Keep Me From Loving You lyrics - Clay Walker

See the full Keep Me From Loving You lyrics from Clay Walker. Keep Me From Loving You lyrics belongs on the album She Won't Be Lonely Long. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Wilburn Santistevan. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Clay Walker.

Song Keep Me From Loving You video
Clay Walker - Keep Me From Loving You video

Keep Me From Loving You lyrics

Remember how time used to drag
The summer couldn't get here fast enough
You made A's and B's, I was C's and D's
Your daddy hated me 'cause you were into me
Nobody'd ever be good enough for his little girl

Had a fast car and a hard head
Didn't give a damn what he said
I was gonna do what I was born to do
No cold stare, no cursin', nobody, no nothing
Was gonna keep me from loving you

Looks like your daddy was the easy part
How could we have known how hard it'd be
Just tryin' to stay in love, I thought I knew tough
We did some growin' up, watched some friends give up
Life's thrown it all at us but here we stand

Got a long road, mountains up ahead
Don't give a damn what the world says
I'm gonna do what I was born to do
No turnin', no runnin', nobody, no nothin'
Is gonna keep me from loving you

Got a long road, mountains up ahead
Don't give a damn what the world says
I'm gonna do what I was born to do
No turnin', no runnin', nobody, no nothin'
Is gonna keep me from loving you

Keep me from loving you, baby


Songs from same album She Won't Be Lonely Long

Clay Walker - All american lyrics
From the southern tip of Texas To the top of Bangor, Maine Those Friday night lights at those hometown games Man they mean everything From Wall Street, New York ...
Clay Walker - Double shot of john wayne lyrics
Every boy dreams of being a man And there'll come a moment when he'll get the chance Well, it's not how you live, it ain't how you die Now a days the real...
Clay Walker - Feels so right lyrics
Whisper to me softly, breathe words upon my skin No one's near and listenin', so please don't say goodbye Just hold me close and love me, press your lips to mine...
Clay Walker - Like we never said goodbye lyrics
I didn't know you were gonna be at that bar when I walked in, 'till I walked in. I looked up, saw your face, turned around and I walked back out again. ...
Clay Walker - Summertime song lyrics
It's been a dead ass week at a dead end job Got a boss on me like a snake on the frog There's gotta be more than what I've got On this big old piece of rock I ...
Clay Walker - Where do i go from loving you lyrics
I gas up my truck and I drive into town But I spend all my time just riding around Trying to shake this negative mood I'm in I've know where to go if...
Clay Walker - Wrong enough to know lyrics
Like any man it's hard for me to admit it All the dead end road that I've been down It took you for me to finally get it You don't know you're lost until you're found ...
Clay Walker - People in planes lyrics
24C don't believe in God But he always prays when a thing takes off And the grandma that is next to Watches the window And 3B's got her headphones on ...
Clay Walker - Seven sundays lyrics
This tie's fitting just a little too tight Might have had one too many last night I wonder if it's written all over my face It's been a little while since I've se...
Clay Walker - Keep me from loving you lyrics
Remember how time used to drag The summer couldn't get here fast enough You made A's and B's, I was C's and D's Your daddy hated me 'cause you were into me ...
Clay Walker - She won't be lonely long lyrics
Somethin bout the way she’s wearing her dress a little tighter Somethin bout the way she’s starin, she’s lookin to start a fire Somethin bout the way she’...
Clay Walker - Jesse james lyrics
I was raised doin' right from wrong Baptized under that old rugged cross I try to be a good man, I always give it my best But truth be told some days I wanna ...


Recent lyrics



Terms of User Agreement