Tell Me What You Want lyrics

Browse for Tell Me What You Want song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Tell Me What You Want lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Tell Me What You Want.

Related artists: Me first and the gimme gimmes, Me & my, Me singing, Me vs hero, Meťju, Corrs what can i do, the, Cute is what we aim for, As you drown

Korn - Tell me what you want lyrics

Letting go, giving in! Tell me what you want? Tell me what you want? F*** you go away! ... Tell me what you want? Tell me what you want? F*** you go

Dj S3rl - Tell me what you want - s3rl feat tamika lyrics

me what you want boy Cos I´ve got what you ... need boy Just what you´re looking for Tell me what you want You know it´s what I´ve ... be a good girl Oh i can be your bad girl Let me into your

Van Morrison - Tell me what you want lyrics

me what you want, tell me what it is Tell me what you want, ... tell me what it is Everybody's got me ... it anyway Everybody's got me moaning Tell me what you want, yeah, Tell me what you need

Doobie Brothers - Tell me what you want lyrics

time won't keep you waitin' any longer Than you ... of the garden at last Tell me what you want and I'll ... give you what you need Tell me what you want and I'll give you what you need Tell me what you want and I'll give you what you need Look into my

Nivea - Tell me what you want lyrics

I first met you, I really didn't think that ... trying to fall in love, but Somehow you knew that I had been ... hurt before So you did all the right things, you

Aaron Carter - Tell me what you want lyrics

you tired, of me Do you want to, be free I just got to ... on, or let go Don't keep me guessing It just ain't fair ... You got me drowning in a sea of despair

East 17 - Tell me what you want lyrics

I had the right one, suddenly you came along You were so fine, ... must, so for us, there?s no time to lose Girl you know I?m ... really down for you So if you feel it too Tell me baby,

Hall And Oates - Tell me what you want lyrics

I look in your eyes I can see there’s more ... than passion there Something ugly and lovely is ... tuning in just behind your stare Yeah, I’ve seen it ... that I’d know it anywhere So tell me girl what you want I know

E-17 - Tell me what you want lyrics

i had the right one, suddenly you came along You were so fine, ... must, so for us, there's no time to lose Girl you know i'm ... really down for you So if you feel it too Tell me baby,

Damn Yankees - Tell me how you want it lyrics

I'm a man with a mission Tell you what I wanna do We've ... need no permission Just need me and you And you ought to ... If there's a way, I will come crashing through your door,

Mase - What you want lyrics

Total] Tell me what you want Tell me what you want Just tell me what you want Tell me what you want Tell me what you want Tell me what you want [1]

Pantera - Tell me if you want it lyrics

Interpretation I] I know you need me, You know, your the ... one you've been looking for Sometimes, it don_t seem right Your not alone, you need someone

Gabrielle lyricsGabrielle - Tell me what you dream lyrics

she wasn't sure She didn't want to fight no more She had ... good intentions In that moment face to face She saw the ... she said Baby [Chorus:] Tell me what you dream, what you

Kangnam - Tell me what (feat. microdot) lyrics

ni mamdo gateulkka Can you feel my love for you ... heuteureojin meorikarak mokgeori nogoljeogin ... charigo ni juwil doneun na Tell me what you want from me da

Next - What you want lyrics

yeah, yeah, yo Hey yo, I told you from the get' boo, what's ... mine's is yours And I can put you in the seat over these ... with this spineless boar I mean look at G, he got all kinds

Morten Harket - Tell me what you see lyrics

moon go down Watch the sun come 'round Tell me what you see ... sleep look into a world You can no longer reach Time's a ... direction back mhm... when you're dreaming Tell me what you

The Beatles lyricsThe Beatles - Tell me what you see lyrics

you let me take your heart I will prove to you ... be apart if I'm part of you. Open up your eyes now tell me what you see it is no ... surprise now what you see is me. Big and black the clouds

Restless Heart - Tell me what you dream lyrics

of your life you hold out for love You give what you have, still that's not ... enough What went wrong Cos now what we ... too many years, tonight Tell me what you dream at night

Britney Spears lyricsBritney Spears - Tell me what you sippin on lyrics

one baby AC: (Ay oh) let me do my thing with a New York ... verse AC will make you hot, girl remove your shirt ... I got my eyes closed you could do your dirt And by

Dave Thomas Junior - Tell me what you see lyrics

falling on your feet And now you got me wondering If we could ... really never stop What's at the edge? If I could ... lay my eyes on you You're the earth I'm gonna be the

Cypress Hill lyricsCypress Hill - What u want from me lyrics

B-Real] Huh, what you want? What you want? Want you want from ... me? Tell me what, tell me what Want you want from me, huh? ... What you want? Want you want from me? Tell me, tell me, tell me dogs Want you want from me? What you want? What you want? What you want? What you

Infected Rain - Me against you lyrics

insult me 'cause I'm different You ... accuse me 'cause I'm strange Yes! you ... like me it's apparent But here I am ... up on this stage Come over here Tell me, what you want to hear What's your problem

Mblaq - What u want lyrics

eoreo beoril deu Geogiye meomchwo seo, you know I like it ... nae sumeul ppaeseun ni miso Whatever you want, modeun won han ... damyeon Whatever you need, nae modeun geol

Plain White T's - What more do you want ? lyrics

me what's wrong tell me what's right tell me how you want me to do it tonight I don't ... want to sing I don't want to shout I just want a ... that I'm living without What more do you want What more

Chesney Hawkes - Tell me something i don t know lyrics

it really doesn't matter to me What was on t.v., what was ... s not that I don't care about you So open up and put your ... trust in me Tell me something I don't know Tell me

Tom Petty lyricsTom Petty - You tell me lyrics

left, I went right So you tell me what you want me to do ... honey, it ain't through Let me know when you're finished ... with me What you want me to be Baby you tell me

Liberty X - I got what you want lyrics

around I'm feelin' it ain't you feeling it? Come on baby can ... handle it? Spend a little time with me. I Got What You Want Never been the kinda guy

Lovher - Tell me lyrics

CHORUS] TELL ME WHAT YOU WANT TELL ME WHAT YOU NEED TELL ME IF IT AINT GOOD ENOUGH FOR YOU BABE TELL ME TELL ME WHAT YOU WANT TELL ME WHAT YOU NEED TELL ME IF IT AINT GOOD ENOUGH FOR

Dru Hill - Tell me lyrics

- Tell me what you want Tell me what you need Tell me if it ... t good enough for ya babe Tell me Repeat 1 Listen baby ... Anything is possible Anytime you want it girl let me know

Johnny Gill - Tell me how u want it lyrics

Oh... Don’t be afraid of me, my darlin’ Everything’s ... See, I’ve got the secret to what makes you feel good I’m ... gonna work it on you, put it on you tonight So

Phora - Tell me lyrics

you should come through, I gotta party for ... two Relax, recline and tell me what you want me to do You ... do is make it harder for you Cause you know you got

Fearless Vampire Killers - Say what you want from me (the gost you left .. lyrics

of dark into alleyways Save your dreams and turn tail Pray your demons lose scent of you I ... m comin' to get you! I'm comin' to get you and ... gut you! And then you must Brace for impact and

Pitbull - Tell me remix lyrics

[Verse 1] Just Yesterday you said you loved me That ... there was nobody else above me that i was yours and you ... to our skies But then you had to put our love on hold

Brenda Lee - Tell me what it's like lyrics

been close friends a long time now And I just needed somebody to talk to I hate to ... up Because I know how you've been hurt With someone you really loved And your whole

Dj Carlee - Tell me where you are lyrics

of how it used to be baby you and me convinced we were ... (mixed in to another rythm) tell me where you are where you ... sleep at night tell me who do ya love now who do ya

French Montana lyricsFrench Montana - What you want from me lyrics

Chorus: Max B {Beanie Sigel}] What you want from me (what you want from me) Uh-uh-oh (uh-uh-oh) ... Roll the blunt for me (roll the blunt for me) Ya ... huh-uh-ohh (huh-uh-oh) Hold me down, me down Roll this, slut

Hello Ramona - What you want lyrics

turn off my phone I know you're not the type of girl But you keep me believing That I ... m a man on a mission So come on Come on Show me what you

Ago - Tell me where you are lyrics

without you is just right, can't you see? ... I feel fine since you're gone, should I say ... all my tears since I saw you for the last time I've been ... I'm a strong girl... But tell me where you are, where you

Ago - Tell me where you are (empyre one remix) lyrics

without you is just right, can't you see? ... I feel fine since you're gone, should I say ... all my tears since I saw you for the last time I've been ... I'm a strong girl... But tell me where you are, where you

Joe Jackson - You can't get what you want (till you know wh.. lyrics

So lost and lonely Then you'll find It's all been in your mind Sometimes you ... think Someone is the one and only Can't ... you see It could be you and me? But if there's any doubt

Packy (the Specktators Collective) - Tell me lyrics

I'm guilty I Killed the game, did my time still the same ... am but I bet they know that name its P-A-C-K-I ain't even ... know they try to get me shut up, I'm like what up

Christina Aguilera lyricsChristina Aguilera - Tell me (ft. p. diddy) lyrics

you feel me Do that shit do that shit ... yeah yeah Lets play a game On the dance floor (Oh ... yeah yeah Let's play a game Let's pretend for a second

P. Diddy - Tell me lyrics

Diddy:] Can you feel me Do that shit do that shit do ... Yeah yeah yeah Lets play a game On the dance floor (Oh yeah ... yeah yeah Let's play a game Let's pretend for a second You don't know who I am or what I

Maejor Ali - Tell daddy ft. waka & ying yang twins lyrics

Ying Yang Twinz] Lil' Mama tell daddy what you want, I got you I'ma get a big bottle of ... Grey Goose You can get loose, shake that ass ... for me Get you some Fireball, and you fell in

P.diddy - Tell me lyrics

diddy] hey yo just turn me up yo yo it's been a long time (ya turn me up just a lil ... wanna make sure they can feel me turn me up just a lil bit ... more ya, like that Can you feel me Do that - do that -

Ludacris - Tell me a secret lyrics

got 5 kisses where you want 'em at Either one on your ... lips, Your ear, your neck, your stomach, or your back. Your ... inner thigh, right on your knee cap or your belly

Sisqo - What these bitches want... lyrics

Nokio] DMX, Sisqo.. [DMX] Yo, what these bitches want from a ... nigga [Nokio] Dru Hill, know what I'm sayin? [DMX] What these ... bitches want from a nigga [Sisqo] Hmmm

Carly Rae Jepsen lyricsCarly Rae Jepsen - Tell me lyrics

me Baby is it yes or no You've got a face that just don't ... show What's going on inside Tell me ... t sugar-coat where I fit in Whats going on Inside you theres

Justin Bieber lyricsJustin Bieber - You want me lyrics

.. Bieber I can take you to a new world Take your ... problems away Tell me what you wanna do girl Just come ... need a new girl (no) Cause you're here to stay Let me show you what I do girl And you'll

Cara Delevingne - Tell me lyrics

me now, I don't know how You are always gonna find Taking ... I don't know how or who want to be Somwhere in between ... and something more to find for me You are... to me something you you are... to me Something I

Lola Ray - What it feels like lyrics

my Ain't no one say what's wrong with me Hike up my ... through my tiny shirt I wear your sex up on my sleeves HEY, ... HEY You think that I'm perfect when I

Joy Enriquez - Tell me how you feel lyrics

all I think about Is that I want you here and now All I wanna ... say Is that I want you in my life I need you to ... hold me Make me feel so right There's no

Cody Simpson - What you want lyrics

that he kissed you o damn i cant believe you i ... cant believe you took it there did he run his ... fingers through your hair did he sing to you ... like this why'd you let him steel that kiss i

Tiffany Alvord lyricsTiffany Alvord - You make me feel ft. jason chen lyrics

over the world Looking for you I'm known for taking what I ... think I deserve And you're overdue And if you ... listen you can hear me through the radio In that

Sabi - You make me feel 1 lyrics

over the world Looking for you I'm known for taking what I ... think I deserve And you're overdue And if you ... listen you can hear me through the radio In that

Sabi - You make me feel ft cobra starship lyrics

over the world Looking for you I'm known for taking what I ... think I deserve And you're overdue And if you ... listen you can hear me through the radio In that

Jason Chen - You make me feel ft. tiffany alvord lyrics

over the world Looking for you I'm known for taking what I ... think I deserve And you're overdue And if you ... listen you can hear me through the radio In that

B2k - You can get it lyrics

way she licked her lips Made me want to go ask her name The ... dem hips Kept stearing at me Let me know she wanted to ... Shorty is checking for me Shorty got her eyes up on me

Cobra Starship - You make me feel lyrics

over the world Looking for you I'm known for taking what I ... think I deserve And you're overdue And if you ... listen you can hear me through the radio In that

Hanna Pakarinen - Tell me what to do lyrics

I've found myself too many times from Lost and Found Lately, ... Tick-tick, tick-tick Tell me what to do now if I go ... crazy Tell me what to do now if I'll go mad Tell me what to do to get my act



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement