Gucci Filp Flops lyrics

Browse for Gucci Filp Flops song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Gucci Filp Flops lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Gucci Filp Flops.

Related artists: Gucci d, Gucci mane

Gucci Mane - Gucci bandana lyrics

Gucci Bandanna, Gucci, Gucci Bandanna Ey, Gucci Bandanna, ... Gucci, Gucci Bandanna Ey, Gucci Bandanna, Gucci, Gucci ... Bandanna Ey, Gucci Bandanna, Gucci, Gucci Bandanna Ey, Gucci

Lil Pump lyricsLil Pump - Gucci gang lyrics

ooh, brr, brr Gucci gang, ooh Yuh, Lil Pump, yuh ... Gucci gang, ooh (ooh, Big Head on ... the beat) Yuh, brr Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, ... (Gucci gang) Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang (Gucci gang)

Kreayshawn - Gucci gucci lyrics

And we stunting like Gucci Gucci, Louis Louis, Fendi ... room full of bad bitches) Gucci Gucci, Louis Louis, Fendi ... room full of bad bitches) Gucci Gucci, Louis Louis, Fendi

Omg Girlz - Gucci this (gucci that) lyrics

one of everythang. [ALL] Gucci This, Gucci That Gucci ... What kind of chick you rocks gucci from head to toe? Im ... Ohhh ! (Chorus) Gucci This, Gucci That Gucci

Die Antwoord lyricsDie Antwoord - Gucci coochie ft. dita von teese, the black g.. lyrics

whole life with that little Gucci coochie Ooh ah She grab ... hookin' it up, she feelin' so Gucci All up in the place like all ... whole life With her little Gucci coochie (C'mon) She gets

Reema Major - Gucci bag lyrics

Major, she's 7, aha I'm the Gucci fanatic, take it home to the ... Yes im a shopaholic, im a gucci addict Cant take my visas ... my hair and nails gold and my Gucci bag ... like a million

Chamillionaire - Gucci & fendi lyrics

Me Now" by Nas - 2X] Gucci this, Fendi that Gucci this, ... Fendi that Gucci this, Fendi that Fendi this, ... we need an intervention So Gucci this and Fendi that is what I

Lil Wayne lyricsLil Wayne - Gucci gucci lyrics

"One big room full of bad bitches" [x8] [Verse 1: Lil Wayne] Fu got the weed, Marl got the gun They say numbers don't lie Bitch, I'm not the one Hammers i...

Lil Peep lyricsLil Peep - Gucci mane lyrics

Switchin' lanes bumpin' Gucci Mane I don't listen what my ... Switchin' lanes bumpin' Gucci Mane I don't listen what my

Lil Xan lyricsLil Xan - Tick tock (ft. 2chainz) lyrics

Tick tock, tick tock I got Gucci flip flops I got diamonds, ... bitch a dick, uh, ah, yeah Gucci flip flops, ayy Diamonds, ... tick tock, tick tock I got Gucci flip flops, yeah I got tick

Method Man - Afterparty feat. ghostface killah lyrics

here's a pen [Method Man] Gucci flip flops, I box my way to

Outkast - Flip flop rock lyrics

At the interlude, I got the Gucci flip-flops And I, fix it up

The Kelly Family - Street kid (gucci shit) lyrics

street kid - don't need that gucci shit I'm a street kid - don ... t need that gucci shit I'm a street kid - don ... t need that gucci shit I'm a street kid - don

Gucci Mane - Brand new lyrics

her brand new.. Brand new gucci sandals and she got the bag ... got a swag too.. Brand new gucci sandals and I bought her the ... doe she has to suck on gucci.. And she gotta f*** New

Akon - Top chef (feat. gucci mane & french montana) lyrics

over here nigga, (Akon) (Gucci) (Akon) (Gucci) I'm all in ... And I'm drinking top shelf, (Gucci) Keep the work and the baking ... soda on the top Shelf Gucci Mane and juice mane love to

Gucci Mane - Lemonade lyrics

It’s Gucci, whassup baby? Yellow ... livin room set Lemonade Gucci shoes for my girl It’s Gucci ... painted "lemons" Gucci! [Hook] Lemons on the

Gucci Mane - My kitchen lyrics

the pounds in the trashcan Gucci do the dishes Don't nobody, ... sat it on 6's How u cop it, Gucci? Plenty working in the ... the pounds in the trashcan Gucci do the dishes Don't nobody,

Gucci Mane - Spotlight feat usher lyrics

(yeah, Zone 4) How you doin Gucci? (yeahhhhh)(Zone 6) (Usher ... Lets get it poppin (Gucci Mane) Rose by fifty Uh Now ... Want to get me Three girls Gucci trippin Thats a lot of women

Lil Pump lyricsLil Pump - Youngest flexer (feat. gucci mane) lyrics

just bought 3 thousand dollar Gucci pants (Gucci pants) I just ... Uzi (Uzi), my bitch dress in Gucci (brr) Put a Xan in smoothie, ... just bought 3 thousand dollar Gucci pants (Gucci pants) I just

Gucci Mane - Freaky curl lyrics

Front Seat Of The Hummer Gucci Mane The Fly Baby Im That Guy ... Oh You's A College Girl Be A Gucci Girl Oh You A Gucci Fan Let ... s Go To Gucci Land You Diggin Gucci Man

Lil Uzi Vert lyricsLil Uzi Vert - In o4 (feat. gucci mane) lyrics

Lil Uzi Vert & Gucci Mane) Hah, it's Gucci... Uzi ... goal You just f***ed with Gucci Mane, bitch it's your lucky ... top (Lil Uzi Vert & Gucci Mane) You just f***ed with Gucci Mane, bitch it's your lucky

Lil Uzi Vert lyricsLil Uzi Vert - Fresh (feat. gucci mane) lyrics

Lil Uzi Vert & Gucci Mane) Ha, it's wizop 6ers ... 1600 1600 Stand up Huh (Gucci Mane) It's so hard to take ... off (Lil Uzi Vert & Gucci Mane) The young nigga stay

Dj Drama - Smoke ft. gucci mane, willie the kid & lonnie.. lyrics

show yo nigga 850 an hour Gucci mane and willie kid u silly ... diamonds dan yo jeweler hoe Gucci mane so icey got mo diamonds ... diamonds dan a jewelry store gucci U talkin money niggas U

Gucci Mane - Antisocial lyrics

I think you can bring out Gucci's other side She said how ... Oh Damn! Dats not Gucci, baby that's floochy ... to the movies (yeah) Damn Gucci dont gotta act anti Told her

Gucci Mane - Ferrari boys lyrics

PYONG! Catch up! It's Gucci! [Verse 1 - Gucci Mane] I ... solo in the yellow 2-seater Gucci! [Hook - Gucci Mane] Get ... mane That's how me and Gucci Mane claim Iced out popping

Gucci Mane - Grown man lyrics

cause I'm as grown at man [Gucci Mane] I am grown as man ... now that I'm finally free [Gucci Mane] I was lost but now I'm ... now that I'm finally free [Gucci Mane] Squash the beat won't

Gucci Mane - 24 hours lyrics

money up Im 24 hours Its Gucci Nigga! How that sound Cori ... 24 hours. Ima 24 hours Its Gucci! Im goin to the bank again ... I think Im f***in Rambo Its Gucci Ima killer so dont push me

Lil Uzi Vert lyricsLil Uzi Vert - Blonde brigitte (feat. gucci mane) lyrics

Blonde, a blonde hoe It's Gucci Mane and man That mane just ... time Never been overseas so Gucci called me just straight from ... increasin' the violence (Gucci Mane) Blonde, a blonde hoe

Dimitri Vegas & Like Mike - All i need (feat. gucci mane) lyrics

Intro: Gucci Mane] Dimitri, Mike and Gucci ... I need in my life [Verse 2: Gucci Mane] I just wanna show you ... watch the plot thick, so does Gucci's heart thick [Chorus] We

Nicki Minaj lyricsNicki Minaj - Wanna minaj (feat. lil kim gucci mane) lyrics

everytime I pop the coochi Gucci start choking (and) Now I'm ... kinda scurred I got a feelin Gucci stalkin me Sex game kinky, ... sprees, he wanna buy me Gucci Zoomin lyk I'm Boosie on the

Fifth Harmony lyricsFifth Harmony - Down ft. gucci mane lyrics

Mane : It´s Gucci Fifth harmony Lauren : ... you down, down, down Gucci Mane : It´s like bonnie &amp

Ty Dolla $ign - Pineapple (feat. gucci mane & quavo) lyrics

Intro: Gucci Mane] CashMoneyAP Hitmaka! It ... s Gucci! [Verse 1: Gucci Mane] Yellow diamond ring on

Chris Brown lyricsChris Brown - Chris brown - party ft. gucci mane, usher lyrics

yeah, we know how to party Gucci Mane It's party, party, ... I get yo ass on the scene Gucci, CB VIP, so f*** them niggas,

Drake lyricsDrake - In my bussines(feat gucci mane sean garrett) lyrics

b-tches run like buses, Gucci say n-ggas asking why, why

Gucci Mane - Mouth full of golds lyrics

tell you twice, cause it's Gucci two times F*** your clique ... bricks 500 things me and Gucci gonna split that shit 50 in ... [Hook][4x] [Verse 3][Gucci Mane] I wear red shoes in my

Selena Gomez lyricsSelena Gomez - Fetish ft. gucci mane lyrics

got a fetish for my love Gucci Mane: The way you walk, the ... we already did it Call on Gucci if you ever need and I'll be

Lil Uzi Vert lyricsLil Uzi Vert - Threesome (feat. gucci mane) lyrics

to bring her teammate (Gucci Mane) Threesome, threesome,

Lil Uzi Vert lyricsLil Uzi Vert - Secure the bag (feat. gucci mane) lyrics

the bag then I go get it (Gucci Mane) Got a AP on my wrist, ... blindin' to see She told me Gucci you the best, she keep

Bebe Rexha lyricsBebe Rexha - That's it (feat. gucci mane & 2 chainz) lyrics

it's Bebe Gucci 2 Chainz, yah Murda on the ... I treat her like Pops (It's Gucci) That's it, that's it,

Drake lyricsDrake - Believe it or not (feat gucci mane) lyrics

[Gucci Mane:] I'm so f***ing dumb I wrote "diamonds" on my thumbs, It's a diamond on my dick so that's a diamond on her tongue, I can't feel you baby ...

Future lyricsFuture - Jordan diddy (feat. gucci mane) lyrics

North Carolina blue (It's Gucci!) Aye, I'm Michael Jordan

Gucci Mane - Better baby lyrics

And aint no need to hide it (Gucci) Ref. A heart breaking ... uh she need a man or not (Its Gucci) Ref

Gucci Mane - Everybody looking lyrics

me girl you want some babys? Gucci you can't have my babys one ... (ouch-ouch) Goddamn Gucci Mane just bought another lamb

Gucci Mane - Swing my door lyrics

door Niggaaaa. That boy gucci. That nigga born on the ... track nigga Yea gucci mane laflare nigga Uh huh uh

Lil Uzi Vert lyricsLil Uzi Vert - Changed my phone (feat. gucci mane) lyrics

to change my phone, yeah (Gucci Mane) All these niggas

Dj Drama - Ridiculous ft. gucci mane, yo gotti, lonnie m.. lyrics

it hilarious how yo girl starin kid all because bitch it ain't no comparison my clarity is excellent highly costin dimonds bitch that's why this ni...

Dj Drama - Me & my money ft. gucci mane lyrics

ayyeeeee! chorus: me and money go together loved this since i first met her if you touch it i get jealous she do just what i tell her! me and money ...

Asap Rocky lyricsAsap Rocky - Jodye (feat. gucci mane, waka flocka flame & .. lyrics

Bitch motherf***ers trying to fake it trill Sneak diss you just to make a bill, now the world won't take you serious When I met you, you was painting nails Leave a moth...

Blessthefall - God wears gucci lyrics

Take cover, run for your life I’d rather die than let you get away Get away from me Run,take cover and save yourself It’s ok you’ll be going under Fa...

Busta Rhymes - Make it look easy ft. gucci mane lyrics

I make it look easy All my real "get money ballas" stand up Cause all my real "get money" ballas stand up Get money money money...

Gucci Mane - Dollar sign lyrics

The dollar signs my logo and guccis my clothing line Put on ... public service announcement Gucci so f***ing paid pay 2 stacks

Lola Monroe - Louis, gucci, fendi lyrics

[Lola Monroe:] Monroe... What up, Los? [Los:] What it do, Luv? [Lola:] What you want me to do? [Los:] You already know, GET EM! [Lola:] Let's Go! Beamer, Benz or Ben...

Lil Uzi Vert lyricsLil Uzi Vert - Today!! (feat. gucci mane) lyrics

Know I'm getting money, had to flood my wrist today, yeah Heard you go with her but that's my bitch today, huh Driving in the Lamb but I'mma get the Wraith, yeah Now ...

Tyler Ward lyricsTyler Ward - Black beatles (rae sremmurd & gucci mane cove.. lyrics

That girl is a real crowd pleaser Small world, all her friends know of me Young bull living like an old geezer Quick release the cash, watch it fall slowly F...

Lil' Scrappy - Diamonds in my pinky ring lyrics

mma flip paint, filp paint, roll daint, daint ... pinky ring I'mma flip paint, filp paint, roll daint, daint ... can't I'mma flip paint, filp paint, roll daint, daint

Trinidad James - Ea$tside lyrics

a-lot [Hook] [Verse 2: Gucci Mane] Guwop or doo-wop I'm ... a Phantom with the Louis flip-flops My clip long like tube socks ... 'til your wife came It's Gucci Mane, you in my lane [Hook

Konshens - Bounce lyrics

like a wheel In your flip flops or inna six inch heel Baby ... like a wheel In your flip flops or inna six inch heel Love ... like a wheel In your flip flops or inna six inch heel Baby

B2k - I beat you to it (turn the party out) lyrics

that booty clap like flip flops Like the Flintstones We can ... over your doobe Look at that Gucci Look good on your booty

Lil Wayne lyricsLil Wayne - Hard body lyrics

Than Gillie In A Pair Of Gucci Flops Feelin Freeyer Than

Lil Wayne lyricsLil Wayne - Throw it in the bag lyrics

till she get back Louis flip-flops and a pair of pink sweat ... it, and I ain't a Pisces Uh, Gucci only to the grocery store



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement