I Keep That Glock On Me Nigga Don’t Try lyrics

Browse for I Keep That Glock On Me Nigga Don’t Try song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed I Keep That Glock On Me Nigga Don’t Try lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to I Keep That Glock On Me Nigga Don’t Try.

Related artists: Nigga, Keep of kalessin, On an on, On and on, Me first and the gimme gimmes, Me & my, Me singing, Me vs hero

Xavier Naidoo lyricsXavier Naidoo - Keep your eyes on me lyrics

t know why It seems so wrong I don't know Why It seems ... so wrong But I, I try Just keep your eyes on me ... Don't let me down (6x) And every thing

Johnny Reid - Keep working on me lyrics

baby, go ahead treat me like I'm putty in your hands mold me and shape me till I'm your kind of man keep making changes ... baby, till you like what you see don't give up

Bryan Adams lyricsBryan Adams - Don't drop that bomb on me lyrics

sailed our ships upon the shores That once were ... out of reach Turned the silence into war and bloodied up ... the forests and the trees Til there's nothin' left to cut

Dark Illumination - Keep that frequency lyrics

can’t taste it you can’t see it you can’t touch it but you ... can feel it I put the plug into the outlet a new dimension ... is opening a direct power supply a direct use

Lil' Fizz - On me lyrics

He He Ya'll Ain't Ready 4 This One It Yo Favorite A Fizzo ... A Fizzo That's Right I'm Here Convict Music 4 Reel ... Ya'll Ready Ladies Let's Go [Chours: Akon]

Rag 'n' Bone Man lyricsRag 'n' Bone Man - Put that soul on me lyrics

give me that neat sweet soul and nothing ... else just give me that meak flow ride and move yourself ... dont give me your swag ass drums those ... synths just put your soul on me just put that soul on me

George Strait - Ive seen that look on me lyrics

s 4 a.m. and you're just gettin' in You're first night out ... I won't ask you where you've been ... You're so ashamed in you're eyes Can't beat mine I've seen that look on me

Brad Paisley - You have that effect on me lyrics

morning the last couple of weeks In between shaving and brushing ... my teeth I'd lean on the sink and practice my lines By ... now you would think they'd be memorized But leave it to me

Dinosaur Jr. - How'd you pin that one on me lyrics

what's on your mind? Hey, what's that got left ... behind? Tension running, how? What for? Don't think I'm into you anymore ... Falling off the pace Run into you most every place And I hardly go outside Let's take

Willie Nelson - I've seen that look on me (a thousand times) lyrics

four a.m. and you're just gettin' in Your first night out and ... I won't ask you where you've been ... You're so ashamed and your eyes just can't meet mine You've seen that look on me a thousand times What

Eddie Rabbitt - Who's that pullin' on me? lyrics

s that pullin' on me? Who's that pullin' on me? Who's that ... pullin' on me, my friend? Pullin' on my shirt tail ... Who's that laughin' at me? (Ha ha) Who's that laughin'

Rag 'n' Bone Man lyricsRag 'n' Bone Man - Put that soul on me lyrics

give me that neat sweet soul and nothing ... else Just give me big flow ride and move yourself Don't give me your swag ass drums, ... synths Just put your soul on me Just put that soul on me

Wu-tang Clan lyricsWu-tang Clan - Shame on a nigga lyrics

Raekwon] Yeah, yo, aight Pass the meth! (nizzuh ... nzza punk nigguh, yeah!) Yeah, aight kick ... the raw style, yeah Fly that f***in sack [Chorus] Shame on a nigga who try to run game on a nigga Wu buck wild with

T.i. lyricsT.i. - Tell 'em i said that lyrics

Intro] Ay Ay Ay Ay for as long as I remember, I've been ... telling you all man to pull these nigga resumes. you better check ... up on these nigga. these niggas be lying man. these niggas ain't really kicking this

Kid Ink - That's on you lyrics

Intro] Mustard on the beat, ho! [Hook] Nigga that's on you! My day ... just popped Your night goin' slow That's on you! Tryna ... keep up with a youngin' Got them pockets on low Nigga that's on you! She came

Kevin Hart - Push it on me lyrics

Intro: Kevin Hart & Trey Songz] Uh, uh, they made Droppa ... sexy Just when you thought it couldn't happen, it did But ... I ain't gon' do it by myself I brought my guy with me, Mr.

Plies - Bricks on me lyrics

Chorus:] I got bricks on me, bricks on me. might as well ... say I got bricks on me. I could have bought 3 byrds with dis watch on me. I got 2 ... mo chickens on my ears on me. I got bricks on me, bricks on me. might as well say I got

Chief Keef - Me ft. tadoe lyrics

Hook: Chief Keef] I got a bitch, she is from Italia Smoking on this earth, this gas and ... shit be filling me up You think it's your time but it could ... be up That's why I got a 30 on me nigga try me it could be

Crash Test Dummies - Keep a lid on things lyrics

put the doggy in the doghouse? You did, ... baby - you did Who put your granny in the ... grannyhouse? You did, baby - you did, baby Who ... put the bad in the madhouse? You did,

The Game - That's presidents lyrics

before dishonor Ride with weap' up, 'cause niggaz tryin' to dent my armor Cold ... streets, Telly Mac keep the guns on 'em They wanna ... know how that nigga from California Could run up on ya on

Outlandish - Keep the record on play lyrics

feya Tebkey 3aleyya Mish moumkin youm Ha'dar ... asaamah. [ISAM BACHIRI] Keep The Record On Play yeah No ... no matter what they say yeah I got the remedy for you

Close Your Eyes - Keep the lights on lyrics

that I despise consumes me when I close my eyes. I don ... t know if I can change the way I feel. ... Despite the light that you have shone The dark has

Dru Hill - On me lyrics

I can't even make a ghetto joint without even thinkin about ... a chick [N.O.R.E] This is hot right here ILL combination, Dru Hill, N.O.R.E, Thugged ... out Millitainment we gonna get it poppin [Sisqo]

Alabama 3 - Keep your shades on lyrics

is it? who is it? who is it? it's three twenty-eight ... a.m. there's a party goin' on I say, baby I want to boogie ... till the early dawn beg the DJ ... for some anthems, gonna keep her on the floor he said, don't you worry brother, I'll keep her comin back for more

Bodyrockers - Keep your boots on lyrics

was seventeen And I was on my knees She was the best ... looking girl That I had ever seen Keep your ... boots on Keep your boots on Whoa Heads keep [unverified] Lips are burning We

Dj Drama - Me & my money ft. gucci mane lyrics

chorus: me and money go together loved this since i first met her if you ... touch it i get jealous she do just ... what i tell her! me and money go together loved this since i first met her if you

Mötley Crüe - Keep your eye on the money lyrics

Jack Roulette Losing High And Low She Rolls The Dice ... She's Cold As Ice Turn A Young Man Old Comedy And Tragedy Entertainment ... Or Death Like Sister Morphine Hooked On Her Game Time

The Beach Boys - Keep an eye on summer lyrics

an eye on Summer this year Keep an eye on Summer Keep an eye ... on We said goodbye last September Your ... words I still can hear Keep an eye on Summer this ahh

Rick Astley - Keep it turned on lyrics

Know It's Hard To See Why Things Aint Going Your Way, Baby ... And Everyone You Know Seems To Get The ... Breaks You Don't And The Words To The Songs ... That You Sing Aint The Right Ones Baby...No And The Grass Is

Ram Jam - Keep your hands on the wheel lyrics

m cruising through life with no blinders on I'm trying ... for the line between right and wrong but there's ... always something shaking wherever I go and I'm

Katelyn Tarver - Keep your eyes on the prize lyrics

both know without a work We've got this ... chemistry Like a man I don't settle for less than the ... best Ain't afraid because I am willing to pass my test

Simple Plan - Try lyrics

ve never been the best at honesty, I've made more mistakes ... than I can even count, But things are gonna be so different ... now, You make me wanna turn it all around. I think of

Pink Cream 69 - Keep your eyes on the twisted lyrics

on the blue, what do I see? a bunch of hateful ... people talking to me the crap they say's been ... heard before and that's what started up the 2nd ... so many people see what's going on heads should be lifted

Akon - Put it on me (feat. young swift) lyrics

yea Akon, Young Swift Girl, do your dance, let's play ... ring around the Rosay Money in the air and my pockets full ... 'em to the floor please Pick it up, bring it back, put that

Otis Redding - Keep your arms around me lyrics

arms around me How can I complain With your arms ... around me Uhm, I know I'm a lucky man With your ... arms around me Honey, I'm taller than a tree So all I can say is Keep those arms

Celine Dion lyricsCeline Dion - Eyes on me lyrics

know that once in love You don´t think of the devil who´s inside And maybe it will come one day When you´ll feel safe ... and I won´t have the time You hear what you wanna

Celine Dion lyricsCeline Dion - Eyes on me (taking chances world tour: the co.. lyrics

know that once in love You don't think of the devil who's inside And maybe it will come one day When you'll feel safe ... and I won't have the time You hear what you wanna

Marvin Gaye - Keep gettin' it on lyrics

to talk, okay Talk about getting it on Early morning, ... should talk about getting it on You want to have, some ... good loving And plenty good time Don't just talk about it

Ariana Grande lyricsAriana Grande - Hands on me ft. a$ap ferg lyrics

your hands on me Don't take them off Until I say ... so Let me break you off We'll be taking off Or maybe making love ... You just keep your eyes on my you know what Trembling

Greeley Estates - Keep the heat on the dash (featuring graham o.. lyrics

here we are all alone and it's getting darker I know i ... get up and leave cause I'm not thinking clearly I ... know it's just so difficult when your body is calling I guess I should

John Schlitt - Keep your light on lyrics

ya gonna do? This life is passing by you Tomorrow has no ... promise has no certain guarantee And what ya gonna ... say? Throw carpe diem away The moment now is

No Doubt lyricsNo Doubt - That's just me lyrics

think that I will change But you know that will never be I'm just that way ... and that's just me Well it's just the way I am And I ... am doing all I can Why can't you see I just

Akon - Body on me (feat. nelly & ashanti) lyrics

way that you're walkin, the way that you're talkin ... - talkin You're the one I wanna spend this night with Tryna get in them drawers and ... bang it out 'til the mornin - the mornin (Ahhhhhhh) I

Domina Noctis - It's on me lyrics

lying motionless among The onlookers at the shore Eternity ... fills my heart - Expectations starve Now it´s on my, it´s ... on me, it´s on me When I try to understand It´s on me, it´s on me, it´s on me - It´s on me now The mood is pregnant

Kidz Bop - That dont impress me much lyrics

ow! Uh huh, yeah-yeah I've known a few guys who ... smart But you've got bein' right down to an art You think ... you're a genius, you drive me up the wall You're a regular

Pyogenesis - It's on me lyrics

lying motionless among The onlookers at the shore Eternity ... fills my heart - Expectations starve Now it’s on my, it’s on me, it’s on me When I try to understand It’s on me, it’s on me, it’s on me - It’s on me now The mood is

F.t.island - Eyes on me lyrics

I cry baby Baby, yeah Baby ... Mada eien ni kawaranai ai o, Ima mo yumemi terukara ... Hagureta kimi o sagashidasu made wa, Mou waratte i ... rarenai yo Dont cry, baby kanashimanaide

Jeremih - Down on me lyrics

wants it I can tell she want it want me to push up on it ... fore she know when I’m all on it we get the party going liquor flowing this is fire 50 ... and Jeremih number 1 there’s nothing higher (won’t you go and) get it get it (I see you baby)

Jerry Cantrell - Keep the light on lyrics

t seen her, she hit the wall last night Bumped ... his head low, a cause-effected fight She says she ain't gonna ... take it no more (golden ring around her finger) But she

Redman - Keep it real (tell me) lyrics

Musiq] Ayyy, motherf***er.. ... Yo, Funk Doc, my man Musiq, check it out (AOWWW!) ... [Redman] It's the Doctor Bombay, da ... yellow hombre Spotted like Kwame for smackin a blind

Lavagance - That face is me lyrics

in the mirror today I'm unsure of who is looking ... back I don't recognize the face sometimes I'm not ... sure of who I'm and what I want to be I find it hard to

Matt Simons - Weight on me lyrics

a moment all our cards are on the table Why you gotta be ... so shy I'll make something out of nothing if I'm able ... I should just walk on by There's a picture in your

Machine Gun Kelly - On everything (ft. tezo) lyrics

What's really good? Niggas tell me that I made it ... when I hit the hood Old girl gave it up like I knew she ... would When you saw me, you ain't swing like I knew you

Skepta - That's not me lyrics

do you mean, what do you mean? Yeah, Skepta One line ... flows, yeah, I got some of those You get me, Jme? ... Easy Nah! Nah, that's not me Act like a wasteman

The Beach Boys - That´s not me lyrics

had to prove that I could make it alone But that ... s not me I wanted to show how independent I'd grown now But that's not me I could try to be ... big in the eyes of the world What

Skepta - That's not me (feat. jme) lyrics

Intro: Skepta] What do you mean, what do you mean? Yeah, ... Skepta One line flows, yeah, I got some of those You get me, ... Jme? Easy Nah! [Hook: Skepta] ... Nah, that's not me Act like a wasteman? That's not me

Nelly lyricsNelly - Body on me lyrics

Chorus: Akon (Ashanti)] The way that you're walkin ... the way that you're talkin - talkin You're the one I ... wanna spend this night with Tryna get in them drawers and

Akon - Sorry, blame it on me lyrics

life goes on I'm starting to learn more and more ... about responsibility And I realize everything I do is ... affecting the people around me So I want to take this time

Justin Bieber lyricsJustin Bieber - That should be me ft. rascal flatts lyrics

Everybody's laughing in my mind, Rumors spreading ... 'bout this other guy, Do you do what ... you did when you did with me? Does he love you the way I ... can? Did you forget all the plans that you made with me? 'cause

Hercules And Love Affair - That's not me lyrics

s been three weeks since you've seen her, You can ... t, had to move on But I know, I know that you feel it ... I know it when I look in those eyes Oh, I want you



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement