I Get Up Again lyrics

Browse for I Get Up Again song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed I Get Up Again lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to I Get Up Again.

Related artists: Get up kids, Get set go, Get far, Get scared, All over again, Arsonists get all the girls, Crystal lake (hands-up project), Light up the sky

Flaw - Get up again lyrics

we go again A very temperamental ... process, beginning with all of our excess Affecting our very own ingest, this side of you is speechless ... Overwhelmed with an abscess, creating new diseases And infecting whomever

Marion Raven - You'll get up again lyrics

a 12am call Don’t hang up I just need to know where you ... are Don’t hang up I can feel that you’re in ... used to place your trust in me You know I drove all

Anna Kendrick - Get back up again lyrics

really hope I can do it Cause they’re all depending ... on me I know that i must leave the only home I’ve ever known And brave the ... dangers of the forest Saving them before they’re eaten I mean, how hard can that be

Sim (silence Iz Mine) - Get up, get up lyrics

your shoes and fight against the babylon nothing's alright… Suicide, hopeless, ... objection, election, genocide, confess, the lack of ... affection for the nation And our holy sun is going down,just going down you

Phillip Phillips - Get up get down lyrics

up, get down, get a little bit closer to the scene Find ... out what's there, something new to conceive Get up, get down, get a little bit closer ... to me Find out what's there what you

All Good Things - Get up lyrics

Make another try You think you're gonna break You think you're gonna die Get off ... the dirt Listen to the crowd Screamin' ... your name Screamin' it loud I know you think you

Godsmack - Get up, get out! lyrics

are you laughing as if you're my friend? I'm gonna ... slap you again and again and again I like you better when you ... go away Gotta get up, gotta get out, gotta get up, You gotta

Asm - Get up lyrics

Cent - Get Up lyrics : (50 cent): Chours 1 ... Man I'm gonna do my thang,(Get up!) ... It's crazy in the club when I'm in there man. (Get up!) ... trust me homie I'm not playin (Get up!) now get on the

Escape The Fate - Get up, get out lyrics

on I'm sick, sick of it All of this All the shit ... that clouds my judgment Again, I'm on a bench Makes me cringe Everyone's a f***ing cynic Burn, burn, burn Everything to the ground Burn, burn,

Purenrg - Get up lyrics

your world gets A little too crazy for ya Your so ... paralyzed Can't seem to find ur strength If your wondering If theres any hope for ya ... Let me tell ya About how things can change Love will

50 Cent lyrics50 Cent - Get up lyrics

quot;Get Up" Man I finna do my thang (get up!) It ... s crazy in the club when I'm in there mayne (get up!) Trust ... me homie I'm not playin (get up!) I have the dance floor off

Atari Teenage Riot - Get up while you can lyrics

up while you can! Get up! They try to knock us to the ... your back - here comes the incredible! The change for ... future is makin' noise in my head! The bloodsuckers

100 °c - Get up and stand lyrics

crowd nobody screams my pains can't turn the row means ... and questions against the crowd and milion ... drummers let play loud It's about the money about the

Ghinzu - Get up lyrics

out of Mexico to a land where nothing ... ever grew, and I was crippled But suddenly I felt a ... dizzying impression My legs were functionning again and it felt good

The Kinks - Get up lyrics

s a song for all the little men, who get forgotten ... Trodden time and time again Here's a message for the little guy, don't let this situation pass you by You're in the middle while the big

Extreme Music - Get up lyrics

Make another try You think you're gonna break You think you're gonna die Get off ... the dirt Listen to the crowd Screamin' ... your name Screamin' it loud I know you think you

Dmitry Koldun - Get up get down lyrics

of your broken back go and get your selg a brand new cadillac go and hit the highway ... build up speed wind in your hair is all you need ... yeah Get up get down get crazy, let it sink or let it set you free get up get

Amel Larrieux - Get up lyrics

am Getting out of bed again Can't get back in Cuz sl ... eep ain't gonna pay the rent Day to ... day They got you working like a slave Takin' credit for ... the work you gave And stealing your raise But I

Alice In Chains lyricsAlice In Chains - Get born again lyrics

Sufferin I knew him when Fair weather friends ... of mine Try not to think I merely blink Hope to ... wish away the lies. . . lies Can you protect me When I

Slaughterhouse - Get up lyrics

[Intro] ...Presents, The Way It ... began "Let’s see now First thing I can remember is an ... evening years back The four of us ... was together even then And from that time on, nothing was ever gonna

Clean Bandit lyricsClean Bandit - Up again (drumsound & bassline smith remix) lyrics

ve given up again, maybe I'm just tired Of thinking ... one way, only one way out I was hoping by now, that maybe ... found Answers to the questions that are keeping me down

Antidote - Get up when you fall lyrics

again your life got turned upside down All your securities ... came tumbling down Betrayed and ... abandoned they are f***ing with you Lady Fortune took a rain check on you What's the

Quietdrive - Get up lyrics

it's not that time For things I cannot hear For words I cannot feel The way you ... want to go It makes me feel like shit I ... m messed but that's not it I wonder if she'll care For

Clean Bandit lyricsClean Bandit - Up again (feat. rae morris) lyrics

ve given up again, maybe I'm just tired Of thinking ... one way, only one way out I was hoping by now, that maybe ... found Answers to the questions that are keeping me down

Michael Jackson lyricsMichael Jackson - Up again lyrics

each life some rain falls Then comes the snow ... after the snow The flowers will grow Girl when my life got ... stormy You stayed for the ride You stayed my side You

Akanishi Jin - Get up lyrics

ima iru basho mo Maybe son'nani ... waruku wa nai to omoukedo Why Don’t You Join Us? Chansu, taimingu Mukae ... ni ikou Ichido kiri shika nai jinsei Ni-do hoshiku

Big Time Rush - Get up lyrics

up, get up, get get get up Get up, get up, get get get up ... You're gonna love this, just wait Take my hand don ... t hesitate C'mon and follow my lead ... I got a bag full of tricks come roll with me We'll pick it up from where we started

Corona - Get up and boogie lyrics

m gonna give you all I've got You gotta get me higher You gotta do the best ... you can Unchaining my desire You're the best in town, ... one Why don't you prove it? Show me all your love,

Kendall Schmidt - Get up lyrics

up, get up, get get get up Get up, get up, get get get up ... You're gonna love this, just wait Take my hand don ... t hesitate C'mon and follow my lead ... I got a bag full of tricks come roll with me We'll pick it up from where we started

Kottonmouth Kings - Get up lyrics

s some stoney vibrations for ya.. off the Daddy X ... organic soul record.. featuring the Kottonmouth Kings.. ... droppin late summer 2004 Suburban Noize Records kick back fire it up and enjoy.. (I get up) (I

Nate Dogg lyricsNate Dogg - Get up lyrics

Verse: Eve] Could neva' claim to be a gansta nigga, just ... gangsta Now take a sip 'a something, let me entertain ya This funk is for them ... rowdy niggas liable to shank ya A cock back

Nine Muses - Get up lyrics

yeah Double m choice Okay take three Action ... Wae ireoke jakku nareul ... barabomyeonseo naege dagaojineun annneungeoya Nae nunbicheun neoege malhago itjanha

Nine Muses - Get up (inst) lyrics

yeah Double m choice Okay take three Action ... Wae ireoke jakku nareul ... barabomyeonseo naege dagaojineun annneungeoya Nae nunbicheun neoege malhago itjanha

Nine Muses - Get up mr lyrics

yeah Double m choice Okay take three Action ... Wae ireoke jakku nareul ... barabomyeonseo naege dagaojineun annneungeoya Nae nunbicheun neoege malhago itjanha

Red Hot Chili Peppers lyricsRed Hot Chili Peppers - Get up and jump lyrics

up and jump, get up and jump, get up, get up, get up and jump ... Jump on up Jump on down Just jump a ... all over town 'Cause jumpin' is okay in a jumpin' kinda way,

Alex Band - Get up lyrics

I watch the setting sun Today has come and ... gone Just like every yesterday becomes ... Tell myself that I'm okay That tomorrow things ... may change Just as long as I keep moving on and on and

Luke Benward - Get up lyrics

in line With some friends of mine Look to my right ... Saw a guy outside Askin', askin' for some change ... Look to my left before I step Took a turn away But I

James Brown - Get up (i feel like being a) sex machine lyrics

I'm ready to get up and do my thing (yeah go ... ahead!) I wanta get into it, man, you know (go ahead!) ... Like a, like a sex machine, man, (yeah go ahead!) Movin' and doin' it, you know Can

Call The Cops - Get up or get down lyrics

ever She's so... but dammit I want her Everytime she moves ... her hips Her lips just start to blow a kiss ... There's no end to this Girl quit playing games

Aaron Carter - Get up on ya feet lyrics

we go now Ah, come on Get up on ya feet now Gonna rock ... the place Can'tcha see the smile on my face Give it to me high, give it to me low Give it

Kelly Clarkson lyricsKelly Clarkson - Get up lyrics

doesn't matter where we go Silver, blue, white, or where ... you're home It doesn't matter who you are ... You know it coming when you see the star ... We're laying down tracks you're never

Eatmewhileimhot - Get up and die lyrics

And you know what we do with couch potatoes We make ... them get up and die (die, die, die) Get off your sorry ... behind And do something with your pathetic life You

Evan Craft - Get up lyrics

our brothers today Jesus did not come so I can take my ... sweet time Don't be ashamed to spread ... his name Let not another chance ... slip away Just tell the lost of

Far East Movement - Get up (candyland vs. luminox og eastside rem.. lyrics

This house party is crazy, my crew is hela ... wavy Yo, flip the cut, then say what's up, ... then slide out with your lady No ifs or buts ... about it, my style is technotronic Got grips and

Goldfinger - Get up lyrics

see the lips move But all I hear is shit They act so ... natural Faking crimes they don’t admit We ... need action on the street Moving with our feet It’s time to

Jim And The Povolos - Get up get out lyrics

up Keep on moving Get out Don't matter what you're ... doing Keep up Don't wanna miss this, come on Almost made it Don't let them keep you ... down Pick yourself up off the ground Get up, get

Mayday Parade - Get up lyrics

place is not quite what it seems Or anything that I ... was told it'd be New York, you know you ... make my heart skip In my dreams, I make it in to ... Vegas Seattle hits me every time I can't get

R.e.m. lyricsR.e.m. - Get up lyrics

delays my life (get up, get up) Where does time go? (get up ... get up, get up) I don't know Sleep, sleep, ... sleepy head (get up, get up, get up) Wake it up...up (get up,

Dj Ross - Get up lyrics

feeling hot in the morning, don't you stop through ... the evening, in the night people jumping to the ... sound Everybody get up Everybody get up Everybody get up Everybody get up

Head East - Get up and enjoy yourself lyrics

say you're out for a good time And you won't be happy with nothin' else Well tonight ... s the night for a party But you know ... we can't do it for ourselves Only thing

Jedward - Get up and dance lyrics

You got my system overloading right now I think this audition is over right now As I ... look around the club I'm stuck at what's across from ... me When i see her potential cause I'm taking what she's

Korn - Get up lyrics

And no one knows what to do Pieces of the puzzle don’t fit ... so I pound them into you Itching is a pulse inside ... Creeping out to come alive It’s just doing what It’s

Bob Marley - Get up, stand up lyrics

Up, Stand Up, stand up for your right Get Up, Stand ... Up, don't give up the fight Preacher man don't ... tell me heaven is under the earth I know you ... don't know what life is really worth Is not all

Rihanna lyricsRihanna - Get up stand up (bob marley cover) lyrics

get up, stand up, stand up for your rights Get up, ... stand up, don't give up the fight Get up, stand up, stand up for your rights Get up, ... stand up, don't give up the fight Preacher man, don't

Se7en - Get up and dance lyrics

it's on Said I wanna dance with somebody ... come get me and get your groove on modu ... nareunhaejin i gose modeun shiseondeureun han gose play the ... music of mine and I'm feeling so fine bulbicheun jogeum

Antonia - Get up and dance (feat. achi) lyrics

I see the way you dance I'm only praying for a chance ... To get to know you you you I fell in love with you you you ... me on hold Your love precious like gold Yeah, the

Building 429 - Get up lyrics

Oh, oh-oh-oh, oh, oh, oh I used to live my life for me I was never down on my knees I ... went to church just to sit in the seats I used to love to ... do nothing Salvation got a hold of me I was

Chiddy Bang - Get up in the morning lyrics

Intro: conversation] [Chiddy:] Yo what up. [Xaphoon:] ... Doin' good, how you doin'? [Chiddy:] Chillin' man, ... chillin', sleepin all day. [Xaphoon:]

Coolio - Get up, get down lyrics

Verse One: Malika] Steppin up out the shadows I comes equipped to wreck Hold up just a ... sec Coolio I'm on deck (Malika) Yes the diction is on point Causin, friction when I

The Doors lyricsThe Doors - Get up and dance lyrics

people get up and dance The new day's comin', it's the end of the trance ... No need to worry, no need to hide Ev'rybody is on the same ... side Oh people, get up and dance The future's ours



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement