Get fresh Coupons, Store reviews
and very Special offers at Minonly.com

Dope Nubreed lyrics

Browse for Dope Nubreed song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Dope Nubreed lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Dope Nubreed.

Related artists: Dope stars inc., Dope, Dope d.o.d., Evil dope, Lvcas dope, Def dames dope, Shaggy 2 dope

The Game - Dope boys (ft. travis barker) lyrics

1 ------ Yeah....Comin´ fresh out that Pyrex pot, black Air Force 2´s and the White Sox... fitted on my forehead, try me, go head. I´ll bring out the polka dots, put Guame on your forehead. Yeah, it´s the new king of everything, and bitches don´t say no to me, I´m like a weddi

N.w.a. - Dope man lyrics

Ice Cube] It was once said by a man who couldn't quit Dope man please can I have another hit The dope man said cluck I don't give a shit If your girl kneels down and sucks my dick It all happened and the guy tried to choke her Nigga livin in cash selling to smokers That's

N.w.a. - Dope man (remix) lyrics

Verse One: Ice Cube] It was once said by a man who couldn't quit Dope man please can I have another hit The dope man said cluck I don't give a shit If your girl kneels down and sucks my dick It all happened and the guy tried to choke her Nigga livin in cash selling

Pitbull - Dope ball lyrics

and gentlemen, I like to introduce you all to a new game. It's called Dope Ball. Similar rules and regulations, but at the same time very different. hahaha Goes a lil something like this. Ladies and gentlemen, I like to introduce you all to a new game. It

Lady Gaga lyricsLady Gaga - Dope lyrics

off, it's on The party's just begun I promise this drink is my last one I know I f***ed up again Cuz I lost my only friend God forgive my sins Don't leave me I I'd hate myself until I die My heart would break without you Might not awake without you Been hurtin

Caskey - Dope shit lyrics

Intro] This is crack, rock cocaine It isn't glamorous or cool or kid stuff Yeah, uh bitch check check one two I been cooking this dope, ho Look, back inside this bitch with my eyes wide P**** boy with nine lives This is a homicide, what is that five pies Broke it down

Fifth Harmony lyricsFifth Harmony - Dope lyrics

Jersey tongue Not saying too much I'm feelin' your attitude That east coasting baby Is driving me crazy Just like it's supposed to do With hands that could save me Face that could break me Sort of in love with you But I wouldn't say that to you And now I'm tryin

Russkaja - Dope shit lyrics

сегодня в поезд сели, мы давно уже хотели оторваться в Нидерландах, посмотреть на чудесах, ха-ха-ха. [Bridge] Tonight I go to have the time of my life I go to... [Chorus] Dope Shit, марихуана! Вам привет из Амстердама! Dope Shit, марихуан

T.i. lyricsT.i. - Dope boyz lyrics

T.I. talking] Ay, ay, ay, what you need shawty Ay shawty man a I got 5 for 45 shawty, 5 for 45 Well shit what you need shawty Ay these these bd's right here shawty Ay this that this that noyd too shawty You can't get no better than this right here Ay nigga well get the

Daniel Lioneye - Dope danny lyrics

woke up this morning, found myself shakin All I need is just one fix to get my motor runnin Then I found from my pocket, funny little plastic bag It was full of white powder, guaranteed to make me mad That's why they call me dope Danny Snuffed 3 lines

2 Chainz - Dope peddler lyrics

Sample: "The Old Dope Peddler" by Tom Lehrer] Every evening you will find him Around our neighborhood. It's the old dope peddler That we know by doing good [Hook] Started off with a OZ End up riding fo' deep Pull up to that club like Mothaf***a

Rancid - Dope sick girl lyrics

song is about a girl who has been off she was dope sick Dope sick girl hit and run she took my money 87 dollars gone now she's running How was i i to know That girl could take my heart everywhere she go Dope sick girl a rig and a rid she got no fr

Golden Earring - Dope runner lyrics

that runnin’ scared in sight? Of the morning and the death of night? Getting tired like a sinkin’ stone Lost a fire long time ago And I try to understand I’m stunned and don’t know where it ends Who’s that runnin’ scared in sight? Of the morning and the death of nig

Nicki Minaj lyricsNicki Minaj - Dope dealer (feat. meek mill) lyrics

Intro: Meek Mill] There's three types of niggas in life Niggas that make it happen Niggas that watch it happen And niggas that don't even know what the f*** is going on Choose one... [Verse 1: Meek Mill] I got all these bad bitches twerkin’ Waves on swim, shit surfi

Dope D.o.d. - Dope d.o.d. - psychosis ft. sean price lyrics

Reaper: Psychosis I’m going mental I’m stuck in the melody call me instrumental hiphop fellonies down with the gentle gotta analyse what I been threw f*ck you tourette one of my dissorders I been Horus make the beat explode when I spit on it supersonic I’m fluid like

Nina Hagen - Dope sucks lyrics

sucks! (x8) Don't want to put on a narcotic revolution Don't want to push it on a dead end street I hate to see you running round in circles Don't want to catch you with a piece of (????????) We're working down and nasty Down to what you honestly feel

Social Distortion - Dope fiend blues lyrics

a police car I feel so very small I see my lover's face and I watch her teardrops fall and I try to figure out where I'd fallen off the tracks well I sold my soul to the devil and then I stole it back and in the end, you know a dope fiend ain't got no friends and a junkie is a ju

D'espairsray - Dope lyrics

nari yamanai kyuukai no kane no oto seija no koushin de atama uchinukarete Tuesday taiyou ga kuroku somatte yuku hora me no mae wa akui no sekai natural dope Wednesday ki ga fureta KARISUMA odori utau aka iro wo shita POROPORO na SUUTSU de Thursday SUPIIKAA ni tamashii no hi wo

Ruff Ryders - Dope money lyrics

what You over there Styles? Yeah dog Second album nigga, real L.O.X. Blaze We run the streets, yall know who to bet (C'mon) F*** yall niggas (Let's go) Verse One: Couldn't live the life I live Why's that I could die any minute, I get high every minute Fu

Afroman - Dope friend lyrics

somebody call me a cab? I swallowed another tab I might overdose under the circumstance So betta yet call me an

Antidote - Dope lyrics

drugs go slowly through my veins Pumped from the heart into my brains It feels so nice it feels so great Forget all my problems, no time for hate I know it is not good for body and soul But it is so hard to control I know it is not good for body and soul I try,

Bangtan Boys - 쩔어 dope lyrics

wa bangtaneun cheoeumiji? Ayo ladies & gentleman junbiga dwaettdamyeon bureulge yeah! ttan nyeoseokdeulgwaneun dareuge nae seutaillo nae nae nae nae seutaillo eo! bamsae ilhaettji everyday niga keulleobeseo nol ttae yeah ja nollaji malgo deureo ma

Bangtan Boys - 超ヤベー! dope (japanese) lyrics

ladies & gentleman junbi deki tara sawage Yeah mezasu arinomama de ore no sutairu de ore no sutairu de eh oh tsume toi de i ta Everyday sawagu kurabu no ura de Yeah sā, ima kara sa ka masu ze! I got a feel, I got a feel maji chō yabē! mō chō chō chō komocchau

Byeland - Dope day lyrics

no border Just some rats and louse Don´t matter if we´re slower It´s just another way to charnel house Perfect at all Like an idol all the clowns Just bodies and no souls Don´t matter if it dies Maybe it will kill me but I´m not afraid! It is my final vote and

Marilyn Manson lyricsMarilyn Manson - Dope hat lyrics

peek into the hole, i struggle for control the children love the show, but they fail to see the anguish in my eyes fail to see the anguish in my eyes i scratch around the brim, i let my mind give in the crowd begins to grin, but they seem to scream when darkness f

Bts lyricsBts - 超ヤベー! dope (japanese) lyrics

ladies & gentleman junbi deki tara sawage Yeah mezasu arinomama de ore no sutairu de ore no sutairu de eh oh tsume toi de i ta Everyday sawagu kurabu no ura de Yeah sā, ima kara sa ka masu ze! I got a feel, I got a feel maji chō yabē! mō chō

Bts lyricsBts - Dope lyrics

wa bangtaneun cheoeumiji? Ayo ladies & gentleman junbiga dwaettdamyeon bureulge yeah! ttan nyeoseokdeulgwaneun dareuge nae seutaillo nae nae nae nae seutaillo eo! bamsae ilhaettji everyday niga keulleobeseo nol ttae yeah ja nollaji mal

Busta Rhymes - Coke, dope, crack, smack ft. j-doe (original) lyrics

dope crack smack, coke dope crack smack Coke dope crack smack, coke dope crack smack Coke dope crack smack, coke dope crack smack Coke dope crack smack, coke dope crack smack Ah, ok, break a motherf***er, J-doe bag up in this bitch Can't nobody say his shit, ain't some

Swollen Members lyricsSwollen Members - Certified dope lyrics

Chorus] 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 Cus of the words that I wrote, I'm certified dope I'm certified dope I'm certified dope Cus of the words that I spoke, I'm certified dope I'm certified dope I'm certified dope 8-9 we need sleep we guaranteed to brea

Afroman - Sell your dope lyrics

few words of inspiration This song is dedicated to hustlers standing on the curb Smokin herb, movin weight from the inner city to the suburbs Paranoid of jail, pocket full of yall, just waitin on another sale Sip your beer wipe your tears encourag

Mötley Crüe - White punks on dope lyrics

had a race for the night time Spent my cash on every high I could find Wasted time in every school in L.A. Getting loose, I didn't care what the kids say We're white punks on dope Mom & Dad moved to Hollywood Hang myself when I get

New Boyz - So dope lyrics

Intro] You are so do.. you are-you are so dope [3X] You are so do.. you are-you are so... [Legacy] ("You are so dope") Hey ("You are so dope") I know ("You are so dope") Ayy, haha, I know ("You are so

Future lyricsFuture - Move that dope ft. pharrell williams, pusha t lyrics

Intro: Pusha T] Real dope dealers for real! Haha! Hahaha [Hook: Future] (x2) Young nigga move that dope Young nigga move that dope Aye move that dope, aye move that dope Young nigga move that dope Young nigga, y'all nigga move that dope Young nigga move that dope Aye move tha

Kat Graham - Supa dope lyrics

I think you like it, Like what you see You can't take your eyes off of me Yeah, I think I'm pullin' you Pullin' you in Can't take your mind off of me (Whoa-oah, yeah, I know you like it Whoa-oah, I know you like it Whoa-oah, I know you like

Graham Katerina - Supa dope lyrics

I think you like it, Like what you see You can't take your eyes off of me Yeah, I think I'm pullin' you Pullin' you in Can't take your mind off of me (Whoa-oah, yeah, I know you like it Whoa-oah, I know you like it Whoa-oah, I know you like it

Ll Cool J - Why do you think they call it dope lyrics

MC's stand back You better take a chill and observe the skill of the man who can, so understand god damn I got a masterpiece a master plan and a brand new way to attack the wack cut 'em down to size to realize LL's back Don't sleep I'm too sweet to repeat a beat

Method Man & Redman - I'm dope nigga lyrics

up, nigga Brick City on fire, nigga We on fire, nigga (Beast shit) yeah (Oh yeah, my mic sound real nice, check it) (Yeah, uh, ok) yessir Hot off the press, yo, yo Check out the, main attraction, black man in action The orangutan that remain a captain You need a

Busta Rhymes - Coke, dope, crack, smack remix ft. j-doe, t-p.. lyrics

Explain dope, crack, smack! Remix! E! E! [J-Doe] Since this the remix, remix I'mma have to do it Like it's never been done I'mma have to kill it like it's never been one Niggas that was spittin didn't get enough attention Like, I do and I move it however the f*** I want t

Lil Pump lyricsLil Pump - Smoke my dope (feat. smokepurpp) lyrics

huh Prrrrt Okay, what, yeah, what, yeah, yuh, ooh Yuh, ooh, huh, ooh, huh Ronny J, listen up I just smoke my dope Suck me 'til she choke (suck me 'til she) I just smoke my dope (huh) Suck me 'til she choke (uh) Dick up in her throat (yeah, thro

Bloodhound Gang - The inevitable return of the great white dope lyrics

my scrotum here it is in a nutshell, One thousand nine hundred and seventy-two, That's the year I got here when my dear mother's water blew, Not really realizing the prize that's been begot to her, The bona fide lo-fi high-octane philosopher, Genius with a penis the

Dope Stars Inc. - Neuromantics lyrics

is abuse? It's something I can say I'm in a mood to clear my head today A new reality that connects through my brain But all in all that's the way I need to cut my pain It's the hardest dope And then all around is black It's the hardest dope And then all aroun

Coolio - The devil is dope lyrics

Verse 1:] If you free your mind your ass has got to But you're caught up in that same ol' patent and trap that the homies go through Searchin' for answers without no questions You thought it could never happen to you and your crew, but y'all was no exception It

Salt´n Pepa - Doper than dope lyrics

to the beat y'all Yes, yes, y'all Salt and Pepa's here with a brand new call People are saying, "No, it just can't be them" But yes, it's Salt and Pepa on the mic again Here to let you know how the rhymes just go When it's time to

Down With Webster - She's dope lyrics

don't smoke girl, but you're dope girl. I don't drink babe, but your tanqurade. I'm the only who be doing and be checkin you out, but I've seen plenty fine girls and don't open my mouth. I know your mama don't like me or what I'm about. I'm always trynna do what's right, it ju

Rebel Meets Rebel - Cowboys do more dope lyrics

music stars like the catchy bars They smoke a lot of weed Yeah, those country singers like to catch their buzz They love to drink whiskey Shotgun-Willie he got popped on the highway With a roach of that dealie in his ashtray Them cocaine cowboys

Def Dames Dope - Its ok all right lyrics

it's OK, well it's all right Now is that nasty or what Well it's OK, well it's all right It's the DDD, It's the DDD Check this out, who do you think I am Talkin' about a thing, I don't stand for that I'm a Def Dame Dope, I'm never alone I got my bigidi-back through and that

Flickerstick - Teenage dope fiend lyrics

s like my nicotine She's like my alcohol I like the way that it's killing me killing me My Teenage Dope Fiend She's gotta have it all I like the way she wants it over and over again (come on, come on, come on) I love the way she screams (come on, come on, come

Marilyn Manson lyricsMarilyn Manson - The dope show lyrics

drugs They say To make us feel so hollow We love in vain Narcissistic and so shallow The cops and queers To swim you have to swallow Hate today There's no love for tomorrow We're all stars now in the dope show We're all stars now in the dope sh

Kid Cudi - Mojo so dope lyrics

done let in the skinny jean wearer fro for days in an old aa ballin so low most fools couldn’t price me silently stunt, with a blunt full of p.e. (pineapple express) and i guess you know me been in ny so long got tri state family especially brooklyn, shout out to the madi’s

Andre Nickatina - Smoke dope weed raps lyrics

smoke chewy like a mothaf***in nut You got a gram bag hit the zags and roll her up 'cause a nigga like me can't fake it when I'm high Get the Visine for the tight red eyes Jump in the Cutlass with the niggas from the set The blunt went out but we ain't done yet Get

Method Man - I'm dope nigga lyrics

Intro: Redman (Method Man)] Straight up, nigga Brick City on fire, nigga We on fire, nigga (Beast shit) yeah (Oh yeah, my mic sound real nice, check it) (Yeah, uh, ok) yessir Hot off the press, yo, yo [Redman] Check out the, main attraction, black man in action The oranguta

Nicki Minaj lyricsNicki Minaj - Meek mill - dope dealer lyrics

Intro: Meek Mill] There's three types of niggas in life Niggas that make it happen Niggas that watch it happen And niggas that don't even know what the f*** is going on Choose one... [Verse 1: Meek Mill] I got all these bad bitches twerkin’ Waves on s

Dope D.o.d. - Panic room lyrics

Skits Vicious] I turn ya scar tissue to a fresh cu While me n Jay play good cop bad cop, slice ya tats off And wear em like i was Buffalo Bill I take a couple of pills and give a couple of suckaz the chillz What the deal? box cutter and rubber gloves Gun fring it's nothing

Shaggy 2 Dope - Owl face hoe lyrics

Hoo Hoo [Shaggy 2 Dope:] After hours is jumpin' off Bras and panties is flyin' off Shit is getting mad hot up in the loft And the later it gets, the more these chickens squack But your homie Shaggy ain't one for frontin' I know one of these hoes down with a little sum

Snak The Ripper - Premium dope lyrics

Intro] (Laugh) Yeah We back up in this bitch! That premium dope [Verse 1: Snak The Ripper] Ay yo I spy with my eyes So fly shit designed by Corrupt cops that buckshots That crack rocks and drive by's Flood the streets like high tide Just thinking about how time flies Yo

Charlie Daniels - The pope and the dope lyrics

Pope and the Dope Charlie Daniels 1970 Now if a order was to come down from the Pope, The Catholics ain't allowed to smoke no dope, if they couldn't get high would they feel real low, And Would they get pissed off down in Mexico, and if Mayor John Lindsey

Andre Nickatina - Ate miles from the city of dope lyrics

Miles From The City of Dope -Andre Nickatina its been a cold winter that means heat for a real Sinner who wanna live like a bread winna i fly low like a blind bird they say on the way to heaven man you chauffered i think i wear white cash mear coat

Nofx - Six years on dope lyrics

was a misanthrope on the end of a rope I spent twenty years, six years on dope Taking a piss while giving up hope I lived a lifetime six years on dope I was a human trash can Shortening my life span Live fast, die tan I think that was the plan Saving all my money for a one way

Dope D.o.d. - Real gods feat. simon roofless lyrics

Reaper: The real Gods my style close to catastrophe F***ing with the D.o.D. is straight up blasphemy Get your Guns all my bitches grab your tities Tonight its goin’ down this is Liberty City Got the gridiest commite they commited to the action and this is just a dream Im a hologr



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement