By Your Side lyrics - Jadakiss

See the full By Your Side lyrics from Jadakiss. By Your Side lyrics belongs on the album Kiss Of Death. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Kandis Poeppelman. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Jadakiss.

Song By Your Side video
Jadakiss - By Your Side video

By Your Side lyrics

I'll be by your side (General)
I'll always find a way
I love you too much, to loose ya
Sweet dancin, you’re there right by

[VERSE 1:]
(By your side)
It makes me strong
It gives me the strength to bang out and make these songs
If I do it on the spot or if it takes me long they can't stop me
Even if my breaks was on
I'm still...
(By your side)
I'm always here, nobody’s perfect
Life ain't always fair
I used to not give a f***
I ain’t always care when it’s too hot for the hammer
You know the hawk is right…
(By your side)
Until you get to the car
And you gotta get through the D before you get to the R
If I don’t get you today then I’ma get you tomorrow
As soon as you come out your crib I’ma be right…
(By your side)
Where I’m supposed to be
Close to you, with the toast close to me
And screw it if it’s the right or wrong thing
When you in the sight of that long thing
You wish you had a strong team right…
(By your side)

[CHORUS:]
I love you too much to loose ya
Sweet dancin, you’re there right by
By your side (yeah, yeah)
By your side (let’s go)
I love you too much to loose ya
Sweet dancin, you’re there right by
By your side

[VERSE 2:]
As long as you need me
I’m down for whatever hommie as long as you feed me
I pull the big joints out as long as the TV
Or I can play my part and just breathe easy right…
(By your side)
As soon as something happen to you
Your n*****s would bounce and you thought they were scrappin’ witcha you
Now you cleanin’ your cuts with peroxide
And you wake up in the ER with the Doc right…
(By your side)
Puttin’ tubes in you and you can’t even eat right
They puttin’ food in you
Your body’s getting colder
Devil on your shoulder
And you Mom’s in the room but you just wanna hold her…
(By your side)
Nothin’ but realness
That’s why everybody in the world could feel this
I’m on top and ya’ll under me
So when it’s over; if I ain’t in the front, atleast I’m gonna be…
(By your side)

[CHORUS:]
I love you too much to loose ya
Sweet dancin, you’re there right by
By your side (yeah)
By your side (let’s go)
I love you too much to loose ya
Sweet dancin, you’re there right by
By your side

[VERSE 3:]
Until they finish me off
If they don’t get us both you’ll be sending me off
And please just do me this favor
Stick to our little plan
And f*ck the money
Just keep my little man…
(By your side)
And show ‘em there’s hope
And he gon’ think he knows whats going
But show him the ropes
And if you bring him to the Gucci store
Show him the loffs hood n*****s I’m just showing you growth
But I’m still right…
(By your side)
You know Kiss don’t gotta aim his gun at you to be focused
And if you broke now n***a when you see those chips
Watch how many people come out of nowhere
And try to be…
(By your side)
The answer’s plenty
Cause when you handling business you can’t be friendly
And if you tryna stack something
Can’t be pennies
Most likely grants and benggies
And you better keep ‘em…
(By your side)

[CHORUS:]
I love you too much to loose ya
Sweet dancin, you’re there right by
By your side
By your side
I love you too much to loose ya
Sweet dancin, you’re there right by
By your side
By your side
By your side
By your side


Songs from same album Kiss Of Death

Jadakiss - Air it out lyrics
[Jadakiss] Work wit me I wanna thank y'all fa comin out Tonight Dis iz sum reel' shit Ah--hah [Jadakiss] First things first When a nigga money ain’t right That makes ...
Jadakiss - Bring you down lyrics
Top of the food chain, It's just the way that I do things The dungaree seats in the blue Range I'm working with new change, a Gemini nigga with mood sw...
Jadakiss - By your side lyrics
I'll be by your side (General) I'll always find a way I love you too much, to loose ya Sweet dancin, you’re there right by [VERSE 1:] (By your side) It makes me...
Jadakiss - Gettin' it in lyrics
[Kanye West] [Chorus] Shorty getting it in with me Shorty getting it in with me She said I brought some friends with me But I don’t know why because they aint...
Jadakiss - Real hip hop lyrics
[Swizz Beatz] Swizz Beatz the monsta Real music (real music) let's go The hood's hot! (uh-huh, yeah) The hood's hot! (clap) The hood's hot! (oh, yeah) T...
Jadakiss - Shine lyrics
[Chorus] Shine, shine, shine Everyday when I'm rollin thru the hood Playas watch me cuz they know I Shine, shine, shine Hey I know I'm shinin I'm fresh pearl bodies...
Jadakiss - Shoot outs lyrics
[JADAKISS (STYLES P)] Let's go (Feds in the precinct lookin at our picture) If rap don't work we gonna get it like Guy Fisher (I was taught to ride with them...
Jadakiss - Still feel me lyrics
[Jadakiss] uh-huh, real life shit na'mean True story Feel me, matter of fact Still feel me Uh yea, yo Past few years shit got so ill Kinda hard for the g...
Jadakiss - Times up lyrics
[Jadakiss] Yeah, yo, I'm the nigga with the perpetual oyster bars Mother of pearl delivery, voice of God And...it's hard just being the boss Being I can't go to jail...
Jadakiss - U make me wanna lyrics
Let's go, uh huh.. K-i-s-s- me... Uh and i just wanna make... Love, love, love ... Ya, i love it when u say... K-i-s-s me... Uh and i just wanna make... Love, love, lov...
Jadakiss - Welcome to d-block lyrics
[Intro] [Jada] This is my livelyhood [Em] That you f***in with [Jada] AhhhhH!!!! This is it right here baby Hahaha No more hatin in the world [Em] Haha [Jada] You kno...
Jadakiss - What you so mad at lyrics
[Intro] Ah-ha! [Chorus x2 - Jadakiss] (Wow) What you so mad at now? Go get yourself a drink lets all get down Roll somethin, smoke somethin lets blow this pound...
Jadakiss - Why lyrics
[Jadakiss] Aha It's dat real Yo, why is Jadakiss as hard as it gets Why is the industry designed to keep the artist in debt And why them dudes ain't ridin' if ther...
Jadakiss - Hot sauce to go lyrics
[Intro - Jadakiss (Pharrell)] AH-HA! (hot sauce to go) Light in the incense, backup And turn the lights off in the motherf***er! (Hot sauce to go) Right now! Please! Th...
Jadakiss - Hot skit lyrics
Got to Make you Understaaaand I wanna be your man, I want to be your man ! Hey ladies aaaaaaaa...
Jadakiss - I'm going back lyrics
K, feel me [CHORUS:] I’m going back to the way (yeah) The way I used to be (uh-huh) I got no love for these n****s (naw) Cause they ain’t got love for me (...
Jadakiss - Kiss of death lyrics
[Verse 1 - Jadakiss] Uh, I learnt the game, I know what I want and I'm in it, The time is now, it's gonna be up in a minute, You look a ***** in the eye, you ...


Recent lyrics



Terms of User Agreement