Get fresh Coupons, Store reviews
and very Special offers at Minonly.com

Shake And Tumble lyrics

Browse for Shake And Tumble song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Shake And Tumble lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Shake And Tumble.

Related artists: Shake city, And still i rise, And, And, And one, Harlem shake, Acey slade and the dark party, Aly and aj

Firehouse - Shake & tumble lyrics

what to do Got that rhythm and it makes me lose control ... When we... Shake and tumble Shake and tumble down with ... me baby Shake and tumble down I need a woman that can

Nick Lowe - Shake and pop lyrics

went and cut the record, the record ... hit the chart And someone in the newspaper said ... The local teeny bopper band was playin' it to death Shake and pop, shake and pop Shake

Fatty Koo - Shake lyrics

y Mueve tu culo [Chorus] Shake! I'm feelin the vibe Shake! ... Are you feelin the vibe? Shake it Oh Im feelin the vibe, we ... re just dancin Shake! So you're feelin my vibe? Shake! Yeah Im feelin the vibe

Rye Rye - Shake twist drop lyrics

heat. Sweating makes… Me and my girls on the dance floor ... what going out is for. Shake, twist, drop Shake, twist ... pow, pow Shake, twist, drop Shake, twist pow, pow Shake, twist

Digital Underground - Shake & bake lyrics

now, I'm about to shake and bake (kick it) Shake and ... s me though, yo We got flavor and we like to flex it (ungh) I ... must take A second to reckon and shake and bake, come on Shake and bake, etc Don't try to

The Cardigans - And then you kissed me ii lyrics

tight My barren heart and I Your name used to taste so ... win Man, he left me blue And if I could, I would do it too ... Love is a powerful force And it's a mystery how people

The Dickies - Shake & bake lyrics

I got The hook And Now I got the bait Now I got ... me down Now I got a car and now I gotta girl Now I got a ... the world You Better Shake and Bake Now I got The

The Faces - Shake, shudder, shiver lyrics

shake and I shudder and I shiver in my bath while it ... s cold and my windows are broken, as my ... I cried to my father and my mother, there's no ... get mine. 'cause I'm so sick and tired of waitin' for the Lord

Royce Da 5'9" - Shake this lyrics

Na-na-now, now I, I, I gotta shake this Na-na-now, na-na-now, ... I gotta, I gotta I gotta shake this jail shit off me He ain ... shit off me I, I, I gotta shake this weak shit off me Keep

Diana King - Tumble down lyrics

that nothin' lasts forever And things can fall apart in a ... if your luck ever leaves you And your friends don't call If ... 'Cause if it all comes tumble tumble down You know I'm the

David Bowie lyricsDavid Bowie - Tumble and twirl lyrics

on Borneo Strangers come and go It's such a waste of time ... That dusky mulatto In nylons and tattoos Hot juice in coke ... bottles We dance in the sand Well, they twirl and they tumble Yes, they twirl and they tumble Well, I'll twirl and I'll tumble I've been to Leon's He's

Feeder - Tumble and fall lyrics

yeah yeah yeah Praying and hoping, fooling yourself You ... Give love a chance We tumble and fall, together we crawl ... Forever we'll be, tumble and fall Heaven's above us,

Marillion - Tumble down the years lyrics

took my hand and said "Let's go together ... quot; "You and me against the world" And so we stuck it out through ... still and stormy weather And so we tumbled down the years

Mindy Mccready - Tumble and roll lyrics

he said "Hey baby, you and me, there's nothin' like ... re shottin' the dice you just tumble and roll if we ever get ... no regrets got each other and that's enough ain't we lucky

Meghan Trainor lyricsMeghan Trainor - Tumble (feat. gary trainor) lyrics

But I'll just keep on going and hope there's something ... me It's Sunday afternoon and I hope I'll get there soon ... I am right where I belong! And so I'll tumble back to where

Little Big Town - Tumble and fail lyrics

best of them all Even if we tumble and fall It's a reach out, ... It's a let go of the ego, and the whisper of your name It ... best of them all Even if we tumble and fall It's a want you,

Dot Dot Curve - Shake your titties lyrics

see you shake 'em girl (GIRL!) Lemme see ... you shake 'em girl (GIRL!) Lemme see ... you shake 'em girl (GIRL!) Lemme see ... you shake 'em girl Lemme see you lose

North Mississippi Allstars - Shake em on down lyrics

good Lordy Put 'em down, shake 'em down Good Lordy, shake ... 'em down Good Lordy, shake 'em down Good Lordy, shake ... 'em down Good Lordy, shake 'em down If you, come to

Prince - Shake! lyrics

re all 2 hot Everybody shake. U got to shake something. ... My lord. Shake! U got 2 shake something. Come on pretty ... go dancing baby every night Shake! Shake, shake shake! Shake!

Brokencyde - Shake lyrics

We shake, shake, shake) Everybody in the club ... mama know [Chorus] We shake, shake, shake, skake We shake, shake, shake, skake We shake, shake, shake, skake Better

Jackson Browne - Tumble down lyrics

down beside me here and now And then inside we can be sure ... if the rain is only silver And the sun is only gold, we won ... Sing a song around me here and now And then surround me

Dj Antoine - Shake 3x lyrics

s right ey sexy, u gotta shake Shake Shake shake u got a ... sexy Shake Shake shake u got a sexy Shake Shake shake u got a sexy Shake Shake shake u got a sexy Shake Shake shake u got a sexy Shake Shake shake u got a sexy shake shake shake shake shake shake (uuuuuuuh)

Nightcore - Shake (brokencyde) (nightcore) lyrics

shake, shake, shake) Everybody in the club ... mama know [Chorus] We shake, shake, shake, skake We shake, shake, shake, skake We shake, shake, shake, skake Better

Sistar - Shake it lyrics

Oh Nae mami heundeullyeo Shake it shake it for me Shake it shake it for me Nanana nanana ... chuge hae Jigeum i sungan Shake it Bae bae baby Love me

Falco lyricsFalco - Shake lyrics

around the world, come on Shake, shake - shake your body, c ... wigle - ahaha, so want you Shake, shake - shake your body, c ... wigle - ahaha Come on, shake it Shake, shake, shake, shake, shake, shake, shake - come

Little Boots - Shake lyrics

together as one Everybody Shake La la la la la la Till Your ... La la la la la la Everybody Shake La la la la la la Till Your ... Breaks La la la la la la Shake [x2] Break it down Break

Band-maid - Shake that!! lyrics

michibika re you heaven Shake that, shake that Kanjou o ... no sa rock this way Shake that, shake that Abaredasu ... mama ni Ride on the wave Shake that, shake that Shigeki o

Chumbawamba - Shake baby shake lyrics

it, shake it, shake it, shake it Shake, baby, shake the ... memories away Shake it, shake it Shake this grown-up ... barbie doll of a day Shake it, shake it She gets hugh

Elizabeth Daily - Shake it up lyrics

me up now, can't you see? Shake it up tonight Shake it up ... all night Shake it up tonight Tell me that ... you see, you have to stay Shake it up tonight Shake it up

Kis-my-ft2 - Shake it up lyrics

shake it, shake it baby Kimi to Shake it ... Down, Down for you Just shake it, shake it baby Futari Shake it up baby hanasanai Dare ... Round, Round for you Just shake it, shake it Just shake it, shake it baby Ah mottai butteru

Lee Aaron - Shake it up lyrics

that they'd stop sayin' Shake it up, move your feet Shake ... it up, feel the beat Shake it up, move your feet Shake ... is not how it always seems Shake it up, move your feet I'm

Seo In Guk - Shake it up lyrics

jul noko da michyeo. Shake it up, Shake it up, Let's go, ... Let's go Shake it up, Shake it up, Oh, oh, oh,oh Shake ... it up, Shake it up, Jewelry ... geu ipsuldo hamkkeyo. Shake it up moduda Shake it up Shake it up, Shake it up, naege wa Shake it up. A-ha bulgeojin ne

Tom Waits lyricsTom Waits - Shake it lyrics

preacher waving a gun around Shake it, shake it. shake it baby! ... Shake it, shake it, shake it now Shake it, shake it, shake it baby Shake it, shake it, shake it now Shake it, shake it, shake it baby Shake it, shake it, shake it now Outside, it's damp

Kara - Shake it up lyrics

deai ni nage Kiss We gonna shake it up We gonna shake it up ... yo FIIRINGU We gonna shake it up We gonna shake it up ... atarashii kyou wo We gonna shake it up Oh oh oh… Yeah…

Tyler Ward lyricsTyler Ward - Shake it up lyrics

it down again start me up shake it up shake it up Light it ... around again start me up shake it up shake it up Hey you ... it down again start me up shake it up shake it up Light it

Joseph Arthur - Shake it off lyrics

it off Shake it off Shake it off I can barely hear you ... talk Shake it off I can barely(/nearly ... really) hear you walk Shake it off I can barely(/nearly

Cappella - Shake your body lyrics

shake your body Everybody shake your body Everybody shake ... do it again Everybody shake your body Everybody shake ... your body Everybody shake your body Ufufuf, do it

Gwyneth Paltrow - Shake that thing lyrics

Hey baby, no charge Bands playin, my song Gotta get ... ..want it You gotta shake that thing, Shake that thing ... Shake that thing, Shake that thing, Closing time, 2

The Adicts - Shake rattle bang your head lyrics

away We got a lot to say Shake rattle bang your head Shake ... rattle bang your head Shake rattle bang your head Yeah ... O my advise is..... Shake rattle bang your head Shake

The Chemical Brothers lyricsThe Chemical Brothers - Shake break bounce lyrics

Break (ah) Bounce (ah) Shake (ah) Break (ah) Bounce (ah) ... ooohhhhhhh Shake (ah) Break (ah) Bounce (ah) ... ah oooh ah ah ah ah oooh Shake (ah) Break (ah) Bounce (ah)

Inxs lyricsInxs - Shake the tree lyrics

me reason To carry on Shake the tree you find Shake don ... me reason To carry on Shake the tree you find Shake don ... t cut it down Shake the tree you find (I see her

Cherri Bomb - Shake the ground lyrics

you down Take you down Shake the ground... Your dark ... burn it out Wear you down Shake the ground! You got the ... you down Take you down Shake the ground... Your dark

Saga - Shake that tree lyrics

reaching for the sky Our hands are talkin' I know it's no ... this progress, I'm not sure Shake that tree You know it's all ... comin' down to me Shake that tree 'Cause it was

Forever In Your Mind - Shake your booty lyrics

quot;Shake Your Booty" (originally ... by KC and the Sunshine Band) Let's dance Let's dance ... Let's dance Shake your booty Shake your booty

Helalyn Flowers - Shake lyrics

Broken words slide away As I shake in the air In the air: shake In the air: shake Shades ... Passing over this age As I shake in the air In the air: shake In the air:

Antony And The Johnsons (anohni) - Shake that devil lyrics

dog had his way with me Shake that dog out of the tree ... That dog had his way with me Shake that dog out of the tree Shake that dog right out of me

Ricky Martin lyricsRicky Martin - Shake your bon bon lyrics

your bon-bon Shake your bon-bon Shake your bon ... connection With your body Shake your bon-bon Shake your bon ... bon Shake your bon-bon I wanna be your

Aaron Carter - Shake it lyrics

you to my boys, 95 South And it's all about this new dance ... Called "Shake It!" Here we go... ... want you to know You gotta shake it to the left Shake it to

Migs Miguel - Shake it up lyrics

across the world foreign lands Got a big night ma got a ... along your friend Move that shake it don't let nobody else take ... you let me enter Move me shake it up Move me shake it up

Walk Off The Earth lyricsWalk Off The Earth - Shake lyrics

away the pain You gotta shake, shake, shake it outta me! ... laws of gravity! You gotta shake, shake, shake it out of me! ... Oh oh ohhh, shake! Oh oh ohhh, shake! I'm

Bad Company lyricsBad Company - Shake it up lyrics

m gonna be strong, yeah Shake it up - ooh yeah, put the ... world to right Shake it up - this gotta be, babe, ... that's alright Shake it up - yeah baby, you ran

Fu Manchu - Shake it loose lyrics

number runner takes a place and the other side frowns you ... as its goin down so... shake it loose, i try tellin you shake it loose, you'll be back real

Hangry And Angry - Shake me lyrics

me shake me Bokura no yume ya subete ... omochabako futa wo shite Shake me shake me Kanashii kowai ... dareka ga utatteta Shake me shake me Bokura no yume

Kc And The Sunshine Band - Shake your booty lyrics

, give yourself a chance! Shake shake shake, shake shake shake, Shake your booty! Shake ... your booty! Oh, shake shake shake, shake shake shake, Shake

Koda Kumi - Shake it lyrics

say my name Kodou takamaru shake it shake it Kao wo ... wo agete Kodou takamaru shake it shake it Kao wo

Rouvas,sakis - Shake it lyrics

ON, ALL THE WAY COME TO ME AND TAKE THE RIDE SKIN ON SKIN, ... SEE THAT MY WORLD'S ON FIRE SHAKE, SHAKE, SHAKE, SHAKE, SHAKE ... FOR LOVE GIVE ME SOME MORE SHAKE, SHAKE, SHAKE, SHAKE, SHAKE

Ruff Endz - Shake it lyrics

Matter fact, baby, just shake it Shake it on top, shake ... it down low (yeah, yeah) Shake it real fast, let me see you shake it, shake it, make it (oh) Shake fast, make it shake slow Let

Afroman - Tumble weed lyrics

takes me out of my ...ghetto, and places me in the Bahamas. It ... takes me out of my... ghetto, and places me in the Bahamas. It ... myself in the calm breeze. And my problems will float away,

Lady Gaga lyricsLady Gaga - Shake ur kitty lyrics

With a body like that and your Stonewashed eyes I want ... Call me kitty." You shake your Kitty shake your kitty ... permission to fell me shake your Kitty shake your Kitty

Cage The Elephant - Shake me down lyrics

my eyes fixed on the sun Shake me down, Cut my hair on a ... my eyes fixed on the sun Shake me down, Not a lot of people



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement