Naira Marley Dread Gang Lyrics lyrics

Browse for Naira Marley Dread Gang Lyrics song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Naira Marley Dread Gang Lyrics lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Naira Marley Dread Gang Lyrics.

Related artists: Dread engine, Dread of hell, Gang albanii, Gang of four, Gang starr, Carman lyrics, Natural dread killaz, Bob marley

Protoje - Dread lyrics

s Gonna Be What is it Gonna Be I said it's Gonna Be Telling You It's Gonna Be My Mommy said From The first Day That she hold my head That I was gonna be Dread So Know I'm gonna be Dread My Mommy Said From the first day that she hold ma head That I

A Tribe Called Quest - Lyrics to go lyrics

Q-Tip] Lyrics to go (lyrics to go) uhh Lyrics to go (lyrics to go) ahh yeah, c'mon Lyrics to go (lyrics to go) Lyrics to go (lyrics to go) yeah yeah Lyrics to go (lyrics to go) Goin on and on to the rhythmic variation Wakin in the morning I still represent the nation Whe

Gang Starr - Gang starr - full clip lyrics

L, Rest In Peace Fresh out the gate again, time to raise the stakes again Fatten my plate again, y'all cats know we always play to win G-A-N-G to the Starr son Haters took this shit too far son So that's all for you, I'm wiping out your whole team I'll splatter your dreams

Bob Marley - Brain washing lyrics

ooh Old Mr. Joe, he build a house away On top of some hill Old Mr. Joe knew he had to go, so he He got right down and wrote bank will He say now, here's to mother hen And her chicken, Lord have mercy now Master, will you take a roll in the mud Like yo

Kenny Chesney - Marley lyrics

ve seen so many places and so many faces, Left behind so many traces of my soul. I carry all these voices with the ringing in my ears, Some girl's tears and the rhythm of the road. Sometimes my life takes more than I can give. That's when I gotta go Where no o

Gang Starr - Gang starr feat. m.o.p. - half & half lyrics

comes the revolutionist executionist Flip a triple six into three nines cause a crucifix Each man holdin no man foldin Coast is clear and Premier's in the green tank rollin Prepare get on your post and stand clear They wantin to shut us down but the home t

Nina Hagen - Dread love lyrics

the Lord, everyday, with DREAD LOVE! Du musst mal an die UFOs denken, Ufos denken, Ufos denken, Darfst nich dein gehirn verrenken, hirn verrenken, hirn verrenken DREAD LOVE! Amors Pfeil sitzt immer recht, immer recht, immer recht Recht + Schlecht sich K

Forgotten Tomb - Dread the sundown lyrics

the sundown Dread! A blind belief will give me wings to fly through these nights Cause I was born to terrify your kind and shun the light There's something wicked your way comes I am the one you '11 turn to when your f***ing hope is gone Dread the sund

21 Savage lyrics21 Savage - Gang lyrics

Intro] Gang, Gang Gang, Gang, Gang, Gang Gang, Gang, Gang, Gang Gang, Gang, Gang, Gang [Hook] Gang, Gang, Gang, Gang Gang, Gang, Gang, Gang Bitch you can't hang with the gang I don't give a f*** bout no stain Ran off with yo money, you lame And then I went b

Migos lyricsMigos - Gang gang lyrics

Intro: Takeoff] Would you, oooh? Would you, oooh? [Verse 1: Takeoff] Hey, I know this might sound weird to say (to say) But would you love me if I ran away? (Away) I know you probably think I'm insane (insane) Ain't nothin' change but the pocket

Anybody Killa (abk) - Gang related lyrics

Gangsta!) Now if you got your hat tilted to the side And you're always down to jack a bitch for her ride Or the colors that your rep, make others upset Then you might be.... GANG RELATED (Ain't nothing wrong) Never once been seen alone Ever since you can rememb

Project Pat - Gang signs lyrics

this go out to all my Crip and Blood niggas, Georgia, Tennessee, North Carolina, Alabama, MISSISSIPPI, all my Blood (Cali) niggas in Galveston Texas, Blood and Crip niggas in Dallas, y'all know the business. Bounty Hunter Bloods, Piru Bloods (HTown), all my Grape

Dragon Age: Inquisition - Dread wolf song lyrics

I was a child sat upon my mother’s knee by firelight she spoke of rights, and ancient history and one phrase she repeated though I know not what it meant be safe, da’len, young lethallan, may the dread wolf never catch your scent. And as I grew I

Mother Mother - Dread in my heart lyrics

a god awful shitty feeling of dread in my heart Ya it’s got a lot to do with having to finish what I start And at any second now I think it all might fall apart ‘Cause there’s a god awful shitty feeling of dread in my heart Ya-ah, ooo… There’s a devil in my b

Shearwater - Dread sovereign lyrics

I’m lost Maybe I’m not ready Maybe I was not Properly socialized But when you drag me under When you pull me over the line That’s when you really reach me I know the night drives I know the afterglow I know I look Quieter than I feel. And I want to fight like lo

Shadows Fall - Dread uprising lyrics

on this life Through the eyes of ancients The wisdom of beyond CHANT! Chant them down DOWN! Into nothing This power screams out from within Like the trees that struggle towards the sun Once again in due season we are reborn Strike down the heathen. T

Megadeth - Dread and the fugitive mind lyrics

me introduce myself I'm a social disease I've come for your wealth leave you on your knees No time for feeling sorry, I got here on my own I won't ask for mercy, I choose to walk alone What's yours is mine and what's mine is mine too If you shake my hand

Ost+front - Gang bang lyrics

Menschen sind ganz unbeschreiblich, Zwei mit Bart und einer weiblich Zur Freude der Allgemeinheit Bilden sie schwitzend eine Einheit Die Zwei erobern ihre Lenden, Wollen etwas Wärme spenden, Die Wärme findet ihre Pflicht, Auf ihrem hässli

Leftöver Crack - Gang control lyrics

m being hunted by paleface in blue The Eastcrackers, spooks are haunting you too With municipal shovels they're all digging our graves And the threat of reprisal we invite to enslave Policia, policia; why can't you see Your bullets will never pacify me I fought

Skepta - Lyrics lyrics

off the stage! Move! They don't want to hear you! They don't want to hear you! What, is that what you think? Is that what you think? Oi blud, calm, calm, calm Lyrics for lyrics, calm Yeah, hear me on the radio, wah gwan? See me on the TV, hi mum Murk MCs when t

Babyshambles - Gang of gin lyrics

get around to singing about that gang of gin I'm in Then you'll know most certainly the kind of game I'm in You sound around to swinging about The gang of gin I'm rolling in, oh Then you'll know The kind of state I'm in Who will buy my beautiful roses? Who will buy m

Lulu - Marley purt drive lyrics

morning, woke up yawnin' Filled the pool for a swim Pulled down the head and looked In the glass just to see if I was in Went up the stairs and kissed my women To make her come alive 'Cause with fifteen kids and a fam'ly on the skids I got to go for a

Bee Gees lyricsBee Gees - Marley purt drive lyrics

morning, woke up yawning; filled the pool for a swim. Pulled down the head and looked in the glass just to see if I was in. Went up the stairs and kissed my women to make her come alive. 'Cause with fifteen kids and a fam'ly on the skids, I got to

Phil J - Gang of rhythm - walk off the earth lyrics

got this old guitar The strings are rusty But it's all I need Bring in the kick drum It can back the beat Let's gather round and sing a song I got a shaker too The kinds of sound That wants to make you move Bring in the uke It will complete the groove Let's gather

Walk Off The Earth lyricsWalk Off The Earth - Gang of rhythm lyrics

got this old guitar the strings are rusty but it's all I need Bring in the kick drum it can back the beat Let's gather round and sing a song I got a shaker too, the kind of sound that wants to make you move Bring in the Uke it will complete the groove Let's gather round and sing

Gang Starr - Gang starr feat. jadakiss - rite where u stan.. lyrics

I don't even want to fight with you, man I'll lay you right where you stand You can catch a few shells One go right through your Polo, man Usually I'm dolo, and I got a crazy team Call Kiss to ride on you, watch for the laser beam Shit, it's that O.G. Flavor Rem

Major Accident - Gang warfare lyrics

t you try to push me around Or you'll end up eating ground Mess with my girl, you'll mess with me You'll be sorry, can't you see Don't you tread out on our soil We're the ones that you can't spoil We're the ones, and we're no fools We're the gang that run the

Centhron - Gang bang dolly lyrics

on drop your pants. Show us the way you can. To suck and f*** thousand men. Tke the showers of sin. White waves of holy seed. Look the big worms bleed. Spit in the lovely face, cum on your female grace. Gang bang Dolly move your cunt, for it we will hunt. Two holes, three dicks

Gang Starr - Gang starr - sabotage lyrics

quot;I want the public to know.. what goes on" "I mean, look at the situation - be real" The names have been changed to protect the innocent Each step is intricate, I rep magnificent Knew this kid named Ronnie, used

Gang Starr - Gang starr - same team no games feat. nyg'z &.. lyrics

do the knowledge to the master build the blow and the spliff The new millennium, hide them a beef Gotta watch what I say to you niggas so I calm my patience Cause the shit ain't really pass the statue of limitations The streets still holler about how strong I am Ni

The Restarts - Gang mentality lyrics

mentality zero personality sad situation Of a violent persuasion bar room casualties Is the reality Vendetta means existence Crushing all resistance Acting tough by the bar all night Case the joint looking for a fight Primate pride standing tall Proud of what - f***

Sleeping Giant - Gang signs lyrics

will bleed for the one who gave everything for me Watch and wait Read up! You're going to die for that man whose blood is on my hands So fess up his name And be bled dry You can see the new generation of gang signs Beware of simple flattery They'll hand you over in chai

Madonna lyricsMadonna - Gang bang lyrics

a bitch out of order Like a bat out of hell Like a fish out of water I'm scared, can't you tell Bang bang Bang bang I thought you were good But you painted me bad Compared to the others You're the best thing I had Bang bang, shot you dead Bang bang, shot you de

Austrian Death Machine - Lyrics to all of the songs sound the same lyrics

of you are starting to complain. Whats wrong guys? you think the songs all sound the same? Of coarse they sound the same, because they all sound BRUTAL

Austrian Death Machine - Lyrics to rubber baby buggy bumpers lyrics

s go Waaa-yeaah! How about this one? How about this one? Rubber baby buggy bumpers, yeaah Rubber baby buggy bumpers... Yeaaah! How about this one? How about this one? Rubber baby buggy bumpers, yeaah Rubber baby... Rubber baby... Rubber baby

Hooverphonic - Lyrics to identical twins lyrics

wants him he's so popular I wish you were him you're the next best thing you're the shadow of what I know I never gonna get when you say love, I hardly know the difference it's close enough I can forget the distance hey identical twin I know you won'

Damian Marley lyricsDamian Marley - Strong will continue lyrics

Nas - Speaking:] All I do is stay focused looking straight forward at the world and beyond. I feel people pulling me down. I feel some pulling me up I can't get stuck. I just keep moving forward. I got places to go man. Let's go... [CHORUS 1x - Damian Marley]

Damian Marley lyricsDamian Marley - Khaki suit lyrics

Yes mi lion me name Jr. Gong Mi unique DJ, dread Whatch ya [Verse:] Well a me name Jr.Gong Me seh look how mi natty tall Who nuh know me from dem see me Me a living top-a-nor Clarky boot and khaki suit You think me go a Calabar Well pitty dem nuh know seh every dreadlocks i

Bob Marley - Natty dread lyrics

Natty Dread now, (Natty Dread) Dreadlock Congo Bongo I. (Natty Dread) Natty Dreadlock in a Babylon: (Natty Dread) A dreadlock Congo Bongo I. (Natty Dread) Eh! Children get your culture (Natty Dreadlock) And don't stay there and gesture, a-ah, (Natty Dreadlock) Or the battle

Bob Marley - One drop lyrics

oo-ooh, yea-ah. wo-yoy! wo-yoy! wo-yoy! wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop, The generation gap; Now feel this drumbeat As it beats within, Playin' a riddim, Resisting against th

Bob Marley - Coming in from the cold lyrics

this life, in this life, in this life, In this, oh sweet life: We're (we're coming in from the cold); We're coming in (coming in), coming in (coming in), Coming in (coming in), coming in (coming in), Coming in from the cold. It's you - it's you - it's you

Damian Marley lyricsDamian Marley - 10,000 chariots lyrics

all me don't love is the people weh fight 'gainst me. Me don't love dem, but me enjoy dem because me cyan sit dung and think of dem and write music bout dem... Jr gong Jr gong Jr gong Jr gong I see 10,000 chariots And they are going without hors

Bob Marley - Ride natty ride lyrics

rub, rubby-doo-day; Rum-pum-pum a-rum-pum-pum-pum! Dready got a job to do And he's got to fulfill that mission To see his hurt is their greatest ambition, yeah! But-a we will survive in this world of competition, 'cause no matter what they do Natty keep on comin'th

Damian Marley lyricsDamian Marley - Nah mean lyrics

Intro] Tougher than concrete Eh bwoy Go labbajuice Watch ya Check it! Boom [Verse 1 - Jr. Gong] You Nah Mean Mi dip out a whole fourteen Nah Mean And reload man extra magazine Nah Mean A wounded them housing scheme Nah Mean Nuff a dem a move sideways

Damian Marley lyricsDamian Marley - Me name jr. gong lyrics

name, Jr. Gong, me tellin' you Youngest veteran, me tellin' you Me name, Jr. Gong, me tellin' you Youngest veteran I man say excuse me for a moment for a introduction Fus one fi mi Muma but mi Pupa last son Like some fruits in due season a so Jr. Gong come And mi deh 'roun

Sean Paul - Ziggy marley ft. sean paul - three little bir.. lyrics

Sean Paul) Well easy dont worry all yuh life away Yuh sayin a lot a prayers to the devil I say I say Jah live, Jah live So den mi go so den [Chorus x2: Ziggy Marley & (Sean Paul)] Dont worry (easy yuh brain), about a thing ( do you hear wah wi seh) Every little thing

Damian Marley lyricsDamian Marley - Hey girl lyrics

Chorus: Stephen Marley & Rovleta Fraser] Hey girl! The way you make me feel I know your love is real You satisfy my every want and need Hey boy! You're always on my mind We need to spend more time Cause no one else can touch my heart inside [Verse 1] S

Damian Marley lyricsDamian Marley - So a child may follow lyrics

shine your light So a child may follow Many have been lost along the way Until tonight Turns into tomorrow Teach them to be careful while at play There's nothing wrong with having fun Don't let the system tame you It's just a part of being young And

Bob Marley - Rastaman live up! lyrics

live up Bongoman, don't give up Congoman, live up, yeah Binghi-man don't give up Keep your culture Don't be afraid of the vulture Grow your dread lock Don't be afraid of the wolf-pack Rastaman, live up Binghi-man, don't give up Congoman, live up, yeah Bongoman,

Bob Marley - Time will tell lyrics

mm-mm-mm-mm-hm! Ooh-oo-oo-oo-er. Mm-mm-mm. Jah would never give the power to a baldhead Run come crucify the Dread. Time alone - oh, time will tell: Think you're in heaven, but ya living in hell; Think you're in heaven, but ya living in hell; Think you're in heaven, but ya

Bob Marley - Revolution lyrics

reveals the truth - revelation. (revolution, revolution, revolution - oooo-doo-doo-doo-doo) (revolution - oooo-doo-doo-doo-doo) It takes a revolution (revolution) to make a solution; (doo-doo-doo-doo) Too much confusion (aaa-aaah), so much frustration, eh!

Bob Marley - So jah seh lyrics

Jah seh, "Not one of my seeds Shall sit in the sidewalk And beg bread." (No, they can't and you know that they won't!) So Jah seh, "Not one of my seeds Shall sit in the sidewalk And beg your bread." (No, they

Crisix - Waldi gang lyrics

another night at 10 o'clock Mark is waiting so alone Meanwhile Busi is working so hard delivering pizza! Requena is getting nervous at his home with desire to rehearse and making joints Javi and Juli are brewing nasty farts eating fast food! Now! It's time

Damian Marley lyricsDamian Marley - Everybody wants to be somebody lyrics

wanna be somebody Everybody wanna be somebody Look a wha' a gwaan 'pon the acre Every man a turn entertainer I'm guessing, everybody wanna be somebody Hollywood dreams get to Sonia And so she pack up and fly out to California Undressing, every

Dj Premier - Afu-ra feat. ky mani marley - equality (prod... lyrics

Bridge 1) Slow down, don't rush I'm here to keep the peace but I'm prepared to say, ay Slow down, don't rush I'm here to keep the peace but I'm prepared, now I say (Chorus-Afu-ra) Yeah, I pledge allegiance to the hip-hop Yeah, I pledge allegiance to it nons

Damian Marley lyricsDamian Marley - Here we go lyrics

we go My big ego is gonna get me in trouble Trying to play hero My jeans can't tight like Michael Phelps speedo We no play follow fashion, when we lead out Now looky here, my big ideas Gonna get me in trouble now amongst my peers But have no fear, no bother cry tears You're j

Damian Marley lyricsDamian Marley - Mr. marley lyrics

Marley, them know your name Ragamuffin Mr. Marley in the Hall of Fame Mr. Marley, them know your name Ragamuffin Mr. Marley in the Hall of Fame With the forklift on the night shift on the Zion Train Babylon by bus or Babylon by plane When the

Bob Marley - No sympathy lyrics

just can't find no love, no sympathy What kind of love, they've got for me I'm on my way to happiness Where I can find some peace and rest When I'm in my sorrows, yeah yeah yeah It's only me, only me feels them pain, sad pains Not one good wor

Damian Marley lyricsDamian Marley - As we enter lyrics

Damian Marley] As we enter Come now we take you on the biggest adventure [Nas] Must be dementia, that you ever thought You could touch our credentials, what's the initials? [Damian Marley] You be Jamrock the lyrical official Send out the order, laws and the rituals

Damian Marley lyricsDamian Marley - The traffic jam lyrics

Stephen Marley (*Damian Jr. Gong" Marley)(**Buju Banton) Cho! Stabba dom! (*Yeah!!!) stabba labba dom (**Hear dat) Stooby labba labba dom ram labba babba labba labba dom, I say (*Watch mi lion!!!) Chorus: Stephen Marley Pom, rom pa ba dom ba dom ba b



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement