Who U Wit lyrics - Lecrae

See the full Who U Wit lyrics from Lecrae. Who U Wit lyrics belongs on the album Real Talk. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Evelin Ngo. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Lecrae.

Song Who U Wit video
Lecrae - Who U Wit video

Who U Wit lyrics

[Verse 1:]
You know I'm still on a mission, man, I'm still gon' be spittin 'til I spill my intentions and you got saved and was reppin'. Then you strayed from the message, now you stay half-steppin boy. It's real. Yeah, people still dyin, still cryin on the inside, Satan still lyin. Still tryna show the world how coo you is. Ain't' got a clue about whose you is. Get with' the program, let 'em know, man. It's willing to fear, it's never been a show man. It ain't about hot beats and a flow man. But when you go, tell me where you gon' go man. Is it the world or Christ? The girls and ice. Five minutes of fame or eternal life? Who u with? Choose correctly. Think who protects me? When I reject him, who accepts me?

[Hook:]
Who u with? Are you in it to win man? Are you livin' in sin or are you livin' through him man? Who u with? Can't walk the fence y'all. It's God or the world 'cause the two don't mix y'all. Who u with? What you need in life? The world can't give it to you. What you need is Christ. Who u with? If you know who you serve, and you roll with the word, if you so sincere.

[Verse 2:]
A lot of people live for the moment, they want it, they gotta flaunt it, they worship the money and the fast life. You hear 'em on the radio and see 'em on TV in the sleezy scenes and then they wanna thank Christ.
Man, I'm hollerin bump that. I seen it in my backyard. Dudes act hard, but I know they really lack God.
Man, dump that. They don't know that God is holy. He oppose the proud, but exalt the lowly. That's why I'm rollin' with' Him. My soul is with' him. My treasure's are up in Heaven. Yeah, my gold is with Him. Go with God or just don't go. You either watered down or you just don't know. And I'm a say this straight so you do, man, it's true what they say. Ain't no maps to Heaven. It's only one way. You heard it all of your life. The word is right. If you ain't servin' Christ, then turn tonight.

[Hook]

[Verse 3:]
I used to be the dude talkin' 'bout 'Only God can judge me. You can't tell me nothing man. Jesus love me.' But here I go again with the same ol' sin. The same ol' friends. Comin' to the same ol' end. It's like cheatin' on a test that you know you can't pass. Still got to face the teacher's wrath after class. No point in doin' it. You're ruinin your life. Tryna live it for the world instead of livin' it for Christ. I promise there's no extra love for bein bigger than Fifty, Diddy, and Biggie in the Heavens above. If you really like aborigine act it out. Be Heavens biggest promoter. Try to pack it out. You could win you a crown and be down with the team. And know that the bloodstream of Elohim redeems. It's Jesus. I don't say nothing else y'all. You ain't down with him, you ain't down at all


Songs from same album Real Talk

Lecrae - Aliens lyrics
[Chorus] Aliens! Strangers in Places, foreign in lands that we are in Call us peculiar, but know that we are Aliens! Strangers in Places, foreign in lands...
Lecrae - Souled out lyrics
Man I consider my life nuthin' If I could just finish the race And complete the job the Lord jesus gave me I live to tell the world his message Romans 1:16 "...
Lecrae - Take me as i am lyrics
[Talking] Christ through faith I talked to a cat the other day And he was like; "Man I really wanna come to Christ But I gotta clean my life up first, get my sin...
Lecrae - The line lyrics
[Verse One] You know it's on and poppin and aint no stoppin keepin the party rockin for God who's watchin Without Christ the Rock who would rock ya body Who w...
Lecrae - Crossover lyrics
[Talking:] Yeah, they gon' hate this one They gon' hate us cause we love Him so much But it's finna go down dawg Yeah we gon' represent Him tonight [Ve...
Lecrae - Nothin lyrics
I appreciate the love when I rock the stage But I don't do this for props and things It's nothing at all, It's Christ inside that's Got me spittin on th...
Lecrae - Represent lyrics
[Chorus] Represent! Get Krunk! Represent! Get Krunk! If you know you're repping Jesus go ahead and throw it up Represent! Get Krunk! Represent! Get Krun...
Lecrae - Heaven or hell lyrics
[Verse 1:] They tell me "'Crae murk the track" Hurt the rap Naw dawg, let me pose a question to you "Have you heard of my Dad? " Purchased us back, ...
Lecrae - We dont lyrics
[Verse One] I'm not the standard at all and wouldn't claim to be But since Christ snatched me up theres been a lot of change in me I got my world view corrected; I see t...
Lecrae - Who u wit lyrics
[Verse 1:] You know I'm still on a mission, man, I'm still gon' be spittin 'til I spill my intentions and you got saved and was reppin'. Then you strayed from the messag...


Recent lyrics



Terms of User Agreement