Whoa! lyrics - Brokencyde

See the full Whoa! lyrics from Brokencyde. Whoa! lyrics belongs on the album Guilty Pleasure. Learn every word of your favourite song and get the meaning or start your own concert tonight :-). Rate this song's lyrics. Uploaded by Sadye Elston. Use it for personal and educational purposes only. Listen to these sick beats by Brokencyde.

Song Whoa! video
Brokencyde - Whoa! video

Whoa! lyrics

Fast cars,Fast life,
Always shinin' when you
livin' in the flash lights,
Take a couple shots,
Lets the beats play,
By tonight We should be spinnin' like
the DJ,Yeah we jumpin' in the club,
Gettin' hella wasted
DJ turn that music up it's a celebration,
They can't seem to get enough,
So we hit the flow,Shawty drop it low (Low)
And I just was there like,Whoa!

I'm on top of her,She's on top of me,
No matter where we go,
I got them hoes all over me,
Yeah,I'm on top of her,She's on top of me,
Watch the way she drops it
when she's rockin' to my beats like whoa
Whoa oh oh oh,Whoa oh oh oh,
Whoa oh oh oh,We get it poppin' like,Whoa.
Whoa oh oh oh,Whoa oh oh oh,
Whoa oh oh oh,We get poppin' like,Whoa

Lights out,we got the floor packed,
Bottle sippin' make them good girls go bad,
Poppin' alzize,she know how we does it,
By the time I hit the stage I'll be hella buzzin'
Put your hands up in the air,
we can get it poppin',
Tell them haters we don't care cause we never stopin',
Yeah,Them haters over there in front row
comin' to my shows starin' at my like,Whoa!

I'm on top of her,She's on top of me,
No matter where we go,
I got them hoes all over me,
Yeah,I'm on top of her,She's on top of me,
Watch the way she drops it
when she's rockin' to my beats like whoa
Whoa oh oh oh,Whoa oh oh oh,
Whoa oh oh oh,We get it poppin' like,Whoa.
Whoa oh oh oh,Whoa oh oh oh,
Whoa oh oh oh,We get poppin' like,Whoa

Thump,Thump,Thump,
Now get your body movin',
Boom,Boom,Boom,
So you can get that feelin',
Yeah say yeah,With the lights all flashin',
I'm feelin' legit so lets get into this,
Lets get real crazy like this was our last
And lets get these bottles poppin',
Like they came with no caps,
Not stoppin',beat drippin' but it comes right back,
So lets hit it like that,Now DJ bring that shit back

I'm on top of her,She's on top of me,
No matter where we go,
I got them hoes all over me,
Yeah,I'm on top of her,She's on top of me,
Watch the way she drops it
when she's rockin' to my beats like whoa
Whoa oh oh oh,Whoa oh oh oh,
Whoa oh oh oh,We get it poppin' like,Whoa.
Whoa oh oh oh,Whoa oh oh oh,
Whoa oh oh oh,We get poppin' like,Whoa 2x
Whoa!


Songs from same album Guilty Pleasure

Brokencyde - Magnum lyrics
Oh I'm so handsome! Who is this handsome man? (who am I?) Why are people always hating on me? (hmm...) Must be cuz I'm really good looking (okay) So super fresh... yes...
Brokencyde - Burnin' lyrics
I like to get drunk, I like to get down I like the thump up in the club the way she's gettin' down I like to get drunk, I like to get down I like the thump up i...
Brokencyde - Doin' my thang lyrics
Yeah! I'm just doin' my thang, cause this is my shot! I'm just doin' my thang, so I'm workin' like your mama, Always hell'a hot, stove top, no drama, Ho...
Brokencyde - Fly away lyrics
Girl we can fly away Roc-rocket ship up in my driveway We superhigh we hit the skyway Cause we aint got shit to do on Friday Yeah time is tickin so we blast off She...
Brokencyde - Girls girls girls lyrics
All I wanna see is No matter where we be is Can everybody see them? Girl, you so nasty She's my crunk girl I get, get dirty in the trunk girl T-turn ...
Brokencyde - I think i'm going insane lyrics
I'm not addicted to drugs I'm addicted to being hurt It may seem bezerk But none of these stress relievers work Poppin' pill after pill Trying to get my hea...
Brokencyde - Let's dance lyrics
I tell ya once, I tell ya twice Let the beat build up and drop it twice like Now baby whatchu want I tell you whatchu you need To have some super fun And take some sho...
Brokencyde - Low lyrics
[Chorus:] Shawty had them Apple Bottom Jeans [Jeans] Boots with the fur [With the fur] The whole club was lookin at her She hit the flo [She hit the flo] Next...
Brokencyde - Monster inside me lyrics
Yo, Theres a monster inside me(inside me) theres a monster inside me(inside me) and theres a monster inside me and everywhere i go theres f***ing monsters b...
Brokencyde - Ocean view lyrics
Weekends last forever when your playing on my team, Walkin' on the scene, lookin' hot to melt your icecream, She call me young handsome, Phantom on the win...
Brokencyde - Phenomeon lyrics
So hot she burns like fire, Blue dreams is our desires, She backs it up on to me, I leave the club like Oooooeeeee! She's a phenomenon, The way she turns me...
Brokencyde - Still the king lyrics
(GET AWAY!) Yea bitch you better step back I'm the king When it comes to rippin', Mike's like that I'm the king (GET AWAY!) Yea bitch you better go home I got ...
Brokencyde - The party don't stop lyrics
tonight we dance looking at the skies so take a chance 'cause i don't wanna be alone you baby 'cause tonight we're free just you and me and we can live in ti...
Brokencyde - U mad bro? lyrics
Trollers gon troll You know we don't really care tho Came from a zero Now im a hero Ive worked to hard For you to take this from me My tummy's gettin hungr...
Brokencyde - Whoa! lyrics
Fast cars,Fast life, Always shinin' when you livin' in the flash lights, Take a couple shots, Lets the beats play, By tonight We should be spinnin' like the DJ,Yea...


Recent lyrics



Terms of User Agreement