G Dragon Ringa Linga Lyrics lyrics

Browse for G Dragon Ringa Linga Lyrics song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed G Dragon Ringa Linga Lyrics lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to G Dragon Ringa Linga Lyrics.

Related artists: G-dragon, Dragon, Dragon age: inquisition, Dragon ball z shin budokai 2, Dragon force, Dragon lord, Dragon's cry, G 23

Big Bang - Ringa linga lyrics

deureora gwangbok doen geotcheoreom Ttwieobwara ... balmok ppil geotcheoreom Baljak on deusi ... heundeureo Dagachi noraereul bulleo My ... to the E to the Y to the A N G hot tteugeowo Eonjena burkge

G-dragon - G-dragon (g-dragon ft. perry) (2001) lyrics

GD) nan igyeossda jyeossda geuleohge baeuji pyeossda jeob ... eossda mogpyoleul se-unji G.DR.A.G.O.N (HE'S ON DRAGON) ... iji iya jinjja meos-issneun gil-iya hibhab-il-inja

G-dragon - G-dragon (my age is 13) (2001) lyrics

gon, Heo In Chang, 후니훈, 이희성, 김효수 -----------

G-dragon - Dancing on my own (pixie lott ft. g-dragon an.. lyrics

G-Dragon] You know I’m trying to make it happen for us right now I got to do what I got ... O.P] I remember we were living like Kings and Queens In the

Cl - Dirty vibe (ft. g-dragon, skrillex) lyrics

G-Dragon] Yae ireumeun yongiji (His name is Dragon) ... (He’ll set up a fire when he gets pissed) Wenmanhamyeon(If ... you got no other name) call me G I ... You ain’t certified You got the funny vibe Naega sesangeul heundeulmyeon neon (If I

G-dragon - Dirty vibe (skrillex ft. diplo, g-dragon and .. lyrics

G-Dragon] Yae ireumeun yongiji (His name is Dragon) ... (He’ll set up a fire when he gets pissed) Wenmanhamyeon(If ... you got no other name) call me G I ... You ain’t certified You got the funny vibe Naega sesangeul heundeulmyeon neon (If I

G-dragon - Why be normal (yg family ft. g-dragon) (2002) lyrics

Perry, Masta Wu, G-Dragon feat. 박지연) Nuga mworago ... hagon dugobora marhago gudero noe tusur tarura Tell ... me why be normal ? Uh bring it yeah, it's called change'

G-dragon - A-yo (yg family ver.) (yg family ft. g-dragon.. lyrics

1TYM, Lexy, G-DRAGON, Jinusean, YG FAMILY) I ... money and two for the show YG Family wa hamkkemyeon neodo ... taeeonan hiphop ppappiyong I said one for the money and

G-dragon - So in love pt.2 (kim jo han ft. g-dragon) (20.. lyrics

What's up man Yeah, it feels good to be back You know, I ... wanna give you something that you can chill with this ... (So in love with you) We got something special here It

G-dragon - Super fly (lexy ft. g-dragon, t.o.p and taeya.. lyrics

in the air Modu sorichyeobwa gati, party started ... Bamsaedorok namnyeonoso sanggwaneopshi See me naeyepe, guess who's back Daeche nuguwa ... hamkke wattgillae?! T.V.-eseo manhi bon

G-dragon - Why be normal (g-dragon ver.) (2002) lyrics

mworago hagon dugobora marhago gudero noe tusur tarura ... me why be normal ? Uh bring it yeah, it's called change' ... Living that samo, can get kinda Check it out now

G-dragon - What (ymga ft. g-dragon, teddy, kush, perry a.. lyrics

play it loud, yeah (G-Dragon) Yeah, I am Big Bang I'm ... the young generation, maennal teojilddaen ... bang, it's like Haekpokpal, fcuk ... off, do yo' thang My name G.D., yo girl's desire Geojitmal moreundago? Man, Mr.

G-dragon - Black (ft. sky ferreira) lyrics

G-Dragon] Nae simjangui saekkkareun black ... namyeon yurireul kkaebusugo piga nan soneul bogo nan wae ... wae Ne misoneun bitnaneun gold hajiman maltuneun feel so

G-dragon - Bubble butt (major lazer ft. g-dragon, t.o.p,.. lyrics

Major Lazer ft. Bruno Mars, G-Dragon, T.O.P, Tyga and Mystic) ... it out, show the world you got a Bubble butt, bubble, ... it out, show the world you got a hana dul set net migugeseo baengbaeng hangungnamja

G-dragon - Storm (perry ft. g-dragon, sean and masta wu).. lyrics

Sikkeulsikkeul bokjaphan geudae sarmi Misikgeoril ... subakke Jigeutjigeut hangye Jigeum dallyeobollae Ja ... ijebuteo nareul ttareuge Moksumeul da bachil Isesangeul panchil Junbireul da

G-dragon - Niliria (g-dragon version) lyrics

DRAGON Hot tteugeoun naembi igeoseun hibhab urinara minyoe ... Rappin eolsshigu jeolsshigu jaldo nora nanda ... hyeonshillo naega dora ganda Ay, We gon celebrate

G-dragon - D.i.s.c.o pt.2 (uhm jung hwa ft. g-dragon) (2.. lyrics

I.S.C.O michin deusi chumchugo Ne meotdaero do the disco ... D.I.S.C.O modugachi ttwinolgo Je meotdaero let’s go disco ... D.D.D.I.S.S.S.C.O let’s go disco Bangbeop ttawin

Skrillex lyricsSkrillex - Dirty vibe ft. diplo, g-dragon from big bang .. lyrics

이름은 용이지 (His name is Dragon) 화나면 불이 나 (He'll set up a ... fire when he gets pissed) 웬만하면(If you got ... no other name) call me G I got the dirty vibe You ain't

G-dragon - Heartbreaker (ft. flo rida) lyrics

Rida YG Family G-Dragon, holla at 'em You're my ... heartbreaker DJ, and YG (Be right back) Let me take ... anheo Ajik sseulmanhan geol jukji anhasseo Neohana

G-dragon - Let's talk about love (seungri ft. g-dragon a.. lyrics

me Let’s talk about me igeollo nollae wae aju naega jom ... giga sse ajig neon Wait wae neo hanbeone ... hug ppajyeo wae oneul bam ... bineoseu ni hyanggin mag kokoneocheu akkyeoseo mwohae

G-dragon - Ymca (yg family ft. g-dragon) (2002) lyrics

Ha Seh-! Y-M-C-A Let's go Y. G. Family hey Oo lee gah chweh ... cho yoh joh shun ae chweh gahng ee yoh moh doo heem neh seh ... ee gee seh jahl ha seh Bat swing gaht sseu goh doh poh jah

G-dragon - Intro (se7en ft. g-dragon and perry) (2003) lyrics

here is SEVEN turn it up good your no than baby you can ... on everybody turn it up in get down yo, yo, yo, yo, is it ... world it that like me world git nan MR. G.D ya yeogin

Cl - The leaders (feat g-dragon, teddy) lyrics

IT DON'T REALLY GET BETTER THAN THIS DON'T ACT ... YOU AIN'T SURPRISED IT WAS GOING TO HAPPEN SOONER OR LATER ... WHAT'S UP Tellebijeone naega naomyeon (WHAT'S UP) Jugeotda kkaenado mot mitgyeojil

G-dragon - A boy lyrics

Drop it on me yo Bameun gipeonneunde jameun anogo ... Neureonan dutonggwa ssaugo Irijeori dwicheogida saenggage jamgyeo Tto peneul butjapgo Ppaegokhi sseonaeryeoganeun

G-dragon - A boy (choice37 remix) lyrics

DROP IT ON ME YO Bameun gipeonneunde jameun anogo ... Neureonan dutonggwa ssaugo Irijeori dwicheogida saenggage jamgyeo Tto peneul butjapgo Ppaegokhi sseonaeryeoganeun

G-dragon - Anystar (park bom ft. g-dragon and gummy) (20.. lyrics

(uh), get back (Guess who) Hey lady (she's hot) ... (Yezzir) V.I.P. (Hot deuga) Ladies and gentlemen, show ... Uhchomeun nan michuh duhdwae Geunyong geurokkae saenggakkae

G-dragon - Blue frog (psy ft. g-dragon) (2012) lyrics

eoryeosseul ttaebuteo nam yaegiga an deullyeo Eoryeoseo geuraesseulkka hajiman jigeumdo ... jal an deullyeo Salmyeonseo gajang manhi deureotdeon mal ... neo geureoda mwo doellae

G-dragon - Run (se7en ft g-dragon & taeyang) (2006) lyrics

v.e.n one more drop come on Geu nuga nae apgireul gop obshi ... e.v.e.n. don't you stop Jitge gipge gilge Ee norbeun ... sesang sogeso Naraneun jonjaegameul chaggo ijji Kkeuti

G-dragon - Space hip hop duck ost ending theme (g-dragon.. lyrics

---------------- -------------------- ---------------- ----------------- --------------- -------------------...

G-dragon - Stay with me (taeyang ft. g-dragon) (2014) lyrics

nawa gateun seulpeun pyojeongeul hago isseotjanha Won’t ... me A-yo what’s up baby girl oneulttara deo Beautiful ... geudongan jal jinaesseo eosaekhan jigeum uri dul geunyang I just

G-dragon - Strong baby (seungri ft. g-dragon) (2009) lyrics

like this man Yo, your boy GD and yall know VI ready to ... blow (Victory) His stage, His Show, His Moves, His ... Flow And holding nothing back just letting it go- fa

G-dragon - Temple (baauer ft. g-dragon & m.i.a.) (2016) lyrics

as you walk toward the inward glade You can see her pale ... luminous face Warriors, go! Get your freak on You ... ‘cos you won’t be alone Go! I’ll get you in the zone

G-dragon - Heosooabi (scarecrow) (masta wu ft. g-dragon).. lyrics

--------------------- -------------- ----------------- ------------------ ------------------ ---------------- ----------------------...

G-dragon - Hip-hop nation (ft. g-dragon) (2001) lyrics

----------------- --------------------- ------------------ ----------------- ------------------- ---------------------...

G-dragon - I need a girl (taeyang ft. g-dragon) (2010) lyrics

m tired of being alone Sick of being single ... I think I need a girl I need a girl like ... Saenggak eopneun maltu Eorein ... aedeul malgu Nal gamssa.ana jul Gamanisseodo

G-dragon - Killing me softly (gummy ft. g-dragon) (2003) lyrics

---------------- ----------------- --------------------- --------------------- --------------------- --------------...

G-dragon - Magic eye (wheesung ft. g-dragon) (2002) lyrics

nan jaku iron gorka musun jisur hedo nan ... doenun iri obsurka ojoda goenchanhado guge ohiryo do ... buranhago gakum inun johun irun hangsang ... do khun illo daga onunde Chingudur hamke

G-dragon - Can you feel me (se7en ft. g-dragon) (2006) lyrics

ireomyeon gollanhae Eoseo mal jom haebwa ... Jeongmal himdeulge wae geurae (Yeah~) Igeon jeongmal ... anijanha Dorikil suga eobneun ge~ Gaseum apa Jigeumkkaji modu geojisieodeon

G-dragon - Hallelujah (t.o.p ft. g-dragon and taeyang) (.. lyrics

muneojyeobeorin bildinge yeah hallelluya [yes] I’m ... amudo eomneun saebyeok gilbadak nan dokgodai naengjeong anim silpaeda nan umjigineun myeongnyeonge my soldier

G-dragon - Realize yourself (ft. g-dragon) (2001) lyrics

In Chang, 후니훈, typoon, 이희성, master ... chang, big money, 2G-gon, 김부록 ------------- -----

G-dragon - Work it now (intro) (gummy ft. g-dragon) (200.. lyrics

by now To all my lady You gotta work it now To all my ... fellas You gotta work it now To all my ... lady You gotta work it now To all my ... fellas You gotta work it now Gin

G-dragon - My age is 13+storm+fly gentlemen+g-dragon lyrics

------------- ------------------ --------------- ----------------- ---------------- --------------- ----------------...

G-dragon - Open the window (seungri ft. g-dragon) (2011) lyrics

yeoreo nimameul yeoreo Changmuneul yeoreo nimameul yeoreo ... naegewa deureowa Iriwabwa ... bwabwa Oneureul wihaeseo bangbunwigireul bakkwosseo moreugetni? Jeongmal moreugetni?

G-dragon - Party (uhm jung hwa ft. g-dragon) (2008) lyrics

gachi here we go let's go party tonight let's get ... crazy tonight mwonga kkeullineun nal ye ... (oneulttara waenji) let's go party tonight let's get

G-dragon - Rain is fallin (w-inds ft. g-dragon) (2009) lyrics

cop me a drink - I'm tipsy, game on, I say! I gotta get right, I sho do this shorty I'm ... she just came thru hey baby girl, wut it do? (I think I ... u too) C'mon, into the night, this could be good night

G-dragon - Fly gentlemen (yg family ft. g-dragon) (2002) lyrics

jeng ee shin sa na ga shin da gil eul gil eul bi ... kyuh la ddae bbae go gwang nen mo seub eun nae ga bwah ... jja! ah! ah! ah! mut jeng ee shin sa na ga shin da gul

Seung Ri - Let's talk about love (feat. g-dragon & taeya.. lyrics

me Let’s talk about me igeollo nollae wae aju naega jom ... giga sse ajig neon Wait wae neo hanbeone ... hug ppajyeo wae oneul bam ... bineoseu ni hyanggin mag kokoneocheu akkyeoseo mwohae

Big Bang - This love (g-dragon solo) kor lyrics

yeah), This love in my thuggin' G's in, uh, I'm tray ... falling, that's right (yeah, yeah, yeah), This ... is song for y'all (Yeah). Oh neul ... dah reun nahl boh dah doh, Gwaen hee duh seul puh jee neh,

G-dragon - Korean dream (ft. taeyang) lyrics

mamdaero hallaeyo DOUBLE EIGHT OH EIGHT ONE EIGHT YO GD ... ON THE BEAT YO Sosimhane yeonghonbyeokjuuija THAT'S ME BIG ... BANG, GD, ONE! Cheongnyeondeuriyeo i sesangeun

Park Bom - Forever with you (feat g-dragon, t.o.p) lyrics

G.D] uh! hey baby girl(what s up) pretty ma luv ... musun nalijhi ani? nol algoini u know? gudega tonan jhi ... tak ilnhyonjhe nalha guderul jhoum manan ddega

G-dragon - G market song lyrics

to the Gmarket I’m captain G. Welcome to the Gmarket Hey ... ladies (here we go) Oh you like it (Gmarket) ... Oh you love it (Gmarket) It’s the brand (Gmarket) Imma trend (Gmarket)

Dara - Hello (feat. g-dragon) lyrics

S GO IF YOU AIN'T GOT A GIRL RIGHT NOW (NO) WELL CUZ ... YOU AIN'T GOT NO GAME (I KNOW) IMMA SHOW YOU ... HOW TO DO IT REAL QUICK (GD STYLE) (YOU SHOULD WRITE IT

Se7en - Run feat. g-dragon & taekwon lyrics

v.e.n one more drop come on Geu nuga nae apgireul gop obshi ... e.v.e.n. don't you stop Jitge gipge gilge Ee norbeun ... sesang sogeso Naraneun jonjaegameul chaggo ijji Kkeuti

Big Bang - This love (g-dragon solo) en lyrics

love (Yea, yea, yea) (I gotta holla about my girl full ... of ''mazing') (Yea, yea, yea) Let's do ... all Yea, it's really taking me from high-low Let's see,

Big Bang - But i love u (g-dragon solo) lyrics

geuraesseulkka wae geuraesseulkka sarang? utgijimalla geurae ye ... sseudisseun sulgwa and i neo ttaeme ... dambae dasi neottaeme mulgo goes out to you malhanmadi

G-dragon - Knock out (with t.o.p) lyrics

Ppeokiga Aju ppeokigayo Ppeok Ppeok Aju ppeokigayo Aju ppeok - ppeok - ppeok ... - ppeok - ppeokigayo Dulman bomyeon nado ... mollae Ppeokigayo Ani sseokigayo Urigayo Neon ppeokigayo

G-dragon - Niliria (ft. missy elliott) lyrics

Dragon feature Missy rappin and ... im snappin and I get crackin when I’m in the ... yall just yappin We just laughing I got hits hits hits ... like a tennis racket Big bang clap it In another bracket

Gummy - Work it now (feat. g-dragon) lyrics

by now To all my lady You gotta work it now To all my ... fellas You gotta work it now To all my ... lady You gotta work it now To all my ... fellas You gotta work it now Gin

Jennie Kim - Black (feat. g-dragon) lyrics

simjang-ui saegkkal-eun black sikeomeohge ... namyeon yulileul kkaebusugo piga nan son-eul bogo nan ... wae ne misoneun bichnaneun gold hajiman maltuneun feel so

Lydia Paek - R.o.d (ft.g-dragon) lyrics

baro nae gippeum eorin ai doen gibun Ne ... saenggak an hago beotigi gireobwaya 10bun Jigeum neowa ... nae sai naengjeonggwa yeoljeong sai Eotteokerado joha if I



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement