Phat Ass Booty lyrics

Browse for Phat Ass Booty song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Phat Ass Booty lyrics, get the lyrics and watch the video. There are lyrics related to Phat Ass Booty.

Kc And The Sunshine Band - Shake your booty lyrics

shake shake, Shake your booty! Shake your booty! Oh, ... shake shake, Shake your booty! Shake your booty. Aah, ... shake shake, Shake your booty! Shake your booty! Oh,

Iggy Azalea lyricsIggy Azalea - Booty lyrics

big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you… Have you seen

Iggy Azalea lyricsIggy Azalea - Booty (feat. jennifer lopez) lyrics

big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you… Have you seen

Jennifer Lopez lyricsJennifer Lopez - Booty (feat. iggy azalea) lyrics

big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you… Have you seen

Jennifer Lopez lyricsJennifer Lopez - Booty (feat. pitbull) lyrics

big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you got a big booty ... Big, big booty What you… Big, big booty

Jonn Hart - Who booty (remix) lyrics

I be on her like... Who booty is it? Who booty is it? Who booty? Who booty? Who booty is it? ... Who booty is it? Who booty is it? Who booty? Who booty?

Forever In Your Mind - Shake your booty lyrics

quot;Shake Your Booty" (originally by KC and ... Let's dance Shake your booty Shake your booty Shake ... your booty Shake your booty Everybody Get on the

Limp Bizkit lyricsLimp Bizkit - Phat groove lyrics

comin' atcha' so phat (phat groove) has ruined my brain ... (phat groove) has taken control ... bizkit Kickin' that phat ass shit kick it one time!!

Bubba Sparxxx - Ms. new booty lyrics

booty booty booty rock`n everywhere booty booty booty booty rock`n everywhere ... booty booty booty booty rock`n everywhere rock`n ... i found you Ms New Booty get it together and bring it

Prince - Now lyrics

Than write a rap 4 some big booty heifer gettin' by On that booty, instead of doin' duty ... it's flyer 2 be hungry than phat Take it from this sista, y

Craig David lyricsCraig David - Bootyman lyrics

that make you say damn the booty man can click off click on ... com international bomb the booty man's really got it going on ... that make you say damn the booty man can click off click on

The Left Rights - Esp lyrics

up yours baby you got the fatass come on and wiggle it I ... wanna have booty I wanna handle that booty I ... wanna have that booty come on let me touch yo body

Redfoo - Booty man lyrics

down, all around In a high class place with a white girl ... down, all around In a high class place with a white girl ... I like to call it the ass station I always see girls

Lords Of Acid - Spank my booty lyrics

my booty, come on and spank my booty ... Spank my booty - spank my booty real good Spank my booty, ... come on and spank my booty Spank my booty - spank my booty real good When I was a kid

Saosin - Show me yo' booty hole lyrics

me yo booty hole! Ohhhhh Show me yo booty hole Ohhhhh Show me yo booty hole Walk up in the club ... cold as ice Lookin' at yo booty makes me want to touch it

Chris Brown lyricsChris Brown - Drop it low (ft. ester dean) lyrics

party p-p-party Shake that ass on the floor You wanne see ... Yeah boy you love it When my booty goes boem boem boem boem boem ... He got me, Move that ass around And move that ass

The Dream - Let me see the booty lyrics

you ain't got no booty then you gotta go home But ... if you got a booty shawty show me yo thong Keep ... rockin' that ass, trick pass the patron Get Jon on the

Faster P****cat - Loose booty lyrics

the shit out of me Loose booty Loose booty Big ol bitty ... you, gonna walk on by Loose booty 36-24-36 Times 5 Booty booty ??? And you took first prize

The P****cat Dolls - Show us what you got lyrics

Ashley Yeah You think your sassy Yeah But now get nasty ... a cutie Yup Now shake that booty Yeah Now shake that booty ... is me Yeah Now whatch my booty Yeah Now Make that booty

R. Kelly lyricsR. Kelly - Feelin on yo booty (remix) lyrics

remix is this? Feeling on yo booty [repeat 4times] [verse1:] ... nothin but love So much booty (heads in the air like what ... Girl if you don't get yo ass over here and get yo ass in

Lil Boosie - Booty talk lyrics

She gotta walk that walk and booty talk oh yeah We got bad ass ... got a coke bottle wit shaped booty oohh And when she walk she booty talk Twerkin like she

Jonn Hart - Who booty lyrics

back I be on her like Who booty is it? Who booty is it? Who booty? Who booty? Who booty is it? ... Who booty is it? Who booty is it? Who booty? Who booty?

Salt´n Pepa - Groove me lyrics

the phat groove on the reel... (Can ... you groove with me?) Got the phat groove on the reel [CHORUS ... let me groove you Got the phat groove on the reel So put it

East 17 lyricsEast 17 - Ghetto lyrics

makes my heart swing (Ghetto booty come on) From the street, ... a ghetto booty She is seen around the way ... Let me do the rest Ghetto booty come

Major Lazer - Boom (feat. ty dolla $ign, wizkid, moti & kra.. lyrics

got ass like a trunk Took her from ... ten more Told her move her ass to the tempo Is you really ... drop it to the ground like yass, bitch Back it up like yass,

A Brand - Beauty booty killerqueen lyrics

people what they need Beauty booty killer queen Give the people ... what they need Beauty booty beauty booty beauty booty ... Killer queen x2 beauty booty beauty booty killer queen x2

Robbie Williams lyricsRobbie Williams - Booty call lyrics

ride Oh, do they call it a booty call? Coz I’ve never been ... correct for? Let’s call it a booty call baby if that’s what it ... Do they still call it a booty call? Coz I’ve never been

Brokencyde - Booty call lyrics

Yeah! Your just a booty call Booty Call! Will you ... be my booty call? Booty Call! Will you my booty call ... daddys Chocolate covered booty panties Lots of women in my

Smosh - Anthony's gone (creed) lyrics

hat WTF? That guy thinks he's phat And by "phat" I

Kevin Lyttle - Mama mia lyrics

Whoooooooooooh shake that booty and get clar maun Work that booty and get clar maun Tremble ... that booty and get clarrr mama miaaa ... Work that booty and get clar maun Shake that

Nightcore - Booty call (brokencyde ft. e-40) (nightcore) lyrics

Yeah! Your just a booty call Booty Call! Will you ... be my booty call? Booty Call! Will you my booty call ... daddys Chocolate covered booty panties Lots of women in my

Sean Paul - Breakout lyrics

with the duty come shake that booty...JA girls [Chorus:] ... breakout... [Verse 1:] Pass me the nitro make me get hype ... for..waan fi see ten ton of phat gal on the dancefloor Do you

Jason Derulo lyricsJason Derulo - Bubblegum ft. tyga lyrics

right there got a ghetto booty Shawty right there got a ... ghetto booty Drop a dollar on the floor ... she give it to me A ghetto booty, a ghetto booty She dump

E-40 - "red cup" (feat. t-pain, kid ink & b.o.b) lyrics

damn [Chorus 2: T-Pain] Booty big enough, booty big enough ... (your booty, your booty) Your booty big enough to ... put a red cup on it Booty big enough, booty big enough

Pitbull - Move shake drop ft. dj laz and flo rida lyrics

me [Hook:] Cause I like booty n tigg ol bittys I like booty ... n tigg ol bittys I like booty n tigg ol bittys I like booty ... da limp Betta watch your ass in the club I'll take your

Qwote - Shawty it's your booty lyrics

the track Shawty it's your booty... And yo' boy Qwote booty.. ... . Yeaahh... booty... Shawty it's your booty, booty [x2] No seriouly [Chorus: ... x2] Shawty it's your booty That's drivin' me crazy

Jacob - Booty lyrics

ll take ur ass I will be naked booty I ... get enough I will be naked booty I'll take ur ass I will ... be naked booty I cannot get enough I will ... be naked booty I'll take it, take it You

50 Cent lyrics50 Cent - Fat bitch (feat. g-unit) lyrics

s nothin' but a little baby phat phat Them Twinkies got ... your ass gettin' fat fat Them cookies ... got your ass gettin' fat fat That cake ... got your ass gettin' fat fat Bitch you

Sisqo - Thong song remix lyrics

floor Uh huh and shake your ass [Sisqo] Ooh that dress so ... go da na da na Baby make your booty go da na da na Girl I know ... go da na da na Baby make your booty go da na da na Girl I know

Jessi Malay - Booty bangs lyrics

And i really dig the way your booty bang (bang) Jessi: One ... hair they ask, is it vidal sassoon? I put on my low rides ... i turn it out, cause my booty bangs (watch me) I'm the

Da Brat - In luv wit chu lyrics

So So (wassup) So Def Yeah, LT Hutton, ... album, huh And it's so phat phat phat y'all [Chorus] Ohhh, ... album, huh And it's so phat phat phat y

Bart Baker - Jenifer loopez ft. iggy azela-booty parody lyrics

another shitty song about booty No though went into this ... crap it’s just booty It’s so bad the title should ... is the lamest song yet about booty literally the whole vid is

R. Kelly lyricsR. Kelly - Text me lyrics

to my phone ay, I'm on that booty call, I'm on that booty call ... (ohhh), I'm on that booty call, I'm on that booty call ... to my phone ay, I'm on that booty call, I'm on that booty call

Holly Valance - Hush now lyrics

Flip it Rock that so phat You're shaking on the ... Now dip it Feel your base bass You move across the ... Flip it Rock that so phat You're shaking on the

Willie Nelson - Big booty lyrics

me baby And you can kiss big booty good-bye She said I ain't ... woman And you can kiss big booty good-bye Go on and find ... for you baby You can kiss big booty good-bye Go on and find

O.c.a.d. - Too much lyrics

look good, but look at my ass (shake that) look at my ass ... (shake that) look at my ass (yeah) /refrain/ too ... much booty in the pants too much booty

Lil' Phat - Dear lord lyrics

niggas owe me sumthing Like phat come thru summit and help me ... Put all my trust in myself, phat don't let me down And I ... follow my first mind, phat ain't gon lead me wrong I

Git Fresh - Git fresh booty music lyrics

we like it making love to booty music go leo its your ... your birthday making love to booty music girl I feel all in my ... take it no more girl your ass like "oh my god"

Missy Elliott lyricsMissy Elliott - P****cat lyrics

that mean? We just love the booty All we see in 3D is um Booty booty booty booty Oh ... will leave Can I put my booty booty Up in your spaghetti?

Cat O' Nine Tails - Long lost ruby lyrics

long lost ruby The finest booty, soon it's mine I can't keep ... long lost ruby Where's your booty, there's your heart After ... long lost ruby The finest booty, soon it's mine I can't keep

2 Live Crew - H-b-c (head, booty & cock) lyrics

Luke Skyywalker ] Head, booty, and cock! What you like, ... fellas? (Head, booty, and cock) What you like, ... fellas? (Head, booty, and cock) Ghetto Style like!

Benzino - Boottee lyrics

but I'm tryin to make that ass mine Player always on the ... [Chorus - Teddy Riley] Booty, booty Booty, booty I see booty I see booty [Teddy Riley]

Kesha lyricsKesha - Sleazy lyrics

dum dum drum. The beat so phat, gonna make me cum. um, um um ... dum dum drum. The beat so phat, gonna make me cum, um, um, ... dum dum drum. The beat so phat, gonna make me cum. um, um um

Ciara - Sophomore lyrics

soft – my skin So soft – my booty So soft – my bit So soft, I ... soft – my skin So soft – my booty So soft – my bit So soft, I ... soft – my skin So soft – my booty So soft – my bit So soft, I

Blood On The Dance Floor - Yo ho lyrics

It's my duty to please that booty Yo ho ho And a bottle rum ... It's my duty to please that booty Yo ho ho And a bottle rum ... It's my duty to please that booty Yo ho ho It's a pirate's

Chris Brown lyricsChris Brown - Spend it all lyrics

her, that's a bonus Her booty that's what I'm bonin' Go ... Girl just keep poppin' that booty in my face And if you keep ... poppin' dat booty Imma spend it all (x2)

Ray William Johnson - Booty store lyrics

(Booty!) Booty (Booty!) This store sells booty ... (Butt cheeks) Booty (Booty!) Booty (Booty!) This store ... sells booty (Make that ass clap) Girl, you got class

Sza lyricsSza - Garden (say it like dat) lyrics

Lie to me and say my booty gettin' bigger even if it ain ... rather be laid up with a big booty Body hella positive 'cause ... she got a big booty (wow) I know I'd rather be

Afromental - The breakthru lyrics

break the rules Shake that ass like Move your booty like ... brak the rules Shake that ass like Move your booty like ... till then... Shake that ass like Move your booty like

Narcotic Sound & Christian D - Ciuci mami lyrics

to touch your body Cuz your booty is fabulous, cuz is fabulous ... you do it! Just keep that booty movin'! "Keep that booty movin'! " Can you

Akon - Find us (feat. the beatnuts) lyrics

however you want Shake your, booty, booty I'm ready to f*** ... that big butt Shake your booty, booty, I'm ready to f*** ... however you want Shake your booty, booty, I'm ready to f***

Jacki-o - Fine lyrics

now roll wit it (make that booty roll) Drop that shit, now ... it, roll wit it (Make that booty roll) Jacki-Jacki-Jacki ... wit it, yeah that why ya ass'll get it Gotta keep it at a

Bart Baker - Jennifer lopez ft. iggy azaela - ''booty'' pa.. lyrics

went into this crap it’s just booty It’s so bad the title should ... is the lamest song yet about booty. Literally the whole vid is ... just booty. It’s pathetic what you

Akon - Hypnotized (feat. plies) lyrics

'round and Round, that booty keep bumpin', titties just ... 'round and Round, that booty keep bumpin', titties just ... wet 'cause she told me That ass on her she pokin', every

Scooter lyricsScooter - Shake that! lyrics

degrees. Doing it for the masses! Doing it for the crew! ... shake, shake... Shake you booty, shake your body. Checkaaah ... shake, shake... Shake you booty, shake your body.

The Dubliners - Smith of bristol lyrics

old sort was he With his cutlass and his pistols heave-ye-ho. ... Joe. He swore that grabbing booty was Britain`s foremost duty ... ho. He swore that grabbing booty was Britain`s foremost duty

Vybz Kartel - Tightest punnany lyrics

tightest punnany Fling dat phat p**** pon it you have di ... Gi away your punnany phat, mi see it When you turn any ... tightest punnany Fling dat phat p**** pon it you have di

Missy Elliott lyricsMissy Elliott - Shake your pom pom lyrics

you how to shake it How the booty shake Show you how to shake ... it See the booty shake See the booty shake ... Now don't you wanna tape A booty shakin' on your tape? So

Madonna lyricsMadonna - Heartbeat lyrics

the light shines on See my booty get down, right See my booty ... get down, right See my booty get down, right See my booty ... Uh uh, get down See my booty get down, right You

Vybz Kartel - Tightest punani lyrics

tightest punnany Fling dat phat p**** pon it you have di ... Gi away your punnany phat, mi see it When you turn any ... tightest punnany Fling dat phat p**** pon it you have di

Juvenile - Loose booty lyrics

Juvenile] She got a loose booty, she got a loose booty Pay ... how it shake, she got a loose booty She got a loose booty, she ... got a loose booty Pay attention to how it

Dj Flower - Jamaican love lyrics

the one batty batty She's a booty booty wine A real hottie ... the one batty batty She's a booty booty wine A real hottie

Münchausen By Proxy - Sweet ballad (don´t call me passed 11pm) lyrics

whore Not your late night booty call Whore no more Don't ... call me passed 11pm it won't happen again ... whore Not your late night booty call Whore no more Don't

Nelly lyricsNelly - Making movies lyrics

signs running down on your booty We don't make love we'd be ... signs running down on your booty Turn the lights off ... signs running down on your booty We don't make love we'd be

Prince - Love 2 the 9's lyrics

some mo' I want 2 see the booty boom before I even let Her ... perfume I'm lookin' 4 a PhD Ass piled high and deep u see I ... a honey 2 a bee - If the booty boom she gonna go with me

A-teens - Give it up lyrics

yea everybody come on do it phat (yea) Move it yea prove it ... yea everybody come on do it phat (yea) Move it yea prove it

Kevin Mccall - Bbj lyrics

McCall Verse] Look at her booty Don't you see her booty [x2] ... Judy got a booty from here to there Make a ... come here and you come here Booty sittin higher than a flight

The Midnight Beast - Booty call lyrics

kisses Allie in The Notebook BOOTY, BOOTY It's just a booty ... call BOOTY, BOOTY Even if you're boo-tee-full ... HEY, HEY It's just a booty call HEY, HEY Now my phones

Outkast - Where are my panties lyrics

lay here and let him touch my booty Mmmm.. but he don't even ... roll over and just lay on her booty Yeah.. naw naw naw Nah I'll

Flo Rida - Respirator lyrics

my cash And you can lea' yo ass (Whoa) She said it was ... ya HEY! Girl with yo booty on the floor Don't stop now ... you HEY! Girl with yo booty on the floor Don't stop now

Eskimo Callboy - 2 fat 2 furious lyrics

your booty, are you ready to dine? ... Raise your glass, it is burger time! Shake ... your booty, are you ready to dine? ... Raise your glass, it is burger time! Hey

R. Kelly lyricsR. Kelly - Reggae bump, bump lyrics

New York girls can shake that ass (OH!!!!) St. Louis girls mi ... Midwest girls can shake that ass (Yep) Ele and Kelly won't ... let dem pass, come on!!! [R. Kelly

Nightcore - Yo ho lyrics

It’s my duty To please that booty Yo Ho Ho And a bottle rum ... It’s my duty To please that booty Yo Ho Ho It’s a pirates ... It’s my duty To please that booty Yo Ho Ho And a bottle rum

Mickey Avalon - Jane fonda lyrics

with a friend named Jen her booty was bigger than a Mercedes ... two, three, four get your booty on the dance floor work it ... and big eyes and a big ass to match Jean wasn't fast,

Kat-tun - Shorty lyrics

Floor nakano chiyumikassarau "Floor yurase ... chick ladies Body sexy na booty shake Speaker no ura come ... chick ladies Body sexy na booty shake Speaker no ura come

Sigh - Gundali lyrics

twelve snakes, Am amrite hum phat, kamro-gundali, Feeling the

Jeffree Star - Lollipop luxury lyrics

and lollipop I'll make your booty drop Can't take your eyes ... and lollipop I'll make your booty drop Can't take your eyes ... and lollipop I'll make your booty drop Can't take your eyes

Brokencyde - Scene girlz lyrics

girl, go back it up Put your booty in the air and shake your ... of attention Now drop that ass like your in detention Sit ... girl, go back it up Put your booty in the air and shake your

Jidenna - Yoga (ft. janelle monáe) lyrics

yo booty do that yoga [Janelle] ... Baby bend over, let your booty do that yoga Flex it (yoga) ... Baby bend over, let your booty do that yoga Flex it (yoga)

Nightcore - Scene girlz (brokencyde) (nightcore) lyrics

girl, go back it up Put your booty in the air and shake your ... of attention Now drop that ass like your in detention Sit ... girl, go back it up Put your booty in the air and shake your

Dev - Booty bounce lyrics

dick Bet you wanna see this booty bounce (7) They call me ... every weekend On some sav ass shit And I ain't too pretty ... dick Bet you wanna see this booty bounce (7) Ridin', in a

Raphael Saadiq - Stone rollin' lyrics

away his cane Girl what yo booty doing Just cant explain ... Walking up to me That booty doin turn it loose I need ... can lock that door That booty doin turn it loose I need

Rixton - Thong song (by sisqo) lyrics

the beat go Baby make your booty go (Baby) girl I know you ... the beat go Baby make your booty go Girl I know you wanna ... the beat go Baby make your booty go (Baby!) girl I know you

Blog 27 - Destiny lyrics

it out I´m booty babe I´m a realy live write ... Hey,hey Check it out I´m booty babe I´m a real live wire I

Ala A Tola - Desting lyrics

it out I'm booty babe I'm a realy live write ... Hey,hey Check it out I'm booty babe I'm a real live wire I

Nick Cannon - "dance floor" (feat. ryan bowers & kehlani) lyrics

jams that make you move your booty, your booty, your booty Turn ... jams that make you move your booty, your booty, your booty Turn ... her too Remember french class merci beaucoup (oui oui)

Flo Rida - Move shake drop ft. dj laz, casely & pitbull lyrics

right in the back, shake your ass like that, that, that, that. ... me [Hook:] Cause I like booty n tig ´ol bitties booty n tig ... ´ol bitties booty n tig ´ol bitties booty n tig

Black Eyed Peas lyricsBlack Eyed Peas - Ring-a-ling lyrics

it only Means one thing, booty call! boo boo boo booty call! ... Boo boo booty call! boo boo booty call! boo boo booty call! ... Boo boo booty call! boo boo booty call

Rick Ross - Birthday (feat. diddy) lyrics

Use the Project ground for my assemblies I respect the tenant, ... want for my birthday is a big booty ho All I want for my ... birthday is a big booty ho When I die bury me inside

G-eazy lyricsG-eazy - Run (feat. team robot) lyrics

to even pressure ya Hard ass beats, that's the shit that ... kids to get ahead of us Big booty bitches back it up It's Team ... Team Robot] Run x12 Big booty bitches back it Run, run



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement