Shatta Wale Tomorrow lyrics

Browse for Shatta Wale Tomorrow song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Shatta Wale Tomorrow lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Shatta Wale Tomorrow.

Related artists: Jeydon wale, Bury tomorrow, Forgot tomorrow, Fly tomorrow

Rihanna lyricsRihanna - Wale ft. rihanna - bad (remixe) lyrics

heard about you You heard about me? Haha, yeah, Wal, haha Cause I had some issues Wal, haha, back at ya, bad girl Is it bad that (wal) I never made love, no I never did it But I sure know how to f*** I'll be your bad girl (wal), I'll prove it to you I can't promise th

Kiss - Tomorrow and tonight lyrics

Everybody's high when the week is through Every night they wish they could Listenin' to the teacher, bosses and the preachers Ain't never done nobody good Are you happy, baby, I've been waitin' Are you ready, it's quarter to ten Are you comin',

Billy Idol - Tomorrow people lyrics

time warp scene, a sci-fi story A dirt colored love, you hope for glory I like to fight, I kill global oppression If I quit, no hope of redemption Blue eyes crying in the rain For how long, tomorrow people I laugh tomorrow gone for how long Tomorrow p

Beverley Knight - Tomorrow lyrics

deep is going on Mother Nature set it off I feel that we that we can carry on Tomorrow, tomorrrow Somethin' deep is going on Mother Nature set it off I feel that we that we can carry on Tomorrow, tomorrrow, tomorrow We're not over yet See our j

Chad Kroeger - Tomorrow in a bottle ft. timbaland lyrics

I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup The best part I know Broken promises Broken weddin vows Its hard as loo

Amy Grant - Tomorrow lyrics

down your failures and excuses, All of the dreams that never come true; The past is a crutch you've been using; Time you broke that thing in two. Open your eyes to tomorrow. Open your life to His care. Open your past to His mercy. Open your heart, He'll

Ramones lyricsRamones - Tomorrow never comes lyrics

tomorrow I'll fix my car Maybe tomorrow I'll change my bar Maybe tomorrow I'll stop doing drugs Maybe tomorrow I'll give mom a hug But today, tomorrow never comes Maybe tomorrow I'll starting get drunk Maybe tomorrow I'll stop doing junk Maybe tomorro

Timbaland lyricsTimbaland - Tomorrow in the bottle (feat. chad kroeger & .. lyrics

I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup All I wanna do is makeup The best part I know Broken promises Broken weddin vows Its har

Stevie Wonder lyricsStevie Wonder - Tomorrow robins will sing lyrics

every ting is lovely So don't put yu trust inna false prophecy Dis a de Edley Shine & Stevie You might wonder Stand firm to all those who feel concern Ca when you can't see the light You must see the Robins in flight Life is just a mat

Emma Bunton - Tomorrow lyrics

da ba ba bow, ba da da da Ba da ba ba bow, ba da da da Ba da ba ba bow, ba da da da He's one of a kind and he's all mine He's there for me come rain or shine a million times Then one day suddenly he needed me Would I be strong enough for two When he is

Casket - Tomorrow lyrics

our lives Are boring and dull Oh, how exciting And it is tru That every day Will be Will be similiar Everyday life´s a part of society In which we are caught all our times Tomorrow Tomorrow I´ll do the same as every day Tomorrow Tomorrow

Charlie Daniels - Tomorrow's gonna be another day lyrics

out here on the railroad line Breaking my back for nickles and dimes Sweatin' in the hot sun all of the time Well I wake up and pray that the sun don't shine Tomorrow morning I swear to my soul I'm gonna go cut me a hickory pole And sit right back by the fishin' hole all day T

Kiss - Tomorrow lyrics

didn't know just what to say, when you turned and you looked my way It doesn't happen to me every day, can we talk a while? I didn't know just what to do, I couldn't seem to take my eyes off you You know I wanted just to take you home, but that's not your style And

The Knack - Tomorrow lyrics

t come a-hanging around my door i made it clear my dear you should have known don't want to see your two faces no more all i want is to be left alone there's something spooky about you baby and it's nothing i'm imagining and since i'm living without you baby things are back

Avril Lavigne lyricsAvril Lavigne - Tomorrow lyrics

I wanna believe you, When you tell me that it'll be ok, Yeah I try to believe you, But I don't When you say that it's gonna be, It always turns out to be a different way, I try to believe you, Not today, today, today, today, today... I don't know ho

Amanda Lear - Tomorrow lyrics

Voulez-vous un rendez-vous tomorrow? We could try to say goodbye tomorrow Don't you know where I come from? Can't you feel love coming home? Where are you? Can I see you tomorrow? Wooh! Voulez-vous? Now I see a rendez-vous It was you and me tomorrow don't you know that loving f

Elvis Presley lyricsElvis Presley - Tomorrow never comes lyrics

you tell me that you love me Yes you tell me that you care That tomorrow we'll be married, oh But tomorrow's never there Oh tomorrow never, never comes Oh tomorrow never comes Now you tell me that you love me, oh But tomorrow never comes Many weeks

Amy Diamond - Tomorrow (annie's song) lyrics

sun'll come out, tomorrow Bet your bottom dollar, that tomorrow There'll be sun! Just thinking about, tomorrow Clears away the cobwebs, and the sorrow 'Til there's none! When I'm stuck in a day That's gray and lonely I just stick out my

Hazen Street - Tomorrow lyrics

I lay blood soaked on this bed I recite these prayers that have helped me out Through many hard nights Will I die by knife or will I be alright? Lisa, tell my mom I love her, just in case I lose the fight Live or die, wrong or right Life is a struggle ever s

Paul Mccartney lyricsPaul Mccartney - Tomorrow lyrics

baby, don't you let me down tomorrow, Holding hands we both abandon sorrow, Oh, for a chance to get away tomorrow. Hey, baby's got a lazy day on sunday, Here's a pound, we hang around 'til monday, Oh, baby don't you let me down on sunday. Br

Pulp - Tomorrow never lies lyrics

never lies So live for today Don't be afraid Of the skeletons Of yesterday Each morning brings you closer to your goal So grab your chance, don't let it go The city streets are littered With the casualties The could haves The should haves And the would've beens Don't le

Lea Salonga - Tomorrow lyrics

sun will come out, tomorrow Bet your bottom dollar That tomorrow, there'll be sun Jus' thinkin' about, tomorrow Clears away the cobwebs and the sorrow 'Til there's none When I'm stuck with the day that's gray and lonely I just stick out my chin an

Set It Off - Tomorrow (feat. jason lancaster) lyrics

me I'm clear to breathe this air alone tonight Take this all in, the sun will dim but I'm alive They're gonna try to clip your wings Lock you up and make you sing But they'll never cage your dreams so fly away Cause we've got tomorrow, we're the pages in the wind We've got to

Sixx:a.m. - Tomorrow lyrics

ya gonna be tomorrow? How ya gonna face the sorrow? Where ya gonna be when you die? 'Cause nothing's gonna last forever And things they change like the weather They're gone in the blink of an eye Just look at yourself, can you see where you are?

U2 lyricsU2 - Tomorrow lyrics

t you come back tomorrow? Won't you come back tomorrow? Won't you come back tomorrow? Can I sleep tonight? Outside Somebody's outside Somebody's knocking at the door There's a black car parked at the side of the road Don't go to the door Don’t go to the d

James - Tomorrow lyrics

see you falling How long to go before you hit the ground You keep on screaming Don´t you see me here Am I a ghost to you Now your grip's too strong You can't catch love with a net or a gun Gotta keep faith that your path will change Gotta keep faith that your luck will change to

Avril Lavigne lyricsAvril Lavigne - Tomorrow ft. evan taubenfeld (live) lyrics

I wanna believe you, When you tell me that it'll be ok, Ya I try to believe you, But I don't When you say that it's gonna be, It always turns out to be a different way, I try to believe you, Not today, today, today, today, today... I don't know how I´ll feel, t

Lizzy Borden - Tomorrow never comes lyrics

forever the end of never Everywhere and no where Come tomorrow Your greedy sorrows disappears Too much of nothin’ Not enough of somethin’ Dying for something more Too much to dream for Just wanna scream Goodbye before Tomorrow never comes We’re living

Nina Simone - Tomorrow lyrics

she was a the fairest in Trinidad And he was a wandering sailor lad, But she stole his heart as no other had Tomorrow, tomorrow we will meet once more In the old village square, So wait for me darlin’ and I’ll be there. The moon was so young and their hearts were gay, I

Nina Simone - Tomorrow is my turn lyrics

some may reach for the stars Others will end behind bars What the future has in store no one ever knows before Yet we would all like the right to find the key to success That elusive ray of light that will lead to happiness Tomorrow is my turn No more doubts

Smokie - Tomorrow lyrics

m giving up the cigarettes Tomorrow Gonna pay back all my debts Tomorrow Gonna get up with the dawn Paint the tence and mow hte lawn I'm sure gonna be one busy man tomorrow I'm gonna cut back on the booze Tomorrow Clean my shirt and shine my shoes Tomorrow S

Emiliana Torrini - Tomorrow lyrics

Tomorrow never comes What kind of a fool Do they take me for? Tomorrow A resting place for bums A trap set in the slums But I know the score I won't take no for an answer I was born to be a dancer now, Yeah! Tomorrow Tomorrow, as they say Another work

Bangtan Boys - Tomorrow lyrics

nal, gateun dal 24/7 maebeon banbokdoeneun mae sungan Eojunggan han nae sarm 20daeui baeksuneun naeiri duryeowo cham Utgiji eoril ttaen mwodeun ganeunghalgeora mideosseonneunde Harureul beoreo harureul saneun ge ppadeutadan geol neukkyeosseul ttae Naenae gibuneun

Dave Gahan lyricsDave Gahan - Tomorrow lyrics

the stars in the sky You have heaven in your eyes And only you’re the reason why Will you stay here by my side One last kiss One last time Tomorrow will come Tomorrow will come All too soon All too soon Tomorrow will come Tomorrow wil

Feeder - Tomorrow shine lyrics

for a summer without rain Seeing is believing for ourselves Breathing as we´re sinking to the sand But I will wait for her arms Then I can reach for the stars I will wait for her love, tomorrow shines Wishing for a lover, not just a friend Reaching for a hand to p

Jang Geun Suk - Tomorrow lyrics

koro egai te i ta basho ni bokura wa iru no ka na hida mari no you na kimi no hohoemi kono mune ni ima mo hikaru nagareru hitogomi ni sakarau you ni arui te ki ta dare ka ni warawa re te mo koukai ha shi taku nai kara Stepping into tomorrow tomorrow ashita he no doa o nokku

Kimberley Walsh - Tomorrow (acoustic version) lyrics

sun'll come out tomorrow Bet your bottom dollar that tomorrow there'll be sun Just thinkin' about tomorrow Clears away the cobwebs and the sorrow till there's none When I'm stuck with a day that's gray and lonely I just stick out my chin and grin and say

John Legend lyricsJohn Legend - Tomorrow lyrics

good understanding and a lot of patience You can make it, yes you can Beyond your wildest dreams Here we are in the prime of life We're so ripe, yea the time's right Here we go and we high off expectations Let's not waste them Oh the sunshine in your eyes could break the ice

The Monkees - Tomorrow's gonna be another day lyrics

m gonna pack up my pain I been a keepin' in my heart I'm gonna catch me the fastest train And make me a brand new start But that's okay Tomorrow's gonna be another day Hey, hey, hey, hey And I don't care what they say Tomorrow's gonna be, tom

Nevermore - Tomorrow turned into yesterday lyrics

black decision concealing what no one knows but I To regain the vision that my freewill once cast aside Tomorrow turned into yesterday The Sweet downhill sadness of our slow decay Tomorrow turned into yesterday And I see the fault of the steps that I mislaid

Peter Bjorn And John - Tomorrow has to wait lyrics

I don't think that you are sorry for what you did) I don't think that you are sorry for what you did (I don't think that you are sorry for what you did) I don't think that you are sorry for what you did I know you need it And you just don't know h

Powerman 5000 - Tomorrow is yesterday lyrics

yourself be tomorrow Tomorrow is yesterday So show me the way to get out of this world Ill be the one that fades away right You give it, you give it You get it, you get it You give it, you give it And then they take it away You give it and they tak

Quincy Jones - Tomorrow lyrics

hope tomorrow will bring better you, better me I know that we'll show this world we got more we could me So you should never give up on your hopes and your dreams You gotta get up, get out, get into it, get it on to se strong If we try, we can fly to a who

Ramones lyricsRamones - Tomorrow she goes away lyrics

she's a fatal attraction Hang around, screw up my mind I hope I've seen her for the very last time (Dangers of drinking), but I don't want to die Got to leave this cycle behind I hope I've seen her for the very last time And I can't wait 'til tomorrow I can't wait

Annie - Tomorrow lyrics

sun will come out Tomorrow Bet your bottom dollar That tomorrow There'll be sun! Just thinkin' about Tomorrow Clears away the cobwebs, And the sorrow 'Til there's none! When I'm stuck with a day That's grey, And lonely, I just stick out my chin And Grin, And Say, Oh The sun come

Tom Jones lyricsTom Jones - Tomorrow night lyrics

night Will you remember what you said tonight? Tomorrow night Will all the thrill be gone? Tomorrow night Will it be just another memory Or just another lovely song That's in my heart to linger on? Your lips are so tender Your heart is beating fast And wil

Bts lyricsBts - Tomorrow lyrics

nal, gateun dal 24/7 maebeon banbokdoeneun mae sungan eojungganhan nae sarm 20daeui baeksuneun naeiri duryeowo cham utgiji eoril ttaen mwodeun ganeunghalgeora mideosseonneunde harureul beoreo harureul saneun ge ppadeutadan geol neukkyeosseul ttae naenae gibuneun keo

The Cranberries lyricsThe Cranberries - Tomorrow lyrics

think that you're mad, You spend a lot of time in your head. I know that you're mad, You spend a lot of time in your head. If you could come away with me, You could come away with me, If only you have some faith in me. Tomorrow could be too late, I w

Billy Joel - Tomorrow is today lyrics

ve been livin' for the moment But I just can't have my way And I'm afraid to go to sleep 'Cause tomorrow is today People tell me life is sweeter But I don't hear what they say Nothing comes to change my life So tomorrow is today I don't care to know the hour 'Cau

Carcass - Tomorrow belongs to nobody lyrics

kingdom is of emptiness Invisible empire of illusion There's no majesty in your empty words Your ideology - self delusion Revisionism is the future So let's hail the same old dawn Kneel before the same old order You're no kings - only pawns You're waiting for tomorrow Well tomo

Cardiant - Tomorrow’s daylight lyrics

we see tomorrow's daylight! All my life I've been told about, the story of guardian angels And how they supposed to live, in here and protect from danger Now the feeling inside, is telling me to find the answers Are we, safe in here, or are we just waiting for w

Bob Dylan lyricsBob Dylan - Tomorrow night lyrics

night, will you remember what you said to night ? Tomorrow night, will all the thrill be gone ? Tomorrow night, will it be just another memory Or just another song, that's in my heart to linger on ? Your lips are so tender, your heart is beating fast And you w

Ice Cube - Tomorrow lyrics

Ice Cube] All hail to the West coast, I am the grand wizard The West coast warlord, and the future is today Cause tomorrow - that shit never come I worry 'bout today and this urban decay I worry 'bout hip-hop, when did it flip-flop Get whac

Love.might.kill - Tomorrow never comes lyrics

on the streets down in the alley the fires of hell are burning in the valley killers on the streets down in the alley the night is dark and the lighting is striking donť call me up it's a little bit frightening she came to me on a dark night and never sa

Old Man Canyon - Tomorrow man lyrics

did you always want this Are you just here for pleasure I need something more So give me what I want Man, why you always look like You got fire inside your eyes I guess you lost your mind Don't take away my pride It's the only place I hide In the desert where

Ommega - Tomorrow lyrics

no one will know Tomorrow everything will be the past Tomorrow no one will recognize you You can vanish, yours every road. You lived only for today Loved the moments Wasn't afraid of tomorrow You became nobody again Tomorrow no one will know you Tomorrow you

Ommega - Tomorrow (levél poste restante) lyrics

crazy to comprehend, This place is a gateway to pleasure, There just is no way to fight it, You're trapped a victim of your own desire. She's dirty, she wants you to Poses every inch of her body, She shoots you with her poisoned arrow, You're wild, you

Elvis Presley lyricsElvis Presley - Tomorrow nighttomorrow night lyrics

night Will you remember what you said tonight? Tomorrow night Will all thrills be gone? Tomorrow night Will it be just another memory, Or just another lovely song That's in my full heart to linger on? Your lips are so tender, Your hear

Rage - Tomorrow's yesterday lyrics

you may say How long you want to stay, Tomorrow's yesterday We're tomorrow's yesterday. It seems we've tried too much To keep the status, to longer the touch Of what we are today. Afraid of change we see And interprete eternity like it's a static way. Whatever you

5 Seconds Of Summer lyrics5 Seconds Of Summer - Tomorrow never dies lyrics

[Ashton:] (Tomorrow never dies) [Calum:] Life can be so hard to breathe When you're trapped inside a box You're waiting for a break to come It always comes too late You're on the edge just stumbling And the road it starts to wind But every



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement