These Bitches On My Dick Cuz I Make Alot Of Money But I Dont Know Why Cuz They Getting Nothing From Me lyrics

Browse for These Bitches On My Dick Cuz I Make Alot Of Money But I Dont Know Why Cuz They Getting Nothing From Me song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed These Bitches On My Dick Cuz I Make Alot Of Money But I Dont Know Why Cuz They Getting Nothing From Me lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to These Bitches On My Dick Cuz I Make Alot Of Money But I Dont Know Why Cuz They Getting Nothing From Me.

Related artists: Nothing but thieves, From behind these walls, Make me famous, Make my heart explode, Me & my, Dont-be-dolls-dbd, Dick dale, Dick o'brass

Angel Haze - Bitches on my dick lyrics

Swag! I be on that shit, bi-bi-bitches on my dick Said bi-bi-bitches on my dick, bi-bi-bitches on my dick (swagg!) I be on that shit bi-bi-bitches on my dick Said bi-bi-bitches on my dick, bi-bi-bitches on my dick (swagg!) Bitches on my dick cause I swagg to the maximum Bitc

Plies - On my dick lyrics

if yo cash ain't right, right now dawg shit just f***ed up right now dawg u done took A lost when a bitch don't wanna give you nothing dawg telling you dawg u can make something happen [Chorus: x2] My money looking funny nigga just making it barely shit ain't how it use to be nigga ai

Kano - Dont know why lyrics

is Kano you should know my name Yeah I make beats but flows my game And I ain't got no G-Unit, piece or my home crew ain't got no fros and chain It's Kano like I said before I can spit rock grime hip hop and more I seen old school fall to the floor but I'm a (badger?)

Bellefire - Dont know why lyrics

changes sometimes without warning No explanation here to find You keep our love from overflowing And I don't know why Why must I suffer here in silence Why do we play these waiting games With nothing to say And I don't know why I need to explain It's happened again And I don't

Ben Kweller - I dont know why lyrics

me out. Im losing control. I wanna rock and roll. But everything I planed just sliped right through my hand. I dont know why. Im a nice guy. I wanna take it easy baby But every time I start my world falls apart. I dont know why. The world is feelin' like it's passin'

Jackson 5 - Dont know why i love you lyrics

sure don't baby, baby, baby... ooh, ooh I don't know why I love you I don't know why I love you I don't know why I love you but I love you Always treat me like a fool Kick me when I'm down that you do I don't know why I love you, but I love

Saves The Day - Dont know why lyrics

must be something wrong with me. I get so tired, I can't sleep. The voices in my head are haunting my dreams. No matter how I try, To kill the thoughts inside. I cannot, I cannot, hide. The mirror staring back at me. The cracking lines along my face. The times I try to g

Dj Emeverz - Why be they do not like me lyrics

why why why why be they do not like me why why why why why be they do not like me why why why why why be they do not like me why why why why why be they do not like me why be they do not like me why be they do not like me why be they do not like me why be they do not

Lil' B - I got bitches lyrics

Intro:] Welcome to Based Welcome. This is Lil B Everybody put your hands in the air [Verse 1:] I'm rolling through these cits I got bitches on my dick These niggas f*** with me Because I have respect And cause I Based freestyle They gotta cut me

Lil Wayne lyricsLil Wayne - On my own lyrics

lil wayne] Eagle, eagle carter man In a 96 regal contraband On my way to the east to the laundromat Got to wash dat money and get on my ass Flip them bricks it be gone so fast I got to do something i done blown my last Dolla holla at ya boy i be on da ave In dat g pricko is what i

Scarface - Money and the power lyrics

Scarface Money and the power, money and the power I ain't fallin short I got the Money and the power Yup! Hehehahaha, hehe ha hah hah.. yeah Money and the power, money and the power Never goin back cause I got Money and the power [Scarface] Deep in the heart of Sou

Lil' B - Suck my dick ho remix lyrics

yea Oh f***in yea Guess who it is Yea, it's motherf***ing him Oh yea, it's that boy, it's that nigga man I'm a tell you who the f*** it is man Oh yea man, you already know I got bitches, riding 26's Everybody know I got 36 bitches Every day I

Lil' B - Ho suck my dick based freestyle lyrics

Intro:] Yeah, yeah Yo you know who the f*** it is It's the speaker knockers [Hook:] Bitch suck my dick, bitch suck my dick All these hoes know, bitch suck my dick Bitch suck my dick, bitch suck my dick Young Based God, tell these hoes, "suck my dick"

Mcfly - Don't know why lyrics

by one Drinks are gone Doo i have to stay Hate the sound Of one more pound As it rolls away Why did i need your proof When i knew the truth [chorus] And i dont know why I just let it slip by In all the time I just wish you had tryed I

Clarence Frogman Henry - I dont know why but i do lyrics

don't know why I love you but I do I don't know why I cry so but I do I only know I'm lonely and that I want you only I don't know why I love you but I do I can't sleep nights because I feel so restless I don't know what to do, I feel so helpless And since you've been away, I cry

From Ashes To New - On my own lyrics

Verse 1: Danny Case & Matt Brandyberry] If I believe I'm halfway there before I even try You've seen me falling down, now watch me as I rise Even the darkest nights will end But like the sun, I'll rise again These ups and downs that lie ahead Can't touch me now as I asce

Pet Shop Boys lyricsPet Shop Boys - Opportunities (let's make lots of money) lyrics

ve got the brains You've got the looks Let's make lots of money You've got the brawn I've got the brains Let's make lots of... I've had enough of scheming and messing around with jerks My car is parked outside I'm afraid it doesn't work I'm looking for a partner someo

Inxs lyricsInxs - On my way lyrics

make it forever Curling from you lips Faith and it's not over Bring on that famous word Love don't abuse it And you'll never be sad again I'm on my way I'm on my way Blood's getting hotter Thinking about your hips I feel all the hunger The minute you turn awa

Sam Smith lyricsSam Smith - Money on my mind lyrics

I signed my deal I felt pressure Don't wanna see the numbers I wanna see heaven You said could you Write a song for me I say I'm sorry I won't do that happily When I go home I tend to close the door I never want to know So sing with me Can't you see

Charlie Brown - On my way lyrics

in circles at night You've given up the fight Like the streets that you're always walking on You died inside And you don't know why So you try to turn the light on But stand up and never say never 'Cause this life is gonna get better Take a breath, sha

Gil Ofarim - On my own lyrics

candle is burning in my room All this sadness starts to bloom I close my eyes like all the time Still all these lies on my mind You never know what you've got till the day its gone But now I know, I can be someone. Coz' I have learnt. I was taught. How to live and carry o

Jake Bugg - On my one lyrics

m just a poor boy from Nottingham I had my dreams But in this world they're gone, they're gone Oh, I'm so lonesome on my one Three years on the road, 400 shows Where do I go home? No place to go Where do I belong? Oh, I'm so lonesome on my one

Slaughter - On my own lyrics

not to remember, but the memories lead right back to you. Right back to you it's hard to face the reality when you know there's nothing left to do Many roads I've travelled, still I'm alone, wishing I could share this moment with you Still I can't deny that I

Frostburn - Are these roses on my grave lyrics

death will do us part We are bound to lose it all So frail is life And when death will do us part we are killing for what we love fall tears of loss Now are there roses on my grave to remain Or will I drown into oblivion Now are there roses on my grave to

Ben Kweller - On my way lyrics

want to kill this man but he turned around and ran. I'll kill him with karate that I learned in Japan. He wouldn't see my face. I wouldn't leave a trace. I wouldn't use a bullet cause a bullet's a disgrace. Aw, mom, I never thought that I was a murdering man But ton

Maylene And The Sons Of Disaster - Waiting on my deathbed lyrics

here in wait on my deathbed Open air still fills my lungs Not proud of everything I've done But at least you know I did it well (Feels like I'm walking on a tightrope) Can't step on either side I'm a hollow man but you still know who I am I

New Found Glory - On my mind lyrics

s make a date out of the cinema then stay out til early in the morning I always like it cause we take it slow while everyone around us seems so hurried it feels familiar cause I've been here before when your words swept the ground right from un

Anita O'day - They can't take that away from me lyrics

romance won't end on a sorrowful note, Though by tomorrow you're gone; The song is ended, but as the songwriter wrote, The melody lingers on. They may take you from me, I'll miss your fond caress. But though they take you from me, I'll still possess. The way yo

Paul Mccartney lyricsPaul Mccartney - On my way to work lyrics

my way to work I rode a big green bus I could see everything From the upper deck People came and went Smoking cigarettes I picked the packets up When the people left But all the time I thought of you How far away the future seemed How could I so many

Eminem lyricsEminem - Drips lyrics

yo', i'm sick, damn, you straight dog... [Refrén] That's why I ain't got no time, for these games and stupid tricks, or these bitches on my dick, that's how dudes be getting sick, that's how dicks be getting drips, falling victims to this sh

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Bitches ain't shit (featuring snoop, daz, kur.. lyrics

Bitches ain't shit but hoes and tricks... Chorus: Snoop (2X) Bitches ain't shit but hoes and tricks Lick on deez nutz and suck the dick Get's the f*** out after you're done And I hops in my ride to make a quick run... Dr. Dre I used to know a bitch nam

French Montana lyricsFrench Montana - Nothing to think about (remix) lyrics

French Montana:] It's nothing to think about Montana man [Hook] [French Montana:] I be working in the kitchen, grinding on a mission I be pitchin' till everything gone, it's nothing to think about I'm working in the kitchen, grinding on a mission I be pitchi

Gavlyn - Why dont you do right lyrics

don't you do right? Like some other men do Get out of here Get me some money too See, I got these dudes callin' me every damn day Even if they married, got a family, the whole shi-bang They still come my way, and they like to buy me shit Thinkin' i'mma take you serious, come on

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Bitches ain't shit (ft. snoop dogg, dat nigga.. lyrics

Bitches ain't shit but hoes and tricks... [Chorus: Snoop (2X)] Bitches ain't shit but hoes and tricks Lick on deez nutz and suck the dick Get's the f*** out after you're done And I hops in my ride to make a quick run... [Dr. Dre] I used to know a bitch named Eric Wright We u

Cardi B lyricsCardi B - Money bag lyrics

Money bag, money bag Money bag, bitch, I'm lookin' like a money bag Money bag Cardi I do the Maybach on Monday, Ferrari Friday This is sweet p**** Saturda...

Lil' B - Alota bitches lyrics

Intro:] Yeah, yes I got alot of bitches, yeah! Everybody knows I got alot of bitches P.Y.T mixtape Lil B, feel me? I got alot of bitches Everybody know! [Verse 1:] You can tell I got alot of bitches Would you be mad if I had 52 bitches? I don't care, niggas know I got b

2pac lyrics2pac - Still ballin' lyrics

Yes, Yes, Yes Whats Crackin this is uh Mopreme Shcourt Thug Life, Outlawz This is strictly for my man DJ FATAL Straight motherf***in ballin Part two, still ballin Kurupt up in this motha f***a Westside!!!! [Verse 1: 2Pac] Now ever

Chamillionaire - From the south" (feat. z-ro, lil' flip) lyrics

Hook - 4x] From the South I got the diamonds in my mouth [Z-Ro] Hold up a minute, I'm the King of the Ghetto Holding the rap game, like wood grain can't let go You niggaz'll never see me, I'm on another level Stay ready to dig a grave, keep

Meek Mill lyricsMeek Mill - Make em say lyrics

If you sippin on sumthin put it down right now, Get Money We bouta get it poppin Diss Song I like my rosay red and my diamonds blue Keep a dime chick like 5 times 2 I b killin these haters when I slide by through Like a drive by do in a sky dive coop Flyin the whip sound like

Dj Khaled lyricsDj Khaled - On my way lyrics

feat. Kevin Cossom, Bali, Ace Hood, BallGreezy, Ice Berg, Desloc, Gunplay, Rum, Young Cash) I'm on my way This goin out to every hood We gonna make it You can look into my eyes See that I'm dead tired 6:00 in the morning Money still on my mind So if

Juelz Santana - My will lyrics

Intro:] I hope my son's learnt to be not like me If I die tonight I hope my daughter never meet a nigga like me If I die tonight [Hook:] If I die tonight, just know I lived one hell of a life Just in case I get killed tonight, I'm writing my will tonight Give these bum niggas my

Raz Simone - They'll speak lyrics

the lights in the studio It's Raz, my mom calls me Solomon Simone It's 3 a.m. and these are what feelings sound like How do we fly? Why do we lie? Where do us bad people go when we die? Heaven or hell? Is it a lie? Or should I just pray just incase they w

Epic Rap Battles Of History - Romeo and juliet vs bonnie and clyde lyrics

and Clyde: I'll handle this, darling, I'm known to fire off some BAR's Cause if these lovers cross me, they're gonna end up seeing stars I mean, I'll let you go first, but damn sure I'm getting licks in On this hissy-fitting rich kid and this prepubescent vixen

Juelz Santana - Nothing to me lyrics

Bridge:] Hol-hold up! Hold up! Hold up! Hold up! Bad bitches, bad bitches, Pull up, pull up Money low, money low, No sir, no sir I just throw, throw it up, throw it up! [Hook:] You see me blowing all this cash, uh That don't mean nothing to me, nah, that don't mean

Eamon - Get off my dick lyrics

Chorus] You go, go tell your friends (your friends) Tell them, get off my dick (my dick) They keep, tellin' you shit (you shit) Go tell i said suck my dick (my dick) You could tell me this and that I`ll tell you plenty facts Your friends are herbs, don`t kno

Lil Wayne lyricsLil Wayne - Money on my mind lyrics

[Chorus 2X with variations] Money on my mind Money on my mind Money on my mind Money money on my mind Money on my mind Money on my mind Money money on my mind So money is all I think of Steppin out the motherf***in car they in awe I'm lookin like a

Sunny Choi - Why don't you love me lyrics

now honey, you better sit down and look around! Cuz you must have bumped your head, and I love you enough to talk some sense back into you baby. I hate to see you come home, me the kids and the dog is gone. Check my credentials, I give you everything ya want

Jessica Sanchez - Why don't you love me (bexoncé) lyrics

now honey, you better sit down and look around! Cuz you must have bumped your head, and I love you enough to talk some sense back into you baby. I hate to see you come home, me the kids and the dog is gone. Check my credentials, I give you everything ya

Beyoncé lyricsBeyoncé - Why don't you love me lyrics

now honey, you better sit down and look around! Cuz you must have bumped your head, and I love you enough to talk some sense back into you baby. I hate to see you come home, me the kids and the dog is gone. Check my credentials. I give you everything ya want everything you need,

Pitbull - My life ft. jason derulo lyrics

Intro:] Drop that beat, it's the truth, You don't know what you have until you lose it [Chorus:] I've had all the women you could possibly imagine in my life (in my life) I've had all the cars, all the cribs, all the money in my life (in my life) I've had my ups, my dow

Lil' B - Halloween bitches based freestyle lyrics

flex bitches, I'm a tell you this, bitch, Fifty grant show and I'm a f*** the whole crew. Young base got bitch, put me on the head list, I'm a f*** the bitches, I'm number... F***ing five bitches and they ain't no outcome, Young base gotta f*** a bitch full of money, You

Dj Khaled lyricsDj Khaled - Never be nothing like me lyrics

feat. Homeboy, Lil Scrappy) [Intro - Lil Scrappy] O-K-K-K BME O-K-K-K G's up, this yo boy Lil' Scrappy DJ Khaled, (Let Em' Kno) So get your G's up [Chorus - Lil Scrappy] You can be as f***in real as you want And hard as you will But you will never be nothin like me Y

G-eazy lyricsG-eazy - Nothing to me (ft. keyshia cole, e-40) lyrics

Hook: Keyshia Cole] People talk, it's just word of mouth No, it ain't nothing to me You talking loud cause I'm not around Yeah, that's something to see Say I’m the man and I'm winning now That shit ain't nothing to me And all these hunnids that I'm pulling out It's a lot to

Hustle Gang - Poppin for some lyrics

Verse: Dro] Black kush reefer, smoking on Cali boy I’m a west side nigga like Danny Boy Flip a brick, sell a brick, cup a brick house F*** a trick, keep my dick in yo bitch mouth Pull up boy, ridin Shawty, keep it real pimpin Zone 3, these streets, I a

Juvenile - F***in with me lyrics

Juvenile (Chorus 2x)] Throw up the U if your f***in' with me Throw up the U if your f***in' with me Throw up the U if your f***in' with me Throw up the U if your f***in' with me [Juvenile] I got my mind right, money right, life right, paid right Can you s

Mac Miller - On my shit lyrics

like my seat back, cup full, weed rolled, f*** school I’ve been gettin’ money, what the f*** have you been up to? Up to, up to, what the f*** have you been up to? Livin’ out my dreams, boy, what the f*** have you been up to? I like my seat back, cup full, w

Jaden  Smith lyricsJaden Smith - Know why lyrics

doin here? Girl, who let you here? Can I whisper in your ear? Cuz I really kinda need you near And my mom says you couldn’t come over Do you really care when you’re pulled up in a Rover? Said that I should wait, wait til I got older But love is a war an

Chamillionaire - On my way (feat. lee-lonn) lyrics

my way... my way... mmmm yeah On my way... my way... You just need motivation So I'm thinking you should let me give you more the conversation Just a demonstration how I'm a lay your body down I am on my way I'm in my ride I am costing headed to you I am on my,

Play N Skillz - Who da sht lyrics

Mannie Fresh - Intro] Ay! Dallas, Texas! It's the original J-R With a funny smellin' cigar Freshly Snipes My skin is sensitive so I use baby wipes Ya heard? With Play-N-Skillz Latinos stand up! For ya boy, fr-fr-fr-fr-fr-Fresh! Now wherever you at in the world I need you to

Benzino - On my mind lyrics

me tell you all that's on my mind [repeat x4] Why take one bad apple to f*** the whole batch With a lot of willpower to get shit back Things got low some habbits have its own track Niggas was hatin but I aint here to dwell on that (no) G's dump they packs on 'cause t



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement