Good Lovin By Erigga lyrics

Browse for Good Lovin By Erigga song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Good Lovin By Erigga lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Good Lovin By Erigga.

Related artists: Lovin´ spoonful, Good riddance, Good weather forecast, Good with grenades, Good charlotte, Good clean fun, Good fancy, Good girl maggie

Crystal Waters lyricsCrystal Waters - Good lovin' lyrics

give good lovin' Good lovin', good lovin' You give good lovin' Good lovin', good lovin' ... You give good lovin' Good lovin', good lovin' You give good lovin' Good lovin', good lovin'

Grateful Dead - Good lovin' lyrics

need, all you really need: good lovin' Because you got to ... have lovin' (good lovin') Everybody got to have lovin' (good lovin') A little good ... lovin' now baby, good lovin'. So come on baby, squeeze

Bad Company lyricsBad Company - Good lovin' gone bad lyrics

to be? Why can't we have it baby. 'Cos I'm a man, I got my ... me, leave me for another! Good lovin' gone bad, yeah, yeah, ... yeah, yeah, Good lovin' gone bad, bad, bad, Good lovin' gone bad; yeah. Baby I'm a

Bad Company lyricsBad Company - Good lovin' gone bad lyrics

to be? Why can't we have it baby. 'Cos I'm a man, I got my ... me, leave me for another! Good lovin' gone bad, yeah, yeah, ... yeah, yeah, Good lovin' gone bad, bad, bad, Good lovin' gone bad; yeah. Baby I'm a

Fantasia - Good lovin´ lyrics

morning When my man’s right by my side Held me closely, so ... joy cause I I’ll give him Good love to you Sweet love to ... here for you Ooooooohhh Good lovin' Good love to you (good love to you) Sweet love to

James Brown - Good good lovin´ lyrics

That you never, never had Good lovin', good lovin' Made me ... Got something for you, baby Make my love be true Got ... something for you, baby Make my love be true Good lovin', good lovin' Never part,

Marvin Gaye - Good lovin' ain't easy to come by lyrics

loving ain't easy Good loving ain't easy Good loving ain ... t easy to come by Oh, darling, that's the kind ... we've got, ho-ho-ho-honey Good loving ain't easy Good loving ain't easy, darling Good loving ain't easy to come by, oh no

Bad Company lyricsBad Company - Good lovin' gone bad (alternate vocal and gui.. lyrics

ya Why can't we have it Baby' Just the way it used to be ... Why can't we have it baby Cuz I'm a man I got my ... me Leave me for another Good! Lovin' gone bad Good! Lovin' gone bad Good lovin gone

Baillie & The Boys - Lovin' by numbers lyrics

[REPEAT CHORUS] Lovin' by numbers Lovin' you ... again and again Lovin' by numbers Just one day of ... more) [REPEAT CHORUS] Lovin' by numbers Lovin' you

Animal Collective - Good lovin' outside lyrics

up and outside Let's find a good place And take off your ... in the kitchen but there's lovin' outside I'll touch you and ... won't scare us cause we're lovin' outside I'm wearing your

Tanner Patrick - "good time" by owl city & carly rae jepsen lyrics

oh-oh-oh It's always a good time Woah-oh-oh-oh It's ... always a good time Woke up on the right ... tonight Cause it's always a good time Slept in all my clothes

Shannon Saunders - Good swim (by frank ocean) lyrics

Kick off my shoes and swim good, and swim good Take off this ... suit and swim good, and swim good, good [Verse 2] Got some ... pretty good beats on this 808 CD, yeah

Punk Goes... - Good riddance by ice nine kills (green day co.. lyrics

in the road Time grabs you by the wrist, directs you where ... mind Hang it on a shelf in good health and good time Tattoos

Disneymania - Good enough by ksm lyrics

Trying to be like you Isn't good enough for me And I won't ... Trying to be like you Isn't good enough for

Helix - Gimme gimme good lovin lyrics

and day So Gimme gimme good lovin' every night Gimme ... gimme good lovin' every night Every night ... m your man So Gimme gimme good lovin' every night Gimme

Journey - Lovin' you is easy lyrics

that special something, oh, baby I know you like to keep it ... hummin', oh, baby. 'Cause girl, lovin' you is ... so easy. Oh, woh, woh. Lovin' you is so easy. Yeah, yeah,

Blue Mink - By the devil ( i was tempted ) lyrics

to a bottle It gave me bad lovin yeh If I could re-live all ... again Na na na na na na By the devil I was tempted Many ... Half my lifes been wasted By the booze I've tasted But

George Jones - Good ones and bad ones lyrics

some crawl from Hell And the good fight the bad for your soul ... knowing which one you've been lovin' Till you leave 'em or you ... lose her for good By then it's too late, you just

Faith Evans - Good life lyrics

Tonight just try to have a good time Let the DJ make it easy ... me don't you wanna live the good life The Good Life Good ... friends, no stresses The Good Life Laid back, relaxed in

Richard Ashcroft - Good loving lyrics

The pain disappears A good season here The closer I ... t regret anything I do (Good loving in the morning) The ... the deeper the depression (Good loving in the morning) Ah,

Avicii lyricsAvicii - Feeling good (avicii by avicii) lyrics

the sky Breeze driftin' on by You know how I feel It's ... a new life And I'm feeling good Stars when you shine you ... For me And I'm feeling good And I'm feeling

J. Moss - Good & bad lyrics

loved me through my good You loved me through my bad ... You loved me through my good You loved me through my bad ... glad You loved me through my good and my bad (through my good)

Beverley Knight - Good morning world lyrics

it is Good morning world Hello ... can float away Hey, hello, good-morning world Yesterday's ... another girl Lovin' every minute of my life, my ... Yesterday's another song Lovin' every minute of my life, my

Dog Eat Dog - Fun lovin´ lyrics

you know?) when it come to loving (that good good lovin') ... she's so for sure (and good to go) you ain't exactly ... that thief she stole my lovin' now I'm incomplete she

Cody Simpson - Good as it gets lyrics

s what it is As good as it gets I know you won't ... believe this kind of lovin' You really need this kind ... of lovin' Stop making me run around ... I'm getting impatient girl Baby I keep it real with you I'm

George Jones - Good hearted woman lyrics

are dreams that just fell by the way And the good life he ... She's just talks about the good times they've had and all the ... times to come. She's a good hearted woman in love with a good timin' man She loves him in

Otis Redding - Loving by the pound lyrics

some loving That I wanna give you, babe ... Got it by the pound, girl Yes I have, ... love I can't control it, baby It's like a hot wire runnin ... on the floor, baby I got some loving by the

Brownstone - Pass the lovin' lyrics

closer Check it Pass some lovin' baby You're lookin' rather ... be with me Slide that, real good, lovin' on I need a man ... If he really wants these goods He could have it if he

Jerry Lee Lewis - Lovin' up a storm lyrics

round a bend I call that lovin' up a storm I said that's lovin' up a storm Well, it's good for you, honey It won't do ... from the sky I call that lovin' up a storm Oh, lovin' up a

Alabama - Lovin' you is killin' me lyrics

re stayin' all night You're good to me, do something sweet ... re back out on the street Lovin' you, the way I do, is killin ... me. You're good to me, do something sweet

B-52s - Good stuff lyrics

bum (in combinations) Ooo baby! What? How about givin' me ... some of that good stuff Well... Here it ... it? You'll hear it from me Good stuff baby Do you want it?

The Beach Boys - Good vibrations lyrics

the air I'm pickin' up good vibrations She's giving me ... (Oom bop bop) I'm pickin' up good vibrations (Good vibrations, ... (Excitations, oom bop bop) Good, good, good, good vibrations

Kristine W - Lovin' you lyrics

do) This feels so right I'm lovin' you, all I want to do (All ... do now) I like the way I'm lovin' you I used to run, I used ... me that love could be So good, so real, and oh so right

Patty Loveless - Lovin' all night lyrics

baby, pull the covers back over my ... really a flirt. We've been lovin' all night, Just about ... it every part of my plan. Lovin' all night, hangin' on tight,

Willie Nelson - Good timing man lyrics

the dreams that just fell by the way the good life he ... done she just talks about the good they've had and all the good ... to come Chorus: she's a good hearted woman in love with

Little Brother - Lovin' it lyrics

and girls, tell me they lovin' it) Can't stop, won't stop, ... I wanna (East Coast say they lovin' it) Can't stop, won't stop, ... I wanna (Midwest say they lovin' it) Don't stop, can't stop,

Becky G - Lovin' so hard lyrics

it down ´Cause I've been loving how you are with me, are ... a pilot, pilot Tell me baby who you're flying with? ... like all the time Yeah we be lovin´ so hard When I wake up You

Chamillionaire - Lovin what you see lyrics

you like Umm, I know you're lovin what you see Who do it big ... let it breathe I know you're lovin what you see I'm about to ... stare at me I know you're lovin what you see They say they

Greg Street - Good day ft. nappy roots lyrics

O' clock, it's time to have a good day I got up this mornin' ... have We're gonna have a good day And all my homies gonna ... And all we wanna do is get by today Hey, we're gonna

Easton Corbin - Lovin' you is fun lyrics

with the love we're in, baby I hear she's sayin' this ... think? We're having such a good time together, and it's only ... s never smiled so hard, baby, loving you is fun It's fun I'm

The Marmalade - Lovin' things lyrics

s the lovin' things you do That make me ... whole life through For the lovin' things, baby, that you do ... It's the lovin' things you say That give me ... comfort every day By your side I'm gonna stay To

Becky G - Lovin' what you do lyrics

lovin', lovin' what you do (4x) I could ... this all day Long as you're by my side We don't care what ... sounds babe Chorus: Ooh, lovin', lovin' what you do (4x)

Jadakiss - By my side lyrics

Intro: Ne-Yo] Right by my side [Jadakiss] HA-HAH ... you tonight ma You see every good woman needs a thug, you see ... every good woman needs a thug [Verse

Anouk - Lovin whiskey lyrics

you leave in dusty twilight baby, that's OK, 'Cause there are ... ve tried to love a man who's lovin' whiskey, lovin' whiskey... ... My baby left me for the bottle and

Lizzy Borden - Lovin' you is murder lyrics

You cast your spell on me By dark I want you near Lovin' ... I don't want you no more Lovin' you is murder My love's in ... And you never stay the same Lovin' you is murder You drive me

Lionel Richie - Good morning lyrics

the fall & spring fresh lovin she brings When I open up my ... eyes she sings Good morning It’s a beautiful day ... with her With me she lays Good morning Another beautiful

April Wine - Lovin you lyrics

I must have been blind When lovin' you was all I had to do ... should, until you left me for good Now, I'd give all I have to ... I must have been blind When lovin' you was all I had to do

Elvis Presley lyricsElvis Presley - Lovin' arms lyrics

my chains And lying in your lovin' arms again If you could ... my chains And lying in your lovin' arms again I can almost ... feel your lovin' arms again

Mohombi - Lovin' lyrics

me your lovin', ooh, give me your lovin' ... Give me your lovin', ooh, give me your lovin' ... Give me all your lovin', lovin', lovin' Give me all your lovin', lovin', lovin' Everytime

Rascal Flatts - Lovin' me lyrics

around to long You keep lovin' me, lovin' me, lovin' me, lovin' me, lovin' me baby You keep ... lovin' me, lovin' me, lovin' me, lovin' me, lovin' me baby I can step right into the

Willie Nelson - Good hearted woman lyrics

are dreams that just felt by the way. And the good life he ... She's just talks about the good times they've had and all the ... good times to come. She's a good hearted woman in love with a good timin' man. She loves him in

Boney M - Lovin´ or leavin´ lyrics

Then another break of day Lovin', Lovin', lovin' or leavin' ... I'm for lovin', lovin' or leavin' Lovin', lovin' ... or leavin' I said lovin', lovin' or leavin' yeah... We

Journey - Lovin', touchin', squeezin' lyrics

when you said we'd try Lovin', touchin', squeezin' each ... other When I'm alone all by myself You're out with ... someone else Lovin', touchin', squeezin' each

Teresa Lobianco - Lovin touchin squeezin lyrics

Just when you said we'd try Lovin', touchin', squeezin' each ... other When I'm alone all by myself You're out with ... someone else Lovin', touchin', squeezin' each

Ariana Grande lyricsAriana Grande - Lovin' it lyrics

all my love, all my love Baby don't you know you got all my ... talk to me for a little Baby, won't you loosen up just a ... Doin', doin' Nothin' but lovin' you Nothin' but lovin' you

The Red Cobras - Lovin' you lyrics

You [Verse 1] Baby, when I first met you, you ... 'Cuz I still am... [Chorus] Lovin' you - I love you in the ... morning Lovin' you - in the evening too, baby Lovin' you - I love you from

Dbsk - Lovin you lyrics

hi no kimi ni ae nai ne Lovin' you tsunaideta kimi no te ga ... Lovin' you hanarete yuku Lovin' you boku no te wa nukumori ... wo Lovin' you oboe teru no ni

Loverboy - Lovin' every minute of it lyrics

me like a motor Make me run Lovin' every minute of it Lovin' ... me like a rocket into space Lovin' every minute of it Lovin' ... every minute of it Lovin' every minute of it, c'mon

Ratt - Lovin' you is a dirty job lyrics

d make it through it 'Cause lovin' you's a dirty job And I'm ... the man to do it Lovin' you is a dirty job, lovin' ... got the glue to glue it Girl lovin' you's a dirty job And I'm

Alabama - Lovin' man lyrics

me know that I'm still your lovin' man. You carry my dreams ... As long as I can be your lovin' man. I been waiting here ... And just the thought of lovin' you Is what's kept this man



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement