It Was Rock And Roll That Changed The World For Me lyrics

Browse for It Was Rock And Roll That Changed The World For Me song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed It Was Rock And Roll That Changed The World For Me lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to It Was Rock And Roll That Changed The World For Me.

Related artists: A hero for the world, Me first and the gimme gimmes, Rock it! mista, As the world fades, Future leaders of the world, For the taking, Rock & roll band marcela woodmana, For selena and sin

Koffin Kats - Her name was rock and roll lyrics

would travel the world and live my life through you. I ... would beat my body 'till it's black and blue for you. I ... would lose everything and never look back for you. And

Mac Demarco - Rock and roll night club lyrics

in the Moonlight, heading downtown ... Looking for some fast love, gotta get down ... way So, if you want a good time you know just where I stay ... At the Rock and Roll Night Club, Rock and Roll

Roy Orbison - Rock and roll (fais-do-do) lyrics

when I first got to Memphis... I was knocked out ... by those friendly people They all said "howdy, howdy, ... come on in we don't know the meaning of the word outsider

Ac Dc - Rock and roll dream lyrics

water all around me Circle sharks all about ... Deep in trouble Had me turned around Man up and one ... man down You pretty women gather 'round You can't pick up

Donovan - Rock and roll souljer lyrics

romance about a long haired guitar man You can close your ... eyes imagine, and he could be your man With ... his soft and soothing song you can just be ... you need a good pal. Is it fantasy fascination in the melody man Dare his music touch

Meat Loaf - Rock and roll dreams come through lyrics

can't run away for ever But there's nothing wrong with ... start You want to shut out the night, you wnat to shut down the sun You want to shut away the pieces of a broken heart

Acϟdc lyricsAcϟdc - Rock and roll dream lyrics

water all around me Circle sharks all about ... Deep in trouble Had me turned around Man up and one ... man down You pretty women gather 'round You can't pick up

Blackberry Smoke - Rock and roll again lyrics

know she make me rock and roll again Put the swagger in my ... soul again Push me back across the line again And put the writin' on the wall ... Lit a fire under my behind Got me high and didn't cost a dime

Keel - Rock and roll animal lyrics

feel the heat beneath my feet I get the urge as my target moves into ... sight The hunting ground is all around ... The city streets are a jungle in the ... heat of the night As my passion starts

Jefferson Airplane - Rock and roll island lyrics

you make it to the island rock and roll island in the middle ... of the time seas... back thru time in ... magnetics flow all around me... sonar laser quasar pulsar

Elton John lyricsElton John - Rock and roll madonna lyrics

anyone should see me making it down the highway Breaking ... all the laws of the land Well don't you try to stop me I'm going her way And that ... s the way I'm sure she had it planned Well that's my Rock-and-roll Madonna She's

Jonathan Coulton - Rock and roll boy lyrics

three, four I want to be a rock star When I was born I was ... I live in this town, I love it (loves to live in this crazy, ... crazy town) And there's nothing you can do to

John Fogerty - Rock and roll girls lyrics

I think life is just a rodeo The trick is to ride and make it ... to the bell But there is a place, sweet as you ... will ever know In music and love and things you never

Grand Funk Railroad - Rock and roll soul lyrics

yeah, yeah, everybody's invited The new generation along with the old If you could get with it just a little more, it ... ll find out if you've got some rock & roll soul, baby

Lenny Kravitz lyricsLenny Kravitz - Rock and roll is dead lyrics

think you're on top of the world But you know it´s really ... over Runnin' round with diamond rings And coke ... spoons that are overflowin' Rock an Roll is dead But all the

The Moody Blues - Rock´ n´ roll over you lyrics

a rock I'm gonna roll over you Like a rock I'm ... gonna roll over you Not gonna lose my ... fall apart Not gonna turn the tide Not even gonna start ... from the top Not gonna lose control

Black Oak Arkansas - Rock n roll lyrics

Arkansas Don't ya wanna rock and roll? Don't ya wanna ... your soul? Don't ya wanna rock tonite? Don't ya wanna feel ... alright? Just listen to me We'll try and see Come

Emmylou Harris - It's only rock'n'roll lyrics

it’s only rock and roll keep you running from ... yourself When the only way to slow down is to ... fall And it’s only rock and roll that caused you to leave home

John Lennon lyricsJohn Lennon - Rock and roll people lyrics

Three Four Yeah we're rock'n'roll people Born to pick the news Yeah we're rock'n'roll ... I just couldn't change it If I would choose too Don't ... ask me Where your head is man I

Plasmatics - Rock and roll lyrics

re Dressed In Black Leather You're My Kind Of Guy ... 'cause You'd Die To Live And You Live To Die Rock And Roll Rock And Roll Rock And Roll ... Rock And Roll Come On Come On Come On Come On To Me Come On Come On Come On Come On

April Wine - Rock and roll is a vicious game lyrics

he had a chance He played guitar and wrote some tunes, of ... love and romance He did his share of ... travelin', like a dog without a home A fugitive who

Kiss - Rock and roll all nite lyrics

ve got You keep on dancin' and the room get's hot You drive ... crazy You say you wanna go for a spin The party's just ... keep on shoutining I wanna rock and roll all night and party

Lobo (group) - Rock and roll days lyrics

change in many ways Since I was a boy back in the rock and roll days Back when a bust was a ... of cold beer Marciano, he was champ the band all played ... through one amp And the biggest thing was getting

The Runaways - Rock and roll lyrics

s alright It's alright It's alright It's alright ... Ginni said when she was five years old You know there's nothing going down at all ... She turned on that radio And there was nothing happenin'

Johnny Cash lyricsJohnny Cash - Rock and roll ruby lyrics

I took my Ruby jukin' On the out-skirts of town She took ... her high heels off And rolled her stockings down She put ... a quarter in the jukebox To get a little beat

Kevin Johnson - Rock and roll i gave you the best years of my.. lyrics

can still remember when I bought my first guitar Remember just how good the ... feeling was, put it proudly in my car And my ... family listened fifty times to my two song repertoire And I told my mum her only son was gonna be a star Bought all the Beatles records, sounded just

Melissa Etheridge - Rock and roll me lyrics

think I'm ready to try my hand at love again Because in my ... always call you friend And it feels like you believe me ... When you hug me and you squeeze me And when I

Punk Goes... - Rock and roll all night by the summer set (ki.. lyrics

ve got You keep on dancin' and the room get's hot You drive ... crazy You say you wanna go for a spin The party's just ... keep on shoutining I wanna rock and roll all night and party

April Wine - Rock and roll woman lyrics

when things start to move Stand out of the way, yeah, when ... as much as she can Just her and the music of a rock and roll ... band It's music that takes her away near most

Fiction Family - The ashes of rock and roll (fool's gold) lyrics

a picture of you in black and white Looking like Bob Dylan ... s disciple The only thing left is a spark in ... your eye In the ashes of rock and roll You used to shine

Lita Ford - Rock and roll made me what i am today lyrics

used to listen to the radio Playin' songs I wanted ... to hear Up in my room and played it loud 'Til the ... ear My parents said to turn it down But this is what I'd

Poison - Rock and roll all nite lyrics

Kiss cover) Mr Rocket...Thank You. Come on ... ve got You keep on dancin' and the room gets SO hot You ... crazy You say you wanna go for a spin The party's startin'

Iggy Pop - Rock and roll party lyrics

I walked into the rock and roll club, I found myself with the usual bums. I know that ... blonde - she’s smilin’ at me, But the hands in my pocket ... Oh-oh! What do I find? Rock and roll party, Where is the

Pretty Boy Floyd - Rock and roll is gonna set the night on fire lyrics

say you wanna set the night on fire But there´s ... just one thing That you need to take you higher ... 1-2-3 let´s go! Rock n' Roll It´s Friday night We´re

Slade - Rock 'n' roll bolero lyrics

s ridin' homeward now little girl Comin' home to make ... you feel good now, little girl We're headin' for ... that rock and roll bolero Headin' for that rock

Bryan Adams lyricsBryan Adams - That's rock and roll lyrics

ain't a party til we start it This ain't workin' til you ... Elvis You gotta shake it to the drummer's beat That's Rock ... and Roll That's Rock and Roll You gotta live it or you'll

Foghat - Rock and roll outlaw lyrics

'em up! Undercover of the silver moon, run for cover, There's a lover with a magic gun, ... Gonna work you over, roll you in the clover. 'Cause ... he's a rock and roll outlaw with a six string gun, stealin'

Icon ( Usa ) - Rock'n'roll maniac lyrics

m out on the road I'm flying high ... Shooting star Across the sky I feel a surge running ... through my veins It's a mild injection Not any the same I'm going crazy I'm

Lordi - Give your life for rock and roll lyrics

the toms be the fox on the kit The Queen of shock with ... black tape on your tits Pulling teeth got a bass ... - make it scream Tight blue jeans - ... packed with TNT They will just be an ember - yet

Dio - Rock and roll lyrics

song You can finally hear the voices Of the ones that don ... t belong In the face of the rising wind We all sing ... Gloria Is there flame without fire Most unlikely If

Marcy Playground - Rock and roll heroes lyrics

and roll heroes Keep me so mesmerized In the confines of my ... room I'm moving to the sound And rock and roll heroes They ... help me sleep through the night And in the morning wake

Rob Zombie lyricsRob Zombie - Rock and roll (in a black hole) lyrics

A number two said "It's a Saturday night" A ... number three said "Come look at the whore" A ... four said "Please, give me some more" You gotta,

Boston - Rock and roll band lyrics

we were just another band out of Boston On the road to ... try to make ends meet Playin' all the bars, ... sleepin' in our cars And we practiced right on out in the street No, we didn't have

B. J. Thomas - Rock and roll lullaby lyrics

was just sixteen And all alone when I came to be ... So we grew up together Our mama-child and me Now ... things were bad and she was scared But whenever I would

Russkaja - Rock'n'roll today lyrics

let's go! I came here j-j-just to forget Lose ... a dog Business all around the clock Hungry kids, expensive ... wife Welcome to my life Need my dose of rock n roll Shake it like a

Johnny Cash lyricsJohnny Cash - Rock and roll shoes lyrics

Son you were born a stray, someday you'll settle down I ... guess there'll come a time Maybe I'll tow the line ... Right now I'm doing fine Rollin' from town to town I don

Cher - Rock and roll doctor lyrics

right She had fever all day and chills at night Now things ... yes a serious bind At times like this it takes A man with such style That you cannot ... often find A doctor of the heart And a doctor of the

Dio - The king of rock and roll lyrics

nights - summer in the city Just about to smoke and ... - He's evil but he's pretty And oh he's gonna twist and turn ... He's got the midnight madness He's got

Divinyls - Bless my soul (it's rock 'n roll) lyrics

me a prayer book I need to be forgiven I'm not even driving I'm ... I've got a burning fire in me A potential for sin ... Inspiration from the devil I'm full of temptation

Greg Kihn Band - Love rock and roll lyrics

wants some But no one wants to pay Hey ... yeah And even though you take it when ... you need it There's too much in the way Hey ... yeah The lights go out And the people get ready And the

Iron Maiden lyricsIron Maiden - Another rock and roll christmas lyrics

the lights, ring the chimes Come on in its party time ... Raise a glass for Auld Lang Syne Come on and rock it up for all mankind Good ... I know Kissin' under the mistletoe I love to hear the

Jack Starr's Burning Starr - Rock and roll is the american way lyrics

TALKING BUT THEY JUST DON'T KNOW HOW I FEEL ... ABOUT ROCK'N'ROLL IT'S MORE THAN MUSIC, MORE THAN ... A BEAT IT MAKES MY LIFE FEEL SO ... COMPLETE WHEN I'M DOWN IT'S GET ME HIGH IT MAKES ME

Kris Kristofferson - Rock and roll time lyrics

I look like a loser, do I stand in your way A threat to your ... yesterday Well, I fought for my freedom, some called it a ... crime Convicted of running, on rock and roll time I said rock and roll time, please take me

Lethal Saint - Rock 'n' roll survivor lyrics

yourself why me fight let your spirit free ... are too weak music now the sound you seek Use your ... don’t try to turn back time fight the pain don’t let go

Meat Loaf - Rock´n´roll dreams come through lyrics

can't run away for ever But there's nothing wrong with ... start You want to shut out the night, you wnat to shut down the sun You want to shut away the pieces of a broken heart

Picture - Rock and roll - under your spell lyrics

you can do anything, When I met you, I knew I'd always have ... took my heart, you right from the start, Cause you will always ... be rock and roll. You are my everything,

Bryan Adams lyricsBryan Adams - Rock and roll music lyrics

let me hear some of that rock and roll music Any old way you ... choose it's got a back beat, you can't ... lose it Any old time you use it's gotta be rock and roll

Olympic - Rock and roll music lyrics

me that a modern rock and roll music Any old way you ... choose it It's got a back beat you can't ... lose it Any old time you use it It's got to be rock and roll

Neil Sedaka - Rock and roll wedding day lyrics

Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found...

Bay City Rollers - Are you ready for that rock and roll lyrics

you ready Tell me are you ready Ready for that ... good old rock and roll People get together Come ... congregation Dancing to the groovy sound Come on keep it



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement