Best of me lyrics - Christina Aguilera

See the full Best of me lyrics from Christina Aguilera. Best of me lyrics belongs on the album Lotus. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Retha. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Christina Aguilera.

Song Best of me video
Christina Aguilera - Best of me video

Best of me lyrics

Think I'm steel
Tough as nails
Never feel
Never fail
But you're wrong
So damn wrong
Feel the weight
Of your hate
I still bleed
My heart aches
As you take
And you take

Words cut through my skin
Tears roll down my chin
My walls crumble within
But I'll take it all on
And get up when I fall
'Til the last curtain call

But you'll never get the best of me
no more
Said you'll never get the best of me
no more
Aren't you tired of throwing stones
Trying to kick me when I'm down?
But you'll never get the best of me, no, you won't

So you're cold, made of ice
Heart of stone born to fight
But I cry
I still cry
Are you happy to know
I'm unhappy alone?
Take your shot, I'm wide open

Words cut through my skin
And tears roll down my chin
My walls crumble within
But I'll take it all on
And get up when I fall
'Til the last curtain call

But you'll never get the best of me,
no, you won't
Said you'll never get the best of me
no more
Aren't you tired of throwing stones
Trying to kick me when I'm down?
But you'll never get the best of me, no, you won't

'Cause you'll never get the best of me,
no, you won't
Said you'll never get the best of me
no more
Aren't you tired of throwing stones
Trying to kick me when I'm down?
But you'll never get the best of me, no, you won't

Heartbroken and beaten
Knocked down and mistreated
I will rise undefeated
I will not let you bring me down
Now the pain is deleted
And I will never repeat it
I will rise undefeated
I will not let you bring me down
No, I won't let you bring me down

Knocked down and mistreated
Heartbroken and beaten
Still I rise undefeated
'Cause you'll never get...

'Cause you'll never get the best of me,
no, you won't
Said you'll never get the best of me
no more
Aren't you tired of throwing stones
Trying to kick me when I'm down?
But you'll never get the best of me, no, you won't

Heartbroken and beaten
Knocked down and mistreated
I will rise undefeated
I will not let you bring me down
Now the pain is deleted
And I will never repeat it
I will rise undefeated
I will not let you bring me down


Songs from same album Lotus

Christina Aguilera - Army of me lyrics
Ive been standing where you left me Praying that you'd come and get me But now Ive found my second wind Now I found my second skin Well I know what yo...
Christina Aguilera - Around the world lyrics
Tonight I want to get so wild and exotic Baby let's explore Imagine all the things we could do in one night Everything and more So tell me, tell me where you rea...
Christina Aguilera - Let there be love lyrics
Mmmm Oh Yea I wanna tell you my secret With just the sound of my breathing I wanna know your hearts beating I wanna tell ya I wanna tell you Awoooo, l...
Christina Aguilera - Light up the sky lyrics
We are the stars up in the sky We light the darkness you and I We are the flicker in the night Never shine so bright We are the strong and though we ...
Christina Aguilera - Lotus (intro) lyrics
Songbird, rebirth, unearth creature Submerge from hurt, pain, broken pieces Emergency, heartbeat increases Rise up lotus, rise, this is the beginning This is the be...
Christina Aguilera - Make the world move (feat. cee lo green) lyrics
Fight the darkness sing the song (x3) Move it Move it Move it Move it If one smile could erase a frown Imagine what two could do (turn it up) And if one voice could ...
Christina Aguilera - Circles lyrics
Spin around in circles on my middle middle finger Won't you spin around in circles on my middle middle finger Won't you, round and round, sit on my middle fing...
Christina Aguilera - Empty words lyrics
The funny thing about hurt people Is they tend to hurt people The funny thing about lies is They're only lies The funny thing about hearts is They tend to break eas...
Christina Aguilera - Red hot kinda love lyrics
Let's fly in the day When we can do this all again I'll be there Just tell me where Oh I got a crush Feeling like fifteen again No I won't lie Boy I'm on...
Christina Aguilera - Shut up lyrics
You've got some nerve now baby don't you I never care bout half the **** that comes out of your mouth I wish that I could put a swift chokehold on you This world...
Christina Aguilera - Best of me lyrics
Think I'm steel Tough as nails Never feel Never fail But you're wrong So damn wrong Feel the weight Of your hate I still bleed My heart aches As yo...
Christina Aguilera - Just a fool (feat. blake shelton) lyrics
Another shot of whisky please bartender Keep it coming til I don't remember at all How bad it hurts when you're gone (na na na) Turn the music up a little ...
Christina Aguilera - Sing for me lyrics
Sometimes when Im sitting on my bed Feeling so so lonely Wishing someone hold me All I have is three little notes playing in my head Outside I can cover...
Christina Aguilera - Blank page lyrics
I know there's hurt I know there's pain, But people change lord knows I've been no saint In my own way, regret choices I've made How do I say I'm sorry? How...
Christina Aguilera - Cease fire lyrics
Yeah yeah yeah, yeah (oh oh) In glory of soldiers I stand 'til the end A golden revolver I hold in my hand The trigger that I never squeeze The war that brin...
Christina Aguilera - Your body lyrics
Ah, ah, ah Ah, ah, ah I came here tonight to get you out of my mind, I’m gonna take what I find (uh oh, yeah!) So open the box, don’t need no key I’m unlocked And I ...
Christina Aguilera - Your body (martin garrix remix) lyrics
Hey boy I don't need to know where you've been All I need to know is you and no need for talking Hey boy So don't even tell me your name All I need to K...


Recent lyrics



Terms of User Agreement