

Song Ying & The Yang video
Pitbull - Ying & The Yang video

Ying & The Yang lyrics

Intro:
Pequeno one. Pitbull (that's right)
Mami I just wanna see you do one thing right quick. Just follow me baby. (that's right)

Get nasty, get freaky (get freaky)
Get nasty, get freaky (get freaky)

She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
Wut it is?
Wut it ain't.
Now usadora.
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo Dale!)

I got no time for these fake ones.
One time rolex cocos and take one.
Diamonds, gold rush (solid gold!)
Booby trap, tootsie (then we out the door!)
X-550 with the pedal to the ground.
No Yung Joc but, bitch it's goin down.
Pit pull up and make niggaz sick.
Real niggaz stand up, bump niggaz sit.
Catch me in the club wit Trick and Rick
And a badass mami wit some thick ass hips.
Me I won't stop till I'm filthy ass rich.
So do me a favor and get off my dick.
Me I'm gettin loose (gettin loose)
Gettin live (gettin live)
Throw it up (throw it up)
305 (305)
What it is?
What it ain'?
Put yo money where yo mouth is.
Stop bank.

She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
Wut it is?
Wut it ain't.
Now usadora.
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo Dale!)

I got no time for these bussas (these boys don't play!)
They quick to head bust ya (We from Dade!)
Buddy, we'll touch ya (U know what it is!)
After the club (Meet me at the crib!)
Don't play with my children (Swallow my kids!)
You ready to die (I'm ready to live!)
I'm ready to get (Well she ready to give!)
On yo mark get set
Go!
All the ladies in the club (Get low!)
Lemme see ya bounce like a (6, 4!)
Lemme see ya make it (Stop, go!)
Lemme see dat ass (Drop, Oh!)
She gettin loose (Gettin loose)
She gettin live (Gettin live)
Throwin up (Throwin up)
305 (305)
What it is?
What it ain'?
Put yo money where yo mouth is.
Stop bank.

She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
Wut it is?
Wut it ain't.
Now usadora.
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo Dale!)

You got the 6 (6)
I got the 9 (9)
You got the 6 (6)
I got the 9 (9)
You got the 6 (6)
I got the 9 (9)
Let's get together some time!

Get nasty, get freaky (get freaky)
Get nasty, get freaky (get freaky)
Get nasty, get freaky (get freaky)
Get nasty, get freaky (get freaky)

She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
She got the Yin.
I got the Yang.
Wut it is?
Wut it ain't.
Now usadora.
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo)
No se a usadora (Damelo Dale!)

Get nasty, get freaky (get freaky)
Get nasty, get freaky (get freaky)
Get nasty, get freaky (get freaky)
Get nasty, get freaky (get freaky)


Songs from same album The Boatlift

Pitbull - A little story intro lyrics
School ya'll to somethin right quick Sit down, open your ears, close your eyes, listen Here's a little story that I got to tell About this Chico named Pit...
Pitbull - Midnight lyrics
Ven! Pick that up, boy! Pitbull! Casely! I know you see me in your dreams (My mind's playin' tricks on me) I know you see me in your dreams (My mind's playin' tric...
Pitbull - Mr.305 lyrics
To all the DJ's out there I appreciate the love Let's show 'em why Pitbull one of the rawest (Mr. 305) I'm one of the best, one of the rawest Nah I ain...
Pitbull - My life ft. jason derulo lyrics
[Intro:] Drop that beat, it's the truth, You don't know what you have until you lose it [Chorus:] I've had all the women you could possibly imagine in ...
Pitbull - Go girl lyrics
What would the music be without sounds Young Boss, Miss Trina, Pitbull Let´s show them how we keep down I party like a rockstar Look like a movie star Play like an ...
Pitbull - Secret admirer lyrics
[Pitbull:] Playa Skills Pitbull I'm your secret admirer I been watchin you Post up all night wit ya girls I'm just wonderin, you gotta man? What type of ...
Pitbull - Sticky icky lyrics
[Pitbull: talking] Hey Jim Jones, Let's Show These Boys How It Really Goes Down Hey Lil Jon, U Know What We Tell These Boys When They Campin Out Wit The Blunt Righ...
Pitbull - Stripper pole remix lyrics
Toby Love, Scott Little, it's that little chico Pitbull now let me see you go to work on that strip pole I love it when you work that hit the floor How y...
Pitbull - Tell me remix lyrics
Penqueno Juan Frankie J Ken-Y Mamita why we gotta keep going through this Talk to her Frankie [Verse 1] Just Yesterday you said you loved me That th...
Pitbull - The anthem lyrics
Everybody knows this right here Your mother, your father, yous sister, your brother Abuela y abuelo, everybody sing along! Latino!! Mami el negro, cubano Mami e...
Pitbull - The truth lyrics
Being overlooked Being slept on, Being started, But I just keep going, Being up, being down, payed dues, earned stripes, been in lawsuits, Welcome to my life, I'm too lat...
Pitbull - Un poquito lyrics
Yeah, that's right It's ya boy and Pitbull All my dogs say "Make money, money Make money, money, money" (Make money, money) (Make money, money, money) All ...
Pitbull - Ying & the yang lyrics
Intro: Pequeno one. Pitbull (that's right) Mami I just wanna see you do one thing right quick. Just follow me baby. (that's right) Get nasty, get freaky (get freaky)...
Pitbull - Candyman lyrics
[Pitbull speaking] (mumbles) That is of course if you want some of this Candyman. Just stand in front of the mirror. Say Candyman three times (mumbles) Chorus: Baby ...
Pitbull - Dukey love lyrics
Drop that beat, its the truth. You dont know what you have until you lose it. Ive had all the women you could possibly imagine, in my life. Ive had all the cars, all t...
Pitbull - Everyone get up lyrics
Levantate (Everybody get up) Levantate (Everybody get up) Levantate (Everybody get up) Levantate (Everybody get up) Levantate (Everybody get up) Levantate (Everybody ge...


Recent lyrics



Terms of User Agreement