Ooh Ooh! Party lyrics

Browse for Ooh Ooh! Party song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Ooh Ooh! Party lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Ooh Ooh! Party.

Related artists: Party boyz, Party posse, Acey slade and the dark party, Bloc party, Girls party, Grand ole party, Jane's party, Knife party

Willa Ford - Ooh ooh lyrics

What you want from me Ooh ooh (ooh ooh) Ooh ohh (come on ... come on) Ooh ooh All the funny little ... to let you see Ohh baby ooh ooh you know I see you

Britney Spears lyricsBritney Spears - Ooh ooh baby lyrics

s my heartbeat that i hear Ooh, ooh baby Touch me and i ... I can feel you deep inside Ooh, ooh baby In your arms I ... s my heartbeat that i hear Ooh, ooh baby Touch me and i

Pat Benatar - Ooh ooh song lyrics

people in love always do Ooh, ooh Ooh, ooh Ooh, ooh ... thing while we're in it Ooh, ooh Ooh, ooh Ooh, ooh

Dannii Minogue lyricsDannii Minogue - Party jam lyrics

you're playin'? (now that's a party jam) Hey yo listen up, my ... to my brand new jammy (Ooh ooh oh baby) it's a party jam (ooh ooh oh baby) Come on ... everybody dance (ooh ooh oh baby) to this party jam (Ooh ooh oh baby now that's a party jam) The party's jumpin'

Prince - Party up lyrics

a damn We just wanna jam Party up That army bag Such a ... double drag Party up Party, got to party down, baby ... draft, uh uh I just laugh Party up Fightin' war Is such a

Chris Brown lyricsChris Brown - Party hard / cadillac (interlude) (feat. sevy.. lyrics

body Shes the life of the party (yeah) And she likes to part ... exotic Shes the life of the party She likes to party hard ... tricks on me Tonight We gon party hard [Verse 2:] Shes been

Reel Big Fish - Party down lyrics

a cake! We just came to party down! Killing every scene ... around! We just came to party hardy hardy hardy hardy! ... Whoo hoo hoo! Ooh ooh ooh! She fell down the stairs,

K-ci & Jojo - Ooh yeah lyrics

Copying our style for years (Ooh ooh, yeah yeah, uh huh uh huh ... first ones to make you say ooh yeah) Ooh ooh, yeah yeah, uh ... huh uh huh (somebody say ooh yeah) Ooh ooh, yeah yeah, uh

Real Mccoy - Ooh boy lyrics

Ooh boy, I love you so, never ... Once I get my hands on you. Ooh boy I love you so, never ever ... love with you. Chorus Ooh Boy(Ooh boy), never-never

Real Mccoy - Ooh boy 1 lyrics

Ooh boy, I love you so, never ... Once I get my hands on you. Ooh boy I love you so, never ever ... MC Sar & The Real McCoy Ooh Boy 歌詞 When my eyes tell my

Ciara - Ooh baby lyrics

arm up out the window like OOH Everytime he calls I pick up ... em, Im infatuated wit em And ooh I never felt this before ... [chorus] Ooh Ooh Baby Ooh Ooh Baby Dont know what to do

Jackson 5 - Ooh, i'd love to be with you lyrics

way to spend my time Ooh, I'd love to be with you ... Baby, having so much fun, ooh (There's nothing we'll leave ... way to spend my time Ooh, I'd love to be with you

Dj Tomekk - Return of hip hop ooh ooh lyrics

f/ KRS-One, Torch, Rene * send corrections to this typist (CHORUS: KRS-One) Just throw your hands in the air And wave 'em like you really DO c...

Kriss Kross - Party lyrics

time Okay, party people in the house Ooh, party, ah, party Ooh, party, ah, party Ooh, party, ah, party Ooh, party, ah, party I was at this ... "Girl, it's time to party" You know Ooh, party

Mcfly - Party girl lyrics

all by herself, cos she's a party girl, (ooh-hoo-ooh x2) ... she's in her own world. (ooh-hoo-ooh) i love this little ... party girl (ooh-hoo-ooh) (woah) (ooh-hoo-ooh) i

Myname - Summer party lyrics

here to party ? . Ooh , Ooh , Yeah Ooh , Ooh , Yeah ... Everybody it’s summer party te o age te taiyou tsukamae ... te Everybody it’s summer party kitto unmei kamo shire nai

G-dragon - Party (uhm jung hwa ft. g-dragon) (2008) lyrics

gachi here we go let's go party tonight let's get crazy ... waenji) let's go party tonight let's get crazy ... jumal ye (geugeon banchik) party party oneul i bami bami da

Lana Del Rey - St tropez (aka party girl) lyrics

sparklin' bright. I'm just a party girl, Try'na get my drinks, ... the fire ignite. Well, I'm a party girl, And I'm just warning ... t ever stop, (Three), I'm partying all night, (Four), I'm

Brownstone - Party wit me lyrics

right down, relax, unwind Ooh, boy I know just how you feel ... Don't ask me why, yeah Ooh, I feel what I say Believe ... ask questions 'til the end Ooh-wee, you look so good Won't

Of Montreal - The party's crashing us lyrics

at you, no icing me down The party's crashing us now The party ... at you, no icing me down The party's crashing us now The party ... s crashing us now Ooh-ooh-ooh-ooh, oh-oh I only feel all

Alex Party - Wrap me up lyrics

To keep our love alive, ooh ooh I'm tired of trying, I'm ... I'm longing for your touch, ooh ooh Touch you, baby ... To keep this thing alive, ooh ooh I'm tired of trying, I

Mark Ronson lyricsMark Ronson - Ooh wee (feat. ghostface killah, nate dogg, t.. lyrics

la-la-la, lalalalalala) Oooooh weee, ooh wee, (la-la-la-la, ... lalalalalala) Oooooh weee, ooh wee, (la-la-la-la, ... When I step into the party, all the ladies wanna know I

Adore Delano - Party lyrics

all night long yeah We can party We can party We can party ... all the time Party all the time Party all the ... all night long yeah We can party We can party We can party

Nitty Gritty Dirt Band - Do it (party lights) lyrics

about my girl on the radio (Ooh ooh) I knew I had to say ... take good advantage of the party lights Slip away to the ... take good advantage of the party lights Slip away to the

The Weeknd lyricsThe Weeknd - Party monster lyrics

I knew I had to meet her Ooh, she mine, ooh girl, bump and ... grind Ooh, she mine, ooh girl, bump a line Angelina, ... I'm the reason Tell me lies, ooh girl, tell me lies Say you

Me Singing - Party in the usa lyrics

I'm gonna be ok Yeah, It's a party in the USA Yeah, It's a party in the USA Get to the club ... definitely not a Nashville party Cause' all I see are

Kajagoogoo - Ooh to be ah lyrics

we don't perform miracles. Ooh to be ah jetsetter be ah ... head start. Ooh to be ah ooh to be ah - look at me Ooh ... in something new ooh to be ah. Cool glossy mags

Jermaine Dupri - Party continues lyrics

do (Say what, say what?) Is party (Uh huh, uh huh) With you ... Cristies In the midst of the party they bump hits by JD The B.R ... s like this here I rock the party with Cartier wristwear In

Ritchie Valens - Ooh! my head lyrics

Well on, on, on, on, darlin' Ooh, my head! Well, Bonie ... little darlin We just gonna party some more Daylight,I love ... you darlin Ooh my head! (now let's go)

Kottonmouth Kings - Party lyrics

party a party we going to a party A party a party we going to ... a party A party a party we going to a party We going ... to a party We going to a party A party a party we going to

Andrew W. K. - Party hard lyrics

it's time to party we will party hard You, You work all ... what we do So let's get a party going (let's get a party ... going) Now it's time to party and we'll party hard (party

Shop Boyz - Party like a rockstar lyrics

a moneymaking mission, but I party like a rockstar Im flyin ... the spot bruh, yuh, yuh, I party like a rockstar! [Chorus: ... ] Yaaaaa! Party like a rock, party like a

Kevin Mccall - Party city lyrics

Intro:] Party and bullshit and party and ... bullshit [Hook:] Party city, party city, party city, ... party city Party city, party city, party city Party city,

Jonn Hart - Party lyrics

suit, We're gonna have a party, me and you. Let's have a party, girl, let's have a party, ... Girl, let's have a party, party. Girl, let's have a party,

Joe Jonas - Party after party lyrics

your body. All night long, party after party. Ready or not ... going to shake the town up party after party. Oh Oh Oh Rock ... till you drop (Party after Party) Oh Oh Oh, Till the sun

September - Party in my head lyrics

s in my head Party's in my head Hey I don't ... club is dead 'Cause the party's in my head The party's in ... street instead 'Cause the party's in my head The party's in

Black Eyed Peas lyricsBlack Eyed Peas - Party all the time lyrics

All The Time Party All The Time Party All The ... Time Party All The Time If If We ... Could Party All Night And Sleep All Day ... And Go Out Out With My Boys Party Party On The Top Yeah That's

Carlprit - Party around the world lyrics

only one ravin' We came to party up in VIP but tonight we go ... as long as we can get the party back in tonight Then I don't ... and of Don Perignon Get this party going on until 6 in the

Deez Nuts - Party song lyrics

me see them x's THERE'S A PARTY IN THIS BITCH THERE'S A PARTY IN THIS BITCH GO I'm ... And if you at a house party, drink the motherf***er dry Party all night, till you see the

Eskimo Callboy - Party at the horror house lyrics

party, party at the horror house. Sex, ... till the lights went out. Party, party, party at the horror ... to meet you. It's my first party and I hope to please you. Party, party, party at the horror

Far East Mention Mannequins - Party all night lyrics

tell your momma on ya’, every party Yeah party all night ... Chorus Party all night, party-party all night We gon’ keep ... we gon’ we gon’ do it right Party all night, party-party all

Krewella - Party monster lyrics

is the party monster Clap your hands if ... want it harder This is the party monster Clap your hands if ... want it harder This is the party monster Clap your hands if

Nazareth - Party down lyrics

so I can fall down again Party down...party down....party ... world is crazy, everybody party down You bring the bottle ... keeps me flyin’ all night Party down....party down....party

Boston - Party lyrics

And there's nothin' like a party when it's kickin' into gear ... I'm gettin' ready for a party tonight Yes I'm gettin' ... for you Baby It's a party and nobody cares What we're

Down With Webster - Party for your life lyrics

Pat:] Party for the rest of my life Call ... what you're doing to me So party like the rest of us, And ... grow old Shots for the road Party for your life, party for your

Eddie Murphy - Party all the time lyrics

Rick James] My girl wants to party all the time Party all ... the time Party all the time My girl wants ... to party all the time Party all the time She parties

Fergie lyricsFergie - Party people lyrics

boys all over me (Where my party, p-party party, p-party ... people at?) (Where my party, p-party party, p-party ... girls all over me) Where my party, pa' party party pa' party

Nelly Furtado - Party lyrics

all I can rectify is that the party's just begun Party's just ... begun Party's just begun Party's just begun Party's just ... like falling asleep but the party's just begun Party's just

James Ingram - Party animal lyrics

And I'll be dancin' I'm a party animal, animal I'm a hungry ... music, women and wine I'm a party animal, animal When the ... gonna love the chase I'm a party animal, animal I'm a hungry

Juicy J - Party lyrics

we're turning up, Since we party, since we party, party! Damn ... to watch the dance! Grow our party... And I'm always on a,.. ... we're turning up! Since we party, since we party, party! Damn

Pitbull - Party dance lyrics

and bullshit, party and bullshit Posted the mall ... I'm ready to motherf***ing party, yo all know You look like ... show you You could rock my party, you could rock my party, you

Sak Noel - Party on my level lyrics

fire, day and night Let's Party!! Party on my level (Ohh ... Ohh Ohh) Party on my level (Ohh Ohh Ohh) Party on my level (Ohh Ohh Ohh) Party on my level It's suicide

Sammy Wilk - Party people (ft. skate) lyrics

what ya age If ya like to party it's about that time ... Everybody clap Where my party people at? Take one step ... back Where my party people at? Jump to the right

Antonia - Party lyrics

Show you the heat Come to my party I`m living it up I`m the ... my lucky day I`feeling the party I got one life and nothing ... We gonna stay This is my party Party party party Party party party(x2) What you`re

Baron William - Party shit lyrics

what I'm looking for Play party shit Play party shit We are ... so happy Play party shit Play party shit Play party shit It's party shit We are ... so happy Play party shit Play party shit Right

Carlprit - Party crash lyrics

So amazing Is that a party crash? Yeah, Yeah, Yeah, ... Yeah Let's have a party crash Let's go! Is that a ... We are here To make the Party Crash I wanna seems a party

Chanel West Coast - Party (ft. honey cocaine) lyrics

West Coast:] Let's get this party started We gon' finish when ... at That motherf***er packed Party to my limits, let the haters ... live with that Party party party, inviting everybody body body

Charly Lownoise & Mental Theo - Party lyrics

everbody! Do you wanna party? If there's somebody to ... Hey everbody! Do you wana party? We love to party can't you ... Hey everbody! Do you wanna party? If there's somebody to

Children Of Bodom - Party all the time (eddie murphy cover) lyrics

I to do? My girl wants to party all the time Party all the ... time party all the time. My girl wants ... to party all the time party all the time. She parties

Emery - Party song lyrics

I know you like the party, but the party never stops I ... know you like the party, but the party never stops ... you I know you But you party on, party on get your party



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement