Get fresh Coupons, Store reviews
and very Special offers at Minonly.com

Get It On Baby lyrics

Browse for Get It On Baby song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Get It On Baby lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Get It On Baby.

Related artists: Get set go, Get up kids, Get far, Get scared, It lives, it breathes, On an on, On and on, Baby alice

Marvin Gaye - Let's get it on lyrics

ve been really tryin', baby Tryin' to hold back this ... feelin' for so long And if you feel like I feel ... baby Then come on, oh come on Let's get it on, oh baby

James Smith - Lets get it on (cover) lyrics

ve been really tryin', baby Tryin' to hold back this ... feelin' for so long And if you feel like I feel ... baby Then come on, oh come on Let's get it on, oh baby

James Arthur lyricsJames Arthur - Let's get it on (by marvin gaye) lyrics

ve been really tryin', baby Tryin' to hold back this ... feelin' for so long And if you feel like I feel ... baby Come on, oh come on Let's get it on, Oh baby

Rozzi Crane - Let's get it on lyrics

ve been really tryin', baby Tryin' to hold back this ... feelin' for so long And if you feel like I feel ... baby Then come on, oh come on Let's get it on, oh baby

Tina Turner lyricsTina Turner - Baby get it on lyrics

don't know girl how you blow my ... mind I said now Baby won't you hear what I say I want ... in the worst darn way so come on Baby let's get it on! Well ... I wanna stick to you like white on white so come on Baby

Thomas Dante - Get it on lyrics

source for the latest music: onlylyrics.com Do you remember ... It was a Latin summer night Do ... you remember baby When the moon was shining ... beat I still remember It was a midnight summer heat

Ll Cool J - Get it on tonight lyrics

Montell] Def Jam baby Def Soul [LL Cool J] I’m ... to make this happen Gotta get this money Shorty you must ... deep slumber You played me long deep That make a playa wonder I played Motorola tag To

Masterboy - Get it on lyrics

it on, get it on, gotta get it on Get it on, can you feel ... the music Get it on, get it on, gotta get it on Get it on, ... can you feel the music Get it on, get it on, gotta get it on Get it on, can you feel

Montell Jordan - Get it on tonite lyrics

so I'm scheming I can't go on like this Believing that her ... love is true, oh Standing on the dance floor while she's ... s a chicken We might be together, but love is missing Girl

Grinderman - Get it on lyrics

ve gotta get up to get down and start all over again ... Head on down to the basement and ... shout Kick those white mice and black dogs out ... Kick those white mice and baboons out Kick

Chris Norman - Get it on lyrics

and sweet Clad in black don't look back, girl I love you ... got the teeth of the hydra upon you You're dirty sweet and ... you're my girl Get it on, bang a gong, get it on Get it on, bang a gong, get it on

Aaa - Get it on lyrics

wa kitto eien janai sore wa kitto doko ka de mo nai ima mo ... ikiru sono chikara kara yami mo kabe ... te wo nobashi na ima made miteta sekai ga sukoshi zutsu

Benzino - Get it on lyrics

City Benzino [Chorus:] 23 ... inches on the ride when we get it on honey look I'm really ... ride we should get it on got my people on the side we ... should get it on let's chill tonight we gon get it on 23 inches on the ride

Funky Diamonds - Get it on lyrics

Get it on, and get yourself ready Get it on, ... pump it up to the max Get it on, and get yourself ready ... We'll have a party like it's gonna be the last It

Metro Station - Get it on lyrics

were out on our very first date I took ... try something new Cause she don't care what they say She's ... she's not looking for love Don't get it twisted, she's a

Blackfoot - Get it on lyrics

But you'll never be quite the same The human mind is ... rated I'm mad but I'd do it all again You're runnin' ... round You don't know what to do Better

Kingdom Come - Get it on 2006 version lyrics

ve come a real long way to be with you It's not ... what we do There are those lonely times and then there's ... happiness Now it's lime we gonna do what we do best Get it on Get it on There's an

The Pointer Sisters - Baby come and get it lyrics

come Baby, come Come and get it You call me up at 2 in ... the morning Honey, ya' burnin' up the telephone wire You say you can't wait ... But there I go again sayin' Baby, come and get it Baby, come

Gerald Levert - It's your turn lyrics

I've been loving you for a long time never asked you for ... a year or so we been going strong I'll stop at nothing girl ... just to turn you on didn't I do it baby didn't I

Debelah Morgan - Let's get it on lyrics

Chorus) Let's get it on on on and on and on Baby, let's get it on Let's get it on on on ... and on and on Baby, let's get it on Let's get it on on on ... and on and on Baby, let's get it on Let's get it on on on

Sarah Connor lyricsSarah Connor - Get it right lyrics

s get this thing to workin' There ... s no reason to wait The time is now to start We ... now till the dawn We're gonna really carry on We won't ... stop Not until we get it right Out to be on the one

Pentatonix lyricsPentatonix - Let's get it on (marvin gaye cover) lyrics

ve been really tryin',baby To hold back this feeling ... for so long And if you feel,like I feel ... baby Then come on,oh,come on Let's get it on,aah (Let's

Mann - Get it girl ft. t-pain lyrics

back Shawty know she bad Get it, get it, get it, get it ... Let me hear you Get it, get it, get it, get it Shawty with it, with it Now why don't we ... Make yourself at home ... go on baby You can do it like

Shinee - Get it lyrics

Minho] Get it, get it, get it, get it on (x3) Get it, get it, get it, get it [Minho] ... junbi dwasseuni Nal wonhandamyeon malhae jigeumi ... Jigeum naega heulgin noonbit.cheun like toxic Moduda

Zz Top lyricsZz Top - Enjoy and get it on lyrics

Least that's what I told her on the phone Been a while since ... her smile And I know she's gonna dig my style Could you ... enjoy, baby Really enjoy, gettin' it on Could I get some

Mirah - Get it? lyrics

a look at me Our cattle's on the clothesline spree And I ... nowhere else to be So let's get under the apple tree The ... ours If you care to wish upon them It's not so hard When

Miley Cyrus lyricsMiley Cyrus - Get it right lyrics

surge coming over me I feel it all around my thighs And ... feel like I could die And it sends chills up my spine ... Make me make me Make my tongue just go do-do-do Flex it,

Donghae & Eunhyuk - Let's get it on lyrics

girl odoranai? Hey, girl get on the floor motto chikaku ... ni kite yoru wa owaranai Too hot ... hajimete no kankaku mo kitto okashiku naru Losing control Say one and two-ji

Hammerfall - Let's get it on lyrics

alone, it's the ultimate proving ground ... As real as it gets, we're soldiers of one-man ... wild, music to our ears Get it on Let's get it on - It on Come on, get it on - It on

Lyn-z Way - Get it up lyrics

in moderation Screwin' is such a bore None of my time is wasted I do ... that shit on tour [Chantal:] Oh yeah ... make some babies I wanna get it on I wanna make you horny

Shinhwa - We can get it on lyrics

Yeogi uriga tteotttago jeonhae Competition I want that ... Nan weonhae jikyeo-un sul malgo ... ipssureul weonhae Uh huh uh huh an bwa do ... ppeonhae You know I'm lookin'

Eric Burdon - Gotta get it on lyrics

new I think you're gonna get it All my troubles are a ... us You'll find that the only way Find its the only way ... Get down on your back and pray Find it's

Cinema Bizarre - Bang a gong (get it on) (bonus track) lyrics

and sweet Clad in black don't look back And i love you ... got the teeth of the hydra upon you You're so dirty sweet ... and you're my girl Get it on - Bang a Gong - Get it on Get it on - Bang a Gong - Get it on Well you're built like a

Kix - Get it while it's hot lyrics

I'm not fooling around I'm gonna melt you down You need to ... change your oil A little gasoline in your canteen ... Will bring you to a boil Get it while it's hot I'm on fire Get it while it's hot Don't be

Mindless Self Indulgence - Get it up lyrics

Screwin' in moderation Screwin' is such a bore None of my time is wasted I do ... that shit on tour [Chantal:] Oh yeah ... make some babies I wanna get it on I wanna make you horny

Junior M.a.f.i.a. - Let's get it on lyrics

Cease] Uh Yo, I call my connect, get it sent across the ... border Chop it up, bag it in bundles of all quarters I ... might just hold it and sell weight Have my shit

Blaine Larsen - Baby don't get hooked on me lyrics

you're getting that look in your eyes ... And it's starting to worry me I ain ... for no family ties Nobody's gonna hurry me Just keep it ... friendly, girl Cause I don't wanna leave Don't start

Lil Mama - Baby it's you lyrics

come on now Yeah, come on now Yeah, come on now Yeah, ... come on now Yeah, come on now Yeah, come on now Yeah, ... come on now Too hot. Lookin' ... , this could mean Gotta move on, gotta play the field Gotta

Liza Minnelli - Baby don't get hooked on me lyrics

you're gettin' that look in your eyes, ... And it's starting to worry me. I ... no family ties, Nobody's gonna hurry me. Just keep it ... friendly girl 'cause I don't want to leave, Don't start

Aaron Carter - Baby it's you lyrics

come on now Yeah, come on now Yeah, come on now Yeah, ... come on now Yeah, come on now Yeah, come on now Yeah, ... come on now Too hot. Lookin' ... , this could mean Gotta move on, gotta play the field Gotta

Dolapdere Big Gang - Get down on it lyrics

you gonna do You want to get down Tell me, what you gonna ... do Do you want to get down What you gonna do You ... want to get down What you gonna do You want to get down

Aqua - Come n' get it lyrics

the floor baby Hey boy, what you up for ... you're here and how Let's get down, down to the ground ... Vibe and the beat, baby got that sound Hey boy,

Atomic Kitten - Get real lyrics

that thing Stand back cause it's obvious And if you wanna ... us dance and sing Step off get on back of us Oh baby let ... your back don't slip Let it slide right down Put it on

Flo Rida - Get low ft. nicki minaj, tyga & waka flocka f.. lyrics

see you Get it low, to the floor Baby no, don't rush Once you get it on I ... mma get you home I'mma Put it on Oooh, she's just my ... type (Flocka) Hair long and her eyes light Her

Kool & The Gang - Get down on it lyrics

you gonna do? You want to get down? Tell me what you gonna ... do? Do you want to get down? What you gonna do? You ... want to get down? What you gonna do? You want to get down? -

Saigon - Come on baby (remix) (c'mon baby; feat. jay-z.. lyrics

gentlemen, you STILL rockin with the best I bought a few ... friends along, we gon do it like this, c'mon ONE (ONE) ... THREE - HERE WE GO! [Saigon:] It's the critically

Ciara - You can get it lyrics

612, hand me the phone I put it in for you, Oh oh, ..By ... myself slow dancing to this song to this song See you ... watching baby, I'ma put you on Get up on me and I might

R. Kelly lyricsR. Kelly - Get up on a room lyrics

we both just sittin' here We need to get ... Just you and me, listen It's the middle of the night ... And we're both just sittin' here I'm checking out

Human League - Get it right this time lyrics

you know, we'll get it right this time. I could be ... up There with you so high, girl. (I really ... love you baby). Oh and I say. living my ... this time, this time. smacked on my chin but I'm back With a

Left Boy - Get it right lyrics

Part 1] Back in L.A., oop! It’s a nice day Baby take your ... your friends say But they don’t know your appeal Just ... gimme one day, I teach ‘em girls how

Prince - Get yo groove on lyrics

your groove on I got some money cuz I just got paid It's ... time 2 get my groove on Been workin' hard, now it's ... time 2 play I gots 2 get my groove on Can't wait 2

Ac Dc - Get it hot lyrics

out on the town Just a me and you ... Gonna have ourselves a party ... Nobody's playing soul And no one's playing hard to get Just ... a good old rock 'n' roll Get it hot, get it hot Come on baby, get it hot Get it hot, get it hot Alright Moving down

Janis Joplin - Get it while you can lyrics

You know everybody’s fighting on with each other. You got no one you can count on, baby, Not ... your own brother. So if someone comes along, He’s gonna

Krizz Kaliko - Get off lyrics

Krizz Kaliko:] See it's gon be a lil different tonight, ... I'm a bag me a stripper tonight, You might think it's ... funny, but I don't, Want me to spend some money, but I won't, She said,

2 Live Crew - Get it girl lyrics

*Mr. Mixx cuts in Dolemite* ) (I wouldn't lie to you .. ... . I want you to get ready to get on, 'cause I got some ol' ... nasty-ass shit to talk tonight!) (Please somebody...)

Linda Perry - Get it while you can lyrics

early morning I'm still gettin high Counting my penny's ... that compliment the lines on my face Baby, get it while ... the pains and the aches Baby, get it while you can Hell

Acϟdc lyricsAcϟdc - Get it hot lyrics

out on the town Just a me and you ... Gonna have ourselves a party ... Nobody's playing soul And no one's playing hard to get Just ... a good old rock 'n' roll Get it hot, get it hot Come on baby, get it hot Get it hot, get it hot Alright Moving down

Corona - Baby baby lyrics

baby Why can't we just stay together ? Yeah, yeah yeah Baby ... baby Why can't we just stay ... you're by my side I can't get serious Because you got me

Corona - Baby baby (dancing divaz club mix) lyrics

baby Why can't we just stay together ? Yeah, yeah yeah Baby, baby Why can't we just stay ... you're by my side I can't get serious Because you got me

Busta Rhymes - It's a party lyrics

Busta Rhymes exclusive with the Zhane Each and every ... day We gon come around your way and do it our way, word is bond {It ... s a party, let's get it on tonight} Word up, hah, yeah yeah



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement