Nail In The Coffin lyrics - Eminem

See the full Nail In The Coffin lyrics from Eminem. Nail In The Coffin lyrics belongs on the album Singles. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Almeta. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Eminem.

Song Nail In The Coffin video
Eminem - Nail In The Coffin video

Nail In The Coffin lyrics

[Intro]
This motherf***er, man!
Just won't shut up will you?
Talking 'bout I owe him
Bitch, you owe me... I'm promoting you right now
Yo, let's put the nail in his coffin

[Hook]
I don't wanna be like this
I don't really wanna hurt no feelings
But I'm only being real when I say
Nobody wants to hear that grandfather rap (nope)
And old men have heart attacks
And I don't wanna be responsible for that, so
Put the mic down and walk away
You can still have a little bit of dignity

[Verse]
I would never claim to be no Ray Benzino
An eighty-three year old fake Pacino
So how can he hold me over some balcony without
Blowing his lower back out as soon as he goes to lift me?
Please don't -- you'll probably fall with me, and our asses'll both be history
But then again you'd finally get your wish
Cause you'll be all over the street like 50 Cent
F***ing punk p****, f*** you, chump
Give me a one on one; see if I don't f*** you up
Tried to jump the Ruff Ryders and they cut you up
And you put Jada on a track, that's how much you suck dick
In the industry, swear that you in the streets hustling
You sit behind a f***ing desk at The Source butt-kissing
And begging motherf***ers for guest appearances
And you can't even get the clearances, cause real lyricists
Don't even respect you or take you serious
It's not that we don't like you -- we hate you, period
Talk about a mid-life crisis, damn
Last week you was shaking Obie Trice's hand
Now he's a buster? What the f***'s with that?
Get on a track dissing us, kissing 50's ass
And asking me what I know about indictments, bite me
Bitch, I got two cases and probation, fight me!
What do I know about standing in front of a judge like a man
Ready to take whatever sentence he hands?
What you know about your wife slicing her wrists
Right in front of the only thing you have in this world, a little girl?
And I put that on her, when this is all over
I would never try to make her a star and eat off her
I don't know shit about no chopping rocks
But what you know about Hip Hop Shops rocking spots
Where you the only white boy up in that bitch just ripping?
Pressing up your own fliers and your stickers, sticking
Them bitches up after spending six hours at Kinko's
Just making copies of your covers of cassette singles
To sell them out of the trunk of your Tracer
Spending your whole paychecks at Disc Makers
What you know about being bullied over half your life?
Oh that's right, you should know what that's like, you're half white
Vanilla Ice, spill the beans and rice
I'm eating you alive inside, Jesus Christ!
If you're that much of a gangsta, put the mic down
You should be out killing motherf***ers right now!
Kill a motherf***er dead, kill him dead, bitch!
Shoot 'em in the f***ing head -- go ahead, bitch!
Slap my mom; slap the f*** out of her!
She can't sue you; she wouldn't get a buck out of ya
Cause you're broke as f***, you suck, you're a f***ing joke
If you was really selling coke, well then what the f***
You stop for, dummy? If you slew some crack
You'd make a lot more money then you do from rap
You'll never have no security, you'll never be famous
You'll never know what it's like to be rich; life's a bitch ain't it
Raymond? Here let me break the shit down in layman's
Terms for you, just to make sure that you can understand it
And Canibus ain't using too many complicated f***ing words for you
Here let me slow it down for so you could understand if I say it slower
...let it go dog, it's over

[Hook]
I don't wanna be like this
I don't really wanna hurt no feelings
But I'm only being real when I say
Nobody wants to hear that grandfather rap (nope)
And old men have heart attacks
And I don't wanna be responsible for that, so
Put the mic down and walk away
You can still have a little bit of dignity

[Outro]
Haha... talking 'bout, I have motherf***ers calling your crib
Bitch, you ain't even got a f***ing crib!
You ain't even got a f***ing phone... f***ing bum
Threatening to shut me down at ya lil' f***ing Source magazine
If I come back when did I attack you?
BITCH you attacked me first take it like a man and shut the FUCK UP
F*** your little magazine too
I don't need your little f***ing magazine
I got XXL's number anyways
And y'all can't stand it cause they getting bigger than y'all
Oh, and by the way... how'd I look on the VMA's?
When you was watching me from whatever f***ing TV you was watching me from
From Boston...the mean streets of Boston
F***ing sissy, and you got us scared up in that motherf***er?
Suck my motherf***ing dick
Oh! And for those that don't know
Don't get it twisted y'all
The Source has a white owner!



Recent lyrics



Terms of User Agreement