Tell Me What You Want S3rl Feat Tamika lyrics

Browse for Tell Me What You Want S3rl Feat Tamika song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Tell Me What You Want S3rl Feat Tamika lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Tell Me What You Want S3rl Feat Tamika.

Related artists: S3rl, Me first and the gimme gimmes, Me & my, Me singing, Me vs hero, Meťju, Dj s3rl, Corrs what can i do, the

Dj S3rl - Tell me what you want - s3rl feat tamika lyrics

me what you want boy Cos I´ve got what you need boy Just what you´re looking for Tell me what you want You know it´s what I´ve got I can be a good girl Oh i can be your bad girl Let me into your world And i can be your dream Your real life fantasy (?x)Tell me what you w

Korn - Tell me what you want lyrics

looks like it´s about begin I´m lying down in a pool of sin now So why does it feel so good within? Letting go, giving in! Tell me what you want? Tell me what you want? F*** you go away! Tell me what you want? Tell me what you want? F*** you go away! T

Van Morrison - Tell me what you want lyrics

me what you want, tell me what it is Tell me what you want, tell me what it is Everybody's got me moaning Every single night and day Can't stand it anyway Everybody's got me moaning Tell me what you want, yeah, Tell me what you need Tell me what it is, say what Tell

Nivea - Tell me what you want lyrics

I first met you, I really didn't think that much Would ever be between us two I wasnt trying to fall in love, but Somehow you knew that I had been hurt before So you did all the right things, you made me believe That you were the perfect one Then you sw

Aaron Carter - Tell me what you want lyrics

you tired, of me Do you want to, be free I just got to know Should I hang on, or let go Don't keep me guessing It just ain't fair You got me drowning in a sea of despair I've held up for as long as I can Ohhh I need to know, am I still your man [Chor

Doobie Brothers - Tell me what you want lyrics

time won't keep you waitin' any longer Than you waited in the past Cool and breezy, winds are blowin' sweetly On the edges of the garden at last Tell me what you want and I'll give you what you need Tell me what you want and I'll give you wha

East 17 - Tell me what you want lyrics

me baby, baby Thought I had the right one, suddenly you came along You were so fine, so I had to choose It had to be a must, so for us, there?s no time to lose Girl you know I?m really down for you So if you feel it too Tell me baby, baby I just wanna spend my life wit

Hall And Oates - Tell me what you want lyrics

I look in your eyes I can see there’s more than passion there Something ugly and lovely is tuning in just behind your stare Yeah, I’ve seen it before and I think that I’d know it anywhere So tell me girl what you want I know you know Grin and bare it, no no I

E-17 - Tell me what you want lyrics

me baby, baby Thought i had the right one, suddenly you came along You were so fine, so i had to choose It had to be a must, so for us, there's no time to lose Girl you know i'm really down for you So if you feel it too Tell me baby, baby I just wanna spend my life with you So

Damn Yankees - Tell me how you want it lyrics

yeah! Look out, I'm a man with a mission Tell you what I wanna do We've gotta move, we don't need no permission Just need me and you And you ought to know If there's a way, I will come crashing through your door, mmm-hmm I'll take you higher than y

Kangnam - Tell me what (feat. microdot) lyrics

haneun saenggage ni juwireul maemdolgo jogeum ireun achimbuteo ni saenggakman na yojeum deureo deo isanghan gibun ni mamdo gateulkka Can you feel my love for you heuteureojin meorikarak mokgeori nogoljeogin neoui moksorikkaji mueot hana ppaji

Next - What you want lyrics

feat. Beanie Sigel) [Beanie] Uh, yeah, yeah, yo Hey yo, I told you from the get' boo, what's mine's is yours And I can put you in the seat over these mindless whores So why competin' with this spineless boar I mean look at G, he got all kinds of flaws Sittin' in the sp

Mase - What you want lyrics

Total] Tell me what you want Tell me what you want Just tell me what you want Tell me what you want Tell me what you want Tell me what you want [1] - Tell me what you want for me Take a look at what you see Let me know if this right here Is some

Pantera - Tell me if you want it lyrics

Interpretation I] I know you need me, You know, your the one you've been looking for Sometimes, it don_t seem right Your not alone, you need someone to try, you have to make it by Oh, tell me if you want it (Tell me if you want it) Oh, tell me if y

Gabrielle lyricsGabrielle - Tell me what you dream lyrics

turned the key, opened the door Was he there she wasn't sure She didn't want to fight no more She had good intentions In that moment face to face She saw the look upon his face She held him in a tight embrace There was warm affection Took a while before she spoke There wer

Morten Harket - Tell me what you see lyrics

my love, sleep Or look up at a sky returning from its deep See the moon go down Watch the sun come 'round Tell me what you see Sleep my love, sleep look into a world You can no longer reach Time's a one way track There is no direction back mhm... when you're d

Restless Heart - Tell me what you dream lyrics

of your life you hold out for love You give what you have, still that's not enough What went wrong Cos now what we share are too many fears Too many secrets, too many years, tonight Tell me what you dream at night while you're sleeping Tell me what you see at night in your

The Beatles lyricsThe Beatles - Tell me what you see lyrics

you let me take your heart I will prove to you we will never be apart if I'm part of you. Open up your eyes now tell me what you see it is no surprise now what you see is me. Big and black the clouds may be time will pass away if you put your trust in me

Dave Thomas Junior - Tell me what you see lyrics

falling on your feet And now you got me wondering If we could really never stop What's at the edge? If I could lay my eyes on you You're the earth I'm gonna be the moon You're the sea I'm gonna be the shore If you're the peace I guess I'll be the war Hard to believe w

Britney Spears lyricsBritney Spears - Tell me what you sippin on lyrics

This is AC with Britney (yeah) We goin' out tonight This is gonna be a hot one baby AC: (Ay oh) let me do my thing with a New York verse AC will make you hot, girl remove your shirt I got my eyes closed you could do your dirt And by the way, do you still got

Dj S3rl - I will pick you up - s3rl feat tamika lyrics

your days turn to dark like night the spark is gone that was once a ligh and you feel theres no end in sight just remember ... (Re:) When they bring you down drag you trought the ground i can pick you up yeah i will pick you up and when the

Plain White T's - What more do you want ? lyrics

me what's wrong tell me what's right tell me how you want me to do it tonight I don't want to sing I don't want to shout I just want a feeling that I'm living without What more do you want What more do you want What more do you want From me Tell me what you want t

Cypress Hill lyricsCypress Hill - What u want from me lyrics

B-Real] Huh, what you want? What you want? Want you want from me? Tell me what, tell me what Want you want from me, huh? What you want? Want you want from me? Tell me, tell me, tell me dogs Want you want from me? What you want? What you want?

Chesney Hawkes - Tell me something i don t know lyrics

it really doesn't matter to me What was on t.v., what was in the headlines There's nothing I can say About the weather today, if it's rain or sunshine. It's not that I don't care about you So open up and put your trust in me Tell me something I

Infected Rain - Me against you lyrics

insult me 'cause I'm different You accuse me 'cause I'm strange Yes! you like me it's apparent But here I am up on this stage Come over here Tell me, what you want to hear What's your problem What's your bound You don't like me? So what? Me against you Te

Mblaq - What u want lyrics

do ireon jeok eopteon geo gata, modeunge eoreo beoril deu Geogiye meomchwo seo, you know I like it, nae sumeul ppaeseun ni miso Whatever you want, modeun won han damyeon Whatever you need, nae modeun geol jultende Tell me what you want, nuneul machumyeon Tonight

Tom Petty lyricsTom Petty - You tell me lyrics

I heard thunder I woke up 'middle of the night Baby I saw fire I went left, I went right So you tell me what you want me to do This might be over honey, it ain't through Let me know when you're finished with me What you want me to be Baby you tell me Honey y

Johnny Gill - Tell me how u want it lyrics

Oh...oh... How How...oh... Yeah Oh... Don’t be afraid of me, my darlin’ Everything’s gonna work out fine tonight See, I’ve got the secret to what makes you feel good I’m gonna work it on you, put it on you tonight So take off your clothes Lay down next to me

Phora - Tell me lyrics

you should come through, I gotta party for two Relax, recline and tell me what you want me to do You got twenty-five missed calls and all of em' dudes But all these niggas really do is make it harder for you Cause you know you got everything a man needs Everythi

Liberty X - I got what you want lyrics

been the kinda guy to be hanging around I'm feelin' it ain't you feeling it? Come on baby can you handle it? Spend a little time with me. I Got What You Want Never been the kinda guy to be hanging around I'm feelin' it, ain't you feeling it? Come on

Lovher - Tell me lyrics

CHORUS] TELL ME WHAT YOU WANT TELL ME WHAT YOU NEED TELL ME IF IT AINT GOOD ENOUGH FOR YOU BABE TELL ME TELL ME WHAT YOU WANT TELL ME WHAT YOU NEED TELL ME IF IT AINT GOOD ENOUGH FOR YOU BABE TELL ME ANYTHING IS POSSIBLE ANYTIME YOU WANT IT BOY

Dru Hill - Tell me lyrics

- Tell me what you want Tell me what you need Tell me if it ain't good enough for ya babe Tell me Repeat 1 Listen baby Anything is possible Anytime you want it girl let me know I won't ask why just let it flow Do your thing baby, take control On my kn

Fearless Vampire Killers - Say what you want from me (the gost you left .. lyrics

of dark into alleyways Save your dreams and turn tail Pray your demons lose scent of you I'm comin' to get you! I'm comin' to get you and gut you! And then you must Brace for impact and hell I'm comin' to get you! I'm comin' to get you and gut you, NOW! Ride hard

Pitbull - Tell me remix lyrics

Juan Frankie J Ken-Y Mamita why we gotta keep going through this Talk to her Frankie [Verse 1] Just Yesterday you said you loved me That there was nobody else above me that i was yours and you were mine that there was no limits to our skies But then you had to put o

Brenda Lee - Tell me what it's like lyrics

know we've been close friends a long time now And I just needed somebody to talk to I hate to bring this subject up Because I know how you've been hurt With someone you really loved And your whole world just crumbled apart But I thought it might help me to kno

French Montana lyricsFrench Montana - What you want from me lyrics

Max B:] Boss Don Biggavel' Beanie Sigel, yeah [Chorus: Max B {Beanie Sigel}] What you want from me (what you want from me) Uh-uh-oh (uh-uh-oh) Roll the blunt for me (roll the blunt for me) Ya huh-uh-ohh (huh-uh-oh) Hold me down, me down Roll this, slut, for me (roll this, slut for me) I'

Dj Carlee - Tell me where you are lyrics

carlee can we try again to start a new and lovely story that will shine a ray of light upon our hearts and bring back long lost glory of how it used to be baby you and me convinced we were each others denstiny (mixed in to another rythm) tell me where you are where you slee

Hello Ramona - What you want lyrics

I'm laying here I'm not alone Turn off the lights And turn off my phone I know you're not the type of girl But you keep me believing That I Will regret this decision Impaired by my vision I'm a man on a mission So come on Come on Show m

Ago - Tell me where you are lyrics

without you is just right, can't you see? I feel fine since you're gone, should I say disappeared I kept holding all my tears since I saw you for the last time I've been through another year I must say that I'm a strong girl... But tell me where you are, wh

Ago - Tell me where you are (empyre one remix) lyrics

without you is just right, can't you see? I feel fine since you're gone, should I say disappeared I kept holding all my tears since I saw you for the last time I've been through another year I must say that I'm a strong girl... But tell me where you are, where you're sleep

Puff Daddy - What you want lyrics

feat. Lil' Kim) [Intro] Ladies and gentlemen We are gathered here today To join I see it, yeah Yeah, yeah I like this right here Yeah, yeah One-Two, One-Two, in the place to be As you can see I am the crush groovin' There's a whole lot of stars be groovin' in

Joe Jackson - You can't get what you want (till you know wh.. lyrics

you start feelin' So lost and lonely Then you'll find It's all been in your mind Sometimes you think Someone is the one and only Can't you see It could be you and me? But if there's any doubt Then I think I'll leave it out 'Cause I'll tell you one t

Maejor Ali - Tell daddy ft. waka & ying yang twins lyrics

Verse 1: D-Roc of Ying Yang Twinz] Lil' Mama tell daddy what you want, I got you I'ma get a big bottle of Grey Goose You can get loose, shake that ass for me Get you some Fireball, and you fell in love Me and you can have the club on fire Me and you'll dri

Packy (the Specktators Collective) - Tell me lyrics

said I'm guilty I Killed the game, did my time still the same They don't know who I am but I bet they know that name its P-A-C-K-I ain't even know they try to get me shut up, I'm like what up To the money that im here to get a cut of right? Hear a lot

Christina Aguilera lyricsChristina Aguilera - Tell me (ft. p. diddy) lyrics

you feel me Do that shit do that shit do it Do that shit do that shit do it Do that shit do that shit do it Do that shit do that shit do it Ooh yeah On the dance floor Yeah yeah yeah Lets play a game On the dance floor (Oh yeah) Yeah yeah yeah Let's play a game

P. Diddy - Tell me lyrics

Diddy:] Can you feel me Do that shit do that shit do it Do that shit do that shit do it Do that shit do that shit do it Do that shit do that shit do it Ooh yeah On the dance floor Yeah yeah yeah Lets play a game On the dance floor (Oh yeah) Yeah

Ludacris - Tell me a secret lyrics

got 5 kisses where you want 'em at Either one on your lips, Your ear, your neck, your stomach, or your back. Your inner thigh, right on your knee cap or your belly button. These other guys be out here talkin but they steady frontin, They don't

P.diddy - Tell me lyrics

diddy] hey yo just turn me up yo yo it's been a long time (ya turn me up just a lil bit more) I wanna make sure they can feel me turn me up just a lil bit more ya, like that Can you feel me Do that - do that - do it Do that - do that - do it Do that- do that-

Sisqo - What these bitches want... lyrics

DMX] Uhh [Nokio] DMX, Sisqo.. [DMX] Yo, what these bitches want from a nigga [Nokio] Dru Hill, know what I'm sayin? [DMX] What these bitches want from a nigga [Sisqo] Hmmm (Ruff Ryders) DMX break em off [DMX] What these bitches want from a nigga [Sisqo] Break em off a lil some

Justin Bieber lyricsJustin Bieber - You want me lyrics

It's Justin... Bieber I can take you to a new world Take your problems away Tell me what you wanna do girl Just come right this way I don't never need a new girl (no) Cause you're here to stay Let me show you what I do girl And you'll never leave. You want me Girl,

Carly Rae Jepsen lyricsCarly Rae Jepsen - Tell me lyrics

me Baby is it yes or no You've got a face that just don't show What's going on inside Tell me I swear I'll take it on the chin Don't sugar-coat where I fit in Whats going on Inside you theres a room, A room with a door I finally come knoc

Cara Delevingne - Tell me lyrics

me now, I don't know how You are always gonna find Taking little pieces from remains that felt behind Every day I don't know how or who want to be Somwhere in between and something more to find for me You are... to me something you you are... to me Something I w

Lola Ray - What it feels like lyrics

I've got my cigarettes My, slow motions silhouettes, my Ain't no one say what's wrong with me Hike up my miniskirt Bust through my tiny shirt I wear your sex up on my sleeves HEY, HEY You think that I'm perfect when I scream a little softer Not just pretend Cause it'

Tiffany Alvord lyricsTiffany Alvord - You make me feel ft. jason chen lyrics

la la la la La la la la la La la la la la La la la la la Girl I've been all over the world Looking for you I'm known for taking what I think I deserve And you're overdue And if you listen you can hear me through the radio In that bright white n

Sabi - You make me feel 1 lyrics

la la la la La la na na na La la la la la La la na na na [Verse 1] Girl I've been all over the world Looking for you I'm known for taking what I think I deserve And you're overdue And if you listen you can hear me through the radio In t

Sabi - You make me feel ft cobra starship lyrics

la la la la La la na na na La la la la la La la na na na [Verse 1] Girl I've been all over the world Looking for you I'm known for taking what I think I deserve And you're overdue And if you listen you can hear me through the radio In that b

Jason Chen - You make me feel ft. tiffany alvord lyrics

la la la la La la na na na La la la la la La la na na na Girl I've been all over the world Looking for you I'm known for taking what I think I deserve And you're overdue And if you listen you can hear me through the radio In that bright white noise What I been m

B2k - You can get it lyrics

walks through the doors of the club Chilling with her man Looking sexy as hell With the jeans and the matching bag The way she licked her lips Made me want to go ask her name The way she moved dem hips Kept stearing at me Let me know she wanted to play [Chorus] Shorty

Cobra Starship - You make me feel lyrics

la la la la La la na na na La la la la la La la na na na [Verse 1] Girl I've been all over the world Looking for you I'm known for taking what I think I deserve And you're overdue And if you listen you can hear me through the radio In that bright white noise What

Hanna Pakarinen - Tell me what to do lyrics

I've spent too many days dead on the ground Lately, I've found myself too many times from Lost and Found Lately, I've only felt good when there's dancing around Lately, when I wake in the morning, in my head there's this ticking sound Tick-tick,



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement