Bad Azz Becky Just Pray lyrics

Browse for Bad Azz Becky Just Pray song lyrics by entered search phrase. Choose one of the browsed Bad Azz Becky Just Pray lyrics, get the lyrics and watch the video. There are 60 lyrics related to Bad Azz Becky Just Pray.

Related artists: Becky g, Becky kelley, Becky hill, Just go with it, Just 5, Just believe (jb), Just chillax, Just creew

Jaron Andthe Long Road To Love - Pray for you lyrics

haven't been to church since I don't remember when Things were goin' great 'til they fell apart again So I listened to the preacher as he told me what to do He said you can't go hatin' others who have done wrong to you Sometimes we get angry, but we must not

Jaron & The Long Road To Love - Pray for you lyrics

haven't been to church since I don't remember when Things were going great '˜til they fell apart again So I listened to the preacher as he told me what to do He said you cant go hating others who have done wrong to you. Sometimes we get angry, but we must not condemn. Let t

Kirk Franklin - Pray for me lyrics

for me, I'm afraid that I'm about to lose it all Pray for me, I don't need gravity for tears to fall You can keep your fancy words and your coloured lies Nothing super-spiritual not this time, just pray for me Cause judging me is not helping me to grow Pray for me,

Sixx:a.m. - Pray for me lyrics

lights a candle, but she doesn't know why She wants to save me, but i'm barely alive My soul is thirsty, I just wanna get high Make her go away Now i'm hitting the wall and she begs me to quit, And she drags me to church but i'm scared to commit, And i'm

Raghav - Bad,bad,bad lyrics

the moment I saw her she had to be mine There's just something about her so awesomely right She's not decked out in Prada Or drippin' in ice She's got natural beauty and sensuous eyes So baby don't walk away Gimme just one chance to step up and win your lov

All Time Low - Bad enough for you lyrics

I won't call you baby. I won't buy you daysies, cause that don't work. And I know, how to get you crazy, How to make you want me, so bad it hurts. I wanna be good, good, good to you But that's not, not, not your type. So I'm gonna be bad for you tonight, tonight, tonigh

Black Rebel Motorcycle Club - Bad blood lyrics

just falls away Just give it back into your arms So many pieces fall away Just give 'em back into your heart I feel that one more day is gone You may never see the dawn But nothin' ever stays the same It's fighting you at every turn Like a

The Cab - Bad lyrics

feels just like it was yesterday We were in love Why's it falling apart I've never been one to walk away But I've had enough And it's breaking my heart Cause you love me just the way that you should It's nothing that you do No it's nothing you say Yeah baby, I know that y

Sara Bareilles - Bad idea (feat. jason mraz) lyrics

s a bad idea, me and you It's a bad idea, me and you I've never known anything so true It's a terrible idea, me and you You have a wife You have a husband You're my doctor You've got a baby coming It's a bad idea, me and you Let's just keep kissing til we come to Heart

Elizabeth Daily - Bad water lyrics

thought we had the world hanging on a string I thought you were my baby and we had everything Been trying to get ahead, kept falling off the track Can't stand another day, yeah, gotta get you of my back Now there's a hole in my heart, yes, it's t

Neon Hitch - Bad dog lyrics

just found out that I’m f***ing with a bad dog But the beast in me she know how to train a bad dog Woof like a bad dog, sit and be a good dog Or I’ma put you down bang bang like a mad dog Oh oh oh oh oh , I’m breathin’ on your skin Oh oh oh oh oh, yo

Sarah Hudson - Bad habit lyrics

always said you were unhealthy Wouldn't be there for me, but I knew different They always said that you would break me, Bend me and forsake me, I wouldn't listen I knew better than that, I knew just where it's at And it was, b

Dangerous Toys - Bad guy lyrics

ups honey taste good to me I'm not the funny hookey that you came to see Give a lick, hit the deck, break a dogs neck Movin' on the floor people place your bets Dancin' 'til your bones are tired Make you sweat 'til your life expires I'm the one tell

Eminem lyricsEminem - Bad guy lyrics

Verse 1] It’s like I'm in this dirt, digging up old hurt Tried everything to get my mind off you, it won’t work All it takes is one song on the radio you’re right back on it Reminding me all over again how you f***ing just brushed me off And left me so b

Jess Glynne - Bad blood lyrics

stop me in my tracks, I’m onto something Going full steam ahead, the meter’s running Concentrating my moves, I’m on a mission To go, go, go, go, go I see demons all around me They not gonna snap, not gonna snap on me Don’t stop me in my tracks, I’m

The Cult lyricsThe Cult - Bad fun lyrics

fun sister, time to go Life's too short, on with the show I said, get your kicks on the razor's edge Atomic bomb overhead Set controls for the sun Bad fun baby just begun Rhythm like a rumblin' train Hit those skins, explode my brain Spirit like a ru

Blood On The Dance Floor - Bad blood lyrics

just talk your shit You just talk your shit You just talk your shit Now you sit back and hate on me You talk your shit Yeah you talk your shit Yeah you talk your shit When you turned your back on me F*** you, for everything you put me through

Rhett And Link - Just being honest lyrics

week I saw you in the lobby passin' through You said, Hey, how ya doin?"; I said, Pretty good man and you?" Well that wasn't true I was actually doin' pretty bad Havin' just received some unfortunate news from my dad He had invested my inher

Daddy Yankee - Dura (remix) (feat. bad bunny, natti natasha & becky g) lyrics

Intro: Becky G, Bad Bunny, Daddy Yankee] (Me gusta mi reggae) Natti Nat Yeah-yeah-yeah-yeah (¡Fuee-!) Becky-Becky-Becky G Bad Bunny, baby Sikirida-da, Daddy Yankee, yo' [Pre-Coro: Daddy Yankee] Cuando yo la vi Dije, "Si esa mujer fuera para mí" Perdóname,

Plies - Becky lyrics

Ms Becky please raise her hand bra I need some of that good head right now bra I need that Becky I'm on this liquor, oh so heavy (Gimme that Becky) fore we f*** can you neck me (Gimme that Becky) little head and I am ready (Gimme that Becky)

Becky G - Becky from the block lyrics

Inglewood, Inglewood I won’t stop till I get to the top I’m so I’m so Becky from the block Always had a little, but I want a lot No matter where I go I know where I came from I won’t stop till I get to the top I’m so I’m so Becky from the block Always had a little, but I want

Freak Kitchen - Becky lyrics

my Becky, you’re one of a kind I don’t understand how you made up your mind When everyone around you seem to be A full-blown racist pig Don’t give in! Don’t give in! Don’t give in! Don’t give in! Dad keeps on singing the trailer trash blues: ”A good nigger is a dea

Becky G - Becky g - coolin (live) lyrics

I give you one shot Hit me with your best Hotter than a wet t-shirt contest Better back up before you get a taste Inglewood baby getting all up in your face Like Uhgggggg, gorilla on the beat Make'm sweat like chinchilla in the heat All the boys want my

Becky G - Becky g feat. tyga - shower (tyga remix) lyrics

: Yeah I own that, new car, yeah I own that Crazy color rims, they tone that Stuntin' on Instagram, where your home at Oh, how you don't know that, I see your bank account, let's blow that Let me hide ya for a minute, wait a moment Hanging up, cali

Becky G - Becky g - you love it (live) lyrics

just I just I just Wanna load this on the pod Call up my homegirls and put it up in the car Ride through the city and run through the lights This ganna be our theme song for trouble tonight See a cutie pull up right next to me (next to me) Give hi

Midnight Red - Becky g calvin harris- shower\ blame lyrics

t be sleepin' Keep on waking Without the woman next to me Guilt is burning Inside I'm hurting This ain't a feeling I can keep So blame it on the night Don't blame it on me Don't blame it on me Just blame it on the night Don't blame it on me

Bad English - Pray for rain lyrics

to the rain come down on the roof Someone needs a miracle And I'm the livin' proof Drink Light a cigarette And let me count the ways I can hear a whisper In a haunted house these days She won't set me free She won't let me go She won't leave my soul alone She j

Forever The Sickest Kids - Becky starz lyrics

party, that party was the worst thing, That has ever happened to me. Black eye and I'm bleeding, but I'm breathing by myself. Those girls, those guys, they all want me, They all want me dead. I should've never, should've never, no, Should've never s

Sam Smith lyricsSam Smith - Pray lyrics

m young and I'm foolish, I've made bad decisions I block out the news, turn my back on religion Don't have no degree, I'm somewhat naive I've made it this far on my own But lately, that shit ain't been gettin' me higher I lift up my head and the wor

Hollywood Undead lyricsHollywood Undead - Bad moon lyrics

Funny Man] This is it The bad moon Hahaha [Charlie Scene and Danny] I wait till midnight I can feel a cold breeze A box of moonlight A silhouette of palm trees With one foot in the grave Beware of what I crave My loneliness is the only bitch that holds me No use of

Flame - Bad ain't good lyrics

is it... why is it... why is it... why is it Everything that's bad for you bad for you bad for you Why does it make you feel so good? Everything that's bad for you bad for you bad for you Why does it make you feel so good? Everything that's bad for you bad for you bad f

Scorpions lyricsScorpions - Bad boys running wild lyrics

in the streets The dogs are on the run The cats are all in heart Out in the streets Snakes are all around you Dirty rats are on their way They control you and they´ll make you play Out in the night Glaring eyes in darkness Tigers wanna fight Out in the ni

Foals - Bad habit lyrics

know You've fallen again The way I fell before Cause I'm a bad loser When you get your way And I know that I'll change I'm chained again You've lost your way There's nothing I want today Cause I'm a bad habit One you cannot shake And I hope that I change Don't

Go Go Berlin - Bad! lyrics

m coming down to let you know I'm your guidance, I can save you I'm coming down to let you see If things are not how they're supposed to be Look out! Cause I'm your shepherd, I'm in control Roll over puppy, I might throw you a bone In my pos

Radical Face - Bad blood lyrics

hole in the floor boards The cot near the front door The moon was gone; from side the world was dark as nightmares You took all my fears and, You wrapped them in wonders But there's no magic inside the moon It's just a rock you can't reach I was never the short knife Bu

Swollen Members lyricsSwollen Members - Bad dreams lyrics

Prevail] In the beginning all I hear is people singing Deep and low with iron bells ringing And there's a source of heat near my feet Im so weak I pass in and out of sleep Flashes of light blotches of colour I yell out for help but its drown ou

Dark Lotus - Bad rep lyrics

love me (No) Mom and daddy love me (No) All my neighbors love me Someone gotta love me (Nooo) Everybody love me (No) Mom and daddy love me (No) Anybody that has heard of me I know they love me (Nooo) Everybody love me (No) Mom and daddy love me (No) All my

Gotthard - Bad to the bone lyrics

I come, get out of my way Better lock the doors, you all Good time's over now Mr. "Nice Guy" left the hall I spent a life in misbelief Trusted everyone Those days are over by now Cause I'm Bad to the bone Bad, bad, bad Bad to the bone Yes I am.

Rick Ross - Pray for us lyrics

on let's pray Dear Lord Please forgive us for all the sins we have brought upon us And look down upon us with forgiveness for all the sins we will have in the future I know you understand that niggas ain't perfect But we try, Lord We try to keep our heads up in bad times Th

Doro Pesch - Bad blood lyrics

Chorus:] Bad blood, rivers run dry Thunder comes and the children cry, bad blood Never can change, no one here to blame Bad blood, older than time Followed me down from my father's tribe Bad blood, making me shake Running through my veins, bad blood Too m

Social Distortion - Bad luck lyrics

people like to gamble, But you, you always lose. Some people like to rock 'n' roll, you're always singin' the blues You gotta nasty disposition, No one really knows the reason why, You gotta bad, bad reputation, Gonna hang your head down and cry... [Chorus:] You got bad, bad luck

Mc Hammer - Pray lyrics

s word,we pray(pray,pray) We got to pray Just to make it today I said we pray(pray) ah,yeah,pray(pray) We got to pray Just to make it to pray That's word,we pray All my life I wanted to make it to the top (That's word,we pray) Some said I wouldn't They told me no,but

Destiny's Child lyricsDestiny's Child - Bad habit lyrics

How many times Are you gonna apologize about the same thing And how many times can I take you back When I'm not the one that's doin' wrong (When I'm not the one that's doin' wrong, yeah) I thought maybe if I started prayin' That we would get

Cece Winans - Pray lyrics

know that you think you can't pray after that mistake but I know it's the only way you can make it better And I know situations get too much for you to take and you feel like you're gone break and it makes you say I can't take it When will things

Bianca Ryan - Pray for a better day lyrics

for a bet-ter day Ohhhhh Pray for a bet-ter day Sometimes it feels like nobody cares Sometimes it feels like your the only one who's there And I cry myself to sleep And I wake up on my knees And I pray for a better day Sometimes it hurts so much mor

Pyracanda - Bad conscience lyrics

I've been acquainted with you Everything's wrong, you break all Rules like a bull in a chinashop. You're mad my friend, my feelings are flat. How can you say it's just for fate? How can I pay the bill, you made? How can you say you're my rising sun

Body Count - Pray for death lyrics

Pray for death Pray You crossed your last motherf***er It’s time to pay your dues It’s time to make you suffer It’s time to turn the screws Your pain will be my pleasure Your screams will make me come Your useless pleads for mercy I’m having too much fun My only pl

Mental Discipline - Pray for me (feat. !distain) lyrics

Pray for me) (Pray for me) Pray for me Until there is no rain on the street Pray for me Until my broken heart stops to bleed Look at me Until you see no tears on my face Set me free And let me disappear from this place I tried my best to make you se

Sanctus Real - Pray lyrics

bow my head to pray, I don't know what to say I'm not sure how to fix the things I'm dealing with I'm in a desperate place, I need to share the weight But I just don't know how, to let it all pour out Though I'm silent, my heart is crying Cause I was made to come t

Jessica Simpson - Pray out loud lyrics

you're down Don't be afraid to pray out loud Just close your eyes and let it out Take all your fears and downs He's listening right now Don't be afraid to pray out loud Pray out loud Everybody's got their problems Everybody's got their struggles We all need a helpin

The Weeknd lyricsThe Weeknd - Pray 4 love ft.travi$ scott lyrics

Hook: The Weeknd] Oh, no praying for love Oh, say loud Just ask the lonely, oh Just ask the lonely, oh [Verse 1: Travi$ Scott] Pray for who lost they fate, and died too young Pray for the ones I hate, the ones I love Pray for my liver when I'm off, in this cl

Tiffany Alvord lyricsTiffany Alvord - Pray lyrics

Ohh Ohh Ohh and I pray I just cant sleep tonight. Knowing that things aint right. Its in the papers, its on the TV, its everywhere that I go. Children and crying. Soldiers are dying Some people don't have a home But I know there's sunshine behind that rain I k

Avery - Pray lyrics

Ohh Ohh Ohh and I pray I just cant sleep tonight. Knowing that things aint right. Its in the papers, its on the TV, its everywhere that I go. Children and crying. Soldiers are dying Some people don't have a home But I know there's sunshine behind that rain I know t

Dierks Bentley - Pray lyrics

Bentley, Dierks; Crowell, Rodney; Just because it didn't last Doesn't mean that we were wrong We both fell in love so fast And now it's gone and the hurt is strong Though we don't see eye to eye And a wind's begun to blow I'm gonna love you till I die And I want you to know til

Justin Bieber lyricsJustin Bieber - Pray lyrics

Ohh Ohh .. and I pray I just can't sleep tonight Knowing that things ain't right It's in the papers, it's on the tv, it's everywhere that I go Children are crying Soldiers are dying Some people don't have a home But I know there's sunshine behind that rain I kn

Cimorelli - Pray lyrics

Ohh Ohh Ohh and I pray I just cant sleep tonight. Knowing that things aint right. Its in the papers, its on the TV, its everywhere that I go. Children and crying. Soldiers are dying Some people don't have a home But I know there's sunshine behind that rain I know there's

Christina Grimmie - Pray lyrics

Ohh Ohh Ohh and I pray I just cant sleep tonight. Knowing that things aint right. Its in the papers, its on the TV, its everywhere that I go. Children and crying. Soldiers are dying Some people don't have a home But I know there's sunshine behind that rain I know there's good t

Nox Interna - Pray lyrics

all saints are crying empty tears look at you, your rotten soul starts to appear run, run for your life, this is the end and tonight your god will not give you his strength some statue carved in stone is waiting for you pray, pray, pray for the empt

Carson Lueders - Pray by justin bieber lyrics

just cant sleep tonight. Knowing that things aint right. Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go. Children are crying. Soldiers are dying Some people don't have a home But I know there's sunshine behind that rain I know there's good times behind that pain, hey

Peter Hollens - Pray (feat. therry thomas & courtney jensen) lyrics

Ohh Ohh .. and I pray I just can't sleep tonight Knowing that things ain't right It's in the papers, it's on the tv, it's everywhere that I go ... Children are crying Soldiers are dying Some people don't have a home But I know there's sunshine behind that rain I know there's go



Similar lyrics


Recent lyrics



Terms of User Agreement