Get fresh Coupons, Store reviews
and very Special offers at Minonly.com

Dulac Dat lyrics

Browse for Dulac Dat song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Dulac Dat lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Dulac Dat.

Redman - Dat bitch lyrics

DAMN mami, you the one!) .. Dat bitch, dat bitch (Nigga that ... s that bitch right there) .. Dat bitch, dat bitch .. Dat ... bitch, dat bitch, dat bitch (Always poppin off at

Method Man & Redman - Dat's dat shit ft. mally g lyrics

ya stoned and get ya wide Dat's dat shit (like or not, ... sleepin wit the fifth) Dat's dat shit (like or not, bitches ... ya stoned and get ya wide Dat's dat shit (like or not,

Brings - Dat is geil lyrics

is die beste Medizin. Dat is jeil. alles zu bewäje. Dat is jeil. Su lang mer noch ... lävve Dat is jeil. Wenn ich dich danze ... sin dann jon ich steil. Dat is Jeil. Dat is Jeil.

Ice Berg - Dat right there (dunk ryders) lyrics

U SO NASTY!" IM A FOOL DAT RiGHT THERE I TOLD HER HOLD ... GOOD, BUT NOT LiKE THiS BABY DAT RiGHT THERE (YEA) DAT RiGHT ... THERE (YEA) DAT RiGHT THERE IS WHAT IT IS

Fat Joe - Dat gangsta shit lyrics

uhh dat gangsta shit Uhh yeah dat ... gangsta shit Uhh dat gangsta shit What you love ... huh? dat gangsta shit What you want ... huh? dat gangsta shit Now what we

Jaravis - Dat thurr lyrics

on tha wall [Chorus:] Do dat thurr (like dat like dat) Do ... dat thurr (like dat like dat) You all up on me I won't yo ... body Do dat thurr (like dat like dat) Do dat thurr (like

Brings - Dat kann uns keiner nemme lyrics

janz kleine Fetz saach mir, dat du mich immer noch wills un ... wo mer zesamme römhinge Dat kann uns keiner nemme dat ... vernünftig ze sin jrad dat Verrückte steck in uns drin

Mellow Mood - Dat's me (no remedy) lyrics

neva find sweeter time Dat's me, dat's me even when I ... see no remedy dat's me becaw in me it a dwell ... the worst enemy dat's me, dat's me from the morning to the

Paul Wall - "dat's what dat is" lyrics

[talking] Killer kill from the Ville, Killer Mike In the motherf***ing building nigga Y'all already know, Killa kill putting it down New South Movement, mo'f***er Ne...

Plies - Dat bitch lyrics

Iono won't that hoe I want dat bitch [Verse 1:] I got a ... Game tell how lil mama act dat she f*** lames when I'm

Brings - Dat beste lyrics

Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Fou...

Antidote - Dat maak ik zelf wel uit lyrics

Me er mee bemoeien of het lekker laten gaan Fiets ik door het rode licht of blijf ik keurig staan Heel vroeg uit de veren of pluk ik vandaag de dag 16...

Kid Cudi - Dat new new lyrics

(Hello - what it be to you and yours) Salutations to all you can call me Cudi Or Mr. Extravagant cause I'm getting my money. Way my doors are swayin' its like a...

Nina Badrić - Dat ce nam bog lyrics

Svak za sobom broji svoje greske, a ja od svojih odmicem, kao pjeske. I treba mi bas netko kao ti, da sa mnom ovaj nered pospremi. Da otvorim sve prasnja...

Millionaires - Dat boi lyrics

Ooh Hella hot, in the mood Go down south you know I'm smooth Bad boy in the room Snap back, dog tag, future boo Wow, wow, look at him Puttin' them hours in t...

Rich Chigga - Dat stick lyrics

12 in the morning, pop shells for a living And berry gon' smell blood trail every minute Rogue wave on you niggas, no fail when I hit 'em Every time I s...

Lil' Flip - I can do dat lyrics

drank on my clothes I can do dat It dont matter cause I buy me ... some more I can do dat I'ma spend about fifty in the ... mall I can do dat I'ma buy me a Bentley in the

B.o.b. - How bout dat (feat. future & trae the truth) lyrics

movies til we G. How bout dat? How bout dat? How bout dat? ... How bout dat? How bout dat? How bout dat? How bout dat? ... How bout dat? How bout dat? How bout dat? How bout dat?

Akon - Throw dat lyrics

She loves it when I throw dat, throw dat, throw dat dick ... She loves it when I throw dat, throw dat, throw dat dick ... She loves it when I throw dat, throw dat, throw dat dick

Papa Duck - Pat dat p**** lyrics

If u kno a hatiin ass hoe Dats hatin on u I want u to pat ... yo p**** on dat p**** ass hoe man Ohh dere ... to b arguin So gon head slap dat bich with a bottle N if u

Kelly Rowland - I'm dat chick lyrics

fly! Work your fist, I'm dat chick! Work your fist, I'm dat chick! Work your fist, I'm dat chick! Work your fist, I'm dat chick! How you know? I

Eminem lyricsEminem - Twerk dat pop that - trick trick & royce da 5.. lyrics

Trick] Get this paper (twerk dat, pop that) Work that shaker ... (twerk dat, pop that) Go ahead baby ... (twerk-twerk dat, pop that) Turn around lady ... (twerk dat, pop that) Everything on us

Royce Da 5'9" - Blow dat lyrics

getcha if you don't Blow dat whistle.. blow dat whistle. ... Blow dat whistle.. blow dat whistle. Blow dat whistle. ... getcha if you don't Blow dat whistle.. blow dat whistle.

Tyler Ward lyricsTyler Ward - Who dat is (feat. eppic, johny d, black prez .. lyrics

in, everybody pause Who dat is!? WHO DAT IS!? Who dat ... is!? WHO DAT IS!? Who dat is!? WHO DAT IS!? Who dat ... is!? WHO DAT IS!? Who is that? Who is

Eminem lyricsEminem - Trick trick - twerk dat pop that feat. eminem.. lyrics

Trick] Get this paper (twerk dat, pop that) Work that shaker ... (twerk dat, pop that) Go ahead baby ... (twerk-twerk dat, pop that) Turn around lady ... (twerk dat, pop that) Everything on us

Vybz Kartel - Weh dat fah lyrics

MODDA! HEY! [Chorus:] Weh dat fah? ! Weh dat fah? ! Yuh a ... when mi f*** yuh modda! Weh dat fah? ! Weh dat fah? ! Tell ... Selassie I a my emperor Weh dat fah? ! Weh dat fah? ! A nuh

Dizzee Rascal - Stop dat lyrics

Dat!!! Stop dat Start dat Get dat, wah?!? Been der ... done dat had dat, wah?!? He's got a Nokia, ... take dat, wah?!? Rude mouth, loud ... mouth watch dat, wah?!? Pretty girl, buff

Lil Kleine - Zeg dat niet lyrics

Refren: Ronnie Flex] Zeg dat niet, houd je mond dicht ... alsof je mij niet kent Oooh, dat is niet goed Als je zo doet ... is nu anders ik zou willen dat Je niet meer in mijn hoofd

Lisa Hype - Bubbler how yuh do it like dat lyrics

fi know How me do it like dat Quint up di p**** pon di ... buddy like dat [Vybz:] Me wah yuh fi ... [Vybz:] How you do it like dat [Lisa:] Quint up di p****

Q Amey - Like dat lyrics

Move Yo Back Girl Yeaa Like Dat Girl Like Dat Like Dat Like Dat Like Dat Aye [Q. Amey:] I ... Move Yo Back Girl Yeaa Like Dat Girl Like Dat Like Dat Like Dat Like Dat [Semy:] Yes Sirr

Redman - I'll bee dat lyrics

like: ''F*** you!'' I'll be dat, I'll be dat, I'll be dat, I ... ll be dat My first name must be ''He ... ''He ain't shit!'' I'll be dat, I'll be dat, I'll be dat, I

Our Last Night - Left swipe dat (feat. lycia faith) lyrics

swipe it left! Left swipe dat! Gotta gotta gotta swipe it ... t like so I gotta left swipe dat! Look at you, with you ... swipe it left! Left swipe dat! Gotta gotta gotta swipe it

Charlotte Church - Can't help lovin' dat man lyrics

no reason Why I should love dat man It must be sumpin dat de ... I die Can't help lovin' Dat man of mine Tell me he's ... I know Can't help lovin' Dat man of mine When he goes

Lil Boosie - Why you thug me like dat lyrics

yo cheek, y you thug me like dat cuz im thug’d. I pull away ... the day n she aint feeling dat. Y she at home cooking n ... N she like: Y u thug me like dat? I swear 2 GOD I don’t mean 2

George Gershwin - There's a boat dat's leavin' soon for new yor.. lyrics

from. listen: there's a boat dat's Leavin' soon for new york. ... come wid me, dat's where We belong, sister. ... You an' me kin live dat high life in new york. Come

Redman - Wrong 4 dat lyrics

out the track Am I wrong for dat? (If that's what you like) ... Dawg, am I wrong for dat? (Hey, I guess not) Yo yo, ... t give a f*** Am I wrong for dat? (Mmm mmm) Dawg, am I wrong

Smiley - Am bani de dat lyrics

bani de dat Am datorii la stat (x 3) Alex : Oh ... zboara (x 4) Am bani de dat Am datorii la stat (x 8) ... no tengo dinero! Am bani de dat Am datorii la stat (x 8)

Ella Fitzgerald - Can't help lovin' dat man lyrics

no reason Why I should love dat man. It must be sumpin’ dat ... I die. Can’t help lovin’ dat man of mine. Tell me he’s ... I know). Can’t help lovin’ dat man of mine. When he goes

50 Cent lyrics50 Cent - Bump dat street mix lyrics

Yayo, 50 Cent c'mon Bump Dat Niggas try to stunt on my ... with it 50 Cent, nigga, Bump Dat My son ask "Daddy why ... BRRAT Take that Bump Dat Niggas try to stunt on my

Juicy J - Smoke dat weed lyrics

x4] Smoke, smoke, smoke dat weed Smoke, smoke, smoke dat ... soo Menage-Trois awww mane dats cool Whats in the plastic? ... x4] Smoke, smoke, smoke dat weed Smoke, smoke, smoke dat

Kingspade - This dat beat lyrics

down the street This dat beat, that you bang when you ... comin, bumpin KINGSPADE This dat beat, that you bang when you ... raised up and BOUNCED This dat beat, that you bang when you

Kirko Bangz - Call me 4 dat good remix lyrics

Bangz - Call Me 4 Dat Good Remix Kirko Bangz - ... Call Me 4 Dat Good Remix Kirko Bangz - ... Call Me 4 Dat Good Remix Kirko Bangz - ... Call Me 4 Dat Good Remix Kirko Bangz -

Nigahiga - Asian boy yank dat cameltoe lyrics

YOU! You gotta grab dat and yank it a few times for ... shit but still I cameltoe dat hoe. Now yank that, YOU! ... the ass crack man When I do dat cameltoe I pray to god and

Lil Boosie - Beat dat p**** up lyrics

her on tha neck I played wit dat p**** and I got my gurl wet ... see yo muthaf**kin kid I told dat I'm Sorry, I'm tired of lyin, ... I took you out, always in dat f**kin south I wanna beat dat

Askagangsta - Bounce dat bitch lyrics

all night (2x) Bounce dat bitch b - b bounce dat bitch ... I said. Bounce dat bitch b - b bounce dat

Petey Pablo - Do dat lyrics

cars can you mutha f***as do dat? (DO DAT?!) I can blaze a ... cat can you mutha f***as do dat? (DO DAT?!) [Chorus 2x] ... changed in yo rhyme was ya date ''2000'' Oh that shit is

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Lil' ghetto boy (ft. snoop dogg and dat nigga.. lyrics

ta do my time [Chorus: Dat Nigga Daz] Lil' ghetto boy ... for they bread [Chorus: Dat Nigga Daz] Lil' ghetto boy ... your grip [Chorus: Dat Nigga Daz] Lil' ghetto boy

Baha Men - You all dat lyrics

I say... You got it! You all dat! You got it! Baby, you tow me ... you're my dope, You're all dat, you definately got it, girl.

Lil' B - Bout dat wo lyrics

F*** em! [Outro:] We Bout Dat Wo Bitch Number One Bitch

Dr. Dre lyricsDr. Dre - High powered (ft. lady of rage, rbx, dat nigg.. lyrics

I'm high powered! [Outro: Dat Nigga Daz] Yeah! It's Daz

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Deeez nuuuts (ft. warren g, snoop dogg, dat n.. lyrics

a blast from the past [Dat Nigga Daz] Diggidy Daz out

Dr.alban - Gimme dat lovin lyrics

you so... Gimme gimme gimme dat loven Oh baby I man know

Kurupt - Represent dat gc lyrics

[snoop dogg] f*** that bitch, dat nigga daz f*** that bitch

Method Man - How bout dat lyrics

they about to fight How bout dat, boy, when that truck ride 38

Steven Seagal - She dat pretty lyrics

She look at you lookin and she shake that thang When she walk that walk make you feel like a king Aint she pretty Im tryin to tell you the whole world outta know...

Sza lyricsSza - Garden (say it like dat) lyrics

you when you say it like dat You must really love me

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Bitches ain't shit (ft. snoop dogg, dat nigga.. lyrics

recognize and pass to Daz [Dat Nigga Daz] Now as i'm rollin

Lil' B - Bout dat life lyrics

[Intro:] We got Pink Flame on deck. We got Lil B on deck. We see a lot of beautiful ladies over here that love Lil B music. It's Great. Pink Flame [Hook:] B...

Lil' B - Twurk it like dat lyrics

There's a lot of thick bitches, I like skinny bitches I like big fat girls What do you mean? Don't discrimate on anybody, I like all women Boy what you tal...

B.o.b. - I'm dat nigga (feat. t.i.) lyrics

[4X] Ain't I clean? That machine, super cool, super mean I'm that nigga, I'm that nigga, I'm that nigga, I'm that nigga [T.I.] Mega pimp, super clean, the c...



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement