Get fresh Coupons, Store reviews
and very Special offers at Minonly.com

When U Told Me That U Love Me Was I A Fool To Believe In U lyrics

Browse for When U Told Me That U Love Me Was I A Fool To Believe In U song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed When U Told Me That U Love Me Was I A Fool To Believe In U lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to When U Told Me That U Love Me Was I A Fool To Believe In U.

Related artists: Papa to kiss in the dark, Fool's garden, Love spit love, Call me no one, Me first and the gimme gimmes, Me & my, Me singing, Me vs hero

John Barrowman - When you tell me that you love me lyrics

wanna call the stars Down from the sky I wanna live a day That never dies I wanna change the world ... Only for you All the impossible I wanna do I wanna hold you close Under the

Diana Ross - When you tell me that you love me lyrics

wanna call the stars Down from the sky I wanna ... live a day That never dies I wanna change the world Only ... for you All the impossible I wanna do I wanna hold you

Coco Lee - When you tell me that you love me lyrics

Julio] I wanna feel this way longer than time I wanna ... know your dreams and make them mine I wanna change ... the world only for you All the impossible i wanna do

Eric Clapton lyricsEric Clapton - Tell me that you love me lyrics

me that you love me as often as you can; Let me know that I ... m your one and only man. Give me confirmation with every ... passing day. A love as sweet as ours will never fade away.

Victoria Justice - Tell me that you love me lyrics

yeah yeah The situations turns around enough to figure out That someone else has let ... you down So many times I don't know why But I know we ... can make it as long as you say it So tell me that you love me yeah And tell me that I take your breath away And maybe

Nazareth - Tell me that you love me lyrics

me that you love me Even though I’m far away Tell me that ... you need me Help me through another day Well, I’m not ... new to this Held on before when I should have let go The mistakes that you make Keep comin’ round like a family ghost

Bon Jovi lyricsBon Jovi - Something to believe in lyrics

lost all faith in my God, in his religion too I told the angels they could sing their ... songs to someone new I lost all trust in my friends I watched my heart turn to stone I thought that I was left to walk this wicked world alone Tonight I'll dust myself off Tonight I'll suck my gut in I

Alyssa Milano - Be my baby - tell me that you love lyrics

night we met I knew I needed you so And if I had ... the chance I'd never let you go So won't you say you love ... me I'll make you so proud of me We'll make them turn their

Robin Gibb - Someone to believe in lyrics

all need somebody Some stranger in the dark You know I ... really love to love you I gave it everything I got To find you in someone else's arms ... But I was always dreamin' of you The kind of love

Ramones lyricsRamones - Something to believe in lyrics

wish I was someone else I'm confused, I'm afraid, I hate the loneliness And there's ... nowhere to run to Nothing makes any sense, but I still try ... my hardest Take my hand Please help me man 'Cause

Marvin Gaye - Love me now or love me later lyrics

Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not ... Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not ... Found Not

Instalok - When we duo queue (ellie goulding - love me l.. lyrics

night, I invite You to play I’ll be your crutch We'll secure, the invade Then ill level ... 2 gank for first blood And I’ll let you have the 2nd buff

Justin Bieber lyricsJustin Bieber - Love me lyrics

friends say I’m a fool to think, that you’re the one for me. I guess I’m just a sucker ... for love. ‘Cuz honestly the truth is that, ... you know I’m never leavin.’ ‘Cuz you’re my angel sent

Dave Matthews Band - Fool to think lyrics

at me dreaming of you All I could hope is to have you To ... have you walking with me Laughing so in love, we two Almost drunkenly I did imbibe ... of this Fantasy of you and me Was I a fool to think?

Bad Company lyricsBad Company - Love me somebody lyrics

me somebody, somebody love me Take me for what I'm worth ... But only love me, but only love me Well there was a crazy fool Who followed you home from

Carson Lueders - Love me by justin bieber lyrics

friends say I’m a fool to think, that you’re the one for me. I guess I’m just a sucker ... for love. ‘Cuz honestly the truth is that, ... you know I’m never leavin.’ ‘Cuz you’re my angel sent

Connie Francis - I was such a fool lyrics

was such a fool to fall in love with you, I was such a fool to think you loved me,too, ''Cause suddenly something happened ... Your love flickered and died, But mine...mine kept right on burning, Then burst into a tide,Impossible to hide,

Enuff Z' Nuff - Believe in love lyrics

In Love I love Sunday mornings, All wrapped up in Spring ... time. Hangin' from a thread, Barrel to your head. You ... can make it alright, If you can make it into bed. But you

Riker Lynch - Love me (cover) lyrics

friends say I´m a fool to think that you´re the one for me ... I guess I´m just a sucker for love ´Cuz honestly ... the truth is that You know I´m never leavin´ ´Cuz you´re

Justin Bieber lyricsJustin Bieber - Love me lyrics

friends say I’m a fool to think, that you’re the one for me. I guess I’m just a sucker ... for love. ‘Cuz honestly the truth is that, ... you know I’m never leavin.’ ‘Cuz you’re my angel sent

Diana Krall - Love me like a man lyrics

men that I've been seeing Tthey got their soul up on ... a shelf You know they could never love me When they can't even love themselves And I want someone to love me

Luna Sea - Love me lyrics

believe me Please hold me Please believe me Please love me Deai nante donna katachidemo Futari ni wa yokattane ... Hoshitachi ga hohoende itatte Kizukanu mama Koini koishita toki wa zutto mukashi no

Trip Lee - We told em lyrics

Verse 1:] We like to talk a lot, about how we running this Christian race But then when it comes time to walk it out, ... nah we don't never want to get in place We don't even

Taylor Dayne - Fool to cry (originally by the rolling stones.. lyrics

when I come home, baby And I've been working all night ... long I put my daughter on my knee And she says ... mummy, what's wrong? She whispers in ... my ear so sweetly And you know what she says? She says

Free - Dont say you love me lyrics

say you needed someone But you just needed somewhere to ... stay Oh any other time Any other time I'd have told ... you to be right on your way You say you needed a friend But you just needed sympathy Oh any other time Any

Jackson Browne - Love me, lovely lyrics

lovely, did you see me Just as I was crying Love me lovely ... make it easy What I say is hard but I am trying Lovely, lovely, can you hear me Listen to

Riot ( Usa ) - In your eyes lyrics

know my heart ain't feeling right You walk these streets again tonight I must be strong - ... but it's heard when you're away Cause i know where you're

Bowling For Soup - Love goes boom lyrics

S-S-Saw you in December I can't believe that summer got ... here so fast I hardly can remember Crawling through the dust cloud after the blast T-T ... T-Trippen over land mines Falling over words when I see your face Oh yeah, you took your

The Kelly Family - Say that you love me lyrics

my baby if I could only evoke the love My heart yearns for like the desert ... longing for the rain Sometimes my baby when I feel lonely and I cry Oh I laid myself

Parachute - Somethig to believe in lyrics

wake up every morning looking for your answer, You’re waiting for your sign While ... Jeremiah’s on his way to tell the people But you watch him pass you by. You walk the streets at night still

Parish - Believe in me lyrics

here we are lonely stranger0s once in love Torn apart by jealousy, we walked away ... from what was meant to be And all the memories remind me ... of how I made you cry If only you could find the

Anna Tsuchiya - Believe in love lyrics

tsumetai shisen wa nani wo mitsumete iru no? donna kako ni ... shibarare dare ni obieteru no? tada ieru koto wa hitotsu hito wa kodoku ja nai nigenaide... I believe in love inochi aru kagiri I believe

Poison - Something to believe in lyrics

I see him on the TV Preachin' 'bout the promised land He ... tells me to believe in Jesus And steals the money from my hand Some say he was a good man ... But Lord I think he sinned, yeah Twenty-two years

Sarah Brightman - Something to believe in lyrics

brother's got a habit That he thinks he's getting under ... control And he's selling all our love and best wishes as ... the hunger grows Living by the scriptures on the subway wall, He wants to be a

Ian Hunter - Something to believe in lyrics

I lay underneath an ageless sky I watched the universe breathing There's more ... going on up there than meets the eye Give me something ... to believe in Which way's in and which way's out Every

Ledisi - Hate that you love me lyrics

oh Come here, let me talk to you One call, two calls, ... three calls Is that what I do to you? (Is that what I do ... to you?) Ya outside my door, scared to be alone

Musical Newsies - Something to believe in lyrics

Till the moment I found you I thought I knew what love was Now I'm learning what is true That love will do what it ... does The world finds ways to sting you And then one day

The Offspring lyricsThe Offspring - Something to believe in lyrics

believe that reality's gone Disillusion's real I believe that morality's gone And there's ... nothing to feel If you take the sacred things The things that we hold dear Empty

Rough Silk - Something to believe in lyrics

21st century says "hello -I'm the first to come but the last to go you seem to be alive-but hey, you never ... know that" we all need something to belive in

James Blunt lyricsJames Blunt - Love me better lyrics

say the meanest things Yeah I've been called a dick, I've ... been called so many things I know I've done some shit that ... I admit deserves it, but that That don't mean it doesn't

Meghan Trainor lyricsMeghan Trainor - Something to believe in lyrics

do believe I do believe in you I do believe in you I do believe in you I do believe in you ... You're like a story A story that hasn't been told You

Black Kids - Love me already lyrics

girl's been a real whore, Spending her time with Theodore Now Teddy, he's ... my best friend But with friends like these, Who needs ... enemies? My mother, she told me, "You're being silly

Brandi Carlile - That wasn't me lyrics

on, just hang on for a minute I've got something to say ... I'm not asking you to move on or forget it But ... these are better days To be wrong all along and admit is not amazing grace But to be

Centaur - Got to believe in love lyrics

night in your eyes And you know work is done Sunset will break this day And the night of passion comes See ... the lights in the city The breeze blows up your mind A feeling that makes you

Celine Dion lyricsCeline Dion - A world to believe in lyrics

ve seen the tears and the heartache And Ive felt the pain ... I've seen the hatred in so many lives lost in vain And yet ... through this darkness There's always a light

Meghan Trainor lyricsMeghan Trainor - Love me more lyrics

you love like a mother Love like a father Love me love love ... me more Ye you talk like leader Walk like a follower Baby you should love me Love love love me more You sweet

Bryan Adams lyricsBryan Adams - Something to believe in lyrics

s funny what goes through your mind When you think of times you spent together Funny but when I think back why we ... broke up The reasons seem so small One day

Perry Como - Love me or leave me lyrics

me or leave me an' let me be lonely you won't believe me but I love you only! I'd rather be lonely than happy with somebody else! You might ... find the night time the right time for kissin' But night time is my time for just

Dan Fogelberg - Believe in me lyrics

I could ever say it right and reach your hostage heart ... Despite the doubts you harbor then you might come to believe in me The life I lead is not ... the kind that gives a woman peace of mind I only hope someday you'll find that you can believe in me Those othe

Gregorian - Believe in me lyrics

s the love we had ? When did it go bad ? Or am I just insecure ? I give all I can See I ... m your man Tell me what you're in this for Remind me I can't go on I know not what to do My heart is worn I feel as If I'm through Please believe in me

R5 - Love me again - john newman (cover) lyrics

I've done wrong Left your heart torn Is that what devils ... do? Took you so long where all that force go? I shook the ... angel in you Now I'm rising from the ground Rising up toward you Filled with all the

Atlantic Starr - Love me down (single version) lyrics

there mister So it seems again we meet The first time we met it was crazy You swept me ... off my feet I still imagine your lips, boy Kissin' me ... here and there Ooh, and if my hands could touch your

Bangles - Something to believe in lyrics

I saw you for the first time, eyes the color of the ocean ... something moved inside of me, long forgotten Lying broken ... Now I can't turn away, watching you as you lay sleeping

The Bangles - Something to believe in lyrics

I saw you for the first time Eyes the color of the ocean ... Something moved inside of me Long forgotten lying broken ... Now I can't turn away Watching you as you lay sleeping Can you hear winds of change Is

Blackmore's Night - Believe in me lyrics

s a reflection that you see in me But I know it's not reality Beneath the glitter and ... behind all the lace Do you see my face? I'll be the mirror, the spaces in between It's not the truth, it's just a

Diddy Dirty Money - I hate that you love me lyrics

Verse 1:] [Diddy] Are we living in vain ..are we living in ... pain Girl remember my name ..and whatever remains After we walk on white sand . ... .lets travel in style Just want to see you happy and smiling I can change your life in

Lenny Kravitz lyricsLenny Kravitz - Believe in me lyrics

In Me Where's the love we had ? When did it go bad ? Or am I just insecure ? I give all I can Baby I'm your man ... Tell me what you're in this for Remind me I can't go

Mike + The Mechanics - Something to believe in lyrics

s a silver moon Shining in the room Where we sleep like spoons together Lying in ... the dark I can feel your heart And it beats with mine ... forever Coming from the street You can

O'jays - Love me like a rock lyrics

When I was a little boy (when I was just a boy) And the devil ... called my name (when I was just a boy) I say now who do ... (who) Who do you think you're foolin (when I was just a boy) I'm

Lenny Kravitz lyricsLenny Kravitz - Believe in me piano voice lyrics

In Me Where's the love we had ? When did it go bad ? Or am I just insecure ? I give all I can Baby I'm your man ... Tell me what you're in this for Remind me I can't go



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement