Tv Show Theme Songs lyrics

Browse for Tv Show Theme Songs song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Tv Show Theme Songs lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Tv Show Theme Songs.

Related artists: Show me the skyline, Air tv, Christian tv, Big show, Old crow medicine show, Screen team show, The hillywood show, Our songs♥

Phish - Tv show lyrics

you turn the dial Life is a TV show Should've been canceled ... long ago Life is a TV show Should've been canceled long ... ago Life is a TV show Life is a TV show Life is a

Puhdys - Tv show lyrics

will dich Doch leider nur in tv show und video Tv show ... will dich Doch leider nur in tv show und video Tv show ... will dich Doch leider nur in tv show und video Tv show

Everclear - Tv show lyrics

To a life that looks like a TV show Wish I could see my ... To a life that looks like a TV show Wish I could see my

The Aquabats - Theme song lyrics

Watch us every week On our TV show. The wacky wacky world

Pellek - All digimon theme songs lyrics

Di Di Di Digimon Digimon Di Di Di Digimon Digimon Di Di Di Digimon Digital Monsters Digimon are the Champions Digimon Digital Monsters Digimon are the Champ...

Big Show - Big show theme song lyrics

are you Big Show Where are you Big Show ... Where are you Big Show Where are you Big Show ... Where are you Big Show Where are you Big Show ... Where are you Big Show Where are you Big Show

Muppets - Ok go - muppet show theme song lyrics

the Muppets on the Muppet Show tonight. It’s time to put ... the curtain on the Muppet Show tonight. Why do we always ... To have to watch the show To introduce out guest

Ok Go - Ok go, the muppets – muppet show theme song lyrics

the Muppets on the Muppet Show tonight. It’s time to put ... the curtain on the Muppet Show tonight. Why do we always ... To have to watch the show To introduce out guest

Sergey Lazarev - Tv or radio lyrics

IS LIKE A TV SHOW, YOU WATCH ME ANYTHING YOU ... IT, NEVER GONNA BE...LIEVE TV OR RADIO GET THE VIDEO TV ... OR RADIO TV OR RADIO GET THE VIDEO TV ... IT, NEVER GONNA BE...LIEVE TV OR RADIO GET THE VIDEO TV

Shawn Mendes lyricsShawn Mendes - Show you lyrics

glow You can’t watch your TV show I will watch what I wanna ... on my hands Do I need to show you? Guess I gotta show you ... upside down Do I need to show you? Guess I gotta show you

Sally Oldfield - Songs of the quendi i night theme lyrics

Come from the shell where you hide! There is a starry night outside, Let go the hands that you hold! They'll just imprison you till you are old, And you have just on...

The Divine Comedy - Theme from casanova lyrics

s Casanova—a collection of songs for bass baritone and ... with the haunting strains of Theme From Casanova..

Grace Slick - Theme for the movie manhole lyrics

keeps blowing on me, and it?s showing me Another way, another ... and strings and time will show you Show - show you, show ... keeps blowing on me, and it?s showing me Another way, another

Kyle Justin - Theme song lyrics

Nerd When you turn on the TV Make sure it's tuned to

The Cramps - Tv set lyrics

baby i see you on my tv set yeah baby i see you on ... my tv set i cut your head off and ... put it in my tv set i use your eyeballs for ... dials on my tv set i watch tv i watch tv since i put you in

Horrible Histories - Theme song lyrics

Terrible Tudors Gorgeous Georgians, Slimy Stuarts, Vile Victorians, Woeful wars, Ferocious fights, Dingy castles, Daring knights. Horrors that defy description, Cut-...

Glen Campbell - Theme from love story lyrics

special things, With angels' songs, with wild imaginings. She

F.t.island - Tv radio lyrics

be there now and forever TV Radio lets take a station in ... control Come to my show this is my life of rock n' ... be there now and forever TV Radio lets take a station in

Rebecca Lavelle - Theme from mcleods daughters lyrics

It will take some time To find your heart And come back home You could walk for miles Cross every river And find your not alone Cos I'll be there Oh oh oh o...

Powerman 5000 - Theme to a fake revolution lyrics

yeah, oh yeah) This is a theme to a fake revolution A ... with confusion This is a theme to a fake revolution Make no ... yeah, oh yeah) This is a theme to a fake revolution A

H2o - Songs remain lyrics

concept, Someone made up on tv. It's still something real, ... we loved the most, All the songs that give us hope reasons ... today, People change but songs remain, Songs remain, songs

The Misfits - Theme for a jackal lyrics

Wet waste of a girl Theme for a jackal Play you a ... Like you do now In fact you showed them how All thoughts ... deeds are complete Play, theme for a jackal play Die

Cheap Sex - Reality tv lyrics

kiss. [chorus:] reality tv - put a camera on me reality ... tv - plastic surgery reality tv - show me something sick ... reality tv - you know it's all a trick

Sign Of Decay - Tv - lies lyrics

true on tv but it is called reality ... they show you love but it is hate ... blade nothing´s true on tv news promoting anger that´s ... hollywood propaganda on tv you listen to them but not

Gaither Vocal Band - Songs that answer questions lyrics

wanna spend my time a-writing songs that answer questions That ... all that time a-writing songs that answer questions That ... with people's needs I'll show 'em how to touch the nail

Modern Talking - Tv makes the superstar lyrics

you`ll find your way, oh TV makes it, TV even breaks it TV makes the superstar where ... ever you are, oh yeah TV makes it, TV even breaks it TV makes the superstar,

Procol Harum - Tv caesar lyrics

corner Watch you eat your TV dinner Creeping in through ... Great to have you on the show Sorry that you've go to go

Nina Hagen - Tv-glotzer (white punks on dope) lyrics

schön bunt hier! Ich glotz' TV (Sie glotzt TV) Ich glotz' TV (Sie glotzt TV) Wau! Ich ... schön bunt hier! Ich glotz' TV (Sie glotzt TV) Ich glotz' TV (Sie glotzt TV) Ich

Jethro Tull - Songs from the wood lyrics

me bring you songs from the wood: to make you ... you down from tip to toe. Show you how the garden grows. ... refined: galliards and lute songs served in chilling ale.

Cracker - Show me how this thing works lyrics

a knob for the volume Show me how this thing works [x2] ... think that I'm less geeky Show me how this thing works [x2] ... was gathered, there were TV cameras Show me how this

The Misfits - Tv casualty lyrics

only blue filtered light TV casualty, TV casualty We're ... all right TV casualty, TV casualty I wish they'd ... feed my television screen TV casualty, TV casualty We're

Karl Bartos - Show business lyrics

it on a talk show Put it on a video Say it on ... But never let the truth show Acting in a feature Become ... a TV creature Put yourself in ... With a smileing face Show Business Image politics

Feeder - Tv me lyrics

as I leave Tripping out, TV Me (TV Me) Goodbye all, I ... feel free (I´m in heaven, TV Me) Hear me now, don´t cover ... me (Desperation, TV Me) Reaching out, as I leave

Live - Show lyrics

woods, I say Black Mountain show me your face Bring on the ... now, I can't wait to learn Show a little love to me Show a ... love to me Darlin' I'll show you "free" I'll show you free tonight Show a

Múm - Show me lyrics

you wash up little things Show me, the way you do (We're ... (We're gonna die a little) Show me, the way you wash up ... everything Show me, your every way Show me

Mudvayne - Tv radio lyrics

off the radio Turn off the TV I don't wanna be Wanna ... off the radio Turn off the TV Eliminate me you turn me ... off the radio Turn off the TV I don't wanna wanna be

Raego - Show me your love lyrics

Show me Your love, cuz I want to ... see it Show me Your love ,cuz it makes me ... feel like i'm home Show me Your love ,cuz i really ... wanna see it Show me Your love, cuz i feel like

Jason Aldean - Show you off lyrics

and catch a good band Couple songs and, hey, we're gone again ... The truth is I just wanna show you off Drive 'em all crazy ... all I ever saw I just wanna show you off Maybe take a ride

Asteroids Galaxy Tour, The - Theme from 45 eugenia lyrics

[Chorus:] Riding away I feel free to complete my beauty Fly like a bird from my [?] beauty Riding away I feel free to complete my beauty Fly like a brave fro...

Ayabie - Theme lyrics

Iiwake wo sagashiteita kutsuhimo wo musubu you na Tachidomaru Ima ga muda ja nain dato Koe wo agete gamushara ni kokyuu wo suru koto ni Se wo muketa boku no ...

Clannad - Theme from harry's game lyrics

Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an gh...

Frank Sinatra - Theme from new york new york lyrics

Start spreadin' the news, i'm leavin' today. I want to be a part of it New York, New York. These vagabon shoes, are longing to stray, right through the very heart ...

Dj Pon3 - Theme for you lyrics

--INSTRUMENTAL-- We have got trouble! Give me it please ! --INSTRUMENTAL-- Uh!Uh!Uh! Ahhh! Right on Right on, ahh! Right on Right on We have got trouble! Give me...

Eelke Kleijn - Theme for nosey lyrics

Artist: Eelke Kleijn Title Of Album: Untold Stories Year Of Release: November, 2010 Label: Manual Music Genre: House, Breaks, Chill Out, Electronica...

Eelke Kleijn - Theme for nosey (intro mix) lyrics

Artist: Eelke Kleijn Title Of Album: Untold Stories Year Of Release: November, 2010 Label: Manual Music Genre: House, Breaks, Chill Out, Electronica...

Eelke Kleijn - Theme for spliffy lyrics

Artist: Eelke Kleijn Title Of Album: Untold Stories Year Of Release: November, 2010 Label: Manual Music Genre: House, Breaks, Chill Out, Electronica...

Eelke Kleijn - Theme for spliffy (intro mix) lyrics

Artist: Eelke Kleijn Title Of Album: Untold Stories Year Of Release: November, 2010 Label: Manual Music Genre: House, Breaks, Chill Out, Electronica...

Lara Fabian - Theme from mahogany lyrics

like the things that life is showing you? Where are you going ... like the things that life is showing you? Where are you going ... like the things that life is showing you? Where are you going

Everly Brothers - Theme from "carnival" lyrics

Love makes the world go 'round Love makes the world go 'round Somebody soon will love you If no-one loves you now High in some silent sky Love sings...

Elton John lyricsElton John - Theme (the first kiss) lyrics

For our world, the circle turns again Throughout the year we've seen the seasons change It's meant a lot to me to start anew Oh the winter's cold but I'm so warm with yo...

The Hives - Theme from lyrics

Empty words fired at me with an oral cannon WE WANNA BE HEARD! Lousy jerks such bad breath I put the fan on This is where we draw the line we're sick of y...

Diana Ross - Theme from mahogany (do you know where you're.. lyrics

like the things that life is showing you Where are you going ... like the things that life is showing you Where are you going ... like the things that life is showing you Where are you going

K.d. Lang - Theme from the valley of the dolls lyrics

Gotta get off gonna get hafta get off of this ride Gotta get hold gonna get need to get hold of my pride When did I get where did I how was I caught in this game Wh...

Koffin Kats - Theme for a sinner lyrics

God didn't hear your prayers tonight Satan listens anytime Looking up at you and me Loving all the hell we breed All night Laying out lines Pour the sho...

Lana Del Rey - Tv in black & white lyrics

Living without you is like tv in black and white You turn ... Living without you is like tv in black and white You turn ... Living without you is like tv in black and white You turn

Less Than Jake - Theme song for h street lyrics

You know my best friend, just left yesterday and I know I know your girlfriend, couldn't explain, why she moved away things are so the same, that all I can really b...



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement