Get Off Your Butt lyrics

Browse for Get Off Your Butt song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Get Off Your Butt lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Get Off Your Butt.

Related artists: Get set go, Get up kids, Get far, Get scared, Off, Off by one, Off road, Off the ocean

Sinplus - Get off lyrics

steal our lives Do away with your rights So get off, get off ... steal our lives Do away with your rights So get off, get off ... the freedom you lost when your brain got washed the Big

Necro - Get on your knees lyrics

quot;Baby, Baby I'll get down on my knees for you, if ... So yo! Suck it I lounge gettin blown by PJ sparks at key ... p**** up with a nasty attack Get on your knees like your

Man With A Mission - Get off of my way lyrics

There you go How could it be your not listening Wait No Beat ... it Get lost Rap it all up I'll dump ... want? Rip down the page of your textbook Click Bang! Shoot

Snowgoons - Get off the ground lyrics

the crown I'mma blow his wig off his body and roast some piff ... the heart to kill you I put your squad up in the grave then I ... the term is waiting To turn your safe into my personal bank

Colony 5 - Get off my back lyrics

wish all the sadness away Get off my back Get off my back ... Get off my back Get off my back Then you become ... wish all the sadness away Get off my back Get off my back

Cinema Bizarre - Get off lyrics

far Don't be afraid to come off slightly bizarre It can be ... you worry Cause you'll never get hurt And everybody feelin ... Call me on the phone and Get off! Get off! When time is

Armored Saint - Get off the fence lyrics

end A waffle effects pride Get off the fence You typed out ... So handle it right or wrong Get off the fence And let go of ... the bong You've made your bed So sleep in it

Busta Rhymes - Get off my block lyrics

quot;Get Off My Block" (feat. Lord ... [Busta Rhymes:] Just get off my block Lord Have ... nigga Don't like, go grab your gat and lets brawl at hall

The Rolling Stones lyricsThe Rolling Stones - Get off of my cloud lyrics

pack I said, Hey! You! Get off of my cloud Hey! You! Get off ... of my cloud Hey! You! Get off of my cloud Don't hang ... my head? I said, Hey! You! Get off of my cloud Hey! You! Get off of my cloud Hey! You! Get off of my cloud Don't hang

Johnny Thunders & The Heartbreakers - Get off the phone lyrics

I just don't know so: Get off the phone! There's nobody ... home! Get off the phone! Cause I don't ... cause I just left you so: Get off the phone! There's

Gary Allan - Get off on the pain lyrics

driving rain Maybe I just get off on the pain My whole life I ... in the flame Maybe I just get off on the pain Cause I love ... to blame Sometimes I think I get off on the pain Wake up

B. B. King - Get off my back woman lyrics

you get off of my back, baby Can't you ... choking me Yeah, you just get off of my back, baby Can't ... then Yes, you ain't helped yourself, baby Since God knows

The Casualties lyricsThe Casualties - Get off my back lyrics

m gonna make you prove it Your always complaining at me Get ... Why won't you just let me be Get off my back Tell me this ... i'm wlking out the door Your always complaining at me Get

Krizz Kaliko - Get off lyrics

, It's twenty bucks but you get one for free, Let's sneak off and get it on, Do it for ... it, do it) Doing it till you get off, Baby that's how I get off, She told me to do it,

Republica - Get off lyrics

clock, stop the lot I wanna get off, i wanna get off with you ... supermarket One more kick to get me started Everyone get on ... clock, stop the lot I wanna get off, i wanna get off with you

The Dandy Warhols - Get off lyrics

a chain. all I wanna do is get off, And feel it for a ... same. But all I wanna do is get off And feel it, feel it, ... If you have a hard time getting there Maybe, you're gone

Brian Setzer - Get it off your mind lyrics

with a beat Well, then clap your hands and stomp your feet ... rock 'n' roll, jump, hop and Get if off of your mind... So, ... rock 'n' roll, jump, hop and Get if off of their mind...

The Cramps - Get off the road lyrics

own this road so you better get lost When you hear the roar ... of cut-out exhaust Bug off or you'll find that you've ... blown your mind Get off the road ! Get off the road!

Betty Blowtorch - Get off lyrics

Down the hallway I can feel your breath On my neck Mom ... me Dad he's raping me Dad get off of me Dad you're huring ... F*** you I was only nine Get off me now ___?___ F*** you

Eamon - Get off my dick lyrics

Chorus] You go, go tell your friends (your friends) Tell ... them, get off my dick (my dick) They keep, ... I`ll tell you plenty facts Your friends are herbs, don`t know

Le Tigre - Get off the internet lyrics

are my friends? [Chorus:] Get off the internet! (I'll meet ... you in the street) Get off the internet! (destroy the ... are my friends [Chorus:] Get off the internet! (I'll meet

Hydra Division V - Get off my back lyrics

think “I’m sorry” would wipe off your guilt All your use all ... earn, What you gain through your suffering hell ! Suffer ... and hurt! Now get off my back You f***in’

Bryan Adams lyricsBryan Adams - Get off my back lyrics

I just want to let you know Get off my back and into my game ... Get out of my way and out of my ... brain Get outta my face or give it you ... you better face the fact Get off my back You know it's all

Breathe Carolina - Get off easy lyrics

I thought I've never seen your eyes so red Familiar ... you when I had the chance To get off easy Only pretty on ... way to die I've never seen your eyes so red Familiar

Alex Band - Get up lyrics

me up I'll never stop Get up, get up Get off your ... knees Get up, get up Get on your feet, now Give it all you've ... got Come on and get up, get up Through all the

Cracker - Get off this lyrics

and titty rings say ''what's your scene man? We got these ... Is it true that you have sold your soul?'' I say ''hey man, I ... '' CHORUS: Let's get off this, And get on with it,

Gil Ofarim - Get off lyrics

for me to loose, Lights are off coz' I chose my own way of ... thinking. Get off, get off - I know I'll find my own way ... It's getting colder every day - still

Insane Clown Posse - Get off me, dog! lyrics

cuz me on mic, my on meek Get off me, dog, before I sting your chin I let my nutsac flap in ... booty all warm and snug And gets chased out by the booty ho

The Prodigy lyricsThe Prodigy - Get up get off lyrics

got to get up If you wanna get I hate people that ain't ... to see somebody talkin shit get turned up a corpse only ... control You've got to get up If you wanna get off

Ice Cube - Get off my dick and tell yo bitch to come her.. lyrics

here Niggas still tripping off the shit I said last year ... and his crew Unless you were gettin paid too I'm not saying ... m a tell you loud and clear Get off my my dick nigga and tell

Nickelback lyricsNickelback - Get 'em up lyrics

This is a robbery now get down on the floor We’re here ... need no more. Yeah We want your cash open the safe get off your phone. Dont be a hero and

Eatmewhileimhot - Get up and die lyrics

couch potatoes We make them get up and die (die, die, die) ... Get off your sorry behind And do ... something with your pathetic life You have ... become a parasite Get up and die Get up and die

Gloria Estefan - Get on your feet lyrics

life´s gonna pass you by Your spirit dying Not long ago I ... could feel your strength and your devotion What was so clear, ... With mixed emotions Deep in your heart is the answer Find it,

Canned Heat - Get off my back lyrics

and I wish that man would get off my back He's held me

Rhett And Link - Get off the phone lyrics

priced Italian dinner together. Social networking ... instead of working On getting to know each other better ... filtered picture taste Since your dessert has gone to waste?

Anathema - Get off get out lyrics

it more It ain't about yourself get out of yourself Push ... it on out of yourself right out of sight You ... got a big surprise coming your way Push it on all out, move

Kittie - Get off lyrics

obsessive, not true. Once in your life you Woudnt be so sure.

Nicki Minaj lyricsNicki Minaj - Get on your knees (feat. ariana grande) lyrics

Chorus - Ariana Grande:] Get on your knees, get on your ... knees, get on your knees Baby, just get on your ... And it's ready, come and get it, it's takin' off like a

Ariana Grande lyricsAriana Grande - Get on your knees ft. nicki minaj lyrics

Chorus - Ariana Grande:] Get on your knees, get on your ... knees, get on your knees Baby, just get on your ... the head in Let me sit on your face, it's OK you could play

Pulled Apart By Horses - Get off my ghost train lyrics

These few ghosts can't do anything Just listen real close to the witches sing Hold me close 'cause I can't see Repeating these words When will this end? He...

Ariana Grande lyricsAriana Grande - Get on your knees (feat. nicki minaj) lyrics

Chorus - Ariana Grande:] Get on your knees, get on your ... knees, get on your knees Baby, just get on your ... the head in Let me sit on your face, it's OK you could play

The Byrds - Get down your line lyrics

you just listen to this song Your debts will all be doubled ... You never gonna help your brother If you can't help yourself Get down your line Get down your line Get down your

Barón Rojo - Get on your knees lyrics

we go now baby! Get on your knees baby and pray, pray, ... pray for your love get on your knees baby and pray, pray, ... pray for your love. You´ve been too long

Raven - Get into your car and drive lyrics

it You gotta stay alive Get into your car and drive ... it You gotta stay alive Get into your car and drive ... it You gotta stay alive Get into your car and

U2 lyricsU2 - Get on your boots lyrics

scare you Hey, sexy boots Get on your boots, yeah You ... You don’t know, and you don’t get it, do you? You don’t know ... right now Hey sexy boots Get on your boots, yeah Not

Petra - Get on your knees and fight like a man lyrics

Music by Bob Hartman Out on your own with your own self ... You've got no one to watch your back You find yourself caught ... left open for attack Over your head the condition is graver

Agathocles - Get of your ass lyrics

away our stupidity. Overcome your stubborness, Because there's

Monrose - Butt butt lyrics

on your special boots, d-d-dance the ... night away. Put on your special boots, d-d-dance the ... Strophe 1: You've got your soldiers in your pack Feel

Trick Daddy - Get on up lyrics

Hataz betta watch out for tha butt I bring it to ya, wha? Bring ... hatin', ya heard!!! Before I get to burnin' ya, Slip-n-Slide ... know I'll run up in tha spot Get me 2 steaks, a drank and lock

Eddie Murphy - Eddie murphy boogie in your butt lyrics

in your butt boogie in your butt boogie in your butt boogie ... in your butt

Salt´n Pepa - Get up everybody (get up) lyrics

and easy like So we might get hyped in here tonight Be ... rap That can smack the smile off your face Jack So don't ... soul As we do it to you in your earhole Huh, I ain't going

2 Live Crew - Yakety yak lyrics

re told to do something by your mom and dad Don't frown in ... their face or get mad Because as long as you're ... their roof You better mind your mouth, or get Dad's boot It's

Alyssa Milano - Your lips dont lie lyrics

we can't agree We're better off alone I'm not stoppin' you ... is wrth a thousand words And your kiss just says it all Yeah ... your lips don't lie When you put your mouth on mine No your lips

Jay-z lyricsJay-z - Dirt off your shoulder lyrics

Tim, you can go and brush your shoulder off nigga I got you, ... a pimp nigga, go and brush your shoulders off Ladies is ... pimps too, gon' brush your shoulders off Niggas is

504 Boyz - Get back lyrics

Master P] Hey hoe (Trick get off me), Better watch them ... elbows, (Bitch get off me) Niggas get the f*** back ... (Move), Hoes get the f*** back, (Move) ... t bout that (Move), Better get the f*** back, (Move) Hey

Danger Mouse - Dirt off your shoulder lyrics

Tim, you can go and brush your shoulder off nigga I got you, ... a pimp nigga, go and brush your shoulders off Ladies is ... pimps too, gon' brush your shoulders off Niggas is

Fefe Dobson - Get you off lyrics

Hey hey you you yeah yeah Get off of my back Hey hey you ... you yeah yeah Get off of my back I feel you ... And I would anything To get you off To get you off of my

Halestorm - I get off lyrics

To stand here in the light Your greedy eyes upon me And then ... But this is too much fun I get off on you Getting off on me ... When the line is crossed I get off I get off There's so

Linkin Park lyricsLinkin Park - Dirt off your shoulder/lying from you lyrics

When I pretend, I can't forget about the criminal I am ... a pimp nigga, go and brush your shoulders off Ladies is ... pimps too, go and brush your shoulders off Niggaz is

Linkin Park lyricsLinkin Park - Dirt off your shoulder/lying from you (live) lyrics

When I pretend, I can't forget about the criminal I am ... a pimp nigga, go and brush your shoulders off Ladies is ... pimps too, go and brush your shoulders off Niggaz is



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement