Get fresh Coupons, Store reviews
and very Special offers at Minonly.com

Dat& lyrics

Browse for Dat& song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Dat& lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Dat&.

Redman - Dat bitch lyrics

Yo.. (F*** that nigga, look at her toes) Yo! (You know you like toes nigga) Bitches be talkin too much out here (God DAMN mami, you the one!) .. Dat bitch, d...

Method Man & Redman - Dat's dat shit ft. mally g lyrics

Uh, get ya stank on WWKYA, WE'RE KICKIN YOUR ASS! My receitals is worth ten titles I shit on wrote Bibles, if you don't like me I don't like you I li...

Brings - Dat is geil lyrics

Weil uns janze Stadt eine Rhythmus hät mache mer dazu en Melodie. Su ne fette Beat der et Fütsche schieb´ Danze is die beste Medizin. Dat is jeil. alles zu ...

Ice Berg - Dat right there (dunk ryders) lyrics

[ICE BERG]OH YES, iM LiVEAiNT SHiT CHANGEA COol young NIGGAS STiLL SPLiTiN THAT FLAMEI LOVE GETTiN THAT MONEY AND I LOVE GETTIN BRAiNBARACK OH PAiNT, ...

Fat Joe - Dat gangsta shit lyrics

Yeah uhh dat gangsta shit Uhh yeah dat gangsta shit Uhh dat gangsta shit What you love huh? dat gangsta shit What you want huh? dat gangsta shit N...

Jaravis - Dat thurr lyrics

[Miss B (Tricycle Bell):] What it is home boy stop staring at me just close yo eyes and dream like a fansty give me a 2nd I'm a show u hot to do my dance ...

Brings - Dat kann uns keiner nemme lyrics

Schick mer ne Kuss, vun dingem Hätz maach mich glücklich wie ne janz kleine Fetz saach mir, dat du mich immer noch wills un wenn du mich sühs, jenau wie ich noch föhl...

Mellow Mood - Dat's me (no remedy) lyrics

So push unnuself up so high though it seems yuh find no sunshine things go your way for the first time yuh coulda neva find better time So push unnuself up s...

Paul Wall - "dat's what dat is" lyrics

[talking] Killer kill from the Ville, Killer Mike In the motherf***ing building nigga Y'all already know, Killa kill putting it down New South Movement, mo'f***e...

Plies - Dat bitch lyrics

[Chorus: x2] Just hit me a lick finna blow a check Got stacks on me goons on deck Finna slide thru tha strip club and make a mess Iono won't that hoe I want dat bitc...

Brings - Dat beste lyrics

Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Found Not Fo...

Antidote - Dat maak ik zelf wel uit lyrics

Me er mee bemoeien of het lekker laten gaan Fiets ik door het rode licht of blijf ik keurig staan Heel vroeg uit de veren of pluk ik vandaag de dag 160 ri...

Kid Cudi - Dat new new lyrics

(Hello - what it be to you and yours) Salutations to all you can call me Cudi Or Mr. Extravagant cause I'm getting my money. Way my doors are swayin' its li...

Nina Badrić - Dat ce nam bog lyrics

Svak za sobom broji svoje greske, a ja od svojih odmicem, kao pjeske. I treba mi bas netko kao ti, da sa mnom ovaj nered pospremi. Da otvorim sve prasnjave ormare, i slu...

Millionaires - Dat boi lyrics

Ooh Hella hot, in the mood Go down south you know I'm smooth Bad boy in the room Snap back, dog tag, future boo Wow, wow, look at him Puttin' them hours in the gym...

Rich Chigga - Dat stick lyrics

12 in the morning, pop shells for a living And berry gon' smell blood trail every minute Rogue wave on you niggas, no fail when I hit 'em Every time I see a pi...

Redman - I'll bee dat lyrics

INTRO: Yo, f*** you! Yo, yo, f*** you! Yo yo yo, yo yo yo, f*** you! Yo yo yo yo yo, f*** you! Zim zeema, who got the key to my Beema? Jack move, that's ho...

Lil Wayne lyricsLil Wayne - Lollipop lyrics

Oww.. Uh huhh.. No homo (young Mula babe) She say he so sweet make her wanna lick the wrapper So I let her lick the rapper Sh-sh-sh-she lick me like a loll...

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Deeez nuuuts (ft. warren g, snoop dogg, dat n.. lyrics

Hook: Dre, Daz & Snoop] [Daz] Chiggie check [Dre] Microphone check one [Daz] Chiggie check [Dre] Microphone check two [Daz] Chiggie check [Dre] Microphone check ...

Common - Breaker 1/9 lyrics

A weeby weeby wobble gobble gobble DO the turkey Lord have mercy, mercy mercy me You see I'm tryin to get the punani But you just wanna rock me, ah-eh-eh, ah...

George Gershwin - There's a boat dat's leavin' soon for new yor.. lyrics

Sporting life That's the thing, ain' it? an' membuh there's. Where that come from. listen: there's a boat dat's Leavin' soon for new york. come wid me, dat'...

50 Cent lyrics50 Cent - Bump dat street mix lyrics

New Shit Tony Yayo, 50 Cent c'mon Bump Dat Niggas try to stunt on my click Then when I get on that shit I bring it to 'em where they pump at 12 Gaug...

Andre Nickatina - Tell dat ta dummies lyrics

(Quipto)I'm the new Jack NinoOn my own like C-LoGot carried awayMarried to this game when I elopedGone, imma take it further I'll learn herSoon as I turn h...

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Bitches ain't shit (ft. snoop dogg, dat nigga.. lyrics

Snoop] Bitches ain't shit but hoes and tricks... [Chorus: Snoop (2X)] Bitches ain't shit but hoes and tricks Lick on deez nutz and suck the dick Get...

Kj-52 - Gimme dat lyrics

[Director:] Well hello everybody Welcome to MDA, that's Mountain Dew Anonymous For those that have abuse problems with Mountain Dew We have a new member today, his na...

Lil' Flip - I can do dat lyrics

If I spill drank on my clothesI can do datIt dont matter cause I buy me some moreI can do datI'ma spend about fifty in the mallI can do datI'ma buy me a...

B.o.b. - How bout dat (feat. future & trae the truth) lyrics

How bout we hit the club and walk up straight throug vip? How bout How bout we get some Portorican girls and Japanese Turn it up How bout we get some strippers...

Akon - Throw dat lyrics

She now wanna make love When she whispered in my ear in the club Want me to smack that, smack that Pull her hair and give her good f*** She say she want a real n...

Papa Duck - Pat dat p**** lyrics

Quack quack If u kno a hatiin ass hoe Dats hatin on u I want u to pat yo p**** on dat p**** ass hoe man Ohh dere I go again Nigga drunka then a bitch If u...

Kelly Rowland - I'm dat chick lyrics

Yeah, I'll be the one that they love to mention, I tell them keep on talking cause I love the attention! And if they wanna see me I tell them they can g...

Eminem lyricsEminem - Twerk dat pop that - trick trick & royce da 5.. lyrics

[Produced by Antt Beatz] [Hook: Trick Trick] Get this paper (twerk dat, pop that) Work that shaker (twerk dat, pop that) Go ahead baby (twerk-twerk dat, pop that) Turn ...

Royce Da 5'9" - Blow dat lyrics

Nottz, let's take 'em back Yes.. yes.. yes. Yes.. the Smith 'n, the Wesson Extended clip in the vest of whoever testin Rollin to the party with the shottie with ...

Tyler Ward lyricsTyler Ward - Who dat is (feat. eppic, johny d, black prez .. lyrics

Down in the city with the chopped off roof And them girls look pretty from their heads to their boots And we ride, ride, ride cuz we know we so boss W...

Eminem lyricsEminem - Trick trick - twerk dat pop that feat. eminem.. lyrics

[Produced by Antt Beatz] [Hook: Trick Trick] Get this paper (twerk dat, pop that) Work that shaker (twerk dat, pop that) Go ahead baby (twerk-twerk dat, po...

Vybz Kartel - Weh dat fah lyrics

[Intro:] Hey Lang? A wah do di Girly God? ! True how mi bloodclaat bad Mi a must know God cau Selassie a mi fadda Bwoy how yuh go a tell seh yuh name Gully God go ...

Dizzee Rascal - Stop dat lyrics

Stop Dat!!! Stop dat Start dat Get dat, wah?!? Been der done dat had dat, wah?!? He's got a Nokia, take dat, wah?!? Rude mouth, loud mouth watch dat, wah?...

Lil Kleine - Zeg dat niet lyrics

[Refren: Ronnie Flex] Zeg dat niet, houd je mond dicht Tenzij jij weet wat jij zegt Ik was echt verliefd op jou tot je mij liet zien Hoe jij bent Waarom kun jij...

Lisa Hype - Bubbler how yuh do it like dat lyrics

[Intro:] [Vybz:] My girl you a champion bubbler (bubble fi di teacher) You a champion bubbler (bubble fi di teacher) You a champion bubbler (bubble fi di teach...

Q Amey - Like dat lyrics

HeyyyyHeyyyyAye, Aye, Aye, Aye[Q. Amey:]I Know You See Me In The ClubThrough The SunTwo Step From The Dance FloorMakin You Want MoreY'all Lookin Good And I Just Ca...

Our Last Night - Left swipe dat (feat. lycia faith) lyrics

This must be some kind of joke, if you think you're my type Poof you're gone in a cloud of smoke, But I just left swipe, bye bye, Yeah, I just left swipe....

Charlotte Church - Can't help lovin' dat man lyrics

Oh listen sister I love my mister man And I can't tell you' why Dere ain't no reason Why I should love dat man It must be sumpin dat de angels done plan ...

Lil Boosie - Why you thug me like dat lyrics

Now I promise you 2 cum home at nite Yea rite, I promise you 2 always treat you rite yea rite, I promise 2 be down 4 you n never chill but when im wit a dime piece I can ...

Dj Pauly D - Beat dat beat lyrics

This is DJ Pauly D. Bein' a Guido is a way of life. Im so fresh i got a tanning bed in my houuuse! I dont represent all Italians, I represent myself. I starte...

Redman - Wrong 4 dat lyrics

[Redman] This is WKYA, We Kickin Yo' Ass radio All you motherf***ers out there that wanna get down with the pound put your motherf***in pounds up, and start bust...

Smiley - Am bani de dat lyrics

Am bani de dat Am datorii la stat (x 3) Alex : Oh no! Nu am bani in buzunar N-am nici un leu macar Si strig : "No tengo dinero, no tengo dinero!" Yooo! Sunt do...

Ella Fitzgerald - Can't help lovin' dat man lyrics

Oh listen, sister, I love my mister man, And I can’t tell yo’ why, Dere ain’t no reason Why I should love dat man. It must be sumpin’ dat de angels done...

Juicy J - Smoke dat weed lyrics

[Juicy J] Yeah, we high as a junt up in this motherf***er I'm drinkin some fruit punch; that's belvedere vodka and cranberry juice YouknowwhatI'msayin...

Kingspade - This dat beat lyrics

Ugh, ugh, ugh, ugh, yeah Ya'll better turn this one up Ya'll better bang this shit, ya'll better get ready Ya'll better bang this shit till your trunk po...

Kirko Bangz - Call me 4 dat good remix lyrics

Kirko Bangz - Call Me 4 Dat Good Remix Kirko Bangz - Call Me 4 Dat Good Remix Kirko Bangz - Call Me 4 Dat Good Remix Kirko Bangz - Call Me 4 Dat Good Remix Kir...

Nigahiga - Asian boy yank dat cameltoe lyrics

LYRICS: Intro Soulja Boy sucks. I got a new dance for ya called cameltoe! YOU! You gotta grab dat and yank it a few times for me. AWWWWWWWWWWW! YOU! ...

Lil Boosie - Beat dat p**** up lyrics

(Chorus) I know lately that we aint did much but on my mama girl I promise I'm gon make that up I know you sick of all them bitches with them rumors and lies but...

Askagangsta - Bounce dat bitch lyrics

I don't give a damn if you're strapped up nigga I got a automatic steel gona I blast that trigga hahahahahha! you better not f*** with me bitch ugh, yea I'm dresse...

Petey Pablo - Do dat lyrics

[Intro] Aiyyo check this verse out My platinum chains, my big willy, my Mercedes-Benz That's right? {*laughing*} [Verse 1] Are you a gun busting nigga?...

Dr. Dre lyricsDr. Dre - Lil' ghetto boy (ft. snoop dogg and dat nigga.. lyrics

Wake up, jumped out my bed Hung in a 2 man cell wit my homie Lil 1/2 Dead Murder was the case that they gave me Dear God, I wonder can you save me I'm only 18, so I'm...

Baha Men - You all dat lyrics

I was up with the moon, and down with the stars, And the party was carrying on (party!). All the girls were outside, kicking sand, sipping on mohitos (ooh!), And all ...

Lil' B - Bout dat wo lyrics

[Intro] [Verse 1:] About murder (damn) cold, sweaty This ain't funny Bro I'm really funky 1045c lookin' critical (Based God Based God) Cool individual I ain't got no h...

Dr. Dre lyricsDr. Dre - High powered (ft. lady of rage, rbx, dat nigg.. lyrics

Yo yo whut sup? Yo man, give me some of that ol' gangsta shit, y'knowhutI'msayin? Some shit I can just kick back to, smoke a fat ass joint to YouknowhutI'msayin? He hah...

Dr.alban - Gimme dat lovin lyrics

Baby you remember the first time we met at home Your love was full with sugar and spices You give it to me one time Mi love it two times You give it to 3 ...

Kurupt - Represent dat gc lyrics

[w ballz d.j.] Oh y'all just wanna do with out the beat Uh well f*** it we gon' do it like this On radio station mother f***ing 187.4 bitch W ballz part two h...

Method Man - How bout dat lyrics

[Redman] Yo, I hit the 'freeway' after I 'rock the mic' Light up like Showtime when they about to fight How bout dat, boy, when that truck ride 38's Your...



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement