I’m Always Flexing Ur Bitch Always Texting Me Pull Up On Your Bokc lyrics

Browse for I’m Always Flexing Ur Bitch Always Texting Me Pull Up On Your Bokc song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed I’m Always Flexing Ur Bitch Always Texting Me Pull Up On Your Bokc lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to I’m Always Flexing Ur Bitch Always Texting Me Pull Up On Your Bokc.

Related artists: Pull up unity, Bitch, Bitch&chips, On an on, On and on, Me first and the gimme gimmes, Me & my, Me singing

Cardi B lyricsCardi B - Pull up lyrics

fake, you better pull up on me I hope you feel the same ... you see my face, you better pull up on me Ain't no backin' ... prepared to shake, you better pull up on me Now you wanna be my

H2o - On your feet lyrics

had it made You had a life your bills were paid But your ... heart was numb inside Abandoned by your foolish pride And ... this I know, nothing comes from shallow goals I've

Patsy Cline - Pick me up on your way down lyrics

happiness we knew Then fame and fortune came your way ... a change in you You’ll find your ladder of success Is not on ... it starts to tumble Pick me up on your way down Chorus:

Ball David - Pick me up on your way down lyrics

awhile Now you're putting on the style And you never once looked back At your home ... found Where you tossed it on the ground Pick me up on your way down Pick me up on your way down When you're blue

Jerry Lee Lewis - Pick me up on your way down lyrics

a while Now you're puttin' on the style And you've never once looked back At your home ... be found Where you tossed it on the ground Pick me up on your way down Pick me up on your way down When you're blue

Alabama Shakes - On your way lyrics

your way to god, did you think of me. On your way to heaven, did ... see you again. It wasn't me, why wasn't it was me? On your way to to the promised land,

Jamie Foxx - Let me get you on your toes (interlude) lyrics

.! Hey, oh, well I can see your back from the front, How did ... No.. Baby girl, we ain't gonna ask you.. So cold! But I ... m gonna give.. Let me get you on your toes! Let me

Bow Wow - Texting me lyrics

No sh-it Nigga . This Song Ride , Hope We Can Take A Time . I Want Your Body On Top Of ... & Take A Shot Of It . As Long As It Gon Take You To Get Up

21 Savage lyrics21 Savage - Bitch nigga lyrics

Intro] Yea nigga What's up with all that Twitter shit ... niggas nigga? Na nigga we gone catch you at the show nigga ... shit outcha 21 [Hook] Bitch nigga please Bitch nigga

Joey Bada$$ - Run up on ya lyrics

run up on ya bitch like Probably run up on ya bitch like Lord, can I get a ... bad bitch? High class whip, be above ... Kardashian Type to give me brain up in the red light

21 Savage lyrics21 Savage - Help me lyrics

Chorus] Help me, can you help me? I got ... bags of gas, can you help me? I just cooked another brick ... can you help me? Help me, can you help me? I pulled up in a Fisker then I pulled off

Chief Keef - I don't like (feat. lil reese) lyrics

don't like, I don't like Fake niggas I don't ... nigga, that's that shit I don't like, nah A snitch nigga, ... that's that shit I don't like, nah A bitch nigga,

Memphis Bleek - Bounce bitch lyrics

ROC wear sweat suits Type to pull up on your block 2G benz coupe and you know I ain't even ... got to spit no game I just show you the chain ... Then I'm getting some brain Hit it left, right,

Shawn Chrystopher - Pull up lyrics

welcome to my new shit My little ... homie, Levi chirped me Asked me how I do this Got a check ... 5 large I just spent that on some new kicks Yup, my ex ... see me on TV Ho, I swear I thought you

Kurupt - Your gyrlfriend lyrics

t no motha f***ing hoe My home girl a hoe Shit nigga, i got ... shit And i'm tryin to get up on your mind nigga but shit. . . ... [kurupt] Just another day sunny c-a

Sheryl Crow lyricsSheryl Crow - Always on your side lyrics

yesterdays are all boxed up and neatly put away But ... every now and then you come to mind Cause you were always waiting to be picked to play ... the game But when your name was called, you found a place

Jason Derulo lyricsJason Derulo - Pull-up lyrics

gotta keep that top down for me I'm just tryna push this ... shit, don't start Up and down your boulevard, girl ... I had to pull you over for the jeans ... You know I had to skrr, pull up Pull up, oh yeah, skrr, I

Jamal - Pull up lyrics

powiedz jak to jest? Pull up, w twoją głowę teraz leci ... że to tylko tło, root gal Pull up, kiedy Jamal tu po bicie ... powiedz jak to jest? Pull up, w twoją głowę teraz leci

M.i.a. - Pull up the people lyrics

I.A. M.I.A. M.I.A. Pull up the people, pull up the poor Pull up the people, pull up the ... poor Pull up the people, pull up the poor Pull up the people,

Talking Heads lyricsTalking Heads - Pull up the roots lyrics

could be right, I could be wrong I feel nice when I sing ... this song And I don't mind, whatever happens is ... fine Baby likes to keep on playing What do I know, what

Grace Jones - Pull up to the bumper lyrics

Waiting to get down, Won't you get your big machine, ... Somewhere in this town? Now in ... You'll fit into the space. Pull up to my bumper baby, In your long black limosine, Pull up

Project Pat - Bitch smackin killa lyrics

Pistol packin, never slackin, bitch killa Pistol packin, never ... slackin, bitch smackin killa As I slip ... man how could I do the time The crime is a murder heard

Lil' B - Bitch f*** with me (snippet) lyrics

Lil B:] Bitch f*** with me cause I got that woop woop! ... Street smell on the dash, it's that new ... Bentley coupe I'm back for the 10 bitch, ... 5150 You got that AK, bitch f*** with me! Bitch I'm 22,

Newsboys - On your knees lyrics

more friends But are they your friends if you fall they're gone? Something about those kind ... of people seems wrong Who's gonna be there when ... the phone call knocks her down? All

Hurts lyricsHurts - Wait up lyrics

s four in the mornin' We pass by your apartment And there's a ... It's happened again And I don't know where it ends, but It ... always leaves me hollow The driver asks me

Graham Colton - On your side lyrics

asking for forever And I don't need much of your time I ... You should know I'm on your side It's where I'll always ... night I'll go anywhere If someday our stars don't align We

The Connells - On your honor lyrics

you see how long the party was? We're ... here and did you say how long you kept it up? Be so much ... decide to take them down. Your Christmas lights are the only

Redman - Slide and rock on lyrics

was in the holdin pen with me in central booking Welcome ... you roll that blunt and get me f***ed up] F***ed up [all ... you roll that blunt and get me f***ed up] F***ed up [all

Cash Cash - Your love lyrics

singin' loud I'd see her always hangin' around Always hangin ... light She's probably let me but I acted polite, acted ... polite Because time's in my way, But there's a

Necro - Get on your knees lyrics

quot;Baby, Baby I'll get down on my knees for you, if you.... ... you know the deal, How I rep up on this porn shit So yo! ... HIV test I'll hit that p**** up with a nasty attack Get on your knees like your looking for

A Rocket To The Moon - On your side lyrics

know your face your eyes your lips your taste I love the ... what to say It was a Saturday Remember it like ... yesterday She knew my name (Imagine that) I know this

Across Silent Hearts - On your side lyrics

like a weed I've tryed to come back said it clear And tell ... bird is dreaming of flying Once have tasted love we were ... lie How can I compare, I don't know Can you tell , can

Jackson 5 - Up on the hausetop lyrics

comes Santa Claus Here comes Santa Claus Here he comes, ... here he comes Here comes Santa Claus Here comes ... Santa Claus Here he comes, here he comes Up on the

Jackson 5 - Up on the housetop lyrics

comes Santa Claus Here comes Santa Claus Here he comes, ... here he comes Here comes Santa Claus Here comes ... Santa Claus Here he comes, here he comes Up on the

The Kiddie - Always on your side lyrics

see a far distance, what's on your mind? Mayou soburi misenai ... moroku hibiku todoku no? Don't leave me alone Cruel ... yoru ni I am determined Wasure nikuki uso to manūvu~a

Corey Hart - On your own lyrics

t you know that your life you've been waiting You ... you knew, they disappeared Something inside you told you to ... go Follow your footsteps to the northern ... coastline Were painting your canvas of colors will say...

Maggie Lindemann - Knocking on your heart lyrics

to breathe Like being in your company When you've got someone new around your arms I ... I'm just no good at moving on I always tried to tell ... That I'd fall in love with someone else But oh, my stubborn

Magnet - On your side lyrics

can't breathe any life into something that's expired Now ... will seem so uninspired Don't matter what you do, it ... doesn't matter what you've done I'll be on your side I'm

Charlotte Martin - On your shore lyrics

into the dirt 'Cause this one's gonna hurt Won't let the ... waves wash me away Is what I always pray In my heart I know you ... t see In the dark or find your way through me Now I'm alone

Tim Myers - On your side lyrics

sunshine in our eyes All the shapes and ... hypnotize If you need some help to get you through I'm on your side I'd swim across ... the ocean to be near If the currents take me far from here

Budgie - Living on your own lyrics

you’re living on your own And things around you ... start to go You’re on your own, well baby you’re on your ... own When I see it in your smile I can tell it ain`t your style You’re on your own,

Pentatonix lyricsPentatonix - Up on the housetop lyrics

on the housetop Up on the housetop yeah, yeah Up on the housetop Up on the ... click, click, click Up on the housetop reindeer pause ... of toys All for the little ones' Christmas joys Ho ho ho

Dierks Bentley - Up on the ridge lyrics

just leave it all behind Get up where the air is still You ... a fire, pass the 'shine Won't be home till morning time ... Shout your name out in the wind Confess my

Chapin Harry - Up on the shelf lyrics

used to play the trumpet once but now I play guitar Somebody told you it's more mellow ... haven't grown that far Somebody said that you're just ... yellow. So I keep it up on the shelf And it's funny how

Fabolous - Up on things lyrics

. Yeah.. Walk with me west coast Yeah.. Uh.. It's ... the coast to coast ''g'' on the check in Yeah.. Uh.. ... 1: Fabolous] If you ain't up on things Fabolous is the name,

Get Up Kids - Up on the roof lyrics

these fantasies come true, and now the whole ... thing misses me. Held down by fishing wire ... the best we couldn't be. Up on the roof with the whole ... world at our feet... Is this everything

Reba Mcentire - Up on the housetop lyrics

of toys All for the little ones, Christmas joys Ho, ho ho, ... Ho, ho ho, who wouldn't go Up on the housetop, click, click ... with old St. Nick First comes the stocking of little Nell

Rihanna lyricsRihanna - Push up on me lyrics

later, baby, and I'm getting curious Nobody's looking at us, ... my body Shaking inside my bones And you pushing all my ... buttons, taking me outta my zone The way that you stare,

Roxette lyricsRoxette - Excuse me, sir, do you want me to check on yo.. lyrics

Me Sir, Do You Want Me to Check on Your Wife? The ... there’s nothin’ to find He always wondered why he was willin’ ... that was his life - “Excuse me, sir, do you want me to

Aerosmith lyricsAerosmith - Up on the mountain lyrics

Love and hate and jealousy Came and got the best of me ... my head I think it's time to put it down Get myself ... back on the ground Oh no Oh no ... This ain't what I came here for I'm goin' up on the

Bonnie Raitt - Love sneakin up on you lyrics

Night, I'm All Alone Sittin' Here Waitin' For Your Voice on the Phone Fever Turns to Cold, Cold Sweat ... About the Things We Ain't Done yet Tell me now, I've got

The Cars - Up and down lyrics

get especially with those emerald eyes you might have been ... a neon lover but you didn't have to ... advertise well come on, well come on you might have

Carson Lueders - Up on the house top (live) lyrics

of toys All for the little ones, Christmas joys Ho, ho ... Ho, ho ho! Who wouldn't go? Up on the housetop, click, click ... old Saint Nick First comes the stocking of little Nell

Elvis Costello - On your way down lyrics

re in flight It's high time that you found The same ... people you misuse on your way up You might meet up On your ... wines from the year '62 It's your thing, it's your thing It

Neil Diamond - Up on the roof lyrics

old world Starts a getting me down And people are just too ... much For me to face I'll climb way up to ... drift right into space On the roof, it's peaceful as

The Drifters - Up on the roof lyrics

this old world starts getting me down And people are just too ... much for me to face I climb way up to ... just drift right into space On the roof, it's peaceful as

Indigo Girls - Up on the roof lyrics

old world starts a getting me down and people are just too ... much for me to face i climb way up to ... drift right into space on the roof it's peaceful as can

King Of Asgard - Up on the mountain lyrics

on the mountain Up from this dark valley From ... To dead barren rock Up on the mountain Where fires ... Too little sunlight Curled up dreaming in the moonlight Hiding in the bog So

Konshens - On your face lyrics

Intro] What time is it That time Every gyal, ... [Chorus] Girl I can see it pon your face Seh yo body a ball ... out fi some f*** Worst when yo wine up ... yo dash out yo hole Then yo turn it back way an stuck When



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement