Clair Marlo Wait For Me lyrics

Browse for Clair Marlo Wait For Me song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Clair Marlo Wait For Me lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Clair Marlo Wait For Me.

Related artists: Me first and the gimme gimmes, Me & my, Me singing, Me vs hero, Meťju, For all i am, For all those sleeping, For the taking

Ian Dury & The Blockheads - Wait (for me) lyrics

you want to wait wait for me if you want to wait wait for me if you want to wait wait for me i said wait for me i said wait for me i said wait for me if you want to wait wait for me if you want to wait wait for me if you want to wait wait for me i said wait for me i said wai

Jamie Lidell - Wait for me lyrics

you think that I've been foolin' around As I'm wanderin' from town to town Asking you to wait, wait for me Don't you know you can't believe all that you've heard I know it's rough when all you have is my word Asking you to wait, wait for me But I've been waiting, I've been

Rebecca St. James - Wait for me lyrics

did you know that I I dream about you Waiting for the look in your eyes When we meet for the first time Darling did you know that I I pray about you Praying that you will hold on And keep your loving eyes only for me Cause,I am waiting for Praying for you darling W

Lauren Daigle - Wait for me lyrics

open my heart Right at the scars Listen up Gonna do what I'm told Go where I'm told And listen up Take a shot in the rain Walk for the pain And listen up I tried all the way... Wait for me, wait for me It's all better now, it's all better now Wa

Fifth Angel - Wait for me lyrics

to tell them of your fantasy, But their faces made of stone. They will cry in anger, they will cry in rage, When you release the secrets that you know. Understanding is so far away, Shout but no one ever hears. Now you know they'll listen, now you know they'll cry, Into the rag

M2m - Wait for me lyrics

re tired of longing And waiting by the phone And all you get from me Is a sappy love song But I'm tired of flying and hearing the busy tone Well, I sing for a lot of people but I'm also sleeping alone Wait for me I'll come back to you, You know because I want to

Magica - Wait for me lyrics

happened I still don't understand Yet I am falling I walked the right way The righteous path I planned But in vain – Because The world is eaten by monsters Broken to pieces, can't be repaired I know cause I've tried I beg you my savior My guardian an

The Pigeon Detectives - Wait for me lyrics

ll say something that she don't want to, Will you make it alright? And I'll take something that I don't want to, If I stay here tonight. I don't wanna be the last to leave, (Wait for me) I don't wanna be the last to leave, (Wait for me) I don't wanna be the last t

Rise Against - Wait for me lyrics

you see the world in different colors? Do you see the world in black and gray? Alone in your thoughts How many others have stood where you stand Where you stand today? I've stood where you stand But all, can you... Wait for me now Take off this crown To break al

Ron Pope - Wait for me lyrics

I just strum the chords and sing the words It's probably gonna get much worse Before the sun decides to shine again Well I turned 23 this past July And all my dreams they seem to fly away For reasons I don't understand This is not the way That I'd

The Runaways - Wait for me lyrics

t wanna leave you again, baby But you know I have to someday Don't wanna be alone again, baby But I know we found our own way We hold ourselves together It's a bond that can never be broken I know we'll last forever But there's something that I just gotta say And tha

Mary Beth Maziarz - Wait for me lyrics

mornings long ago, I would wake up first See the others sleeping still in the barely dawning light I’d quietly get up and try to tiptoe down the stairs To see what Santa brought us that magical night And then I’d hear a little voice, calling to me there S

Kings Of Leon - Wait for me lyrics

open my heart Right at the scars Listen up Gonna do what I'm told Go where I'm told And listen up Take a shot in the rain Walk for the pain And listen up I tried all the way... Wait for me, wait for me It's all better now, it's all better now Wait for me, wait for me

A Life Divided - Wait for me lyrics

for me 'Cause no one ever beat the summer Wait for me I couldn't never catch a barrel's losing speed And no one cared about it at all Pray for me 'Cause I just can't believe in God, I still can't see The beauty of this walk, you must've lose in speed Couldn't watch my bac

Richard Hawley - Wait for me lyrics

wait for me, by your gate In the evening light, ah I just can't wait For I have to go, in the morning too soon So honey don't you cry, I'll be back here soon. So think of me, when you feel that moon Oh it calls to me, as it calls to you Darling wait for me, I'

Joan Jett - Wait for me lyrics

t wanna leave you again baby But ya know I have to someday Don't wanna be alone again baby But I know we found our own way We hold ourselves together It's a bond that can never be broken I know we'll last forever But there's something that I just gotta say Wait

Motopony - Wait for me lyrics

come to me in a dream, and I don't even know her name. A pretty mark upon her breast to signify her from the rest. Her and I are just the same, Building bridges out of fame. She stands upon a dinner plate and tells me that I'll have to wait. Wait for me,

Flaw - Wait for me lyrics

these miles, haunting questions linger in my mind. And all the while, making bad decisions out of line. Still I've tried, to let go of the danger in my life. It's alright, when that's the only thing I've left behind. And there's still time... Wait for me. There's so much m

The Marmalade - Wait for me mary-anne lyrics

s a small town lying by the river Have way to nowhere Where the trains just stop to take on water But my girl, she lives there. She don't have jewels, she ain't got money But she makes my whole world sunny Where's no make up on her face But where she is, well, t

Moby lyricsMoby - Wait for me lyrics

mhm x5 I'm gonna ask you to look away I love my hands, but it hurts to pray Life I have isn't what I've seen The sky is not blue and the field's not green Chorus: Wait for me x4 Mhmm wait, wait for me... Wait for me x4 I'm gonna ask you to look away A broken life

Shane Harper - Wait for me ft bridgit mendler lyrics

ve written a thousand words I know Sorry, I love you, and please don't go's I've waited so long, I'm sure it shows I've written a thousand words I know I'm wasting away, a little more everyday Wait for me, wait for me When I ask you to stay, how you're gonna go on your way Wait fo

Grand Funk Railroad - Wait for me lyrics

that your love is left behind For your neighbor That's why i remind you Of the words That he spoke for everyone And those who believe them Are anointed by the son Oh yeah All you got to do is believe And go on to heaven And there you'll be

Hall And Oates - Wait for me lyrics

hour almost over Time is running out for the magic pair I know you gave the best that you have But one more chance Couldn’t be all that hard to bear. Wait for me please Wait for me Alright, I guess That’s more than I should ask Wait for me please Wait for me

Hall & Oates - Wait for me lyrics

hour almost over Time is running out for the magic pair I know you gave the best that you have But one more chance couldn't be all that hard to bear (chorus) Wait for me please wait for me Alright I guess that's more than I should ask but Won't you wait for me please

Sean Lennon - Wait for me lyrics

don't ask me why True as a sky Everyone is born to die So take your time But don't take mine Lose yourself but don't lose your mind Somewhere out there in between The moon and the sea I'll be waiting for you, my dear, So wait for me You can't regret what you forge

Mads Langer - Wait for me lyrics

For me time I can't keep up I'm far behind Love Never last Allways hers In the earth All the bridges are burning I don't know were to go Waisting time in my house And all I ever wanted do is all I never dared to say Wait For me time

Taylor Dayne - Wait for me lyrics

one could ever Keep you better satisfied And if I had a crystal ball I'd show you all the future hides But for now Take a little time to know me I swear I'm not stringing you along I might be driving you crazy But I wouldn't steer you wrong I wouldn't

Bob Seger lyricsBob Seger - Wait for me lyrics

will answer the wind I will leave with the tide I'll be out on the road Every chance I can ride No matter how far No matter how free I'll be along If you'll wait for me There'll be times when I rise There'll be times when I'll fall There'll be times when

Taylor Swift lyricsTaylor Swift - Wait for me lyrics

you had only gotten to me first If I could write a book on how this hurts If you could see the way your smile looks to me If I wasn’t scared of the world alone If I didn’t know he loves me so If I could only find the strength to leave You’d be with me, so bab

Big Sean - Wait for me lyrics

hope it’s not too late for me Can you just wait for me a while Is it too late, too late? I hope it’s too late, too late (x2) I hope it’s not too late, I got my whole life packed inside a suitcase Rather than a chevvy that should’ve been a mercedez

Five Sins - Wait for me lyrics

used to love you, you were my queen So why are you fading to the deepest dream When you told me that I was yours All I wanted was nothing more But you left me for an endless time An’ your soul will fly across the sky All I’m asking, all I want Is staying with you my pre

1tym - 나를 기다려 (wait for me) lyrics

kyot teh cham shi moh mool reot teon na haeng bok ha gi man han soon gan ee geud nal dae cheum na ee jeh keol reo ya hal seh sang eh neo eui keu ri oom man ahn ko seo na deo na ya hae moh doo pyon hae ga neun ji chin seh sang sok eh na him kyop ge

Jackie Chan - Wait for me lyrics

.........................................................................................................................................................................................

Brainstorm - Don't wait for me (hidden bonus track on digi.. lyrics

Vicious Rumors cover) It's time we had a talk. Yeah let's get something straight No it won't take long, but it's getting very late Don't put me off, you know I'll cut you down Ohh... that's right All night long.. doin' what we've got to do. Well so long... but you know... I'm co

Cher - "will you wait for me" lyrics

quot;Will You Wait For Me" I'll go for hours without saying a word That don't mean there's nothing on my mind If I had the words down in poetry then You know I'd write the perfect line What I'm giving you Is less than you deserve And I know that

Lost Witness - Wait for u lyrics

Witness - Wait For Me (Dj Prada G Remix) Lyrics Ringtone: Send Wait For Me (Dj Prada G Remix) Ringtone to your Cell Phone! In my life I've been pretending That I'm stronger on my own Now this night is neverending I dont want to be alone I see the light

Kavana - Will you wait for me lyrics

need to talk with you again, Why did you go away, All our time together, just feels like yesterday, I never thought I'd see, a single day without you, The things we take for granted we can sometimes lose. And if I promise not to feel this pain, Will I see you again, Will I see

The Pink Spiders - Don't wait for me lyrics

I wake up alone, after years of playing musical homes, I am not really sure, 'cause it's all such a blur, But I think I'll be home in the fall And as my friends live and breathe, It seems they're doing just fine without me 'Cause I walk like a gho

Racing Glaciers - Don't wait for me lyrics

want to hold you up I want to hold you Hold you until you’re strong enough I’ve been a home to her I’ve been a home to her You’re holding, don’t fight it They will eat you up, so break it off just give it time Don’t wait for me, it’s alright Don’t wait for me I w

The Hellacopters - Time got no time to wait for me lyrics

intension was to stand on my feet But i had to lay down i was feeling beat From a race i really thought i could win I was beat before i even had a chance to begin How could i evre believe i'd do fine Against my invincible opponent and no finishing line Gotta sl

The Monkees - Don't wait for me lyrics

t wait for me, I'll be a long time comin' Unless by then, you have told me something That shows how much you care I've done much more than as a man I should have Why did you not do all you could have to show How much you care? Over and again, I've wondered, was I w

Kasger - Dubstep - Kasger - wait for me . lyrics

lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without lyrics Without

Reflexion - For me ii lyrics

at me and tell me what you see, Listen to me and tell how you feel When I look into your eyes I see honest Love not lies. (Still) You left me crying on, On the floor when you walked out of that door I want you to stay Will you wait for me? We are meant to be. Wil

Acuff Roy - Wait for the light to shine lyrics

the road is rocky And you're carrying a load Wait for the light to shine If you find your friendless On that weary lonesome road Wait for the light to shine Wait for the light to shine, shine, shine Wait for the light to shine Pull yourself

H.e.r. - Wait for it lyrics

Verse 1] Uber on the way, my phone is chargin' He keep callin' I wanna pick it up, but I keep stallin' I feel some type of way It's late at night, and babe I ain't get dressed for nothin' I ain't put on this dress for nothin' So I'm comin', baby [Chorus] Wait for it, wait for

Hadouken - Wait for you lyrics

Lalalalalalalalalalalala….) And I will wait for you And I will wait for you I don’t wanna be the boy who’s always on he’s own I don’t wanna wake you up so I’ll sit here to dawn I’m on my own……. Its all gone wrong And I’m waiting here but you’re walking on But you

Fidlar - Wait for the man lyrics

aah-aah,...I got it on So you're just a kid When will you ge-ge-ge-get ? Always asking questions When will you ge-ge-ge-get ? But I wait and I wait And I wait and I wait And you're gone so I wait And you're gone anyway-way way way Ah-a

Musical Hamilton - Wait for it lyrics

BURR] Theodosia writes me a letter every day I'm keeping the bed warm while her husband is away He's on the British side in Georgia He's trying to keep the colonies in line But he can keep all of Georgia Theodosia, she's mine Love doesn't discriminate Betwee

Bruno  Mars lyricsBruno Mars - Wait for you lyrics

your heart, beating fast, hold me close, make it last, we knew this day would come. So take a breath, leave me and, was so scared, of you leaving, wish we could both just run. wish we could run it off, but we can´t stop time, seems the cloc

Sugababes lyricsSugababes - Wait for you lyrics

I'll wait, oh I'll just wait, wait, wait I'll just wait, wait, wait Feel your heart beating fast Hold me close, make this last We knew this day would come Take a breath, breathe me in I'm so scared, if you leave then Wish we could both just run Wish w

Heart - Wait for an answer lyrics

told me to call So I did and no one answered And I don't hear a sound But I know someone's laughing I'm trying hard to keep my confidence You take advantage of my innocence Where are you, how are you I wait for an answer wait for an answer It's b

Lindsey Buckingham - Wait for you lyrics

passes by the window No one takes it as a sign No one cares which way the wind blows Someone's got to change your mind Every bone has been broken Rumours all lost at sea Every word every language has been spoken Someone's got to set you free I'm going to wait for

Hooverphonic - Wait for a while lyrics

gotta wait for a while Wait for a while but we cant live in denial Because its almost perfect Wait for a while Wait till the jigsaw falls into place but right now I can't wait any longer Where's lighting there is always thunder Sometimes it makes me wonde

Kavana - Wait for the day lyrics

for the day... Whoo... whoo... yeah Gotta keep on waiting... Whoo whoo... yeah... Gotta keep on waiting waiting for the day... When you feel that you've had enough And you know that it's just too much Don't look back you've got to walk right on

Nathan Sykes - Wait for you lyrics

two, one, two, three, oh.. There's something that you should know about me That I don't fall in love with every girl I meet, no I'll do anything to make you mine Cause I don't want to see you with no other guy You're the kinda girl that makes me wanna dance all nig

Blind Guardian lyricsBlind Guardian - Wait for an answer lyrics

cannot say that I don't care cause I'm aware Of everyone and everything they're everywhere Don't be a fool Stop spinning around (Spinning around) You're right it ain't safe here Start using your brain, your brain The cautious hare cannot be seen as a coward He's simpl

Jason Castro - Wait for a miracle lyrics

story, same feelings just a different day You're going through it and it makes you wanna hide away In the shadows, in the shadows Listen to me I know life is gonna pull you down. It's just a season, just believe it Won't you hear me out? Don't you let go, don't you l

The Damned - Wait for the blackout lyrics

t you ask me to come out When the sun does shine Let us stay here with curtains drawn In darkness you'll be mine Let's wait for the blackout The light is too bright Let's wait for the blackout Wait for the night Well welcome to my basement flat No windows to se

Ebony Day - Wait on me lyrics

on me I know how to love you and I wanna love you some more Wait on me Come a little closer I wanna be the one to explore A little trouble never hurt nobody Uuu, I wanna feel your body Wait on me I know how to love you and I wanna love you some more Take it, take it I'll g

Moriah Peters - I'll wait for you lyrics

I met you when I was five years old On the seashore at a playground In an ice cream store Were we ever introduced Did momma make me talk to you Hey there, hello, hello, hello Did daddy tell me stay away It's not a boy you need today Okay, okay, okay As we've gotten older



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement