Eminem Trapped Ft. Proof lyrics

Browse for Eminem Trapped Ft. Proof song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Eminem Trapped Ft. Proof lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Eminem Trapped Ft. Proof.

Related artists: Eminem, Proof, Fergie ft. will.i.am, Fosco ft dox, Gocho ft. jowell & omega el fuerte, Aaliyah ft dmx, Ania wyszkoni ft. video, Azuro ft. elly

Eminem lyricsEminem - Eminem - trapped ft. proof lyrics

Intro-EMINEM] Big Proof, rest in peace dudey, we love you, We just wanna keep making you proud, heh... [PROOF] My life is trapped in these lines, Thats why I'm packing these nines, I got a rap i ain't diein', Thats in the back of my mind, Got a strap made of iron, Cant

Obie Trice - Ft. d12 - loyallty lyrics

[Eminem] Whoa! Yeah! Ahh! (Mutha´F***a´s think they know us) G-g-g-g Guess whos back? D-Twizze!, O-Twizzie! Doc-Twizzie!, Shady-Twizzie!, slash Aftermath! Fiftycent!, G Unit!, Here we go!, Free Yayo! Mutha´f***a!, Benzino!, They don´t know we finna´ blo

Eminem lyricsEminem - Eminem - everything is shady lyrics

50 Cent] Shady [Eminem] Pussies! {*echoes*} {*gunfire, some glass shatters, and a car revs then peels out*} [Ca$his] Fall in and get quoted y'all Yeah, it's Ca$his Welcome to the Shady gang, G's up! Obie went plat' and he back with another classic 50 went dia

Eminem lyricsEminem - Eminem - jimmy crack corn-ft. 50cent lyrics

can crack corn, but I don't care My enemies crack corn, but I don't care You can be black, white or a albino yeah You can have corn rows inside your hair I give a f*** if I don't like your stare This bottle of wine goes upside your head A little bit psycho, but I know that

Eminem lyricsEminem - Eminem - by my side ft. stat quo lyrics

Intro: Eminem] OHH! Stat Quo! Here we go! C'mon, c'mon! You ready? (heh) Let's do it man (uh uh uh uh-uhh) Shady Aftermath [Stat Quo] + (Eminem) Yeah (where you get that thang man) {By my side} When you do somethin to somebody umm {By my side} It ain't just you it's somebo

Eminem lyricsEminem - Eminem - we're back lyrics

we're back [Verse 1 - Eminem] Nothin' can stop and nothin' can change it you better just make new living arrangements, if you think your the top and king of the castle You about to get thrown off the throne and ripped a new asshole All I hear is, I'm best at this an I'm

Obie Trice - Ft. eminem and dr.dre - shit hits lyrics

Dr. Dre] Yeah Yo, let's bring it [Chorus – Eminem] What you gonna do when shit hits the fan? Are you gonna stand and fight like a man? Will you be as hard as you say you are? Or you gonna run and go get your bodyguard? I said What you gonna

Eminem lyricsEminem - Eminem - get low ft. stat quo lyrics

Stat Quo] Yeah, YEAH! Stat Quo (Stat Quo) Doc Dre (Doc Dre) I represent the A-Town, A-Town Ay, ay, ay, ay I'm comin' from the A-Town, A-Town Ha ha, Shady Aftermath Yeah, once again it's on Young Statlanta live in this muh'f***er holmes The hoes get

Eminem lyricsEminem - Eminem - ski mask way ft. 50 cent lyrics

This, is.. an exclusive, remix) [Eminem] Remix! [50 Cent] Yeah, I'm tryin to catch me somethin A little jux or somethin [Chorus: 50 Cent] Nigga that watch is nice, that's what you bought for me? That chain is nice, that's what you bought for me? Them earrings is

Eminem lyricsEminem - Eminem - whatever you want ft. swifty mcvay,k.. lyrics

Intro: Eminem] Haha, Swifty McVay! Mr. Porter, the Kon Artis (ha!) I told you we wasn't leavin, c'mon! [Swifty McVay] I come from a jungle, with a trunk load of punk hoes (nigga) Muzzle this animal, f*** with mechanical Gun totin hazardous cutthr

Eminem lyricsEminem - Eminem - shake that (remix) lyrics

Intro - talking] Shady, Aftermath BTOV There she goes shaking that ass on the floor Bumpin and grindin that pole The way she's grindin that pole I think I'm losing control Bobby Creek [Bobby Creek] I'm on the patron In the end I'm gone My eyes ain't clear

Proof - Ft obie trice jhill 72nd central lyrics

Lennon, Mr. Lennon! John, John, could, could I get your autograph? Could I get your autograph? (Sure kid) Oh, yeah yeah yeah, just Could you sign this for me please? (Sure, what's your name?) Thanks thanks, I'm a real big fan, thanks thanks (Here you are) Thanks a lot! [In

Eminem lyricsEminem - Eminem - smack that ft. akon,stat quo,bobby c.. lyrics

feel you creepin', I can see it from my shadow Why dont't you jump up in my Lamborghini Gallardo Maybe go to my place and just kick it like Taboo And possibly bend ya over Look back and watch me Smack that, all on the floor Smack that, give me some more Smack that, till you get sore S

Eminem lyricsEminem - Eminem - there he is ft. bobby creekwater lyrics

Intro: Bobby Creekwater] Yesssss, ladies and gentlemen (yeah man) Bobby Creekwater, today's host Today's narrator, yeah (We do this shit every year around this time) Today's what-the-f***-ever you wanna call it But I need y'all to sit back, and listen Listen man (fuc

Eminem lyricsEminem - Eminem - tryin' ta win ft. stat quo lyrics

Stat Quo] Uhh, uhh, uhh Stat Quo, Alchemist, YEA! Direct respect, due to stress I almost lost my life My baby momma so much drama I gotta pay that price I'm a trip, I hate hoes on one hand The other hand I want me a wife Cop the Jag then lace her with ice Leave the mall with bag

Eminem lyricsEminem - Eminem - we ride for shady ft. obie trice,ca$.. lyrics

Obie Trice] We run this shit, fo'-five on the hip Been ridin for Shady, Shady {*echoes*} [Ca$his] Geah, Ca$his know Shady Records, the dream team, uh Sittin in the back of the, all-gray Acura Gun to the passenger for actin tough Turn the wheel in the passin, heart

Obie Trice - Ft. akon and eminem - snitch lyrics

Convict Convict [Eminem] YEAHHH (YEAHHH) HAHA (HAHA) THAT´S RIGHT SHADY (SHADY) [Akon] Convict Music [Eminem] GUESS WHO´S BACK [Obie Trice] Still here haters [Akon] Akon and Obie... *Trice* Yeaah [Obie Trice] Whatchu gonna do with it A? W

Obie Trice - Ft eminem a dmx - go to sleep lyrics

Eminem] I ain´t gonna eat, I ain´t gonna sleep Ain´t gonna breathe, til I see, what I wanna see And what I wanna see, is you go to sleep, in the dirt Permanently, you just being hurt, this ain´t gonna work For me, it just wouldn´t be, sufficient enough Cuz we, are just gonn

Eminem lyricsEminem - Eminem - cry now lyrics

Tony Yayo] Shady, Shady, Shady [Intro: Obie Trice] OOOOOOOOOOOOO-MIIIIIIIIIX {"Cryyyy"} Back nigga (dry ya face nigga) "Second Round's on Me" (get it together) Kuniva, Ca$his (I ain't goin nowhere) Stat Quo, Bobby Creekwater (O. Trice)

Skylar Stecker - Eminem ft. rihanna - the monster ft. mattybra.. lyrics

Skylar) I'm friends with the monster that's under my bed Get along with the voices inside of my head You're trying to save me, stop holding your breath And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy (MattyB) I wanted the fame, but not the cover of Newsweek Oh,

Gipsy - Eminem - chipmunk lyrics

kind of music, use it, and you get amped to do shit Whenever you hear some shit and you can't refuse it It's just some shit, for these kids, to trash they rooms with Just refuse whenever they asked to do shit The type of shit that you don't have to ask who produced it You

Redman - Eminem feat redman - off the wall lyrics

No matter what people say I'm gon keep rappin this way No matter what you may think I'm gon keep doin my thing [Eminem] I'm almost as famous as fat bald men Decided to write songs to teach Mouseketeers to sing I stick Britney Spears in a room full of mirrors So she g

Eminem lyricsEminem - Eminem - the re-up lyrics

Intro - Eminem] [Beatboxing] Yeah, we should do something like that... [Chorus - 50 Cent] Boom boom chop, boom b-boom chop Boom boom chop, Yeah, das whats up Boom boom chop, boom b-boom chop Boom boom chop, b-boom, Shady [Verse 1 - Eminem] There's never been this, much

Dj Hip Hop - Eminem and akon lyrics

Convict Upfront Akon Slim Shady I see the one, because she be that lady! Hey! I feel you creeping, I can see it from my shadow Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo Maybe go to my place and just kick it like tabo And possibly bend you over look back and watch me [Ch

Ghost Killer Entertainment - Eminem featuring rihanna - the monster lyrics

Hook - Rihanna:] I'm friends with the monster that's under my bed Get along with the voices inside of my head You're trying to save me, stop holding your breath And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy [Verse 1 - Eminem:] I wanted the fame, but not th

Matty B Raps - Eminem live - "lose yourself" lyrics

8 Year Old Raps Eminem LIVE - "Lose Yourself" by MattyBRaps 8 Year Old Raps Eminem LIVE - "Lose Yourself" by MattyBRaps 8 Year Old Raps Eminem LIV...

Eminem lyricsEminem - Eminem - pistol pistol lyrics

Eminem] O. Trice, c'mon! [Obie Trice] Yeah, niggaz got me I'ma get 'em, it ain't over [Chorus: Obie Trice] You can catch me in the whip with a fifth of pimp juice (yeah!) And I'm poppin the clip, 'bout to fix this issue (woo!) You pray that I don't hit, I

Eminem lyricsEminem - Eminem - talkin' all that lyrics

Ca$his] Uh, yeah, yeah yeah yeah yeah We're renegades, yeah yeah yeah yeah We're renegades, yeah yeah yeah yeah (Hit me up mayn!) Bitch I'm from the {?}, yo' hood ain't no realer You the p**** ass nigga livin next to the killer I'm the killer th

Gipsy - Eminem - you don't know lyrics lyrics

50 Cent) Yeah, Who run it? You know, you actin' like you don't know We run it. You know but you actin' like you don't know Who run it? You know, you actin' like you don't know We run it. You know but you actin' like you don't know You know, you actin'

Paul Simon - Proof lyrics

our fortunes will be made, my darling And we will leave this loathsome little town Silver bells jingling from your black lizard boots, my baby Silver foil to trim your wedding gown It's true the tools of love wear down Time passes A mid wanders It seems mindless, bu

Eminem lyricsEminem - Eminem - murder murder lyrics

CHORUS] All I see is murder murder, my mind state - [2Pac] Makes it too late for cops in tryin' to stop the crime rate - [Swift] All I see is murder murder, my mind state Murder, murder, murder, and kill, kill, kill! [2x] Left the keys in the van, with a gat in each han

Eminem lyricsEminem - Eminem - public enemy #1 lyrics

sense someones tapping into my phones why do I got this feeling in my bones I might die soon The F.B.I might be tryin to pull my file soon I might be walking blind fold into a typhoon I might be seeing rockets light up the night sky Right outside of the window of my living room And

Eminem lyricsEminem - Eminem - shady narcotics - intro lyrics

God damn! Feels like a long time don't it? Did you miss us? We missed you! Shady Narcotics It's the Re up! Pussies And we're back Myself [gunshot] D12 [gunshot] 50 cent [gunshot] Obie Trice [gunshot] Stat Quo [gunshot] And I would also like to introduce. . . Th

Midnite Angel - Eminem lyrics

By: Midnite Angel (Chorus) What is this mother f***er really trying to do He used our shit then he turned around and dissed the family to F*** Eminem is what I say I will start this shit up and I’ll finish it to All I want to do is f***ing kill you (

Chris Brown lyricsChris Brown - Proof lyrics

you know it's hard Hard to trust me and hard to love me You know what it's gon' take so stop playing with your boy Stop acting like I never made changes for your sake Why flipping the script won't mean that she forte, cyeah We gotta fix this here baby, aw yeah, aw yeah, a

American&german Rap - Eminem-lose yourself lyrics

if you had one shot, or one opportunity To seize everything you ever wanted-One moment Would you capture it or just let it slip? Yo His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy There´s vomit on his sweater already, mom´s spaghetti He´s nervous, but on the s

American&german Rap - Eminem-not afraid lyrics

m not afraid (I'm not afraid), to take a stand (to take a stand) Everybody (Everybody), come take my hand (come take my hand) We'll walk this road together, through the storm Whatever weather, cold or warm Just let you know that, you'

American&german Rap - Eminem-sing for the moment lyrics

ideas are nightmares to white parents Whose worst fear is a child with dyed hair and who likes earrings, Like whatever they say has no bearing It´s so scary in a house that allows no swearing To see him walkin´ around with his headphones blaring Alone in his own zone, c

American&german Rap - Eminem-beautiful lyrics

I've been hard to reach I've been too long on my own Everybody has a private world Where they can be alone Are you calling me, are you trying to get through Are you reaching out for me, and I'm reaching out for you Im just so f***ing depressed I just cant seem to get o

Key Of Awesome - Eminem - i need a doctor parody lyrics

m the ghost of Christmas past Please don't look at my ass All sad Eminem raps must have a Dido Remember Dido Well, I'm the new Dido Dido Now here's a pissed off rap Oh my god it's kinda odd that you got all these wires and tubes Coming outcha body, oops I just saw your ba

Eminem lyricsEminem - Eminem 8 mile battle b rabbit vs. lotto lyrics

Lotto] Yo, it's time to get rid of this coward right here once and for all. I'm sick of the motha f***a! Check this shit out! Yo! I'll spit a racial slur, honky, sue me! This shit is a horror flick, but a black guy doesn't die in this movie! F***in' wit Lotto, dawg, you gotta be

Eminem lyricsEminem - Eminem 8 mile battle b rabbit vs. papa doc lyrics

everybody from the 3-1-3 Put ya muthaf***in hands up and follow me Everybody from the 3-1-3 Put ya muthaf***in hands up Look look Now while he stands tough Notice that this man did not have his hands up This Free World's got ya gased up Now who's afraid of

Eminem lyricsEminem - Eminem - the warning lyrics

reason I dissed you in the first place is because you denied seeing me Now I'm pissed off Sit back homey relax,infact grab a six pack, kick back while I kick facts Yeah Dre's sick track, perfect way to get back Wanna hear something wick wack? I got the exact same t

Eminem lyricsEminem - Eminem - rap father ( machine gun kelly diss .. lyrics

all bad now man, its all bad but yal done f***ed up now Yeah ha ha, new shit, hey yo I just want the whole world to know: That i did not start this, but I will finish it. Comin up it never mattered what color you was, If you could spit then you could spit, thats it, that

Coldplay lyricsColdplay - Proof lyrics

I waited for you What wouldn't I do? And I'm covered it's true I'm covered in you If I ever want proof I find it in you Yeah I honestly do In you I find proof Light, dark Bright spark Light, dark And then, light So I waite

All Saints - Trapped lyrics

2, 1, 2, she's trapped Gonna need some help what you think about that? 1, 2, 1, 2, she's trapped Gonna need some help what you think about that? 1, 2, 1, 2, she's what? Gonna need some help what you think about that? 1, 2, 1, 2, she's trapped Gonna need some he

Paramore - Proof lyrics

s really hard, I can't cry in your arms, Cause you're not here It's not your fault, And if it was I wouldn't care My heart is bigger than the distance In between us, I know it cause I feel it beating So strong it'll knock you down So strong, so strong O

Coldplay lyricsColdplay - Proof lyrics

I waited for you What wouldn't I do? And I'm covered it's true I'm covered in you If I ever want proof I find it in you Yeah I honestly do In you I find proof Light, dark Bright spark Light, dark And then, light So I waited all day What wou

2pac lyrics2pac - Trapped lyrics

know they got me trapped in this prison of seclusion Happiness, living on tha streets is a delusion Even a smooth criminal one day must get caught Shot up or shot down with tha bullet that he bought Nine millimeter kickin' thinking about what tha streets

Tupac Shakur lyricsTupac Shakur - Trapped lyrics

Verse 1] You know they got me trapped in this prison of seclusion Happiness, living on the streets is a delusion Even a smooth criminal one day must get caught Shot up or shot down with the bullet that he bought Nine millimeter kickin' thinkin' about

The Gathering - Proof lyrics

The first (...) Sweeter than honey The second time What's left No time A pleasant surprise All the time Proof Always answers Sharing feelings With me I would like to clear it up for once Please Proof Safety at last Gone And I think

Manu Chao - Trapped by love lyrics

you come i feelin better Sky is blue you say forever Ooh ooh, i've been trapped by love Then you go so change the weather Sky is grey bit more than ever Ooh ooh, i've been trapped by love... I've been trapped by love I've been trapped by love I've been trapped by love...!

Paul Simon - Proof of love lyrics

Begin again No easy trick Without a guide or walking stick Begin before the bells of twilight peal Downhill town The road ahead Spiral, as a serpent’s bed A teaspoon ...

Dark Lotus - Trapped inside lyrics

Jamie Madrox:] Dark, cold, embryonic liquid Surrounds me in the belly of decision I hit the walls and they only bounce back And my eyes won't open so everything stays black I kick harder hopin just to break free Never realizing it can decide to ab

Headhunter - Trapped in reality lyrics

ve realized your dream Life's fairy tale You've almost reached your end No, you can't complain You've got so many friends You bet they stand by you Course you've got some faith ...and hope Constitute your backbone Base life on solid ground Trust in your future By j

Kid Cudi - Trapped in my mind lyrics

verse 1) u see i’m trapped in my mind oh i’m goin trippy oh i don’t think i’ll ever go u see the walls are so high that i couldn’t climb them so i don’t know which way to roll i feel i’m stuck in rewind tho i’m lookin forward damn i wish i knew what went

No Doubt lyricsNo Doubt - Trapped in a box lyrics

in a box of tremendous size It distorts my vision, it closes my eyes Attracts filthy flies and pollutes in the skies Sucks up our lives and proliferates lies Trapped in a box Trapped in a box, four walls as sky Got a screen for a window about two feet wide My mind rides and sl

Fade - Trapped lyrics

do you seek in the blindness of your twisted state? Dead thoughts from days protected by the disguise of the masses As it crumbles to the dust? Everyday as you lock yourself away Tomorrow starts to decay behind the door you close Everyway you rep

Gruesome - Trapped in hell lyrics

doorway into darkness A puzzle to unlock Discover realms of madness Entered through the box Solve the box, unlock the door To a world of terror, death and gore Sadistic twisted creatures From netherworlds beyond Offer sickening pleasures For you to feast

The Cramps - Trapped love lyrics

Hummmmmmmmmm You trapped my heart He never thought you would You trapped my heart you know it feels so good You trapped my love Oh I adore you so Please...



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement