Ima Give It To Ya Ima Put This Right Through Ya lyrics

Browse for Ima Give It To Ya Ima Put This Right Through Ya song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Ima Give It To Ya Ima Put This Right Through Ya lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Ima Give It To Ya Ima Put This Right Through Ya.

Related artists: Give me 5, Ima robot, Right said fred, Right rest, It lives, it breathes, This world, It boys!, It dies today

Bow Wow - Give it to you lyrics

i Dont think you know what to do wit dis thang so Watcha ... gon do Give it to ya girl, give it give it to ya girl (uh huh ... [verse 1] Well lil mama throw it at me den, i gaurantee Imma

Billy Currington - Give it to me straight lyrics

time you let me down, Stood me up, gave me the run ... around I'd still spend it all on you. We used to get ... so dressed up just to get so messed up. Chilling

Martin Solveig lyricsMartin Solveig - Give it to me lyrics

is your fate, don't hesitate, give it to me, come give it to me. This is your fate, ... don't hesitate, give it to me, come give it to me. This ... is your fate, don't hesitate, give it to me, come give it to me. This is your fate,

Darin - Give it to me lyrics

we're out anyplace Will you give it to me When we're out at ... the club Give it to me When I ask for it girl Give it to me Will you give it to ... me Will you give it to me When we hit in the jeep

Meek Mill lyricsMeek Mill - Give it to em lyrics

look a nigga in his eyes tell yah if he p**** Remembering the ... people would overlook me The bitchs would try to play me My ... was looking shady Wanted to be a star, they locked me

Jason Derulo lyricsJason Derulo - Give it to me lyrics

your back into it Do it, your mind, lose it Lose it ... ain’t nothing to it Do it, you could do it! If you’re ... sexy and you know it And you ain’t afraid to

Tim Mcgraw - Give it to me strait lyrics

I may sit here on this barstool all night long But I won't ... some time alone So if you'll give me some quarters and a bottle ... of your best You can just sit back and let the jukebox do

Kandi - Give it to you lyrics

deep down inside [Chorus] It's been a long time Long time ... I...felt like Giving my love to someone Giving my heart to ... someone Giving my love It's been a long time Long time

Waltari lyricsWaltari - Give it to me (madonna cover) lyrics

are you waiting for? Nobody's gonna show ... Why work for someone else To do what you can do right now? ... Got no boundaries and no limits If there's excitement, put

Saigon - Give it to me (feat. raheem devaughn) lyrics

up and kiss the fist of this lyricist This, this shit is ... I'll be the first one to say it DJ's, damn right they gon' ... play it If not then f*** it I'll take it to the internet

Bay City Rollers - Give it to me now lyrics

you got and you got a lot it's just I wanta desire And ... can bet that I'm gonna get ya cause ya set me on fire. C ... mon and give, give give. Give it to me now Wherever you go I

Jaden  Smith lyricsJaden Smith - Give it to em' lyrics

i said ah said ah i like this, ah hot spinner of the ... so elected me young black with accessories and i’m doing ... well, never seen a penitentiary cause they can’t

Sugababes lyricsSugababes - Give it to me now lyrics

it to me now Give it to me now Give it to me now (Give it, give-g-give it to me now) ... Give it to me now (Give it, give it, get-get-get down) You ... You get me all revved up just to slow me down See, you talk a

Melanie Fiona - Give it to me right lyrics

t warm me baby here I am either you make the time or just ... but when I want when I want it you gotta be ready I don ... t want it all the time but when I get it I better be sattisfied so give it to me right or don't give

Racer X - Give it to me lyrics

know it's true Know what you wanna ... me 'Cause your eyes show it Yeah, Your eyes show it ... Your eyes show it to me (what you need) Your ... body talks Its shoutin' when you walk That

Timbaland lyricsTimbaland - Give it to me lyrics

Timbaland ] Is it going? Is it going? Is it ... going? Is it going? I don't know.. what ... in the eye-eye I'm real as it comes if you don't know why I

J. Geils Band - Give it to me lyrics

now don't touch the knobs Cause I think ... we're gonna Have some with this one here Oh, yeah You got ... to give it to me You got to give it to me You got to give it to me You got to give it to me

Jordan Knight - Give it to you lyrics

say it's been too long (that's right) since ... (you know what I'm saying) its creepin around in my head ... in my bed you don't have to say a word I'm convinced you

3 Doors Down - Give it to me lyrics

And maybe i had something to do with it There's not much ... sure is something i've got to prove to you I told you, ... i lie Like i have something to sell Come on wait a minute

Helix - Give it to me lyrics

I need love Need your love It's the only thing I just can ... Taste the wine Let me do it to ya honey Just one more time ... Cause if it's love That you want Gonna give you everything Everything I

Miss Li - Give it to me lyrics

what I want is you. I know, this kind of love is wrong, But ... babe, it still turns me on. It's ... love... Your love baby... Give it o me... Give it all.

Anggun - Give it to love lyrics

your mind to this fantasy Take your body and ... move with me Yea, Tonight, give it to love To love Feel ... wanna have your body next to me And set you free Fly

Sheryl Crow lyricsSheryl Crow - Give it to me lyrics

tell me you just scared But give me something I can hold on to ... door And baby I can´t take it anymore (Chorus) Just give it to me Give it to me Give it to me All your love

Kylie Minogue lyricsKylie Minogue - Give it to me lyrics

lovin' More of you tender touch I don't see the need for ... rushin' Take it slow, slow down Move to the ... that is in my mind Take it slow, You know now Not too

Rufus Wainwright lyricsRufus Wainwright - Give me what i want and give it to me now lyrics

me what I want And give it to me now! Don't be such a holy ... knows that You can't make it happen Give me what I want ... And give it to me now! Don't be such a

Dead Or Alive - Give it to me lyrics

you've got the gun (BANG) into action, Let's make this ... are just what I wanted, Give it to me, give it to me, give ... it to me! Give it to me, give it to me, give it to me! Give me, give me all your energy!

Faith Evans - Give it to me lyrics

I cant give up on the way that you give it to me, give it to me No I ... cant give up on the way that you give ... me your love See I cant give up on the way that you give it to me, give it to me No I

Sistar - Give it to me lyrics

see i don’t usually do this but I really need you tonight give it to me give it to ... me Give it to me give it to me give it to me give it to ... nunmureun manheunji Give it to me oh babe give it to me (give it to me) Give it to me oh

Crush (크러쉬) - Give it to me (feat. jay park, simon dominic) lyrics

ijeobwa jamsi woo baby geojitmareun nappa nan sul taseuro ... ne momeul nogillae Take it slow oh slow oh I know nega ... kkeonwa kkeutnal ttaekkaji Give it to me yeah Give it to me

2pm - Give it to me lyrics

gattaneun geon algo isseotjiman Mae beon eotgalligo YEAH ... nareul chaeul su inneun geol It's alright, it's alright Ijen ... [Junho & Junsu] Baby give it to me Jjarithameul naege

Smokie - Give it to me lyrics

around you But you're just too blind to see Where the ... lies Oh, there an answer waits for me Is it more ... want from you, why don't you give to me your Love is all I

Agust D - Give it to me lyrics

me? You can’t control my shit gal geomyeon baeteun mal ... ga seonggonghan iyuga mwonyago mureobomyeon ttakhi ... an sal geot gateo Gi give it to me don, myeongye mwodeun

Billy Ray Cyrus - Give it to somebody lyrics

ve been walking up and down this road Missing something, ... and never letting go Talking too much of everything I wanted ... I'm leaving Is something to believe in What good is a

Buzzcocks - Give it to me lyrics

I look into your eyes I can see the fire ... of desire reflect to me Give me your love Give it to me Give it to me Holding me the ... that you feel the same way too Give me your love Give it to me Give it to me Don't you

Diamond Head - Give it to me lyrics

give you all I've got to give Win all your love for me I ... have got to have you someday Because ... honey, I'm on fire Your love gives me power I need it now to

Douwe Bob - Give it to me lyrics

know I've seen it I've heard it loud and I've heard it clear ... I've tasted sweetness Been given the reddest rose around ... Living was easy I want it back I want it back I want it back Blue skies and golden

Harem Scarem - Give it to you lyrics

s something I can't say Little lies never go away They ... always hide to come back One day It's only ... worse then Sometime it's gonna get back to you That

The Maine - Give it to me lyrics

Across the floor, Don't have to say it, You want some more Give me some more, more, more Give me some more, more, more I ... want some more Give me what I want Give me all

Bro`sis - Put your hands up lyrics

ah…ooh Together we can touch the sky No mountains ... gonna be too high I believe that we can ... fly See, it's worth a try I believe that ... we can reach the top Stick together and we'll never stop

American&german Rap - Dmx-x gonna give it to ya lyrics

(Grrrr) Uh, Yeah don't get it twisted This rap shit, is ... mine Motherf***er, it's not, a f***ing, game F*** ... what you heard It's what you hearin It's what

Dmx - X gonna give it to ya lyrics

(Grrrr) Uh, Yeah don't get it twisted This rap shit, is ... mine Motherf***er, it's not, a f***ing, game F*** ... what you heard It's what you hearin It's what

Elle Varner - Only wanna give it to you (feat. j. cole) lyrics

The shoe you pass by in the store, window But soon as I got ... I'd bought you instead I got it bad, I'll take the black, ... other man has ever ever had quite this effect I sleep alone

Red Hot Chili Peppers lyricsRed Hot Chili Peppers - Give it away lyrics

I've got you've got to give it to your mamma What I've got ... you've got to give it to your pappa What I've got you ... ve got to give it to your daughter You do a little dance and then you drink a

Madonna lyricsMadonna - Give it 2 me lyrics

are you waiting for? Nobody's gonna show ... Why work for someone else To do what you can do right now? ... Got no boundaries and no limits If there's excitement, put

Da Brat - Give it 2 ya lyrics

da money 2 for da bass 3 to get ya goin' Cause da brat ... in da place It's me, da o.g. funk bandit ... your feet Party on down wit da brat and her beat) Now it

Busta Rhymes - Just give it to me raw lyrics

bang up your head shit with Phenomenal swing like the ... on a black chick Fat dick to all of y'all niggas with ... f***ing my last chick She hit me off, nearly made me bust through my plastic Took the loot

Joey Mcintyre - Give it up lyrics

Verse] Let down your guard. Give it to me babe. It's not that ... hard to do. You are a star, you ... do. [Bridge] You just got to feel The way you want to

Usher lyricsUsher - She came to give it to you feat. nicki minaj lyrics

what I knew She'd be yours tonight Yeah, baby Imagine she ... came here to getaway Well she don’t want ... that be weird? oh She was up tonight to get down But she

Saga - Gonna give it to ya lyrics

all to strong to mention And faces as far as ... I can see The focus of all with no intention The passion is ... all we try to feel. There's fire in the ... want from me And I'm gonna give it to you There's fire in

Seals & Crofts - Baby i'll give it to you lyrics

wanna know what you gotta do, To make me forget what you put ... me through. So you want a chance to ... lovin' me is everything to you. Chorus: Baby, I'll give

Shakira lyricsShakira - Give it up to me lyrics

I'm back Timb, are you on it? Timb, are you on it? Give ... me some Is this what you wanted? Is this ... and I say what I mean Then I give it to her uncut Shakira,

At The Drive-in - Give it a name lyrics

thought this day would end walked the ... your stubbornnes was smiling through your braces never thought this day would come you threw the ... bricks that built this wall amantillado! at the top

Rise Against - Give it all (rock against bush version) lyrics

through the undertow, your hands I can't seem to ... find, pollution burns my tongue, cough words I can't ... speak so I stop my struggling, then I float to the surface, fill my lungs

Chris Brown lyricsChris Brown - Right now lyrics

moving fast, ain't gon' make it to the bed, you gon' come ... before we start up I'm waiting down here cause I know you ... feel it Hell yeah it's going down tonight Baby

Jedward - Give it up lyrics

away I know that you are with me here Ooh I guess the ... nitty gritty truth Is too hard So I pick out all the ... Where I know you'll Give it up Give it up Give it to me

Timbaland lyricsTimbaland - Give it a go lyrics

me down I'm ready and I know it, I gotta make it count This ... win There ain't no way I'm stopping, already paid my dues ... is not an option, I got too much too lose Running out

Toni Braxton lyricsToni Braxton - Give it back (feat. big tymers) lyrics

Hook:] Give it back, give it back, give it back (Give my ... uh uh back) Give it back, give it back, give it back (Give ... my uh uh back) Give it back Give it back, give it back, give it back (Give my uh uh back) Give it back, give it back, give it back (Give my uh uh back)

Shinhwa - Give it 2 me lyrics

attitude makes me imagine, your attitude makes me imagine Your black hair, smokey ... stealing looks at your body, Give Give Give It Up C’mon Give Give Give It Up With a

Punk Goes... - This christmas (i'll burn it to the ground) b.. lyrics

the halls with boughs of holly, Fa la la ... la la la la. Tis the season to be jolly, Fa la la la la, la ... up! Shut up! Oh my God, it's here, this awful time of

Reverend Horton Heat - Put it to me straight lyrics

it to me straight, Baby up and ... Wiggle them hips, baby, side to side Woo! and it's a crazy ... ride About to shake, baby, one more time ... And I'm just about to lose my mind Feels so good,



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement