Get fresh Coupons, Store reviews
and very Special offers at Minonly.com

You Shoot Me Down You Shot Me Out lyrics

Browse for You Shoot Me Down You Shot Me Out song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed You Shoot Me Down You Shot Me Out lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to You Shoot Me Down You Shot Me Out.

Related artists: Shoot the girl first, Out came the wolves, Out with the old, Godspeed you! black emperor, I miss you - ost, See you in hell, See you next tuesday, Down with webster

Crash Test Dummies - Shoot 'em up, shoot 'em down lyrics

shattered and the sound made me feel like the king I am The ... s the kinda king I am I shoot 'em up, I shoot 'em down I shoot the lost, I shoot the found

Balckrain - Baby shoot me down lyrics

hit me straight to the heart Like a ... for my birthday Just tore me apart And I'm all alone ... today I know time goes by But she loved me ... yesterday Just kissed me good bye Like I gotta follow

Nazareth - Shot me down lyrics

I was tryin' to forget someone I had been losin' Then you came along, surprise, ... surprise You shot me down I was lyin' crashed out on ... the ground You shot me down I was feelin' fine, mellowed out and easy I was

Call The Cops - Shot me down lyrics

think about it every night before you go ... to bed You wonder what it would be like ... to be with me instead But you second guessed and missed your second chance I heard you’d gone a little crazy through

Sick Puppies - You're going down lyrics

re going down Define your meaning of war To me it's what ... of the blacktop And it makes me want it more Because I'm ... hyped up, out of control And it's a fight

Kj-52 - You'll never take me down. lyrics

aint never gonna take me down (so you see I ain't gonna ... break) Your never gonna take me down (you can't stop what you can't stop) <i>[2X]

Leona Lewis lyricsLeona Lewis - You bring me down lyrics

let me down, can´t fix you now Thought I could count on ... you to be around You bring me down, down, down way down ... What is the problem Are you taking me seriously Is it a

Billie Holiday - You let me down lyrics

told me that I was like an angel ... Told me I was fit to wear a crown So ... that you could get a thrill You put me on a pedestal And ... then you let me down, let me down. You told me that I'd be

Motörhead lyricsMotörhead - Shoot 'em down (twisted sister cover) lyrics

Across the room she's sees some buffoon Blown away by her ... style She goes out of her way so that she can ... him beg for a little while Shoot 'em down, shoot 'em down Shoot 'em down, shoot 'em down Shoot 'em down, shoot 'em down Shoot 'em down to the ground

Elliphant - Shoot me down lyrics

up or be a liar, don't care bout ur name thats the meetin', i ... lizard skin is desperate of some warmin', if u, wonder how u ... enough, man load ur gun! shoot me down shoot me down shoot

Grave Digger - Shoot her down lyrics

Demon's smile Walkin' down the road Dressed in black ... she told Evil speel Came from hell Far from down ... below Shoot her Shoot her Shoot her down Shoot her down I said down down down Shoot her down I said down down down Shoot her down

Foxes - Shoot me down lyrics

drowning, drowning in sin You were higher than you'd ever ... And I can see it through your own skeleton You can't ... the white lines are crossing your eyes You wanna fight, but

G-eazy lyricsG-eazy - Shoot me down ft. anthony stewart lyrics

be right I may be wrong But you gone' miss me when I'm gone ... never got along Just think about me when you play this song I ... ll make it on just watch You'll be so regretful And

Nick Cave lyricsNick Cave - Shoot me down lyrics

sentimental nights, I'm in your sights, shoot me down. ... There ain't no enemy here you keep me very near, and shoot ... me down, shoot me down. Your hands, they flutter up, armed and dangerous, my buttercup

David Guetta lyricsDavid Guetta - Shot me down feat. skylar grey (radio edit) lyrics

the fight Bang bang, he shot me down Bang bang, I hit the ... sound Bang bang, my baby shot me down. Bang! Wizz! Zap! ... the fight Bang bang, he shot me down Bang bang, I hit the

Alice Francis - Shoot him down lyrics

do it once again. Mama told me to resist ma heartache, but ... nothing can stop me from going insane. He's ... calling me sayin' ma baby-girl. While ... - and I just wanna let you know that I'm about to go

Hibria - Shoot me down lyrics

are you listening to me? I'm begging, please - Shoot ... me down Death, are you having fun? You're my only ... chance - Shoot me down In silence I cry In

Lil Wayne lyricsLil Wayne - Shoot me down lyrics

Drinkin hot tea bitch. Feel me, now if you let me you wont ... regret me, Shit if you let me you wont forget me. Remember ... And if you don't hang on.. *bang bang*

Everything But The Girl - Shoot me down lyrics

your mouth now honey mine Have you ... been waiting all this time To so loudly disagree Kick ... the feet from under me Did you come here to shoot me down ... Bury my on my own home ground Hold your tongue

Christina Perri lyricsChristina Perri - Shot me in the heart lyrics

we get so high But we fall down There's no surprise Here we ... go, fighting There you go again Light on your own ... Here we go, fighting There you go again Here we go again

Bryan Adams lyricsBryan Adams - You want it you got it lyrics

I think I told you maybe once or twice before, ... They'll only hold you down, leave you wanting more. ... But you refuse to listen, babe, so ... this is where you'll stay, If you weren't so

Halsey lyricsHalsey - Hold me down lyrics

demons are begging me to open up my mouth I need ... them, mechanically make the words come ... out They fight me, vigorous and angry, watch ... them pounce Ignite me, working up the flames they

Halsey lyricsHalsey - Hold me down lyrics

demons are begging me to open up my mouth I need ... them, mechanically make the words come ... out They fight me, vigorous and angry, watch ... them pounce Ignite me, working up the flames they

Ian Gillan - Lay me down lyrics

lay me down I said it's a sin Started ... She had to move Had to curse me I's coming firstly I ain't ... whacked it in She whacked it out She took my love and threw

Modest Mouse - Out of gas lyrics

of gas, out of road, out of car I don't know how I'm ... lot to say And I said, "You will come down soon too You ... will come down too soon You will come down soon too You

The Connells - Lay me down lyrics

to me sweetley as I turn sour Lay me down, remembering That the ... days before I danced in a summer shower And she said &quot ... always shines, always on time, Dare, rest on your knees

Barry Manilow - Lay me down lyrics

And dishes in the sink Your side of the bed is cold I ... t slept a wink So I read your goodbye letter To the face ... inside my drink Lay me down and roll me out to sea Got

Defeater - Let me down lyrics

and dying leaves So let me down Let me down Let me down ... Let me down I feel my lungs drink the ... ocean drowning me I hung myself with all the ... her always shaking So let me down Let me down Let me down Let me down Lie through

King Dylan - Shake me down (cover) lyrics

me down, Not a lot of people left ... into the sea, Just to find memories, Plagued by constant ... misery, Their eyes cast down, Fixed upon the ground, ... Their eyes cast down I'll keep my eyes fixed on

Motograter - Down lyrics

re falling Throughout eternity The clock is ... ticking And you're still counting sheep You ... coming) And there's no way out (and there's no way out) I

Chris Norman - Lay me down lyrics

me down, won’t you lay me down Let me rest my weary head ... Pick me up, I been here on the ground ... living believe it So, lay me down, come on lay me down Let me

Bad Company lyricsBad Company - Don't let me down lyrics

I have found That is tear in me down to the ground Dont ... let me down, dont let me down Dont let me down, tell me ... the way I feel I want all your love today Just to keep me

Bee Gees lyricsBee Gees - Bury me down by the river lyrics

cause luck had no future with me I've done my wrong and I'll ... the hanging tree Bury me down by the river Let all the ... see Their enemy's dead, let me lay, lay my head Just put me

Fishface - Let me down lyrics

Me Down Let Me Down Let Me Down Let Me Down Let Me Down ... Let Me Down Let Me Down Let Me Down Let Me Down ... Let Me Down Let Me

Donna Lewis - Lay me down lyrics

away nothing left to shield me fallen words on ocean clay ... no shout will ever reach me nothing but the vacant eyes ... rising up above me body torn spirit whole no

Harry Nilsson - Blow me down lyrics

There's so much to bear Blow me down It's the wind 'n air ... its double dare to Blow me down Blow me down It's no ... what I yam That does it for me Believe it or not It's

Epmd - Hold me down lyrics

Sermon] Mm hmm hold me down Hold me down Hold me down ... Ah yeah yeah hold me down Yeah uh huh uh huh hold me down Word up ye yeah a yeh to ... hold me down Eh te eh te eh hold me down

Every Avenue - Tie me down lyrics

useless, Pacing the cage you keep me in I'll be here ... in pieces, When you finally pull the pin, And ... blow me away again Tie me down and f*** me up tonight, Rip

Jefferson Airplane - Bringing me down lyrics

re bringing me down And you know it ain't right You've ... running around love Staying out all night Get outta sight ... Don't hang around Your bringing me down Well the

Liquido - Drag me down lyrics

won't call me what though the way is long? ... and you haven't got a dime for the operator it crossed ... my mind then it struck me to the bone as you stood

Paolo Nutini - Let me down easy lyrics

me down easy Though your love for me is gone Let me down easy Since you feel to stay ... are broken by others But we mend ourselves We take comfort ... our feet But it's lost on me Ohhhhh ohhhh It's lost on me Your love for me is wrong

Adele lyricsAdele - Lay me down lyrics

would never lie to you unless you tell me to... Every part of me All my words to hold And ... hold against me Why won't you let it be? Don't you ever

Axxis - Don't bring me down lyrics

got me runnin' goin' out of my mind You got me ... that I'm wastin' my time Don't bring me down, no no ... no no no I'll tell you once more Before I get off

Chris Brown lyricsChris Brown - Swallow me down lyrics

me down, you gotta swallow me down, drink, drink Swallow me down, you gotta swallow me down, ... drink, drink Swallow me down, you gotta swallow me down,

Clawfinger - Out to get me lyrics

re out get me,I can't escape cos' they won ... t let me They won't forget me,They'll get me in their grip ... and sweat me They'll wait me out,and then move in under my

Electric Light Orchestra - Don't bring me down lyrics

got me running, going out of my mind You got me ... that I'm wasting my time Don't bring me down No, no, ... no, no, ah-ooh-hoo I'll tell you once more before I get off

Escape The Fate - Breaking me down lyrics

used to be so fearless You used to be so strong What ... could do no wrong? How did you get so careless? How did you ... get so numb? Are you the only liar, running from

Margaret - Cool me down lyrics

aim and fire your gun Nothing can cool me down Wine on Venus, hot like the ... sun Whoa, nothing can cool me down Got my high stilettos ... on fleek Nothing can cool me down See the shadows dancing on me No, nothing can cool me down

Jennette Mccurdy - Never let me down lyrics

always see the best in me You believed and never stopped ... dreamin' You give me faith a little grace A smile ... on my face You hold me up Keep me reachin for the

Moxy And The Influence - Take me down lyrics

is death Beauty is pain Time heals the wounds Or is it ... to sing until I cry Tell me how it is with you and me ... Take me down Take me down You need to know what I

The Pigeon Detectives - You know i love you lyrics

heard you were out tonight I heard you were out ... tonight I wanna see you there I wanna meet you You’re going down tonight You’re ... going down tonight I wanna feel you

Reo Speedwagon - Lay me down lyrics

ve played your game And i've played it well. I ... be another fool To hang upon your wall. I laid my heart out ... it open and bleed. Lay me down. Lay me down when you're

Black Eyed Peas lyricsBlack Eyed Peas - Don't bring me down lyrics

re going on a mission Giving you what you've been missing ... So scream, and shout, You gotta let it out The energy ... I can see it in a crowd Get your engine up, Get your engine

Burning Point - Things that drag me down lyrics

from me I was behaving badly ... Everything I did you deserved Out of the black ... The end is on the way You're not a friend of mine The ... parasite you suck the life My soul is

Cher - You havent seen the last of me lyrics

on But there's just something so strong Somewhere ... inside me And I am down but I'll get up again Don't ... count me out just yet I've been brought ... feet This is far from over You haven't seen the last of me You haven't seen the last of me

Incubus - Hold me down lyrics

road track I'm obliged to you babe, but this place you see, ... is trying to hold me down I want more than you can ... offer (hold me down) I am off to anywhere but

Jake Miller - Me and you lyrics

– part 1) (x2) Me and you Yea, we’re gonna burn this ... city down We’re the only ones that’ll ... make it out Me and you Yea, it don’t matter where

Jake Miller - Me and you acoustic lyrics

and you Yea, we’re gonna burn this ... city down We’re the only ones that’ll ... make it out Me and you Yea, it don’t matter where ... (Chorus – part 2) (x2) Just me and you (Just me and you)

Mark Feehily - Talk me down-westlife solo lyrics

break I want to phone you but it's far too late It's ... been a long night So talk me down Talk me down Talk me down Talk me down Cos we ... In the long night So talk me down Talk me down Talk me down Talk me down The light

Mike Posner - Bring me down ft. big sean & freddie gibbs lyrics

s more problems Every time I look around They say I'm ... hungry and I lost it But you're never gonna, ever gonna, ... ever gonna bring me down Bring me down, you not gon'



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement